Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Maramures Baia-mare

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Sofer camion 40t pt lucrul pe comunitate relatia LU DE B F doua luni cu 2 saptamini acasa transport asigurat salar plus diurna 2300 eur

  • Sofer profesionist b.c e atestat card tahograf analize valabile experienta 15 ani caut de lucru pe tur retur sau tara disponibil imediat

  • Societate de transport cu sediul in Baia Mare angajeaza soferi de tir cu experienta pe comuniate . Se ofera pachet salarial atractiv . Persoanele interesate sunt rugate sa contacteze numerele de telefon +40 762 682 629 si +40 752 616 895

  • 2

    Firma de curatenie, angajeaza AGENT DDD cu ATESTAT. Se ofera salar atractiv, plus alte beneficii(bonuri de masa)Transportul este asigurat de catre firma la si de la locul de munca. Ne dorim OAMENI harnici, motivati si de incredere.

  • Serioasa,responsabila,deschisa spre acumularea de noi cunostinte,caut loc de munca stabil,full time.

  • Cabinetul stomatologic este in orașul Cavnic.Pt detalii va rog sa ma contactați la nr 0737119199

  • Societate comerciala angajeaza sofer profesionist pentru transport marfuri, curse Germania - Belgia , necesar categ.C , E , atestat sofer profesionist valabil. Pachet salarial atractiv . Pentru detalii va rugam sa ne contactati la 0740894143 .

  • 1

    Angajez sofer categorie CE curse tur retur sau comunitate . Baia Mare

  • S.C EiD S.R.L angajeaza inginer instalatii pentru constructii. Conditii avantajoase de munca. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la Nr. 0733623333 sau E-mail: Eurointech@yahoo.com

  • 1

    Angajez șofer categoria D, pentru mai multe detalii 0741622555

  • Firma de constructii cautam muncitori sau echipe de muncitori pentru constructii la rosu. Oferim salatii atractive, cazare si transport!

  • 1

    Clarismart Consulting cauta Reprezentant vanzari pentru o companie din Timisoara. Responsabilitati - Prospectarea pietei - Identificare de clienti noi - Negocierea conditiilor de vanzare - Derularea vanzarii produselor firmei - Monitorizarea clientilor - Promovarea imaginii organizatiei. Cerinte - Studii medii sau superioare - Experienta in vanzari de minim 1- 2 ani - Foare bune abilitati de comunicare si relationare - Persoana responsabila si flexibila - Cunostinte operare programe: Microsoft Office, Internet - Disponibil pentru deplasari - Permis auto categoria B Beneficii - Salariu fix - Bonusuri corelate cu vanzarile - Autoturism de serviciu Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV -ul atasat sau pot apela nr. de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • 4

    Cautam colege noi, pentru salile din orasul Baia Mare, care sa se alature unei echipe tinere, entuziaste si in continua dezvoltare! Desi personalitatea si atitudinea sunt primele lucruri la care ne uitam, te rugam sa aplici la acest post doar daca esti o persoana atenta la detalii, ai aspect placut, ingrijit si ai disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte, program 12/24,12/48; se lucreaza 15-16 zile pe luna. Experienta nu este necesara ! Noi iti oferim: - un pachet salarial atractiv 1800-2100 net (* in functie de performante) + posibilitate de bacsis-uri substantiale; - perioada de formare in domeniul jocurilor de noroc; - un mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si motivata. Cum ajungi la noi? Trimite-ne CV-ul tau cu o fotografie recenta la adresa de email angajari.lucky@gmail.com sau in mesaj privat si te vom contacta pentru mai multe detalii.

  • 2

    Candidatul ideal Daca iti doresti o cariera profesionala in domeniul contabil, daca esti flexibil, gata sa inveti oricand ceva nou si iti urmaresti obiectivele, atunci locul tau este in echipa noastra. Aplica pentru pozitia de Contabil la ATP Exodus! Pentru ocuparea postului, candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele cunostinte, abilitati si competente / experienta profesionala: • studii superioare economice • cunostinte operare Microsoft Office – la nivel avansat • cunostinte de legislatie economica si fiscala • orientare catre atingerea rezultatelor • abilitati de comunicare si stabilire relatii profesionale • capacitatea de a rezolva probleme si de a le anticipa • atitudine pozitiva fata munca si orientarea catre performanta Descrierea jobului Reponsabilitati: • conducerea evidentei contabile pentru asigurarea inregistrarilor contabile si intocmirea de rapoarte (decont TVA, declaratii), verificarea corelarii acestora; • asigurarea evidentei contabile a stocurilor, conturilor de venituri si cheltuieli, trezoreriei; • verificarea modului de completare a registrelor contabile, verificarea inregistrarilor si urmarirea corelatiilor dintre conturi; • fundamentarea si elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, urmarirea incadrarii in parametrii bugetari, planul anual de amortizari, investitii, reparatii, deprecieri; • conducerea activitatilor de inventariere periodica; • intocmirea de rapoarte specifice catre managementul companiei; • verificarea balantei contabile. Beneficiile angajatilor ATP Exodus: Toti angajatii ATP Exodus beneficiaza de mediu de lucru la un standard international si conditii de lucru moderne: • Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la platforme de training de specialitate; • Mediu de lucru dinamic, expunere la noutati in domeniu, tehnologie de ultima generatie; • Suportul unei echipe active, ale carei obiective sunt profesionalismul, dezvoltarea pietei, satisfacerea clientilor si dezvoltarea abilitatilor individuale; • Preturi preferentiale pentru toate serviciile prestate/produsele comercializate de firmele din Grupul ATP Exodus. Descrierea companiei: Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a contribui binelui comun si de a lasa ca mostenire o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut, atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • 1

    Societatea AutoBuff Mocira face noi angajari pentru mai multe puncte de lucru din Baia Mare si Madrid Spania. Program de lucru de 8 ore zilnice si weekend-ul liber Oferim salariu avantajos, procent din realizări, masă caldă, cazare și diurnă in cazul atelierului din Spania Așteptăm CV-uri la această adresă de email mateiautobuff@gmail.com ori la sediu nostru de pe Aleea Mocirei nr 36 lângă Cantina Ghitta.

  • 1

    Pensiune Alex angajeaza receptioneri si camerista. Informatii telefon 0720660300

  • 1

    Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon. https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • 5

    Societatea Seneca angajează bucătari, ajutor bucătari, ospătari și barmani. Se oferă un loc de muncă stabil și un mediu de lucru plăcut. Informații la nr. de telefon 0724288630.

  • 3

    Rolul unui om de HR este să livreze performanța prin oameni, iar lucrul acesta nu este unul simplu, dimpotrivă. Avem ca obiectiv creșterea performanțelor firmei prin modul în care selectăm candidații, la feedback-ul pe care îl oferim, la programul de motivare și loializare pe care îl propunem. Domeniul HR este unul frumos, divers, dar dificil. Ce căutăm? Autenticitatea. Este vorba despre naturalețea cu care intri în contact cu oamenii și dorința de a-i accepta așa cum sunt fără a hrăni prejudecățile din mintea ta. Încrederea. Atât în competențele tale cât și despre încrederea altora în tine, mai exact ce faci prin comportamentele tale să emani încredere. Curiozitatea. Este un progres atât la nivel personal cât și profesional. Atât timp cât ai acest impuls, înveți lucruri noi legate de munca ta și descoperi potențialul candidaților. Mindset orientat pe soluții. În prezent a găsi candidații potriviți este o mare, mare provocare. Ce ai de facut? • Recrutare și selecție – atragerea și selectarea celor mai potriviți oameni pentru ce are compania de făcut și integrarea oamenilor noi veniți în companie; • Dezvoltarea resurselor umane – se definește nevoia de învățare și dezvoltare, se stabilesc metodele de învățare, se implementează și se evaluează rezultatele; • Managementul performanței – pornim de la ideea că performanța înseamnă rezultate plus comportamente, stabilirea unui sistem de evaluare a performanțelor obținute și asigurarea unui mediu care să dezvolte oamenii înspre ce are nevoie firma; • Compensare și beneficii – asigurarea unui cadru motivațional și corect pentru compensarea performanței; • Relații cu angajații – gestionarea relațiilor cu angajații, comunicarea cu aceștia, stabilirea și clarificarea raporturilor de muncă; • Administrarea dosarelor de personal – funcțiunea întâlnită în majoritatea companiilor. Dacă ai simțit că locul tău este aici, atunci următorul pas este să ne cunoaștem. Așteptăm cu drag CV-ul tău.

  • 9

    Angajam absolventi 2019 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa

  • Salveaza cautarea