Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov Otopeni doar cu poze Disponibil din: 2021-11-17

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Personal depozit - Gestionar Manipulant marfuri stivuitorist

    Responsabilitatile postului de Gestionar: Coordoneaza toate activitatile desfasurate in cadrul depozitului; Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul companiei; Gestiunea marfurilor aflate in depozit, utilizand eficient spatiul de depozitare a marfurilor; Pregatire si verificare comenzi. Propune modalitati de optimizare a procesului de gestiune si depozitare; _______________________________ Responsabilitatile postului de Manipulant marfuri stivuitoristului: Pregătirea comenzilor pentru expediere; Încarcărcare descarcăre echipamente în din autovehiculele de livrare; Manipuleare și așeazare produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente, cu ajutorul lizei sau a transpaletei cu catarg; Expediere comenzi pentru livrare conform documentelor și indicațiilor gestionarului; Participarea la inventarierea mărfurilor de gestiune; CARE SUNT BENEFICIILE Salariu motivant Program de lucru: Luni-Vineri - 08:00-17:00 Bonusuri pentru activitate, prime anuale și de sărbători Card pentru bonuri de masă Echipamente de lucru profesionale Echipa de profesioniști este și un mediu prietenos Contractul de muncă este este full-time, fiind încheiat pe perioadă nedeterminată.

  • 2

    Agenti de Securitate - Otopeni

    Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Petrom Aviation Programul: - 12 24,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Experienta in domeniu si o buna conditie fizica constituie un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!

  • 2

    Tehnician mentenanta de hotel - in Otopeni

    Candidatul Ideal : Locuiesti in orasul Otopeni sau in apropiere? Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna si sa oferi oaspetilor serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Ai experienta de lucru ca si zugrav, fochist, instalator, electrician Ai calificare de fochist, zugrav, electrician, instalator etc. Esti disciplinat, harnic, organizat, atent la detalii si responsabil. Ai abilitati bune de comuncare si de lucru in echipa. Descrierea jobului : Efectueaza lucrari in domeniul specific de activitate, verifica si mentine echipamentele, instalatiile etc. Asigura servicii de mentenanta pentru intregul spatiu al hotelului astfel incat sa functioneze conform standardelor acestuia. Rezolvarea prompta a solicitarilor oaspetilor hotelului legate de domeniul specific de activitate. Program de lucru : de luni pana duminica, in ture de zi si de noapte, de 8 sau 12 ore, cu respectarea repaosului legal. Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc Descrierea companiei La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.

  • 1

    Camerista de hotel - in Otopeni

    Ti-ar placea sa faci parte din echipa hotelului nostru? Iti place sa fii o gazda buna si sa iti desfasori activitatea cu buna dispozitie si zambitoare... Te diferentiezi prin: Ai o experienta de lucru de minim 2 ani in postul de camerista de hotel. Ai calificare de camerista de hotel. Ai abilitati foarte bune de comunicare si relationare interpersonala. Esti disciplinata, harnica, responsabila si orientata preponderent catre indeplinirea obiectivelor si nevoilor oaspetilor. Iti place sa lucrezi in echipa dar, in acelasi timp, esti o persoana multitasking. Esti o persoana dedicata, punctuala si perseverenta. Responsabilitatile postului: efectuarea curateniei in camerele de hotel si in spatiile publice ale hotelului, conform standardelor si respectand procedurile de lucru; utilizarea eficienta a produselor de curatenie, a echipamentelor si a bunurilor folosite in munca. Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Decsrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.

  • 1

    Responsabil Ospitalitate McDonald's Otopeni

    Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s Otopeni! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspetii la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampini si ii oferi informatiile de care are nevoie; Beneficii: Pachet salarial atractiv 3500 RON la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 30 Lei/zi lucrata, alte sporuri); Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.

  • 5

    Automacaragii ,mecanici, macaragiu

    Util Construct Automacarale anagajeaza automacaragiu si mecanici cu experienta. Firma se afla in Otopeni se poate oferi și cazare www.e-macarale.ro

  • 9

    Muncitor spatii verzi Otopeni

    Angajez muncitor posesor permis categoria B pentru lucrări de amenajare și întreținere spatii verzi în Otopeni-Ilfov Posibilitate cazare. Contract de munca,salariu începând de la 4000 lei net.

  • 12

    Shop&go angajam / Lucrator Comercial / Full time zona Otopeni

    Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :

  • Back Office Assistant

    Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to

  • angajare otopeni

    Bună ziua Se fac angajări pentru supervizori sală de jocuri în Otopeni Salariu atractiv plus bonusuri. Pentru detalii sunați la numărul afișat . Rog seriozitate!

  • 2

    Angajam personal

    Firma ASPRO PRODINVEST agnajeaza personal. Avem nevoie de: -montator gips carton, -montator confectii metalice, -finisaje(vopsitorii, glet), -montaj gresie si faianta. Pentru mai multe detalii, lasati un mesaj.

  • Angajez tinichigiu si pregatitor Otopeni

    Service auto angajeaza tinichigiu in Otopeni Program de L-V 8-17 , o ora pauza de masa salariul se negociaza in functie de experienta

  • Operator facturare Asistent vânzări

    Cerințe: - studii medii, - cunoștințe bune de operare pe calculator, - abilități foarte bune de comunicare verbală și scrisă, - persoană foarte bine organizată, atentă la detalii, - atitudine pozitivă, seriozitate și responsabilitate, - punctuală, capacitate de planificare. Condiții: - salariu motivant, - bonuri de masă, - se asigură transport sau se decontează (OTOPENI), - opțional pachete medicale. Responsabilități: - întocmirea facturilor pe baza comenzilor sosite de la clienți si agenți, - printarea facturilor și a centralizatoarelor pe fiecare rută în parte, - verificarea avizelor și efectuarea retururilor, - verificarea facturilor, îndosarierea și arhivarea acestora, - ținerea evidenței formularelor cu regim special și a alor documente cu care se lucrează, - întocmește rapoarte specifice, - îndeplinește si alte atribuții specificate în fișa postului. Descrierea companiei: DUO este o companie de renume în domeniul distribuției de produse alimentare și nealimentare. Înființată în anul, compania și-a desfășurat activitatea în mod competent, serios și profesionist, confirmându-și astfel poziția de lider pe piața românească.

  • 34

    DSC Expres Logistic srl #DSC Otopeni,Ilfov

    Angajam agenti curieri Otopeni Specificatii: Numele companieiDSC Expres LogisticTip jobfull timeDescriere Salut, Ne mărim echipa de curieri pentru Otopeni Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 12:00 - 17:00 la numarul de telefon

  • 73

    Angajam Agent Curier Pedestru pentru sectorul 6,Bucuresti

    Specificatii: Agent Curier Pedestru livrare corespondenta (Plicuri) Numele companiei DSC Expres SRL. Tip jobfull time Descriere:Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru livrare corespondenta firma de curierat. - Specificatii Numele companieiDSC Expres Logistic srl Tip jobfull time Descriere: Salut, Ne mărim echipa de curieri pedestri pentru zona sector 6,Bucuresti. Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și abonament transport public. Cerințe: - seriozitate - cazier juridic curat Beneficii se vor negocia in urma interviului. Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 9:00 - 17:00 la numarul de telefon

  • Responsabil Service Otopeni

    Firma noastra își extinde echipa de profesioniști în domeniul auto, iar tu poți fi candidatul potrivit! Suntem în căutare de colegi calificați, cu experiență de muncă pe un post de RESPONSABIL SERVICE, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Lucrând în echipa noastra, te vei bucura de: -salariu de baza motivant (incepand cu 5000 lei); -perfectionalizare profesionala; -mediu de lucru placut; -concediu de odihna de 21 de zile lucratoare pe an; -program de lucru flexibil. Iată ce ar putea implica munca ta alături de noi, dacă devii colegul nostru: Execuți lucrări în atelier conform comenzilor; Completezi comenzi de reparație conform operațiilor efectuate la autovehicul; Completezi cereri de aprovizionare cu piesele de schimb și consumabilele rezultate din necesar; Efectuezi controlul final la terminarea ciclului de reparație pentru a te asigura de calitatea lucrărilor. Ai experienta in acest domeniu, iti doresti castiguri semnificative si un loc de munca stabil? Daca ti-am atras atentia, nu ezita sa ne contactezi telefonic sau prin email pentru a-ti oferii mai multe detalii! Va asteptam cu un mesaj si aici!

Salvează căutarea