Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov Otopeni Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Lucrator Comercial McDonald's Otopeni

    Lucrator Comercial Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa, sporuri si alte bonusuri); Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.

  • 13

    Hotelul Hilton Garden Inn Otopeni angajeaza Bucatar

    Cerinte: - experienta de Bucatar de cel putin 2 ani; - cunostinte foarte bune de norme de igiena alimentara - atitudine pozitiva, prietenoasa - flexibilitate - capacitate de lucru in echipa Oferim pachet salarial competitiv - tichete de masa, decont transport, servicii medicale, etc Detalii la sau

  • 1

    Frezor / prelucrator prin aschiere cu experienta

    Firma Top Design Mobilier cu punctul de lucru situat in Otopeni, angajam frezor / prelucrator prin aschiere cu experienta. Cerinte: - Pregatirea frezei, pregatirea lichidului de racire-ungere, stabilirea metodei de frezare -Executarea operatiilor specifice de frezare pe timpul desfasurarii lucrarilor; -Studii medii/scoala profesionala cu profil tehnic; - Experienta pe un post asemanator de minim doi ani; - Seriozitate si disciplina la locul de munca. - Sa cunoasca instrumente de masura cum ar fi sublerul , micrometru si ruleta - Cunostinte desen tehnic Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Tichete de masa: 30 ron/zi lucratoare; - Abonament tip bussiness la Medlife - Program de lucru de luni-vineri, 7:30 16:20, un singur schimb. -Conditii excelente de lucru cu aer conditionat vara si caldura iarna. -Oferim zilnic cafea, lapte, ceai si apa plata. - Bonusuri, prime - Transport asigurat pe raza, Bucuresti, Otopeni si Ploiesti.

  • Casier Facturare service auto

    Euro Tehno Group Otopeni Recrutează în vederea angajării Casier Facturare Contabilitate primară         Cerințe: Experiență într-un post similar minim 2 ani, de preferință într-un service auto Cunoștințe de contabilitate primară; Cunostinte foarte bune de operare PC Experiență în operarea caselor de marcat POS Capacitate foarte bună de planificare, organizare, comunicare și relaționare           Responsabilitati: Răspunde de ținerea corectă și la zi a evidenței primare privind activitățile de încasări și plăți prin casierie a punctului de lucru. Înregistrează în programul contabil toate facturile de la punctul de lucru . Procesarea contractelor din showroom service: facturare, încasări cu numerar card persoane fizice juridice Intocmire dispozitii de plata incasare Intocmeste zilnic monetarul Îndosarierea documentelor contabile și administrative           Beneficii: Salariu motivant Tichete de masa Program de lucru: în zilele de Luni-Vineri, între orele cu o jumatate ora pauza de masa. Mediu de lucru placut

  • Angajare personal vanzari

    Departamentul de vanzari se mareste cu un post. Esti o persoana cu energie pozitiva, oferi atentie sporita detaliilor, iti plac provocarile si vrei sa fii competitiv ? Te vrem in echipa Stonelio !

  • 7

    Angajare personal productie piatra naturala

    Cautam coleg cu experienta, sau dornic de a invata arta de prelucrare si fasonare a pietrei naturale. Salariu peste media pietei.

  • 5

    Angajare personal operare utilaj CNC

    Cautam operator CNC pentru locatia noastra din Otopeni. Ai experienta pe utilajul de taiere CNC? Te vrem in echipa noastra! Hai la un interviu, oferim pachet salarial motivant.

  • 2

    OMV Tunari Angajeaza

    Partener OMV Petrom Marketing, angajeaza in conditii avantajoase, pentru statia OMV Tunari: Sos de centura. - casier Se ofera pregatire la locul de munca, echipament de lucru, conditii de lucru la cele mai inalte standarde. Program 15 zile luna Pachet salarial atractiv, spor de weekend, spor de noapte, sarbatori legale, bonusuri. Tichete de masa Va asteptam sa va alaturati unui colectiv tanar unde puteti sa va completati si consolidati cunostintele si experienta profesionala. Informatii la telefon sau la sediul firmei Tel

  • 7

    hotelul Hilton Garden Inn din Otopeni angajeaza Spalator Vase

    Hotelul Hilton Garden Inn Otopeni angajeaza Spalator Vase. Solicitam seriozitate, atentie la detalii, mod de lucru curat si ingrijit, responsabilitate. Oferim seriozitate, salariu competitiv, conditii de munca adecvate.

  • Angajam personal

    Firma ASPRO PRODINVEST agnajeaza personal. Avem nevoie de: -montator gips carton, -montator confectii metalice, -finisaje(vopsitorii, glet), -montaj gresie si faianta. Pentru mai multe detalii, lasati un mesaj.

  • 1

    Responsabil Ospitalitate McDonald's Otopeni

    Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s Otopeni! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspetii la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampini si ii oferi informatiile de care are nevoie; Beneficii: Pachet salarial atractiv 3500 RON la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 30 Lei/zi lucrata, alte sporuri); Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.

  • Veolia România Soluții Integrate este în căutarea unui GESTIONAR in Otopeni

    Responsabilitățile postului: Gestiune magazie tehnică. Contabilitate primară și gestiune. Verificarea i recep ionarea produselor (cantitativ i calitativ) în conformitate cu documentele de înso ire a mărfii. Efectuarea notei de intrare recep ie pentru produsele recep ionate. Pregătirea documentelor pentru efectuarea recep iei. Manipularea, transportul și depozitarea produselor. Eliberarea produselor din magazie în baza solicitărilor interne. Cerințe: Studii: profil logistică, tehnic, gestiune; Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară; Abilități de utilizare PC: programe informatice de gestiune a stocurilor (constituie un avantaj: - utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide)) ; Permis auto: categoria B; Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii. Beneficii: Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă). Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, Decontarea serviciilor de apă canalizare. Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie). Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite. Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală. Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă. Locație post: Str. Garofițelor, Nr. 3, Otopeni, Jud. Ilfov Program de lucru: Luni - Vineri: 08:00 - 16:00

  • 1

    Bona pentru Otopeni

    Buna ziua, Sunt în căutarea unui job full-time pe termen lung în Otopeni, ca bonă. Am 43 ani. Persoana serioasa, responsabila, calmă, răbdătoare, cu experiență, ofer servicii de bonă. Deasemenea vorbesc limba engleză și am permis de conducere. Disponibilitate: 8 h zi L-V. Mulțumesc!

  • 11

    Shop&go angajam / Lucrator Comercial / Full time zona Otopeni

    Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :

  • Back Office Assistant

    Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure efficient operations. Logistics: Coordinating with factories, overseeing shipping, receiving, and distribution of goods. Invoice Processing: Reviewing and processing invoices for timely and accurate payment. Documentation Compliance: Ensuring that all documentation meets legal requirements and standards. Prioritizing Tasks: Managing multiple tasks, prioritizing them efficiently, and meeting deadlines. Time Management: Efficiently utilizing your time to ensure tasks are completed on schedule. Problem-Solving: Identifying and resolving operational issues to maintain smooth processes. Qualifications: The English Language is a must. High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus. Proven experience in back office or administrative roles is preferred. Strong computer skills, including proficiency in Microsoft Office Suite and data entry software. Excellent organizational and time management skills. Attention to detail and a commitment to accuracy. Effective communication and problem-solving abilities. Ability to work both independently and collaboratively within a team. What We Offer: Competitive salary commensurate with experience. Mobile Phone How to Apply: If you are a highly organized and detail-oriented individual with a passion for ensuring operational excellence, we invite you to apply for this Back-Office Assistant position. Please submit your C.V to

  • 3

    Angajam Mercantizor de Teren

    Candidatul ideal pentru noi este: Carnet categoria B. Persoana serioasa, implicata, rabdatoare. Comunicativa. Rezistenta la stres si la sarcini repetitive. Atenta la detalii. Dornica sa ne invete lucruri noi. Dornica sa efectueze munca de teren. Experienta similara pe o perioada de 1 an. Lucrul in lanturi mari de magazine (Carrefour, Mega Image, Profi, Cora) sau alte locatii IKA reprezinta un avantaj. Experienta anterioara in mercantizare in deosebi in activitati de tipul FMCG, Napolact, Pepsi reprezinta un avantaj. Descriere Job: Apreciem oamenii, implicarea si seriozitatea lor. Firma noastra cauta o mercantizoare de teren (cu carnet categoria B), pentru magazinele noastre din Baneasa si din zona centurii Bucuresti. Oferim masina de serviciu. Responsabilitati: Pregatirea marfii si asezarea ei pe stand. Organizarea produselor conform planogramei. Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Ofera informatii despre marfa expusa. Gestionarea proiectelor si conceptelor propuse de partenerii nostrii. Raportarea si comunicarea oricaror nereguli superiorului direct. Beneficii: Veti putea sa va bucurati de o colaborare de lunga durata. Salariu competitiv fata de concurenta + bonuri de masa de 35 lei zi. Posibilitatea de a achizitiona produse la preturi preferentiale. Anual organizam teambuilg-uri pentru angajatii companiei. Petreceri la sediul firmei anuale de Craciun. Prime de Craciun si de Paste. Petreceri Anuale. Spor suplimentar de 200 lei pentru anumite proiecte implementate. Telefon de serviciu. Masina de serviciu. Descrierea companiei Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.

  • 11

    Hilton Garden Inn Otopeni angajeaza Camerista hotel

    Hotelul Hilton Garden Inn Otopeni angajeaza Camerista Hotel pentru efectuarea serviciului de curatenie in toate spatiile hotelului. Experienta anterioara reprezinta un avantaj. Oferim pachet salarial competitiv - tichete de masa, decont transport, servicii medicale, etc

  • Oferta de munca

    Societatea comerciala AMBASADOR EVENTS SRL, cu sediul in Otopeni , jud Ilfov, angajeaza : - agent curatenie cladiri si mijloace de transport - 3 posturi vacante , se solicitata experienta < 3 ani si cunoasterea limbii engleze nivel elementar - lucrator bucatarie (spalator vase mari ) - 3 posturi vacante , se solicitata experienta < 3 ani si cunoasterea limbii engleze nivel elementar

  • Angajam personal vanzare patiserie Otopeni

    Angajam personal vanzare patiserie Otopeni,persoane dinamice,serioase,cu simt de raspundere,program flexibil,carte de munca.salariu+bonusuri

  • 34

    DSC Expres Logistic srl #DSC Otopeni,Ilfov

    Angajam agenti curieri Otopeni Specificatii: Numele companieiDSC Expres LogisticTip jobfull timeDescriere Salut, Ne mărim echipa de curieri pentru Otopeni Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și transport. Cerințe: - permis de conducere categoria B - seriozitate - cazier juridic curat Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 12:00 - 17:00 la numarul de telefon

Salvează căutarea