Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Disponibil din: 2021-08-12 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate pentru depozit Stefanesti Candidatul ideal: Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu motivant; Punctualitatea platii salariilor; Asiguram calificare si instruire. Asiguram echipament gratuit. Posibilitati de promovare; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790684222
-
Promovat
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4500 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oferim salariu motivant in functie de experienta, bonus lunar de prezenta si performanta, bonus anual, tichete de masa de 25 ron zi, tichete cadou, abonament medical, alte beneficii. Obligatoriu: Atestat ISCIR valabil, epxerienta de min.1 an. Caracteristici Domeniu activitate: Productie, logistica Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Beneficii: asigurare transport, bonus de performanta, tichete de masa, training calificare Detalii suplimentare Ce implica munca ta, ce responsabilitati ai? Realizezi activitatile de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor in depozit; Semnezi pentru expedieri la primire si verifici daca marfa primita este corecta; Verifici amanuntit marfa pentru eventualele daune (primesti, descarci, etichetezi, depozitezi); Aranjezi marfurile pentru a maximiza spatiul de depozitare in depozit; Asiguri in permanenta buna functionare a echipamentelor; Respecti prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora. Descrierea companiei Warehousely este o companie care ofera servicii de logistica exclusiv pentru Notino, una dintre cele mai importante companii europene de e-commerce din industria frumusetii din Europa. Fondat in 2004, Notino s-a impus rapid ca un magazin online de incredere pentru cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire personala. In mai putin de un deceniu, Notino s-a extins in 28 de tari diferite, iar forta sa de munca a crescut la aproape 1600 de angajati in toata Europa. De asemenea, detinem un numar de 26 de magazine in Europa, dintre care 2 sunt localizate in Bucuresti. Cu servicii exclusive oferite de noua companie Warehousely, Notino va putea sa se apropie de clientii romani si sa accelereze cat mai mult procesul de livrare. Puteti gasi mai multe informatii despre noi pe site-ul nostru: notino.ro
-
FAN COURIER Otopeni angajează curieri!! Candidatul Ideal Permis categoria B; Experienta in distributie sau curierat (constituie un avantaj); Spirit de echipa; Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a respecta termenele limita; Atitudine pozitiva si dorinta de a oferi servicii de calitate; Pentru mai multe detalii ma puteti contacta: sau poti trimite pe adresa de email un CV:
-
Angajam cu contract de munca vanzatoare cafenea și cofetarie. Program de lucru: doua zile cu doua zile. Salariul atractiv. Cerinte: experienta minim 1 an în domeniu.
-
Transportul nu este asigurat, dar se deconteaza combustibil pentru mașina personala. Descriere post - Muncitor depozit Gestionar Stivuitorist- Sos. Chitila Compania noastră caută un Muncitor depozit dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre din Sos. Chitila. Dacă sunteți o persoană harnică, organizată și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci sunteți candidatul potrivit pentru această poziție. Responsabilități: Pregătirea comenzilor și ambalarea produselor în mod corespunzător; Recepționarea și verificarea mărfurilor; Etichetarea și sortarea produselor în depozit; Respecta instructiunile de lucru ce se refera la manipulare, depozitare si ambalare a marfurilor Menținerea curățeniei și ordinei în depozit; Colaborarea cu colegii pentru a asigura o eficiență maximă în activitățile zilnice. Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități bune de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant; Abilități fizice bune pentru a manipula și transporta mărfurile; Atenție la siguranță și respectarea regulilor de protecție a muncii. Beneficii: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Mediu de lucru plăcut și dinamic Posibilitatea de a lucra într-o echipă unită și profesionistă. Dacă sunteți interesat de această poziție și îndepliniți cerințele noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat. Vă mulțumim pentru interesul acordat și vă vom contacta în cazul în care sunteți selectat pentru interviu.
-
se cauta Stivuitorist cu experiență, se deconteaza combustibil, pentru mai multe detalii sunați la unul din nr de tel din poza, Mulțumesc.
-
Magazin alimentar situat în Copăceni, Ilfov, angajăm vânzătoare calificată, salariul în raport cu experiența. Cerem și oferim seriozitate! Mai multe detalii la telefon.
-
RANDSTAD GROUP UK continua înscrierea persoanelor interesate, ce doresc sa lucreze cu contract de munca in această primăvară. Ce tip de munca oferim: - recoltat și sortat fructe și legume în funcție de sezon - plantat - ambalat și etichetat in depozite - șofer categoria B ( tractor cu remorca microbuz 8+1 locuri) Beneficii: - contract legal de munca - asigurare medicala - concediu platit - program L-V (sâmbăta opțional - 150% ,duminica liber) - transport Romania-Anglia asigurat de noi - salariu săptămânal ( cash sau pe card) - cazare asigurata - se accepta cupluri și echipe cu vârsta maximă de 55 de ani Detalii w.app la numarul . Asteptam sa faci parte din echipa noastra.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
MAKIARO S.R.L. angajează confectionara cu experiența pentru a lucra la atelierul nostru de producție. Noi ne axăm pe licitații SEAP ( echipamente politie, medicale etc.) și in paralel vrem sa construim Brandul nostru de costume de baie și rochii. oferim salariu atractiv, experienta in folosirea aparatelor de tăiat cu laserul și printat materialul este un plus. Suntem la început.
-
Cautam colegi pentru vanzarea produselor noastre de carmangerie macelarie in locatiile din Otopeni, Chiajna si Domnesti Clinceni. Experienta poate fi un plus important, inclusiv in stabilirea salariului. Suntem o echipa tanara de oameni entuziasti, oferim flexibilitate in programul de lucru, bonusuri de performanta, un mediu excelent de lucru cu potential de dezvoltare in interiorul companiei. Carne si Sare este un concept inedit de carmangerie macelarie, construit cu oameni tineri, gurmanzi si profesionisti desavarsiti. Aducem o noua imagine a ideei de carmengerie, printr-un concept unic, nou, curat, premium. Preparam toate produsele in centrul nostru de productie, lucram cu ingrediente naturale, afumam cu lemn de cires si mar, lucram doar cu carne romaneasca, incercand cat e posibil sa sustinem business-urile romanesti. Program lucru in ture dupa cum urmeaza: Saptamana 1 Luni: 10:00-21:00 Marti: 08:00-21:00 Miercuri - Joi: liber Vineri - Sambata: 08:00-21:00 Duminica: 08:00-17:00 Saptamana 2 se lucreaza doar Miercuri - Joi: 08:00-21-00
-
Firma de constructii angajeaza sofer pentru pompa beton in zona Afumati care sa detina permis categoria C. Contract de munca cu norma intreaga. Salariu convenabil. De preferat cu domiciliu in zona Afumati sau in comunele apropiate. Pentru detalii sau programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat.
-
Persoana cu studii medii, obligatoriu liceul, organizata, atenta la detalii si avand cunostinte medii de IT. Gestiunea se tine pe calculator, marfa se manipuleaza cu transpaleti, stivuitoare electrice. Este necesar sa detineti permis auto categoria B deoarece depozitul este situat in Moara Vlasiei. Solicitam cazier. Experienta in domeniu este apreciata dar nu obligatorie.
-
Angajez muncitor necalificat pentru a lucra in incinta unui bazin piscicol (balta pescuit sportiv) ofer cazare. In zona rasuceni jud giurgiu
-
La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
-
Suntem in cautarea unui Operator depanare telefoane pentru clientul nostru! CONTACT: - Patricia Locație: Mogosoaia (Complex Logicor) Program: pauze a cate 10 minute si 1 pauza de 20 de minute) Ce oferim: - Pachet salarial: 2600-3000 lei NET+ 35 lei tichetul de masa pe zi + sporuri+ 270 de lei decont de transport - Oportunitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru prietenos - Posibilitatea de avansare Ce ne dorim: - O persoana cu abilitati tehnice in domeniul repararii electronicelor - Om de echipa Responsabilitati: - Repararea (inlocuirea pieselor) telefoanelor mobile tablete GPS - Asigurarea unui serviciu de calitate Alatura-te echipei noastre!
-
Suntem în căutarea unor persoane dinamice pentru postul de LUCRATOR IN DEPOZIT . CONTACT: - Patricia Locație: Rudeni, Chitila Program: o saptămână L-V, o săptămână L-S (orele de intrare și ieșire variază în funcție de rută) Ce oferim: Salariu de 2600 lei NET + 35 lei zi tichete de masă + sporuri pentru ore suplimentare + sporuri de noapte + sporuri de weekend Abonament medical Transport asigurat din unele zone de lângă București. (Gasesti rutele in primul comentariu) Echipament adecvat sarcinilor. Ce vei face: Vei ajuta cu descărcarea manipularea si aranjarea acestora din în depozit. Vei pregătii comenzile de produse procesate zilnic. Vei participa la operațiuni de recepție a mărfii. Ce ne dorim: Amabilitate și toleranță. Abilități de lucru în echipă. Experiența anterioară în domeniu oferă un avantaj. Contactează-mă la numărul de telefon de mai sus.
-
Salon Înfrumusețare Kitty Beauty, www.salonpopesti.ro, situat in Popesti Leordeni, strada Drumul Fermei, nr. 56, avand 11 ani vechime, clienți formati, angajează manichiurista cu experiență.Vino în echipa noastră, intr-o admosfera placuta, colegi minunați și clienți pe măsură. Relatii la nr. de telefon .
-
Angajăm lucrător comercial la magazinul Shop&Go Balotesti, Strada Școlii nr 11. Pentru mai multe detalii va rog sa apelați numărul de telefon. Program interviu. L-V in intervalul orar 14:00 - 19:00 Vă mulțumesc.
-
Căutăm persoană serioasă cu sau fără experiență pentru atelierul nostru de reparații și întreținere echipamente profesionale Beneficii Salariu atractiv Bonuri de masă Decontare transport Prime de performanța
-
Novinger Klaus Grup srl, o companie cu o vasta experienta acumulata in peste 20 ani de activitate, este importator exclusiv al sistemelor de ventilatie cu recuperare de caldura Seventilation, NovingAIR, Aspira, WAFE, Aerauliqa, Komfovent. Suntem furnizori de produse premium pentru asigurarea de aer proaspăt filtrat cu recuperare de caldură, în orice fel de habitat, prin soluții tehnologice de ultimă generație. Ne marim echipa cu 2 persoane care vor fi angajate pe postul de MONTATOR! Responsabilitati angajat: Cunoaste invata toate produsele care fac obiectul prestarii servicilor oferite de catre societate; Executa carotari in pereti; Monteaza unitati de ventilatie descentralizate; Monteaza unitati de ventilatie centralizate, in principal in 2 etape, prima etapa constand in pozitionare trasee tubulatura si in a 2 etapa: montare unitate centralizata; Efectueaza deplasari la locatia beneficiarului atat in Bucuresti, zone limitrofe cat si in tara; Tine evidenta trusei de scule. Oferim: Salariu motivant; Echipa de lucru tanara si prietenoasa; Instruire; Prima cu ocazia sarbatorilor de Craciun si Pasti. Cerinte: Cunostinte minime pentru montare instalatii HVAC ventilatie cu recuperare de caldura; Persoana organizata, atenta la detalii; Capacitate de a rezolva situatii neprevazute; Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, asteptam cv-ul pe adresa de e-mail