Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Disponibil din: 2021-09-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5500 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); - se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4500 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov angajeaza: Medic pediatru in contract CAS if Medic Obstetrica Ginecologie Medic ORL Medic recuperare medicala Kinetoterapeut Asistent balneofizioterapie Detalii la . CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:
-
Firma românească cu punctul de lucru în Jilava, angajam ambalator pentru hala producție prosoape de bucătărie din hârtie. Telefon
-
Firma cu punctul de lucru in Jilava, angajeaza sofer categoria B pentru livrari interne cu masini Iveco cu prelata.
-
Cine suntem noi: Firma cu experiență de peste 15 ani în domeniul transporturilor, logisticii și organizarii de evenimente, ne orientam activitatea catre mai multe directii de business. Suntem in continua crestere si acesta este principalul motiv pentru care cautam noi colegi. Daca esti interesat, te asteptam sa ne faci o vizita! Ce vei face: * Incarci si descarci marfa in din dube sau camioane cu stivuitorul sau manual. Așezi marfa in spatiul alocat. Da, presupune si efort fizic, dar nu-ti face griji, avem stivuitoare, manitouri, transpalete și lize electrice pe care le poti folosi, precum si colegi care te vor ajuta! * Pregatesti comenzile de livrare in baza avizelor si dai marfa jos de la raft. * Respecti si realizezi sarcinile incredintate de seful de depozit. * Esti disponibil pentru lucrul in doua ture : tura 1 de la 8-17 si tura a 2a de la 12-21 ( prin rotatie o data la 2-3 saptamani) Ce iti oferim: * Salariu net + beneficii lunare * Prima de Paste si Craciun * Contract pe durata nedeterminata * Posibilitati de promovare (sofer, montator). * Pregatire teoretica si practica la locul de munca. * Echipament de lucru. Este necesar: * Atestatul de stivuitorist stampilat la zi si experienta pe REACHTRUCK * Capacitate de invatare rapida. * Indemanare la sarcinile mici de mentenanta. * Recomandare de la locurile de munca anterioare. Un plus in dezvoltarea ta personala in cadrul echipei il poti avea daca ai: * Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj, nu e obligatoriu)
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN sau INSTALATOR; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Firma de curierat cauta sa angajeze incarcator - descarcator - sortator colete! Cautam persoane serioase cu putere de munca, care sa-si doreasca o vechime in campul muncii! Descrierea jobului: Incarcare si descarcare plicuri si colete Sortare plicuri si colete Coletele sunt de marime medie. Nu avem paleti, marfa voluminoasa, cargo sau albe (masini de spalat, frigidere, aragaze etc) Programul de lucru este de 8 ore de Luni pana Vineri Cu incepere de la 16:30 Sambata si Duminica nu se lucreaza Carte de munca Bonuri de masa Depozitul se afla in Soseaua Alexandriei 99A, Bragadiru Salariul este de 2500 on Net luna Puteti aplica si direct pe adresa de HR la sectiunea Cariere a companiei Bookurier
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
-
Cautam spalator de vase pentru bucatarie cu activitate de cantina in Voluntari, jud. Ilfov (British School of Bucharest). Programul este L-V, in doua ture (7:00-16:00 si 10:00-19:00). Cerinte minime: - cel putin 1 an experienta, - referinte pozitive (la cerere) - atitudine proactiva si orientat spre calitate.
-
Angajam personal calificat și necalificat in domeniul instalarii si intretinerii sistemelor de securitate - alarma, control acces, interfoane si supraveghere video, incendiu. Responsabilitati: -realizare trasee de cabluri -instalare pat cablu -instalare sistemelor de securitate (supraveghere video analog/ IP, detectie incendiu, efractie, control acces, interfonie), telecomunicatii, IT, cablare structurata si CATV/ IPTV; Cerinte: -studii medii / superioare -disponibilitate la deplasari si program prelungit cand este nevoie -persoana comunicativa, organizata, cu abilitati de analiza si planificare -permis de conducere categoria B. -certificat tehnician constitue avantaj.
-
Angajez sofer categoria C+E curse intern se lucreaza la program, pauze de 24 si de 45 se fac acasa.Decontare transport ,asigurare medicala privata camioane curate euro 6 (2016).
-
Angajam domn priceput la mici reparații pentru întreținerea in stare de buna funcționare a clădirii si la întreținere curte (tuns iarba, gard viu și câteva flori). Salariu atractiv! Program L-V - 8 ore pe zi, carte de munca, masa asigurata. Rugam seriozitate. Deținerea de permis auto este un plus.
-
Angajez sofer profesionist tir CE E tur retur Bucuresti - Polonia , Italia , Germania, Austria , Nu se face comunitate Mercedes - benz Euro 6 walking floor Rog seriozitate si experienta Nu accept incepatori sau daca nu ai facut tur retur ! Banii la predarea actelor fara mentiuni
-
Angajez șofer categoria C salariu 3000ron program lejer 1 L-V Cătălin
-
SC LIBRO SRL Angajeaza 55 de agenti de curatenie cladiri si mijloace de transport. Se cauta personal serios, fara antencendente penale, apte de munca. Program Full Time CV si interviurile online
-
-
Scoala particulara situata in Chiajna, Ilfov, angajam full time, ingrijitoare. Relatii la tel.
-
Școlă particulară situata in Chiajna,Ilfov, angajam învățătoare. Cautam o persoana vesela, calma, organizata care iubeste copiii si care doreste sa se alature unui colectiv tanar si activ. Candidatul ideal pentu noi: - absolvenți ai liceului pedagogic sau stiintele educatiei cu calificarea educator-invatator Universitate - Departamentul pentru Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar - persoana serioasa, creativa sa iubeasca si sa respecte copiii - capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul - organizare de activitati educative si recreative - organizare serbari&evenimente - respectarea programei scolare Oferim: - pachet salarial motivant si atractiv, in functie de experienta si performanta - masa de pranz gatita in bucataria proprie - mediu de lucru placut, dinamic cu oameni relaxati - locul ideal pentru dezvoltare profesionala Scoala acreditată de Ministerul Educatiei si Cercetarii Cadrele didactice dispun de studii calificate si pregatire de specialitate, concepandu-si activitatile conform programei instructiv-educative, in functie de varsta copiilor. Daca doriti sa ne cunoatem si sa lucram impreuna asteptam sa ne contactezi telefonic la nr.
-
Angajam spalatori auto cu sau fara experietenta, seriosi in orasul Chitila, jud.Ilfov. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon: .
-
Bună, Suntem o companie care se ocupă cu managementul deșeurilor în Popești Leordeni și căutăm colegi noi pentru postul de responsabil logistică. Cerințele noastre: - Studii medii sau superioare; - Experiență anterioară relevantă în activități de coordonare transporturi (cu parc auto propriu); - Bună colaborare cu platformele logistice din grupul de firme si cu partenerii de afaceri; - Cunoștințe operare PC (Word, Excel, etc.); - Cunoașterea unor softuri specifice activității reprezintă un avantaj (rutare, urmărire GPS, etc); - persoana organizata, dinamica care poate comunica usor, orientata catre identificarea de solutii si obtinerea de rezultate Responsabilități - Asigură organizarea transporturilor în cele mai bune condiții - Planifică, organizează și monitorizează activitățile legate de transport și comenzi; - Coordonează activitatea conducătorilor auto - Realizează primirea și confirmarea comenzilor de transport; Ce oferim? - salariu avantajos și un mediu de lucru prietenos - suntem o echipă tânără și dinamică, orientată către performanță - cursuri specializare - program flexibil - prime de sărbători Vă invităm să ne apelați la numărul de telefon pentru mai multe informatii. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Depozit logistică Popești Leordeni angajează: - personal sortare deșeuri Pentru mai multe informații, vă invităm să ne apelați la numărul de telefon: . Vă așteptăm în echipa noastră!