Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Ilfov Pantelimon Persoane Disponibil din: 2021-04-05

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Operator introducere,validare si prelucrare date

    Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:

  • 5

    Angajam cofetar-patiser!

    Am inceput povestea in 1996, din pasiune pentru mancare si cu convingerea ca aceasta poate condimenta intr-un mod fericit viata.Daca citesti acest anunt inseamna ca impartasim ceeasi parere. Privileg este un furnizor complex de solutii dedicate evenimentelor. Daca cerintele noastre rezoneaza cu ce-ti doresti tu, te asteptam la sediul nostru sa ne povestesti experientele si dorintele tale. Acest post presupune: Pasiune pentru cofetarie-patiserie Dorinta de performanta si profesionalism Spirit de organizare si coordonare Rezistenta la stres Dinamic, cu atitudine pozitiva, orientat catre client, cu spirit de echipa, atent la detalii, serios Disponibilitate pentru program prelungit Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca pe perioada nedeterminata Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu peste 27 de ani experienta in industrie Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Daca doresti sa faci parte din povestea noastra, ea va deveni parte din povestea ta!

  • 1

    Firma de evenimente, angajam bucatar!

    Pregatirea si experienta: Studii medii Diploma de calificare in domeniu Vechime in specialitate, minim 3 ani Rigurozitate pentru regulile de igiena in alimentatia publica Imaginatie culinara, ordonat, disciplinat Capabilitate sa pregateasca produse alimentare reci si calde in conformitate cu meniul Atitudine orientata catre client, politete, abilitati de comunicare, persoana energica si amabila Rezistenta la stres Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii Disponibilitate de lucru prelungit Responsabilitati si sarcini: Pregateste produsele conform comenzilor Participa cu supervizare la determinarea necesarului de materii prime de comandat si la realizarea comenzilor de aprovizionare Debaraseaza si asigura curatenia bucatariei / laboratorului Asigura implementarea si mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor, semipreparatelor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare Raspunde pentru respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si respectarea termenelor de executie a acestora Pastreaza in bune conditii ustensilele si aparatura Utilizeaza resursele existente, exclusiv in interesul firmei Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu 26 de ani experienta in industrie, Furnizor al Casei Regale, nominalizata si casticatoare a premiilor Food&Bar Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Program de lucru : 6.00 14.30

  • 2

    Firma de catering cu sediul in Pantelimon, angajam responsabil cu aranjarea produselor pe platouri!

    Responsabilitati: Responsabil pentru aranjarea si modul de prezentare a produselor alimentare conform comenzilor primite. Responsabil cu verificarea orelor de plecare si cu evidenta livrarilor zilnice - face check-out la comenzi. Responsabil pentru conditiile de stocare a produselor finite in conditii optime pentru mentinerea prospetimii, calitatii si a proprietatilor. Se asigura ca are logistica necesara conform comenzilor. Se asigura ca produsele finite sunt preluate in mod corect de catre distributie. Cauta surse de inspiratie pentru partea estetica, noi plating-uri. Cerinte: Preferabil, studii in domeniul industriei alimentare sau al prepararii mancarii. Cunoasterea si aplicarea normelor de baza in folosirea si stocarea ingredientelor si a produselor alimentare. Abilitati: Capacitatea de a lucra sub presiune Organizare si planificare Capacitatea de a lua decizii Spirit de echipa Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Dezvoltare personala si profesionala Preturi speciale pentru membrii echipei Posibilitati de avansare Posibilitatea de a lucra intr-o companie cu o experienta de peste 26 de ani in domeniu

  • 2

    muncitor calificat pietrar

    Cautam muncitor calificat in functia de prelucrator, taietor roci naturale, salariu atractiv! Program de luni- vineri, contract de munca pe perioada nedeterminata, full-time

  • 4

    Gestionar

    Angajam gestionar fabrica prelucrare roci naturale, solicitam cunostinte operare pc si experienta in domeniu! Descriere: societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul prelucrarii rocilor naturale, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Pantelimon, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul prelucrarii rocilor naturale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, program de lucru 5 zile /saptamana, program 08.00 - 17.00 Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : Persoane de contact: Neacsu Eleonora administrator

  • 2

    firmă de construcții angajăm zugravi rigipsa

    firmă de construcții angajăm zugravi rigipsari. faianțat program luni vineri 8 5 salariu 300 RON pe zi banii săptămâna pentru detalii la numărul de telefon

  • Contabilitate Primara

    Candidatul ideal: Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte de limba engleza nivel mediu conversational; Cunostinte operare PC (word, excel nivel mediu); Persoana ordonata, atenta, spirit practic si operativ; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului de contabilitate Saga prezinta un avantaj Studii superioare de specialitate Descrierea jobului: Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Emiterea si inregistrarea de facturi, avize de insotire a marfii, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Urmarirea derularii financiare a contractelor cu furnizorii si clientii; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor si bonuri de consum si inregistrarea lor in programul de contabilitate; Urmarirea incasarilor in termen a facturilor emise catre clienti si respectiv a platilor catre furnizori. Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata incasare si inregistrarea lor in programul de contabilitate. Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Intocmirea zilnica a Registrului de Casa; Intocmire si depunere declaratie Intrastat si Mediu; Transmiterea datelor statistice catre institutiile abiliate; Intocmire pontaj lunar pentru angajati; Arhivarea documentelor contabile; Inregistrarea extraselor de banca in programul de contabilitate; Transmiterea periodica de confirmari de solduri catre clienti furnizori; Colectarea si ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnica a firmei (chitante, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) si transmiterea lor lunara catre societatea de expertiza contabila in vederea intocmirii balantei si depunerii declaratiilor fiscale. Participa la efectuarea inventarierii patrimoniului si intocmirea documentelor necesare; Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Verifica corectitudinea declaratiilor vamale de import si a platilor taxelor vamale; Realizeaza reconcilierea lunara a soldurilor conturilor; Elaboreaza diverse situatii pe seama informatiilor din evidenta financiar contabila; Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura si se ocupa arhivarea acestora precum si a celor primite de la furnizori; Transmite importurile si achizitiile intracomunitare de bunuri in sistemul E-Transport in vederea obtinerea codului NUI si il comunica transportatorilor.

  • 5

    Angajam infirmieră

    Angajam infirmieră la Cămin de bătrâni în Orașul Pantelimon.Telefon

  • Angajam infirmieră

    Angajam personal in Orașul Pantelimon la Cămin de bătrâni Tel

  • 3

    Angajez spălător auto

    Angajez spălător auto cu o minima experiență în domeniu.

  • 10

    Angajez domne și domni cu experienta

    Casa de batrani Ema înființată nou angajează personal cu experienta în domeniu , Manager in domeniu salariu atractiv ,asistente , infirmiere ,ingrijitoare ,bucătar.

  • 4

    Manipulant marfa depozit

    Atributii principale: - manipuleaza marfa din depozit conform postului pe care este incadrat; - preia comenzile si le pregateste conform procedurii si instructiunilor de lucru; - preda comenzile pregatite conform procedurii Program de lucru, 8 h de luni pana vineri. Cerinte: - autorizare ISCIR constituie un avantaj - simt de răspundere dezvoltat, gândire pozitivă - abilități de organizare, spirit de echipă - bune abilitati de comunicare, pesoana dinamica - disciplina, seriozitate si atentie la detalii; - experiență în domeniul farma constituie un avantaj - domiciliul stabil in Bucuresti sau zonele apropiate sediului nostru, din Bulevardul Biruintei nr. 162, Pantelimon, Ilfov Beneficii: - Salariu fix, tichete de masa; - un mediu de lucru curat, organizat si placut.

  • 1

    Privileg Catering, cu sediul in Pantelimon, angajam Bucatar sef!

    Am inceput povestea in 1996, din pasiune pentru mancare si cu convingerea ca aceasta poate condimenta intr-un mod fericit viata.Daca citesti anuntul inseamna ca impartasim aceeasi parere. Privileg este un furnizor complex de solutii dedicate evenimentelor. Daca cerintele noastre rezoneaza cu ce-ti doresti tu, te asteptam la sediul nostru sa ne povestesti experientele si dorintele tale. Pasiune pentru bucatarie Experienta de cel putin 5 ani ca bucatar in catering de evenimente Dorinta de performanta si profesionalism Spirit de organizare si coordonare Rezistenta la stress Dinamic, cu atitudine pozitiva, orientat catre client, cu spirit de echipa, atent la detalii, serios Disponibilitate pentru program prelungit Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract de munca Decont transport / combustibil Posibilitatea de castig extrasalarial prin participarea la Evenimente Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala Posibilitatea de a face parte dintr-o companie cu peste 25 de ani experienta in industrie Posibilitatea de a-ti pune in valoare cunostintele, abilitatile si experienta Daca doresti sa faci parte din povestea noastra, ea va deveni parte din povestea ta!

  • 7

    Angajăm operatori in Pantelimon Ilfov

    Angajăm operatori in zona Pantelimon Ilfov. Oferim salariu cu posibilitate de crestere, bonusuri, spor de noapte , asigurare medicala privata , tichete de masa 35 lei zi. Ruta de transport si posibilitate de decont transport.

  • Sofer Distributie

    Candidatul Ideal Experienţă într-un post similar (constituie un avantaj) Excelente abilităţi de comunicare Cunoaşterea oraşului şi a împrejurimilor Aptitudini tehnice și comerciale Permis de conducere categoria B - fara evenimente Cazier judiciar fără antecedente penale Descrierea jobului Livrarea mărfurilor comandate de clienţi conform graficului de livrare prestabilit Pregatire si incarcare descarcare marfa Încasarea facturilor livrate Deservirea la standarde înalte a clienţilor Avantaje: Salariu motivant+ Bonusuri in functie de realizari Descrierea companiei Echipa Sanipack Distribution, cauta coleg pentru postul de sofer distributie. Societatea noastra se ocupa cu distributie de materiale de curatenie, ambalaje si detergenti in domeniul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering). Depozitul este situat in Loc. Pantelimon, Str. Orizontului, Nr. 3, Jud. Ilfov.

  • 1

    Consultant Credite iCredit

    Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? - training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, - bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : - mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, - colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare Puteti suna sau trimiteti CV pe Whatsapp.

  • 3

    Ambalator - Produse Alimentare

    Locație: Pantelimon, Ilfov Candidatul ideal: - Are minim 10 clase; - Este o persoana care oferă atenție și meticulozitate pregătirii produselor; - Este o persoana corecta, responsabilă, și organizată. Responsabilități: - Numără produsele care intra pe banda; - Ambaleaza cutiile cu produse; - Se asigura respectarea calității și a cantității produselor;

  • doamna pentru ingrijire persoane in varsta

    Caut doamnă blandă, rabdatoare pentru îngrijire persoana în vârstă pentru noapte.Este de preferat să locuiască în oraş Pantelimon sau Voluntari.Detalii la telefon

  • 1

    Global plast angajeaza sofer cu livrari pe tara

    Candidatul Ideal Cautam sofer avand domiciliul in Bucuresti sau pe o raza de maxim 70km, pentru distributie pe tara! Candidatul ideal: - persoana serioasa, muncitoare, atenta la detalii; - experienta in distributia de marfa constituie un avantaj; - sa aiba spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, orientare in spatiu, capacitate de comunicare. Descrierea jobului: - distributie marfa conform facturilor si rutelor stabilite; - comunicarea permanenta cu coordonatorul departamentului auto; - livreaza comenzile clientilor conform adresei de livrare inscrisa la datele privind cumparatorul sau la adresele anuntate de agentii de vanzari; - raspunde de actele masinii si de verificarea zilnica a starii masinii; - livreaza comenzile conform programului de distributie. Ce oferim : Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix motivant; Tichete de masa; Cazare+diurna. Descrierea companiei Global Plast s-a înființat în anul 2003, operează la nivel național și regional prin 6 depozite cu o suprafață totală de peste 15.000 mp, o echipă de peste 200 de angajați și are un portofoliu de aproximativ 3000 de articole. Printre acestea se numară mărcile proprii Zorex, Alabala și Papelino popularizate pe site-ul nostru Gospodar.Shop Tot din anul 2003 am dezvoltat și activitatea de export, produsele noastre fiind deja recunoscute în peste 20 țări din Europa. In 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 26 milioane de euro, în creștere față de anul precedent, cifră realizată împreună cu cei peste 4000 de clienți (inclusiv toate lanțurile de hypermarket și supermarket prezente în România).

Salvează căutarea