Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate Companii

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 6

    Asistent marketing shop online.

  • Tipografia digitală Blu.e-print angajează Grafician cu experiență în domeniu. Competențe și abilități necesare : -Cunosținte software: Microsoft Office, CorelDRAW, Adobe Photoshop, Adobe IIlustrator, Autocad; -Autodidact și cu aptitudini de leadership; -Abilitatea de a coordona echipa de lucru (spirit de echipă); -Entuziasm și dorință de învațare, de perfecționare; -Creativitate și inspirație; -Interes pentru domeniul publicitar; -Seriozitate și responsabilitate; -Experiența în domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului -Prelucrare text și imagini grafice, editare imagini și machetare pentru cărți, broșuri, pliante și afise; -Realizare creație grafică pentru materiale de promovare : catalog, broșură, flyer, afiș, mapă de prezentare, etc; -Pregatirea machetelor grafice pentru print; -Supravegherea operațiunilor de printare și calitatea produselor; -Ajuta la finisarea produselor finale (cărți de vizită, pliante, mape etc.); -Respectarea termenelor de predare angajate. Ce îți oferim noi? • Pachet salarial atractiv; • Mediu de lucru modern și dinamic; • Formare si dezvoltare profesională; CV-urile se vor trimite la adresa de email :

  • Disponibil online

    Editare Video

    Daca ai nevoie de un Video Editor pentru clipuri scurte, editare, etc (Youtube videos, skits, ads,Lyric videos etc) fara filme sau documentare!

  • 8

    Ne mărim echipa! Căutăm persoane dornice să înceapă o carieră în domeniul vânzărilor, dinamice și dornice de va învăța lucruri noi. Care sunt cerințele noastre? Permis de conducere (categoria B cu auto personal), abilități de comunicare, bună dispoziție și dorința de a învăța. Ce oferim? Un loc într-o echipă dinamică și unită, training-uri atât la sediu, cât și în alte țări în care compania noastră activează. Pentru a ne motiva colegii oferim comision la fiecare vânzare + premii în bani sau vacanțe în diverse țări. Oportunitatea de avansare și de a deschide propria afacere în domeniul vânzărilor. Program flexibil (ideal pentru studenți si nu numai). Va asteptam in echipa noastra!

  • Sc Marian Distributie Relaxat SRL caută vânzători in toata tara București,Constanța,Cluj Napoca, Resita,SF Gheorghe, Craiova,Rep Moldova Programul de lucru este de L-D 9-17 Activitatea se desfășoară în strada,piețe, birouri,spatii comerciale Nr de candidați 60 de poźitii de vânzători Se oferă un venit fix plus comision de 2% Adresa de email +40770586708 Vă mulțumesc

  • 1

    EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.

  • 3

    Angajam cunoscator Corel Draw. CV la adresa

  • Aveti o firma si nu va permiteti costurile unui angajat care sa se ocupe de marketing? Puteti externaliza acest serviciu! Noi va oferim servicii de marketing! Dispunem de personal cu experienta vasta in domeniu! Pentru relatii trimiteti o cerere de oferta si noi va vom contacta.

  • Are you passionate and friendly with the online world? You must also be a friendly, positive and hospitable person as we trust you to keep our clients happy & pleased We are looking for a competitive and trustworthy Sales Executive to help us build up our business activities. You will be responsible for discovering and pursuing new sales prospects and maintaining customer satisfaction. Responsibilities - Conduct market research to identify selling possibilities and evaluate customer needs - Actively seek out new sales opportunities through cold calling, networking and social media - Set up meetings with potential clients and listen to their wishes and concerns - Prepare and deliver appropriate presentations on products/ services - Create frequent reviews and reports with sales and financial data - Ensure the availability of stock for sales and demonstrations - Participate on behalf of the company in exhibitions or conferences - Negotiate/close deals and handle complaints or objections - Collaborate with the team to achieve better results - Be able to work on your own Requirements - Proven experience as a sales executive or relevant role - Proficiency in English - Excellent knowledge of MS Office - Previous experience in sales - Thorough understanding of marketing and negotiating techniques - Fast learner and passion for sales - Self-motivated with a results-driven approach - Aptitude in delivering attractive presentations - High school degree

  • 11

    Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family te asteapta!          Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa           Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; -  Independenta financiara, esti propriul tau sef; -  Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.: 0749220518

  • 4

    Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.200 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa: ascendentimobiliare@gmail.com

  • 4

    Angajam urgent agent distribuitor ,experienta constituie un avantaj,persoane cu abilitati de negociere si comunicare.Se asigura pregatire,program de munca 8h,pachet salarial motivant.0738796007

  • 1

    Specializati in promovare online, branding si PR, dorim sa fim parte integranta a dezvoltarii afacerii tale. Aducem trafic targetat pentru sanse mai mari de conversii (vanzari). Oferim solutii eficiente la cel mai bun raport calitate-pret pentru a asigura o prezenta online activa si in continua dezvoltare startup-urilor si intreprinderilor mici si mijlocii. Facem un pas inainte impreuna!

  • 10

    studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite

  • 24

    Coordonator resurse umane Anglia - Criterii de angajare: persoane cu bune abilitati de comunicare si organizare, disponibilitate de munca, orientate spre realizari si dezvoltare si cu mobilitate miscare (Romania - Anglia). Experienta in domeniu constituie un avantaj dar nu e obligatorie intrucat se asigura trainig. - Pozitii deschise: Junior Recruiter, Recruiter, Senior Recruiter. Toate aceste persoane vor opera sub directa coordonare a Managerului de Operatiuni. - Locatii: Northampton, Doncaster, Bucuresti - Salarizare: Pachet salarial motivant care reflecta performata. Nivelul salarizarii este stabilit functie de capacitatea estimata a candidatului de a indeplinii sarcinile de serviciu - Posibilitati reale de promovare in cariera - Mediu de lucru placut si motivant alaturi de o echipa energica si creativa Rolul postului: - indentificarea candidatilor potriviti nevoilor de angajare pe piata fortei de munca Responsabilitati: - Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante - Conceperea si postarea anunturilor de recrutare - Selectarea si contactarea candidatilor - Informarea candidatilor cu privire la procesul de selectie si informarea superiorului direct de rezultatul acestui process Alte informatii: - Lucru de acasa, oriunde in Romania, posibil si la birou, in Bucuresti. Asteptam un mesaj cu numele si prenumele tau, numarul de telefon de contact. Vei fi sunat pentru evaluare.

  • 2

    Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • 2

    Ai nevoie de o asigurare de locuinta, RCA, casco, medicale, viata, calatorie precum si oferte de vacante, citybreak-uri si sejururi dar si consultanta credite si piata imobiliara? Iti doresti sa lucrezi in domeniul asigurarilor sa ai un job full time sau part time din care sa castigi in functie de implicare? Daca raspunsul la aceste intrebari este da, imi poti trimite un email pe adresa sau ma poti contacta la numarul 0720646177 pentru mai multe detalii. https://forms.gle/BU7684j5afRGFTmq6

  • 3

    Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Inscrieti-va cat mai repede trimitand datele dvs. pe linkul: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGADEnT56kq4tonukTN9ZHF_QPXeK4mWmc9H1oooUYt6La5A/viewform si va contactam noi in cel mai scurt timp! ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALAR FIX, SEF, TARGETE. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA CU CASTIGURI NELIMITATE!

  • 31

    Suntem o companie internationala care se ocupa de telemarketing (vanzari DRTV si reclame prin canale TV). Oferim produsele noastre printr-o varietate de canale media (TV, ziare, internet), Compania noastra se extinde acum mult pe departamentul romanesc (Apeluri de iesire, intrari ). Ce oferim: -munca la domiciliu extrem de comoda,full time ,part time 6-8 ore -salar fix+bonus din vanzari -munca intr o echipa mutinationala -treininguri gratuite -salar atractiv -ideal pentru oricine:mame cu copii mici,studenti,elevi,pensionari,un al doilea servici Cerinte Ce cerem angajatilor: -calculator propriu si conexiune la internet -headset propriu -cunoasterea limbii romane la nivel avansat -cunoasterea limbii maghiare la nivel mediu de comunicare ABSOLUT NECESAR -studii medii -abilitati bune de comunicare in relatii cu clientii -experienta in vanzari poate constitui un avantaj Descrierea firmei Compania noastra functioneaza din 1992. Produsele noastre sunt vandute in principal prin oferte directe de televiziune si prin intermediul marketingului online.Call Center Home Operator Trimite CV tau la adresa

  • 9

    Vrei sa-ti dublezi salariu?

  • Tv Plus Suceava angajează editor imagine. Cerințe: Operare pc Cunoștințe Adobe Premier Photoshop After Efeects Și să știe grafică Detalii la 0748211221sau 0731500393

  • 9

    Te-ai saturat de monotonia serviciului actual ? Vrei sa faci altceva in fiecare zi ? Vrei provocari zilnice ? Te astept sa ni te alaturi. Tel. 0770 495 386

  • Disponibil online

    Unit Manager

    1. Recrutarea, selectia si dezvoltarea consultantilor de asigurari de viata 2. Formarea si instruirea consultantilor, prin sustinerea programelor de training la nivel de echipa/agentie 3.Organizarea si coordonarea activitatilor de vanzare pentru atingerea obiectivelor de vanzari stabilite 4.Implementarea politicilor companiei legate de standardele de activitate si rezultate 5.Implementarea si monitorizarea serviciilor post-vanzare catre portofoliul de clienti al echipei/ agentiei 6. Studii superioare finalizate 7. Descrierea companiei: Un lider global in asigurari de viata si beneficii pentru angajati 8. Hai in echipa mea, trimite-mi un Cv la adresa

  • 5

    Acum poti deveni Agent de asigurare ! + Bonus - Sistem de Finantare pt 12 luni ! Consiliere GRATUITA NON STOP ! Cerinte: Persoana cu atitudine pozitiva, caracter dinamic si capacitate de asimilare rapida a informatilor . Studi minime : Bacalaureat Prezentabil/a si determinat in atingerea obiectivelor Contact sau tel 0744355375

  • 2

    Cautam persoane serioase in vederea dezvoltarii echipei noastre in Romania . LR Health&Beauty este o companie, producator de TOP germana , multinationala cu un concept unic in sanatate si frumusete , care are piata de desfacere in 30 de tari si o vechime de 35 de ani . Suntem recunoscuti la nivel mondial pentru conceptul anti-imbatranire dar si solutii reale pentru sanatate ! Oferim ! Conditii sigure si legale de munca ,parteneriat Traning de specialitate si lidership gratuit Platforma de lucru on-line si off- line Bonusuri de performanta + venit garantat ( cash) de la prima treapta de cariera ! Autorurism nou de la prima treapta de cariera Munca in echipa si sustinere prin implicarea liderilor in dezvoltarea partenerului ! Cerinte ! Varsta minima 18 ani < ( fara limita de varsta ) Seriozitate si perseverenta in dezvoltare personala ca lider Motivat sa invete corect si implicare 100% Interviurile se tin atat on-line cat si off-line la birou, Turda , Cluj , Targu Mures ! Suntem o echipa foarte mare in Romania care in 2020 a inregistrat o crestere de 74% in primul trimestru ! Daca noi am reusit,oricine poate, fiindca nemtii sunt foarte seriosi iar noi suntem platiti nemteste in Romania Nu vindem vise ! Oferim oportunitatea oricui este dispus sa invete , sa munceasca in echipa ca sa isi asigure independenta financiara pe viitor !

  • 19

    Cel mai bun job, bine plătit, serviciu şi program lejer de birou. Căutam pentru firmă imobiliară la Campina, pentru postul de *** Secretariat *** fata/băiat, de preferat băiat dar nu obligatoriu. Postul momentan disponibil e valabil doar pentru acelei persoane care doreşte să persevereze, să se promoveze în activitatea imobiliară la un nivel profesional foarte dezvoltat. “Nu contează dacă eşti jos, te poţi ridica, important e să vrei, ca să poţi!” Informaţii generale pentru angajare: * Sunt acceptate persoane cu domiciliul din Campina sau maxim de la 5 km de Campina, vă rog să nu mai insistaţi din localităţile mai îndepărtate, selectam după anumite criterii. * Vârsta 18 – 45 ani. * Permis categ. B este constituie un avantaj. * Experienta minimă la calculator word, excel, promovare online, * Disponibil/a şi pentru program prelungit dacă e necesar, Detalii post: * postul pentru secretariat înseamnă preluare, promovare online, prospecţie piaţa imobiliară (vânzători/cumpărători). * Programul de iarna pentru secretariat: Luni – Joi: 10.00 – 17.00, Vineri: 10.00 – 16.00, Sâmbătă: 9.00 – 12.00, Duminica: Închis. * Zilele de sărbători legale nu se lucrează, * Zilnic sunt pauze de 10 minute la fiecare fără 10, pauză de masa 30 minute. * Salariul se discută la interviu. * Preme în funcţii de realizări, *** Program interviuri între orele: 10.00 şi 17.00 de luni – Joi sau Vineri 9.00 – 15.00 *** Programările se fac online pe adresa de e-mail: fiecare candidat îşi ataşează cv+poza obligatoriu candidatului.

  • 13

    firma italiana - cauta distribuitori pentru produse naturiste si cosmetice bio made in italy- testate si avizate de Ministerul Sanatatii - si part time - adaus 50% din start si fara targhet ---

  • 3

    Cautam agenti de vanzari, colaboratori, pentru promovarea serviciilor de securitatea muncii, psi, medicina muncii si iscir pentru zonele Bucuresti si Ilfov ! Plata la comision !

  • 1

    Caut fete, mămici și doamne care doresc sa lucreze la o firma de MLM, part-time și să câștige bani, GRATUIT! Cine dorește să vândă produse pentru copii, detergenți, produse de curățenie, ustensile de bucătărie,cosmetice și wellness să-mi scrie un mesaj

  • 9

    Site de stiri, reportaje și articole de interes, cauta pentru început voluntari pentru a porni acest proiect. Ce trebuie să faci? Daca ai talent la scris, ai un telefon care poate sa faca poze si poate filma, te asteptam cu stirile tale sau articolele scrise de tine sa le publicam. Site-ul se dorește un alt tip de site de știri, unul în care știrile sunt facute de orice român. Site-ul este unu care se va autofinanța. Site-ul va avea știri din toată țara. Tu faci stirea! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

  • 2

    INTIND O MANA DE AJUTOR TUTUROR PERSOANELOR CARE VOR SA FIE SANATOASE SI CARE VOR SA CREASCA SANSELE DE FINANTARE (TINERI SI BATRANI). INVIT LA SEDIU PENTRU A DISCUTA. DETALII LA NR DE TEL.

  • 4

    Oferta segmentul Locuri de munca/ Parteneriat, filiala Brasov Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • 5

    Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038

  • 6

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ascendentimobiliare@gmail.com) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • 13

    Caut distribuitori materiale publicitare in localitatile Navodari , Corbu, Sacele ,Vadu, Istria. Detalii la nr. tf. 0761 689 441

  • 10

    Angajez operator PC /grafician pentru centru print-foto., cunoscător Corel Draw, Adobe Photoshop. Salariul în funcție de cunostinte. Trimiteți un CV acrualizat și va vom contacta pentru un interviu unde vom discuta toate detaliile.

  • 6

    Disponibil online

    Agent Vanzari online

    -Administrare 2 magazine online (incarcare produse, actualizare preturi) ,inclusiv pe o platforma -poze produse pentru încărcare pe magazine -promovare produse - -pregătire produse pentru vânzare, predare produse la firma de curierat -ofertare/ prospectare (piata)- online -contactare parteneri/formare retea parteneri -experienta de minim 2 ani Se oferă salar fix +comision vânzări Part time.

  • 13

    Selectam colaboratori part-time, pentru munca de promovare in orasul dvs. si in judet. Castig potential 800 - 1200 $ lunar. Domeniile sunt : marketing si publicitate. Colaboratorii trebuie sa faca contracte cu firme sau persoane din zona lor de resedinta si zonele apropiate. Nu este nevoie de experienta, se invata totul de la 0. Candidatul ideal trebuie sa doreasca castiguri mai mari, sa aiba Laptop sau PC, smartphone ambitie, si sa aloce timp 2 pana la 4 ore / zi. Doritorii sunt rugati sa trimita CV la email Informatii la tel. 0722555455

  • 10

    Selectam colaboratori part-time, pentru munca de promovare in orasul dvs. si in judet. Castig potential 800 - 1200 $ lunar. Domeniile sunt : marketing si publicitate. Colaboratorii trebuie sa faca contracte cu firme sau persoane din zona lor de resedinta si zonele apropiate. Nu este nevoie de experienta, se invata totul de la 0. Candidatul ideal trebuie sa doreasca castiguri mai mari, sa aiba Laptop sau PC, smartphone ambitie, si sa aloce timp 2 pana la 4 ore / zi. Doritorii sunt rugati sa trimita CV la email oportunitate21@gmail.com Informatii la tel. 0722555455

  • 4

    Angajam agent de vanzari pentru pomovarea si prezentarea produselor companiei.Cautam persoane comunicative cu spirit de echipa.Oferim training gratuit si posibilitatea de a promova professional. 0738796007

  • Inginer vanzari / referent vanzari Aptitudini şi deprinderi / competenţe necesare ocupării postului - Experienta in vanzare si ofertare de echipamente industriale (hidraulice, pneumatice, electrice si mecanice) - Realizarea de activitati de promovare, ofertare, vanzare si mentinea legaturii cu clientii din portofoliu - Deplasari pe teren la clienti, prezentare produse si promovare firma - Cunostinte operare calculator - Carnet categoria B - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Abilitati de comunicare si relationare Nivel studii: medii sau superioare Studiile tehnice reprezinta un avantaj Pachet de beneficii oferit: - Salariu fix - Bonus din vanzari - Tichete de masa - Transport asigurat Va rugam sa ne trimiteti CV-urile Dvs. la adresa de e-mail: office @ profix . ro

  • 7

    Disponibil online

    LOCURI DE MUNCA

    Buna tuturor, “Oferim loc de munca part-time, cu posibilitati de castig de pana la 1000 euro / luna Jobul disponibil (consultant financiar) presupune : Evaluarea necesitatilor financiare ale clientilor si oferirea de solutii personalizate. Ce asteptam de la tine? - Nivelul studiilor: diploma bacalaureat; - Abilitati de relationare; - Atitudine pozitiva si determinare; - Cunostinte minime de operare a calculatorului. Ce iti oferim? - Job in cadrul unei multinationale; - Un venit atractiv (comisioane si bonusuri); - Program flexibil; - Cursuri gratuite de dezvoltare personala si profesionala; - Asistenta permanenta pe durata colaborarii. Alatura-te echipei mele! Mai sunt doua locuri libere.” Doritorii pot suna la numarul 0753301904 sau pot trimite CV-ul la adresa

  • Vând 2 panouri publicitare pt. magazin alimentar, portocalii. 900 lei. 0724030260

  • 21

    Consultant Financiar (full time/part time) Fie ca esti la inceput de drum, fie ca experienta ta deja te recomanda ca fiind un specialist performant in vanzari de servicii financiare, poti identifica oportunitatea potrivita pentru tine pe postul oferit de echipa noastra: Candidatul ideal: -Atitudine proactiva, persoana energica si deschisa la noi oportunitati -Abilitati de vanzare, prezentare si negociere -Comunicare persuasiva si usurinta in interactiunea cu oamenii -Orientare spre solutii, client si rezultat final -Spirit antreprenorial, atitudine pozitiva entuziasm si motivatie -Perseverenta in atingerea obiectivelor Descrierea postului: -Prospectare si identificarea potentialilor clienti, persoane fizice -Ofera consultanta clientilor persoane fizice privind produsele si serviciilor financiar bancare a caror vanzare o intermediaza -Dezvolta portofoliul de clienti si volumul vanzarilor impreuna cu echipa din care face parte -Mentine relatia cu clientii pe intreaga perioada de colaborare -Efectueaza operatiuni in contextul procesului de vanzare Oferta (bonusuri, beneficii): -Mediu de lucru dinamic -Beneficiile unui parteneriat cu noi -Program de lucru flexibil, perioada nedeterminata -Pachet de compensare motivant, corelat direct cu rezultatele obtinute -Program de instruire si dezvoltare profesionala si personala Daca esti orientat spre solutii, responsabil si pui pasiune in ceea ce faci, poti reusi impreuna cu o echipa profesionista in care meritele iti vor fi recunoscute. Cele mai importante valori ale echipei noastre sunt chiar oamenii care o formeaza, o dezvolta, o perfectioneaza.

  • Stiati ca aveti posibilitatea sa utilizati gratuit o masina vesnic noua, in sensul ca vi se reinnoieste la fiecare doi ani cu una noua, de clasa superioara, platindu-vi-se: impozit, RCA, FUL CASCO pentru 5 personae, revizii la reprezentantele marcii pentru care ati optat, inclusiv cauciucurile. In functie de varianta pentru care ati optat, puteti sa aveti un profit de 80% pana la intrarea in posesia masinii si sa aveti asigurat carburantul si alte consumabile pana la sfarsitul vietii. Va invit in fiecare, luni si joi, cu prietenii dvs la ora 19:00 pentru o prezentare online interactiva in care veti intelege cum puteti utiliza gratuit o MASINA NOUA reinnoita continuu Link-ul il primiti prin SMS pe telefon. Logarea se face fara parola, iar la username se trece : Numele dvs-localitatea, judetul sau tara-numele persoanei care v-a invitat (Ion M). Valabil si pentru persoane juridice. Cei interesati ma pot contacta pe tel:

  • Ofer servicii de scriere, content writer, ghost writer, articole pe teme date, text de tip SEO pe nise complet diferite, prelucrare articole din limba engleza, editare, articole pentru blog (blogging de brand), comunicate de presa. Asigur text original, de calitate, cu respectarea tuturor regulilor de ortografie ale limbii romane. Scriu pentru o diversitate de audiente. Nu doresc angajare, ci doar colaborare cu agentii de specialitate sau persoane independente care au nevoie de servicii de colaborare tip scriitor din umbra.. Am 5 ani experienta ca ghost writer/content writer si 18 ani experienta pe relatii internationale. Negocierea pleaca de la 100 RON pentru 550 cuvinte, text original.

  • 6

    Dacă împărtășești convingerile noastre privind importanta calitatii serviciilor și cauti un mediu de lucru placut, în care să crești armonios din punct de vedere profesional, trimite-ne un CV. Cautam colaboratori pe tot teritoriul national. Ne asteptam: - Sa ai minim doi ani de experienta in Vanzari - Să îţi placă munca de teren - Să fii comunicativ si convingator - Să poţi interacţiona uşor cu oamenii - Sa fii organizat - Să fii perseverent şi ambiţios - Sa fii responsabil si constiincios - Sa fii posesor de permis de conducator auto categeria B Va trebui sa: - Planifici si sa organizezi eficient programul de vânzări, - Respecti si sa aplici intocmai politicile comerciale ale societatii - Identifici şi sa atragi noi clienţi prin vânzarea de servicii in zona /teritoriu alocat; - Raportezi corect, complet şi la timp activităţile desfăşurate în teren; - Culegi şi sa raportezi informaţiile despre activitatea generala in piata de profil Iti oferim: - Un pachet salarial atractiv şi câştiguri în funcţie de performanţele tale! - Training gratuit de vânzări servicii - Program flexibil - O carieră de succes într-o echipă tânără şi dinamică - Posibilităţi de promovare în cadrul companiei Descrierea companiei METROSENZOR S.R.L. este o societate care are ca domeniu principal de activitate verificarile metrologice periodice si dupa reparatii si etalonari. Furnizam servicii complete pentru diagnoza, intretinerea si repararea sistemelor de cantarire si analiza de laborator: aparate de cantarit cu functionare neautomata si automata, umidimetre, balante hectolitrice, balante de precizie ridicata, dozatoare gravimetrice (statii betoane, statii de asfalt).

  • 1

    Companie de productie publicitara, mobilier si standuri cautam colegi noi: -lucratori casete luminoase, litere volumetrice, colantare (executie si montare) Asteptam cu interes CV-urile si prezentarile dvs pe adresa de email Bogdan at moadesign.ro

  • 7

    Disponibil online

    Afacere online

    Esti o persoana ambitioasa,dinamica si motivata sa faci o schimbare in viata ta ? Vrei sa lucrezi pentru visul tau? Te ai săturat cât ai lucrat pentru visurile altor oameni? Ai peste 18 ani? Daca raspunsurile tale sunt ,,DA ",esti persoana potrivita sa începi : ,,PROPRIUL BUSINESS ONLINE IN TURISM". Te voi invata cum sa castigi mii de dolari lunar. Nu ai nevoie de studii ci doar de abilitatea de a lucra online. Abia astept sa te cunosc Lasă mi te rog un mesaj pe watsapp si te voi contacta eu. Pret afacere : 1300 lei.

  • 2

    Administram Pagini Facebook - Creăm texte pentru post-uri marketing - Evenimente pentru a creste vanzarile afacerii dvs Administrare Full Pagina facebook Imobiliare - Restaurante - Hoteluri - Bistro - Sali Evenimente etc . Marketing Facebook. Posturi zilnice la ore specifice Daca ai nevoie de asa ceva si nu ai abilitati - timp si talent pentru a-ti administra corect pagina facebook a afacerii tale te putem ajuta noi : Ce inseamna administrare pagina Facebook folosind un calendar de postari? Inseamna ca profesionistul respectiv sa stabileasca pentru fiecare zi a saptamanii, ce postari sa apara pe pagina de facebook, la ce ora si pentru ce audienta. Din statisticile pe care le pune Facebook la dispozitia administratorului paginii, acesta stie deja care sunt orele la care sustinatorii paginii sunt prezenti pe facebook. Continutul potrivit pentru compania respectiva si audienta sa este de asemenea stabilit in strategia de comunicare. Profesionistul pe social media sau echipa lui realizeaza continutul conform strategiei: foto, link, video, concursuri, etc. De exemplu: Ce postare este potrivita pentru ziua de luni cand de obicei intra mai putina lume pe Facebook? La ce ora? Pentru ce audienta: femei sau barbati? Ce postare este potrivita pentru ziua de vineri? Dar sambata sau duminica? Ce continut sa postezi: foto, video sau linkuri catre articole din afara retelei de socializare? Care este scopul postarilor: sa informeze, sa amuze sau sa provoace? Care este ora la care postarile primesc cea mai multa atentie? etc Din experienta noastra, calendarul de postari este un instrument foarte folositor care permite profesionistului sa fie organizat, iar pagina sa aiba un flux de postari cu care sustinatorii sa se obisnuiasca si astfel aceasta sa ramana in atentia lor. Recomandare noastra este ca profesionistul sa dedice o zi din saptamana realizarii si programarii postarilor de pe pagina de Facebook pentru saptamana urmatoare. Functia de programare a postarilor de la Facebook il ajuta pe social media manager sa fie eficient si sa confere paginii un caracter bine definit.

  • Salveaza cautarea