Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam persoane dinamice,sociabile,fete,minim 18-30 ani pentru activitatea de chat online comunicare,socializare cu diferiti membri din strainatete, cu sau fara experienta,plata la zi 100-500 ron sau mai mult sau saptamanal.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time flexibil dupa timpul liber al angajatului.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Cautam persoane dinamice,sociabile,fete,minim 18-30 ani pentru activitatea de chat online comunicare,socializare cu diferiti membri din strainatete, cu sau fara experienta,plata la zi 100-500 ron sau mai mult sau saptamanal.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time flexibil dupa timpul liber al angajatului.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • We are looking for a person that : -Has experience using social media in a business setting -Is excellent in written and oral communication skills -Has the ability to take initiative, problem solver and perform research -Be organized , dependable, a team-player and creative -Is detail-oriented and able to coordinate multiple work streams -Speaks fluent English - Has experience in Photoshop and taking quality pictures If you are interested in this job please apply here.

  • Creare Site web-uri personalizate la comanda Statice Simple cu bannere pt reclame,marketing si publicitate online Statice sau cu ultimele articole in interfata primei pagini Site web-uri de prezentare produse reclame marketing Site web-uri de partajare a fotografiilor Site web-uri pentrutehnologie si dispozitive mobile Bloguri de socializare Site web-uri de stiri si informative Site veb-uri de prezentare / catalog de afaceri online Logo-uri personalizate Configurare,constructie optimizare sisteme de calculatoare Instalare si backup curatare devirusare sisteme de operare Windows-7-8-10,Linux. Creare Web Site-uri personalizate la adresa de mai jos Statice sau cu Anunturi bannere pt reclame,marketing digital si publicitate online sau PAGINA DEDICATA IN PRIM PLAN PT PROMOVARE ONLINE cu bannere,fotografii si,sau video pe site-ul de mai jos DUPA PREFERINTA CLIENTULUI la adresa de mai jos. https://webdesign99027769.wordpress.com Cu administrare, promovare si optimizare SEO site sau fara SEO. LA CELE MAI MICI PRETURI DE PE PIATA

  • Angajam machetator in Oradea, str.Ioan Ciordas 1, Bihor, Oradea. Valabil dinDescriere :machetator grafica Cerinte : -experienta in domeniu de minim 1 an; -cunoastere softuri grafice 2D -experienta intr-o tipografie constituie un avantaj. Program de lucru: luni- vineriun singur schimb) Salariu corelat cu experienta in domeniu Bonuri de masa+ decontare cheltuieli transport

  • Responsabilitati: Reprezentantul de vanzari desfasoara urmatoarele activitati: -Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; - Intocmeste oferte de marfuri; - Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale; Cerinte -studii medii - experienta in utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului; - abilitati de comunicare, negociere; - flexibilitate, sociabilitate; - rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor; Beneficii Oferite: - Mediu profesionist de lucru; - Colectiv tanar,; - Participarea la training-uri de perfectionare ; - Pachet salarial competitiv "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

  • JOB PART TIME: ASISTENT IN BROKERAJ Asigurari franciza RITTER Ritter broker de Asigurare recruteaza colaboratori in asigurari. Oferim comisioane atractive, colaboram cu toate societatile de asigurari din tara. Activitate: - Promoveaza si vinde produse de asigurare. Beneficii: - Fara program fix, fara target. - Comisioane atractive. - Suplimentarea veniturilor cu un efort minim. Pentru a activa in acest domeniu este necesar sa urmati initial un curs de specializare INTERMEDIERE IN ASIGURARI. Cursul se desfasoara online. Dupa finalizarea cursului si obtinerea diplomei se incheie contractul cu brokerul de asigurare si apoi va inregistrati la Administratia Financiara: Persoana Fizica, PFA sau SRL. Incheiem toate tipurile de asigurari: - Asigurari auto: RCA si CASCO. - Asigurari de bunuri si proprietati. - Asigurari de viata si accidente. - Asigurari de malpraxis. - Asigurari medicale pentru calatorii in strainatate. Acces gratuit la o platforma performanta de emitere online a asigurarilor. Activitatea se poate desfasura de acasa sau de oriunde aveti acces la internet pentru a putea emite polite. Pentru orice informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati !!

  • - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ascendentimobiliare@gmail.com) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Cautam coleg sa ne ajute in atelier. Experienta in domeniu nu este obligatorie. Permis auto Categoria B

  • Candidatul ideal are un spirit de observatie dezvoltat; memorie foarte buna, abilitati de comunicare si cunostinte de calculator si internet. Trebuie sa fie obiectiv, corect, discret, punctual, dinamic, analitic, de incredere. Pentru indeplinirea sarcinilor alocate, candidatul ideal trebuie sa aiba acces la un calculator si la internet. INTERNATIONAL SERVICE CHECK cauta Clienti Verificatori in toate orasele mari din Romania. Vi s-a intamplat vreodata sa dati peste un ospatar nepoliticos sau peste un angajat neingrijit care v-a oferit servicii slabe? Sunteti interesat de imbunatatirea calitatii serviciilor? V-ati dorit vreodata sa fiti platit ca sa faceti cumparaturi? Cu INTERNATIONAL SERVICE CHECK, se poate! Acest job constituie sansa dumneavoastra de a evalua calitatea serviciilor pentru o varietate de magazine, restaurante, banci, si nu numai. La sfarsitul fiecarei vizite de verificare, va trebui sa completati un raport specific despre toate aspectele experientei dumneavoastra la cumparaturi. Avand o experienta de peste un deceniu in analiza calitatii serviciilor pentru clienti, INTERNATIONAL SERVICE CHECK a intreprins verificari ale calitatii serviciilor pentru unele dintre cele mai cunoscute companii din lume, de la companiile Fortune 500 pana la firme mici si mijlocii din intreaga lume. Folosind cele mai noi instrumente de analiza si Clienti Misteriosi profesionisti ne-am clasat in fruntea industriei de verificare a serviciilor. Consecventa cu care am oferit clientilor nostri fideli rapoarte clare si informative, confirma pozitia noastra ca cel mai bun prestator de programe de Cumparaturi Misterioase din lume.

  • Nu esti multumita cu venitul actual ? Doresti sa petreci mai mult timp cu cei dragi ? Te afli in cautarea unei oportunitati care sa-ti aduca o schimbare financiara? Daca ai raspuns cu DA la una din intrebari ,atunci este pentru tine Daca esti femeie cu varsta intre 25-55 ani ,atunci este pentru tine Daca esti dispusa sa inveti lucruri noi,atunci este pentru tine Afla mai multe, trimitand un mesaj cu DETALII pe email sau tel.0740114640

  • Ne dorim coleg(ă) care să ni se alăture pe un drum pe care noi îl iubim și îl parcurgem deja. Nu ezita să aplici dacă: • Ai diplomă universitară (constituie avantaj specializare marketing, comunicare, relații publice); • Deții experiență de minim 2 ani în domenii precum Content Marketing, platforme Social Media, E-mail marketing; • Ai dobândit experiență în utilizarea instrumentelor specifice precum: Google Analytics, și alte instrumente de măsurare a performanței; • Cunoștințe avansate în creare, implementarea și urmărirea campaniilor PPC (în special Adwords); • Deții cunoștințe de bază SEO on-page și off-page; • Cunoștinte avansate de limba engleză (scris și vorbit); • Cunoștințe Ms Office (Excel, Word, PowerPoint); • Ai abilități puternice de comunicare verbală și scrisă: abilitatea de a-ți articula procesul creativ, gândurile și ideile; • Ai abilități interpersonale excelente: o atitudine pozitivă, un simț al umorului și abilitatea de a te dezvolta într-un mediu colaborativ cu echipe multidisciplinare; • Ești o persoană automotivată; • Ești o persoană capabilă să gestionezi în paralel mai multe activități, să stabilești priorități și să îndeplinești sarcinile la termenele stabilite; • Ești un jucător de echipă: lucrezi cu ceilalți într-un ritm eficient și rapid; • Ești orientată spre detaliu: devotament față de precizie, și gramatică adecvată; • Ai o pasiune pentru educație: un angajament de a ține pasul cu ultimele tendințe din marketing; • Ai o bună cunoaștere a celor mai recente tendințe ale industriei tehnologice; • Ai afinitate pentru domeniul electronic; • Experiența în e-commerce reprezintă avantaj; • Ești pasionat de e-commerce; • Cunostințe de design, folosirea programelor CorelDraw, Photosop, Illustrator constituie avantaj; • Limba maghiară constituie avantaj. Cum o să îți petreci zilele alături de echipa Vitacom: • Generarea, editarea, publicarea și distribuirea conținutului zilnic care construiește conexiuni semnificative și încurajează membrii comunității să comunice cu noi; • Crearea și optimizarea paginilor companiei în cadrul fiecărei platforme sociale pentru a crește vizibilitatea conținutului social al companiei; • Crearea de conținut care să se axeze pe obiectivele și nevoile clienților, pentru toate canalele online, inclusiv social media, website propriu și alte site-uri web de profil, distribuție internă și newsletter pentru clienți; • Mentenanța website-urilor proprii; • Planificarea, crearea și implementarea campaniilor specifice online (PPC); • Îndeplinirea targeturilor calitative si cantitative stabilite de Marketing Manager; • Întocmirea la timp a rapoartelor de activitate și a rapoartelor de marketing online. Beneficii: • Salariu competitiv pe piața muncii; • Bonusuri de performanță; • Participare la cursuri cu specialiști externi pentru dezvoltare profesională. Aplică ACUM! Te primim cu drag în echipa Vitacom!

  • Responsabilitati: Realizarea articolelor din domeniu economic – financiar; Realizarea reportajelor, inclusiv deplasari la fata locului pentru documentare; Monitorizarea activitatii econimica – financiara la nivel national si international; Realizeaza interviuri. CERINTE: Studii superioare in curs sau finalizate; Limba engleza la nivel mediu; Operare PC; Comunicativitate Cunostinte tehnoredactare ( reprezinta un avantaj) Program full time

  • Daca: Esti pasionat de marketing; Ai finalizat studiile sau esti in curs de finalizare; Te asteptam in echipa noastra! RESPONSABILITATI: Postul presupune incheierea contractelor de publicitate, mentinerea relatiilor cu clientii, inregistrarea si urmarirea executarii comenzilor. Posibilitate de promovare! Program Full-time Trimite-ne CV-ul tau la specificand postul pentru care candidezi, iar noi te vom contacta.

  • EBC HR Solutions este în căutarea unui Consilier Clienti pentru unul dintre clienții sai, o cunoscută companie pe piața de distribuție a materialelor publicitare premium. Locatie: Piața Sudului Cerinte: Permis de conducere categoria B – obligatoriu Minim un an experienta pe un post similar - Reprezinta Avantaj Studii superioare Cunostinte bune a pachetului MS Office (Excel, Word, PPT, Outlook) Abilități de prezentare (realizare si sustinere in fata unui public numeros Limba engleza la nivel mediu Responsabilitati Promovează in piața produsele companiei prin informarea, convingerea, formarea si mentinerea clientilor Oferă suport clienților/susține prezentări teoretice si face demonstrații practice despre materialele comercializate Prospecteaza in permanenta piata pentru a identifica clienți noi si produse noi Urmărește activitatea furnizorilor în piața pentru produse similare Planifica, pregateste si realizeaza vizite la clienții companiei si potențialii noi clienți Elaborează rapoarte de analiza referitor la clienți si materiale Participa la targuri si expoziții de profil Beneficii Oferim salariu fix + bonusuri în funcție de activitatea desfășurată Oportunități de creștere si dezvoltare profesionala

  • Agentia AlbaDesign, realizeaza site-uri web de prezentare, magazine online, site-uri de continut si servicii de optimizare seo si promovare in Google. Site-urile sunt construite conform cerintelor google si optimizare in vederea unei bune indexari. (nu construim en-gross site-uri care nu au potential de crestere) - design dinamic și intuitiv - galerie foto - formular de contact / comanda / formulare personlizate - multiple pagini si subpagini - online chat pentru clienți dar și multe altele. - integrare plati Oferim contract si factura si detinem un portofoliu de peste 400 de site-uri web din diverse domenii.

  • Casa de Productie Cinematografica si de Programe de Televiziune Gabriel Petre International S.R.L.; COLABOREAZA cu Agenti de vanzari pe baza de comision, DIN TOATA TARA. Ofea 20% din valoarea contractului incheiat. Emisiunile vor fi difuzate la NATIONAL TV , PRIMA TV. "JOBENUL CALATOR" - emisiune de tip magazin / "ZOOM auto" - emisiune dedicata tuturor persoanelor care detin un autoturism / " Stiati ca!" - emisiune politica. Obligatoriu trebuie sa fiti persoana juridica pentru a putea incheia contract si a va trimite comisionul in cont.

  • AXA IMOBILIARE-SUCURSALA PIATA UNIRII, angajeaza consilieri imobiliari,; se ofera masina de service, telefon mobil, commission 50%; CV-urile se trimit pe adresa de email: abconsultimob@gmail.com

  • Redactor / editor pentru publicatie de stiri online (stie de stiri). Redactare stiri, articole, reportaje. Cv la mediazonemusic@gmail.com

  • Salveaza cautarea