Anunțuri
Locuri de munca Ilfov doar cu poze Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti o persoana responsabila, calda si vesela? Ai experienta in ingrijirea copiilor si esti in cautarea unei oportunitati? IQ-EST, o institutie de invatamant prescolar de inalta calitate, angajeaza o ingrijitoare dedicata pentru sediul sau din Strada Sfantul Gheorghe nr 5B, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov. Asteptam cu drag aplicarea ta si pregatim oportunitatea pentru a face parte din echipa noastra minunata! Cerinte obligatorii: Minim studii medii; Prezenta calma si placuta; Persoana responsabila; Atenta la detalii; Organizata; Punctuala; Serioasa; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului: Ingrijire si supraveghere copii; Ajutor la servirea mesei; Curatenie in toate spatiile din interiorul si exteriorul gradinitei; Igienizare bai. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Diverse alte beneficii. Pentru alte detalii, cat si pentru stabilirea unui interviu, te rugam sa ne contactezi prin una dintre metodele de mai jos: Telefon mobil: E-mail: Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa discutam cum poti contribui la cresterea si dezvoltarea micutilor nostri! Va multumim!
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Angajăm coleg nou care: * cunoaște utilajele agricole și are experiență în reparația și întreținerea acestora; * are permis de conducere cat. B; * are cunoștințe de operare computer (pentru diagnoză și comunicare); * are abilități de lucru în echipă; * este focusat pe rezolvarea problemelor; * este dispus la deplasări. Oferim: * pachet salarial avantajos, în funcție de experiență; * bonusuri din vânzări in funcție de rezultate; * mediu de lucru plăcut; * autoturism de serviciu utilat pentru intervenții și diagnoză; * laptop, telefon.
-
Promovat
Angajam : INSTALATOR TERMICO SANITAR Descrierea jobului: - Executarea lucrarilor de instalatii termice si sanitare - Instalatii stingere incendiu (sprinklere + hidranti) INSTALATORI ECHIPAMENTE DE CLIMATIZARE SI VENTILATIE Descrierea job: - Instalarea sistemelor de ventilație în clădiri rezidentiale, hipermarketuri, spatii comerciale etc - Instalarea echipamentelor de climatizare în interiorul și în exteriorul clădirilor. Cerinte: SERIOZITATE Experienta in domeniui Punctualitate Atitudine pozitiva Avantaje: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru: 8 ore Pachet salarial motivant in functie de experienta si calificare Salariu integral pe cartea de munca Pentru detalii sunati la nr de telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez nevasta urgent!!!! Ofer casa,3 mese pe zi,o ieșire la teatru sau film pe săptămână, sâmbătă ieșire la club sau restaurant... salariu 3300 net.,carte de munca pe post de asistent personal... diverse alte beneficii!!!
-
Angajam mecanic masini unelte. Salariu si program atractive Fabrica productie pungi hartie Localitate Buftea Relatii la telefon
-
Specificații Numele companieiAviator HotelTip jobfull timeDescriereAngajam receptioner hotel in Otopeni Se lucrează in ture de 7 zile cu 7 zile libere Tura de zi Cerințe minime: Limba engleza conversional Permis de conducere categoria B Experienta în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj Atitudine ospitaliera Abilități de operare PC Descrierea postului: Operațiuni de check-in check-out Facturare Administrarea și procesarea rezervarilor CV pe mail : receptie @ aviatorhotel . ro Publi24_1713883868Vezi detalii pe tel;
-
-
Angajez femeie pentru îngrijire personă cu dizabilități 4000 Ron
-
Mega Image Shop&Go zona Berceni angajeaza: Lucratori comerciali. Se ofera: Pachet salarial in functie de experienta si performante; Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur; Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil; Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj. In vederea programarii unui interviu, va rog apelati numarul de telefon sau printr-un mesaj.
-
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Resume si scrisoare de intentie (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office romania.
-
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2625 lei brut (pentru un program de lucru de 6 h zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Salut, Ne marim echipa de mecanici auto in cadrul atelierului propriu. Experienta in mecanica multimarca constituie avantaj. Oferim salariu atractiv,contract de munca. Mai multe detalii si informatii primiti in urma unui interviu ce va avea loc la sediul firmei Dragon Star Curier.
-
Angajam lacatusi mecanici - disciplinati -seriozitate si atentie deosebita la detalii -persoane dinamice , activi si cu initiativa Se ofera salariu avantajos,cazare, masa la pranz. Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: . Adresa: Sos. Bucuresti- Targoviste, nr. 201, Mogosoaia, Jud. Ilfov.
-
Angajam lacatusi mecanici - disciplinati -seriozitate si atentie deosebita la detalii -persoane dinamice , activi si cu initiativa Pentru orice detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon: . Adresa: Sos. Bucuresti- Targoviste, nr. 201, Mogosoaia, Jud. Ilfov.
-
Candidatul Ideal Skywind Live angajeaza crupieri pentru cazino online cu fara experienta cu posibilitatea de promovare si cu bonusuri avantajoase! Training asigurat si platit! Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie! * Activitatea se va desfasura la sediul companiei Descrierea jobului Ce presupune activitatea ? Atenție la detalii și capacitatea de a interacționa bine cu oamenii sunt abilități esențiale, acest rol fiind orientat către client jucator. Prezentarea jocului si regulilor; Prezenta placuta in relationarea cu jucatorii; Programul este format din 3 ture: T1 15:00-23:00 T2 23:00-07:00 T3 5 zile de munca (8 ore pe zi) cu 2 libere pe saptamana * Posibilitatea de a face schimb de tura la nevoie. Beneficii Decontare abonament metrou Transport asigurat de la metrou Pipera la sediul nostru si inapoi Bonus de performanta lunar, tichete de masa, spor de noapte 25%, de weekend 10%, zile libere legale 100%. Asigurare medicala privata; Sala de Fitness cu acces gratuit; Transport asigurat dupa ora 23.00 Descrierea companiei Suntem Skywind Group este un furnizor privat de soluții de tehnologie de divertisment. De la înființarea noastră în 2012, am crescut constant alături de partenerii și clienții noștri, mândri să asistăm la propriul lor progres sporit de produsele noastre. Noi modelăm viitorul industriei noastre cu jocuri de clasă mondială, back-office și sisteme de management al conținutului, soluții de găzduire, infrastructură, precum și o suită revoluționară de produse pentru ultilizatori care se întinde pe 8 centre de dezvoltare din România, Cipru, Marea Britanie, Columbia și Malta.
-
Cautam sa angajam: instalatori de cablu optic si conectare la Internet in Germania, cerinte: - vorbitor limba Germana - experienta in domeniu - angajare dupa perioada de proba pe societatea Germana - carnet de conducere - salarii peste medie - Cazare asigurata
-
Angajez. În construcții civile muncitorii. Salariu motivat de la 5000 ron
-
Vino in echipa noastră! Echipa Echilibria Montessori Education isi cauta bucatar! Cine suntem? Noi, Echilibria Montessori Education, suntem gradinita si scoala particulara cu o preocupare solida pentru educatie constienta in sistem alternativ si o deosebita atentie pentru alimentatia sanatoasa, bio si starea de bine a copiilor. Ce ne dorim? Cautam o persoana pozitiva, dinamica si pasionata de bucataria vegana si vegetariana, gatim zilnic atat pentru copii cat si pentru personalul nostru, mesele principale si gustarile din meniu. Se lucreaza intr-un mediu placut, relaxant. Descrierea jobului: Responsabilitati bucatar: - prepararea, organizarea meselor si a gustarilor din meniul zilnic - asigurarea necesarului de materii prime - mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico- sanitare in vigoare - respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si termenul de executie - pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii - mentinerea curateniei in spatiul de lucru Calitatile pe care ni le dorim de la viitorul nostru coleg: - experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara - abilitati de organizare - atitudine pozitiva si atentie la detalii - capacitate de lucru in echipa Oferim urmatoarele beneficii: - pachet salarial motivant - masa de pranz si gustari asigurate in cadrul institutiei noastre - conditii de lucru placute intr-un mediu dinamic - incurajare si sustinere pentru dezvoltare profesionala Program de lucru: luni-vineri de la 7:00-15:00 Locatie: Pipera, Voluntari, Str. Sfantul Stefan, nr.35 Contact: tel: mail:
-
Unitate de cazare situata la intrare in Popesti Leordeni cauta personal curatenie pentru efectuarea curateniei. Program de lucru 08-20:00, 3 zile lucratoare - zile libere. Salariu 3500 lei + masa de pranz
-
Angajez personal pentru servicii de curățenie ce se efectuează în magazinul de bricolaje și materiale de construcții Hornbach din Berceni jud Ilfov . Pentru mai multe detalii despre programul de lucru și salariu, beneficii contactați-mă la numărul de telefon.
-
Candidatul Ideal: Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale in pozitia de vanzari. Persoana organizata, calma, cu atentie la detalii Experienta in vanzari telefonice. Abilitati de vanzare si negociere (Tehnici de negociere în vânzări; Elemente de persuasiune în comunicare; tehnici de deschidere sau inchidere a vanzarii telefonice). Calmitate si tonalitate placuta a vocii. Cunostinte operare PC nivel mediu-superior (word, excel, etc). Studii medii superioare Descrierea jobului: Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii; Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu colegii; Acorda asistenta tehnica clientilor si potentialilor clienti prin telefon e-mail; Redacteaza si transmite oferte clientilor potentiali sau existenti; Completeaza documentele specifice presatarii serviciilor DDD; Indosarieaza scaneaza documentele specific; Promoveaza imaginea Companiei. Cerintele postului: Domiciliul stabil in Bucuresti Ilfov; Resedinta stabila in zona de sud constituie un avantaj, biroul deservit va fi in Popesti-Leordeni. Experienta in vanzari si preferabil prin telefon constituie un avantaj si este de dorit. Studii: minim studii medii (diploma de bacalaureat) studii superioare constituie un avantaj. Cunostinte operare PC. Abilitati de asimilarea rapida de informatii; Atitudine pozitiva orientata catre client si rezultat; Initiativa, ambitie, capacitati multitasking si spirit de competitie; Orientat spre noi oportunitati si dezvoltare a relatiei cu clientul; Abilitati de comunicare personala si interpersonala; Putere de convingere, atentie la detalii; Dorinta de colaborare pe termen lung, cat mai multi ani (nu cautam personal sezonier) Beneficii: Oferta salariala intre 2500 si 3200 Lei Net in functie de experienta si aptitudini. Training de specialitate si cursuri permanente de dezvoltare profesionala; Reduceri si beneficii in cadrul companiei; Suport in probleme de sanatate Mediu de lucru placut si conditii bune de munca; Se lucreaza de la 09:00 18:00 zilnic de luni pana vineri, sambata si duminica liber. In functie de implicare, rezultate, realizari, capacitatea de apartenenta la o echipa, se pot acorda bonusuri. Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice. Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Birou Popesti Leordeni Drumul Fermei Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: www.pestcontrol-bucuresti.ro Va rugam frumos, daca sunteti interesat a trimiteti doar CV pe sau whatsapp , numai daca indepliniti conditiile din cerintele postului.