Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Otopeni Persoane Disponibil din: 2021-09-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitati BUCATAR: Pregatirea si servirea a la carte. Se lucreaza in ture de 12h, 2 cu 2. Activitatile sunt specifice unui hotel de 3* cu proceduri de lucru bine stabilite.Remuneratia si beneficiile sunt in functie de experienta si ulterior rezultate.hotelul Ibis Styles Bucharest Airport isi doreste sa ofere colaboratorilor sai o experienta de munca unica, care sa aduca beneficii si la nivel de dezvoltare personala si profesionala, fiind un pas important in cariera oricarei persoane care activeaza in industria ospitalitatii
-
Candidatul Ideal: Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Angajam vanzator vanzatoare in Otopeni ,perosane dinamice,serioase,cu simtul raspunderii ,salariu+bonusuri in functie de performante Contract de munca,program flexibil
-
Angajam personal vanzare patiserie Otopeni,persoane dinamice,serioase,cu simt de raspundere,program flexibil,carte de munca.salariu+bonusuri
-
Angajam domn priceput la mici reparații pentru întreținerea in stare de buna funcționare a clădirii si la întreținere curte (tuns iarba, gard viu și câteva flori). Salariu atractiv! Program L-V - 8 ore pe zi, carte de munca, masa asigurata. Rugam seriozitate. Deținerea de permis auto este un plus.
-
Service auto angajeaza tinichigiu in Otopeni Program de L-V 8-17 , o ora pauza de masa salariul se negociaza in functie de experienta
-
Firma productie publicitara Angajam persoane pentru productie publicitara. Full time sau part-time (pe diverse proiecte) Atributii principale: -montare autocolant, -pregatire, printare materiale. Activitate la atelier sau pe teren la lucrari. Cu sau fara experienta.
-
SC Sticker, producator de etichete in rola din Otopeni angajeaza: - stantator stanta plana, dimensiuni mici - tipograf pe masina de tipar offset etichete in rola Program: luni, miercuri si vineri in prima saptamana apoi marti, joi si sambata in a doua saptamana, prin rotatie. Transport asigurat in Otopeni cu preluare din Aviatiei, carte de munca, salariu motivant
-
Firma ASPRO PRODINVEST agnajeaza personal. Avem nevoie de: -montator gips carton, -montator confectii metalice, -finisaje(vopsitorii, glet), -montaj gresie si faianta. Pentru mai multe detalii, lasati un mesaj.
-
Cautam operator CNC pentru locatia noastra din Otopeni. Ai experienta pe utilajul de taiere CNC? Te vrem in echipa noastra! Hai la un interviu, oferim pachet salarial motivant.
-
Angajam supraveghetor jocuri pentru sala Magic Otopeni, experienta nu este necesara ci doar seriozitatea,mai sunt disponibile doua locuri. Pentru detalii va rog sa sunati la .
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to
-
Femeia de serviciu este responsabila de efectuarea curateniei in aeronavele companiilor aeriene deservite de catre GlobeGround Romania si in spatiile administrative ale societatii. Nu este necesara experienta in domeniu, permisul de conducere categoria B constituie avantaj. BENEFICII: - salariu 3000 net + 600 tichete de masa; - formare profesionala la locul de munca; - conditii bune de lucru; - stabilitate; - echipament complet de lucru. CERINTE - minim 10 clase; - apta din punct de vedere psihologic si medical; - abilitati de organizare, comunicare, spirit de echipa; - serioasa, dispusa la program de lucru inegal (cu ore de zi si de noapte).
-
Caut doamne drăguțe , amuzante , cu răbdare și să iubească copii. Grădinița este în Otopeni , aproape de DN1. Program de luni până vineri , orele diferă în funcție de funcția aleasă . Pentru detalii sunați la .
-
avem 3 posturi libere la un centru de terapii pentru copii cu tulburări de dezvoltare: - logoped post vacant - psiholog clinician post vacant - psihopedagog post vacant
-
Sc yong lili Impex srl cui 39348982 angajeaza lucrător comercial, încărcător descarcator, manipulant mărfuri
-
Manipulant marfuri - depozit materiale de constructii CERINTELE POSTULUI: Studii: minim studii primare Vechime: cel putin 1 an intr-o pozitie similara SARCINI SI ACTIVITATI: Sa pregatesca produsele pentru incarcare conform dispozitiilor de incarcare. Sa descarce si sa stocheze materiale si produsele dupa indicatiile sefului de depozit sau al inlocuitorului. Desfăşurarea în condiţii optime a procesului de incarcare si descarcare a marfurilor din depozit. Asigura protejarea marfurilor, a obiectelor, bunurilor existente in depozit. ASIGURAM: contract de munca pe perioada nedeterminata, program de 8 ore cu pauza de masa, oferim salariu motivant. Pentru cei interesati va rog sa transmiteti cv la adresa
-
caut strungar pentru mic atelier strungărie,cu strunguri clasice(snb,sna).doresc colaborare și cu pensionar etc. atelier se află în Otopeni
-
Euro Tehno Group Otopeni Recrutează în vederea angajării Casier Facturare Contabilitate primară Cerințe: Experiență într-un post similar minim 2 ani, de preferință într-un service auto Cunoștințe de contabilitate primară; Cunostinte foarte bune de operare PC Experiență în operarea caselor de marcat POS Capacitate foarte bună de planificare, organizare, comunicare și relaționare Responsabilitati: Răspunde de ținerea corectă și la zi a evidenței primare privind activitățile de încasări și plăți prin casierie a punctului de lucru. Înregistrează în programul contabil toate facturile de la punctul de lucru . Procesarea contractelor din showroom service: facturare, încasări cu numerar card persoane fizice juridice Intocmire dispozitii de plata incasare Intocmeste zilnic monetarul Îndosarierea documentelor contabile și administrative Beneficii: Salariu motivant Tichete de masa Program de lucru: în zilele de Luni-Vineri, între orele cu o jumatate ora pauza de masa. Mediu de lucru placut