Anunțuri
IT - Telecomunicatii Bucuresti Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Subscrisa EVERYMATRIX SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, str. Tudor Arghezi, nr. 4, parter, etaj 1-6 angajeaza: Manager produs - Cod COR: 243104, 1 post (cerinte: studii superioare; lb.engleza). Interviu la sediul Firmei. Informatii la tel:
-
Disponibil online
Anunț de Angajare Remote pentru Programator Senior Developer
Descrierea Companiei: Suntem în căutare sa ne largim echipa cu programatori developeri de nivel senior, talentati și experimentati pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastra se ocupă cu soluții software pentru platforme de tranzacționare Responsabilități: Dezvoltarea și optimizarea aplicațiilor software folosind Java, Python și C++. Colaborarea strânsă cu echipa Respectarea strictă a deadline-urilor și furnizarea de cod de calitate, nu doar ce returneaza chatgpt. Comunicarea eficientă în limba engleză cu membrii echipei Cerințe: Experiență solidă în Python, Java și C++. Cunoștințe avansate în dezvoltarea de aplicații software. Lucrul in echipa Limba engleză la nivel avansat, atât în scris, cât și în vorbit. Capacitatea de a respecta deadline-urile stricte. Experiență in WordPress si abilitati de vorbit in public reprezintă un avantaj. Nu cerem un anume nivel de studii. Tipul de Angajare: Se oferă posibilitatea de a lucra cu contract de angajare sau de colaborare. Beneficii: Salariu competitiv în funcție de experiență și performanțe. Program flexibil Munca remote Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator. Aplicare: Te rugăm să ne trimiti un mesaj, iar ulterior ti se va cere portofoliul (obligatoriu, incluzând link-uri către proiecte anterioare) și CV-ul tău (acceptăm și freelanceri fără experiență anterioară în angajare) .
-
AGENT Back-Office CU LIMBA GERMANĂ Suntem în căutarea de vorbitori nativi de limbă germană pasionați să se alăture echipei noastre ca agenți de suport tehnic. Rolul implică asistență prin chat și tichete pentru o cunoscută platformă de social media, fără a necesita gestionarea apelurilor telefonice. Locație: Sectorul 5, on-site Orar: Ture variabile între 7:00 și 2:00, Data de începere: 1 Aprilie
-
Esti fata si cauti un job stabil si banos? Incepe vara asta alaturi de echipa noastra, la noi gasesti intelegere, ajutor, promovare, conditii excelente de lucru, salariu garantat 2000$ luna.
-
Angajam Tehnician IT cu experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Suntem o companie IT în plină expansiune și căutăm un nou coleg pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate clienților noștri. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai experiență în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice, atunci te încurajăm să aplici pentru poziția noastră de Tehnician IT. Cerințe: Experiență demonstrată în repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Cunoștințe temeinice de hardware și software. Abilitatea de a lucra eficient și de a rezolva probleme tehnice complexe. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Responsabilități: Repararea laptopurilor, calculatoarelor, imprimantelor și a altor electronice. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice. Comunicarea cu clienții și oferirea de soluții rapide și eficiente. Identificarea problemelor comune și dezvoltarea de soluții preventive. Beneficii: Salariu atractiv și pachet de beneficii competitive. Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei. Lucrul într-un mediu plăcut, într-o echipă de profesioniști pasionați de tehnologie. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și aveți experiența și cunoștințele necesare pentru a fi un Tehnician IT de succes, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă prezentare despre dvs. Vă mulțumim!
-
ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.
-
DGS Security angajeaza tehnicieni sisteme de securitate (DSVCAM), electricieni, muncitori necalificati , salariu atractiv 700 - 1200 euro in functie de experienta; tel
-
La ZIPPER credem că oamenii sunt cel mai valoros capital. Pregătirea, ambiția și pasiunea lor sunt motorul ZIPPER. Credem în valoarea talentului și cultivăm capacitatea fiecăruia de a-și dezvolta abilitățile, de a deveni lider și de a propaga spiritul ZIPPER în interiorul și în afara companiei. Suntem în căutarea unui nou coleg unei noi colege care să ocupe poziția de Programator senior, la sediul nostru din București. In acest sens, Programatorul Senior: 1. Elaboreaza si intretine aplicatii software 2. Ofera asistenta utilizatorilor pentru folosirea proiectelor software dezvoltate 3. Dezvolta baza de cunostinte de specialitate a compartimentului 4. Asigura buna functionare a echipamentelor din dotare Programatorul va fi responsabil cu: Pregatirirea activitatilor pentru buna desfasurare a proceselor de care este responsabil, de la start-ul lucrarii pana la finalizarea proiectului Realizarea documentelor de lucru specifice proiectului (planificare, Manual de utilizare) Respectarea temenelor de executie si a cerintelor de proiectare Calitatea solutiilor informatice oferite Respectarea standardelor de calitate impuse prin specificatiile proiectelor Realizarea testelor pentru aplicatiile realizate Raportarea in termenele stabilite catre seful ierarhic superior Indeplinirea atributiilor, activitatilor si sarcinilor prevazute in prezentul document, cunoasterea si aplicarea procedurilor interne de lucru Imbunatatirea permanenta a calitatii pregatirii sale profesionale si de specialitate Respectarea angajamentelor de confidentialitate a informatiilor si neconcurenta, asa cum ele sunt definite in Anexa la contractul individual de munca precum si a regulilor de securitate definite prin documentele procedurile interne ale firmei Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate Informeaza Reprezentantul managementului cu privire la problemele legate de protectia mediului din cadrul sferei sale de activitate Indeplineste sarcinile ce ii revin din documentele sistemului de management al calitatii si de mediu. Candidatul ideal are cunostinte de: Limbaje de programare PHP, mediul LAMP Baze de date SQL (MYSQL, MSSQL) Internet HTML, JAVA Script, CSS Cunostinte SO Cunostinte solide operare MS Office Limba engleza la nivel mediu (scris, citit) Gandire tehnica analitica Aptitudine generala de invatare Aptitudini de comunicare Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor Acordare si transmitere de informatii Culegere, clasificare si interpretare a informatiilor Acordare de consultanta si consiliere Crezi că te potrivești? Contactează-ne la !