Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam agent de securitate cu sau fara atestat, pentru obiective in localitatea MAGURELE Relatii la tel. 0744.663.819 Descriere Firma OK GUARD SRL, fondata 1994
-
Promovat
Societate Comerciala Angajeaza Personal Fabrica Teava PHDE !!! Contabil Economist Salariu Net 4000 6000 Agent vanzare teava PHDE -Salariu Net 4000 6000 Magazioner- Salariu Net 4000-5000 Persoane cu dezabilitati Studenti- Salariu Net 3500 4000 Pensionari (paza)-Salariu Net 3500
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Cerinte Cunoasterea materialelor constructive si expunerea unor solutii optimizate; Varsta intre 20-50 ani; Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o hala moderna;
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Angajam - Mecanic, electromecanic, mecanic, motorist la serviceul Husqvarna din Corbeanca Candidatul ideal - Absolvent liceu cu profil tehnic, scoala profesionala constitue avantaj dar nu este obligatoriu - Experienta in domeniul utilajelor agricole micil motocoase, drujbe, masini tuns iarba) - Capabil sa citeasca documentatia tehnica - Dinamic, organizat, corect, punctual - Posesor permis de conducere categoria B - Deschis catre invatare, perfectionare Descrierea jobului - Depanarea utilajelor echipate cu motoare termice in doi si patru timpi, alimentate cu benzina - Depanarea sculelor electrice de mana - Program de lucru full-time; - Contract de munca; - Concedii conform legislatiei; Daca consideri ca acest post este ceea ce cauti, te invit sa avem o discutie telefonica sau la sediul nostru din Corbeanca (lIfov) Salariu motivant cu posibilitate de avansare in functie de experient si performanta : 4500-5500 lei Program de lucru luni - vineri: 9 - 17 Locatia: Corbeanca, judet Ilfov
-
ANGAJAM MENAJERE/ingrijitoare, cu sau fara experienta, in Otopeni pentru camin de batrani privat, program in ture, plata corecta si la timp, masa asigurata, carte de munca. Acces usor cu transport in comun. Posibilitate de cazare pentru personal in conditii bune, daca este nevoie sau pentru cei care doresc intern. Cerinte: seriozitate, punctualitate, spirit de echipa, empatie fata de persoane varstnice. Rugam seriozitate, post pe termen lung. Salariul de la 2500 - 3500 Lei/luna.
-
Angajam domn priceput la mici reparații pentru întreținerea in stare de buna funcționare a clădirii si la întreținere curte (tuns iarba, gard viu și câteva flori). Salariu atractiv! Program L-V - 8 ore pe zi, carte de munca, masa asigurata. Rugam seriozitate. Deținerea de permis auto este un plus.
-
Necalificat pentru zona Bucuresti Ilfov . Program de lucru de luni pana vineri de la ora 8.00 la ora 17.00
-
Promovat
Service auto aflat in Otopeni , angajam mecanic auto sau ajutor de mecanic . Echipa tanara . Service Autorizat R.A.R
-
Daboco Supermarket își mărește echipa ! Angajam lucrator comercial, program luni - vineri, 9 -17. Salariu de la 2700 Ron (bonuri de masa incluse). Pentru locatiile din strada Generalului si strada Marasesti ( cartierul Verde). + card discount 20% la cumparaturile din magazin , + alte bonusuri!
-
Promovat
Angajez menajera intr-o vila din Voluntari, in schimbul doi (15-21) sau interna, nefumatoare, salariu negociabil. Mai multe detalii la telefon.
-
Companie de pază angajează agenti de securitate cu atestat,pentru obiective aflate în zona Chitila-Ilfov.Se cere seriozitate,capacitate de munca in echipa.Se oferă salariul 3.000 lei luna.
-
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
Compania MarsoRom angajează pentru postul de Manipulant marfă, în depozitul de anvelope din Pantelimon (strada Gara Pasărea, nr. 11). Pentru acest post, ne căutăm 4 colegi. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial 2500 ron net; Bonuri de masă 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung. Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne lași un număr de telefon sau ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau masina de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : sau pe adresa Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().
-
SECRETARA Locatie: Saftica - Balotesti (IF) Cerinte: Experiența pe un rol similar, preferabil minim 1 an; Cunostiinte Ms. Office (Word, Excel, Outlook); Experienta in lucrul pe server (Google Drive - creare foldere, incarcare fisiere decarcare, etc); Contract de munca nedeterminat cu 3 luni perioada de proba. Preferabil domiciliu in Saftica, Balotești sau împrejurimi. Responsabilitati: Sortarea si inregistrarea corespondentei (registru intrari iesiri); Preluarea si directionarea apelurilor telefonice și email-uri; Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent. Mentine legatura cu firme de transport curierat; Pastreaza relatia cu clientii companiei, la nevoie le trimite notificari si, dupa caz ii contacteaza telefonic; Copiaza redacteaza tehnoredacteaza diferite materiale si documente; Colecteaza oferte si face achizitii pentru diverse componente servicii solicitate de persoane din echipa de conducere (consumabile birou, spre exemplu); Intocmește foile de parcurs și emite documente de transport si montaj (AWB, proces verbal predare primire, certificat garantie, etc.); Emite facturi catre clientii companiei, si colecteaza documentele contabile pe care le trimite la contabilitate; Preia la nevoie alte sarcini cu caracter nepermanent date de superiorul direct, ocazional, in functie de nevoile de termen scurt ale companiei. Program de lucru: L-V 8:30 17:00. Salariu: de la 3600 lei net in perioada de proba, cu renegociere dupa perioada de proba. Posibilitate de a lucra hibrid după perioada de proba.
-
Firma de constructii angajeaza cu contract de munca, muncitori necalificati pentru santierele din Berceni, jud. Ilfov. Salariu initial 4000 lei net.
-
Se cauta infirmiera in camin de batrani Domnesti, IF, salariu atractiv, carte de munca, bonuri de masa, posibilitatea cazarii in unitate, seriozitate din partea angajatorului.
-
British School of Bucharest cauta personal curatenie care sa indeplineasca responsabilitatile urmatoare: - asigura curatenia zilnica in salile de clasa, holuri, zone access, toalete; - asigura spalarea pardoselilor - asigura golilea cosurilor de gunoi, inlocuirea sacilor * Pachetul salarial : 2500 lei net + tichete masa + decont transport + abonament medical - Program : lucru in ture doar de zi 8ore/ L-V
-
British School of Bucharest cauta Personal mentenanta / Ingrijitor, care sa indeplineasca conditiile de mai jos: - Livrarea muncii la standardele de calitate agreate. - Asigura intretinerea, verificarea si amenajarea spatiilor interioare si exterioare din zonele repartizate precum si reparatii usoare/ colaborarea cu firmele specializate care presteaza diverse servicii. - De preferat experienta in domeniu de cel putin 1 an - Atitudine proactiva - Atentie la detalii - Livrarea muncii la standardele de calitate agreate. Beneficiile sunt: Pachet salarial atractiv: 2700 ron net + bonuri de masa + abonament medical privat Program: 8 ore/zi de luni-vineri Locatia este Voluntari, Ilfov
-
Cautam spalator de vase pentru bucatarie cu activitate de cantina in Voluntari, jud. Ilfov (British School of Bucharest). Programul este L-V, in doua ture (7:00-16:00 si 10:00-19:00). Cerinte minime: - cel putin 1 an experienta, - referinte pozitive (la cerere) - atitudine proactiva si orientat spre calitate.
-
Cine suntem noi: Firma cu experiență de peste 15 ani în domeniul transporturilor, logisticii și organizarii de evenimente, ne orientam activitatea catre mai multe directii de business. Suntem in continua crestere si acesta este principalul motiv pentru care cautam noi colegi. Daca esti interesat, te asteptam sa ne faci o vizita! Ce vei face: * Incarci si descarci marfa in din dube sau camioane si o așezi in spatiul alocat. Da, presupune si efort fizic, dar nu-ti face griji, avem stivuitoare, manitouri și lize electrice manuale pe care le poti folosi precum si colegi care te vor ajuta! * Pregatesti comenzile de livrare in baza avizelor si dai marfa jos de la raft * Respecti si realizezi sarcinile incredintate de seful de depozit. * Esti disponibil pentru lucrul in doua ture : tura 1 de la 8-17 si tura a 2a de la 12-21 ( prin rotatie o data la 2-3 saptamani) Ce iti oferim: * Salariu net + bonuri de masa + decontare transport in functie de km parcursi sau abonament STB * Prima de Paste si Craciun * Contract pe durata nedeterminata * Posibilitati de promovare (sofer, montator). * Pregatire teoretica si practica la locul de munca. * Echipament de lucru. Este necesar: * Atestatul de stivuitorist stampilat la zi si experienta pe REACHTRUCK * Capacitate de invatare rapida. * Indemanare la sarcinile mici de mentenanta. * Recomandare de la locurile de munca anterioare. Un plus in dezvoltarea ta personala in cadrul echipei il poti avea daca ai: * Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj, nu e obligatoriu)
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Conditii: -PENTRU magazin C&A - studii ,minim 8clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 14 lei h - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, - reale posibilitati de promovare. -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru