Anunțuri
Marketing Publicitate Disponibil din: 2021-0-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Coordonator Franciza zona Brasov
Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Ești o persoana creativa, pasionata de copywriting si consideri ca ai skill-uri avansate in utilizarea platformelor social media si e-commerce? Vino in echipa noastra pentru a duce povestea mai departe prin creativitatea, viziunea si pasiunea ta pentru marketing. Cerinte profesionale: Studii superioare; Experiența relevanta în marketing digital si e-commerce min. 3 ani; Cunoștințe editare foto și video reprezinta un avantaj; Cunostinte de limba engleză (minim B2). Ce responsabilitati vei avea: Vei fi parte din echipa de marketing in elaborarea strategiilor de promovare; Vei crea conținutul de marketing, inclusiv articole de blog, postări pe rețelele sociale, materiale promoționale etc; Vei colabora strans cu echipele interne pentru a asigura coerența mesajelor de brand și a direcției generale de promovare; Vei gestiona platforma e-commerce a companiei; Vei adauga si configura produse noi în site e-commerce. Ce iti putem oferi noi: Mediu de lucru dinamic și provocator, în care creativitatea este încurajată. Șansa de a contribui la creșterea și succesul unei companii de top. Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Iți dorești să lucrezi într-un mediu inovator, unde ideile tale pot prinde viață? Aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine! Descrierea companiei Compania Dental Direct distribuie echipamente si consumabile de ultimă generație pentru laboratoare de tehnică dentară și cabinete stomatologice, sisteme complete pentru laboratoare dentare (CAD CAM) design și frezare computerizata. În plus, ofera medicilor stomatologi servicii de laborator dentar (crearea de coroane, punți dentare etc.) prin sisteme inovative de ultimă generație.
-
Scoala de soferi Auto Speed cu sediul pe Bd. Uverturii nr 98 angajeaza junior marketing pentru promovare pe retelele de socializare TikTok Facebook Instagram.
-
Doresc sa lucrez. Sunt din Rm Valcea am 47 ani. Sunt un om serios, capabil, muncitor. Am experienta in vanzari distributie si ca tehnician automate de cafea bauturi calde. Am lucrat in diverse domenii. Am permis auto categ B, cunosc limba engleza, am cunostinte operare PC office ( word, excel, power point)si navigare internet, navigare GPS. Am atestat pt bucatar si imi place sa gatesc. De asemenea am lucrat ca sofer.
-
Edil Imobiliare își mărește echipa! Angajăm o persoană creativă, căreia îi place să se exprime prin scris și care este pasionată de marketingul online. Rolul acestei persoane este esențial în agenția noastră, ea ocupându-se de imaginea noastră din online, realizând publicitatea companiei și a ofertelor propuse de noi. Dacă: - ești absolvent al Facultății de Litere; - ai abilități excelente de exprimare scrisă și orală; - ești pasionat de procesul creării unor texte originale, cu o notă personală și diferită; - ai o atitudine proactivă, orientată înspre rezultate; - ești dornic să înveți lucruri noi și să te dezvolți; - ai abilități de promovare Social Media; - cunoști limba engleză franceză la nivel mediu-avansat; ... ai putea fi perechea potrivită pentru noi! Ce va trebui să faci în cadrul companiei? - să păstrezi legătura cu clienții; - să gestionezi baza de date; - să promovezi ofertele companiei pe diverse platforme online, evidențiind atuurile acestora, într-un mod original și personalizat pentru fiecare proprietate în parte; - să promovezi în online imaginea companiei; - să identifici noi strategii de marketing care să ofere notorietate agenției. Despre companie: Edil Imobiliare are o experiență pe piața imobiliară Clujeană de peste 30 de ani, ocupându-se de împlinirea visurilor clienților care sunt în căutarea unei locuințe. Miile de clienți care ne-au trecut pragul, au plecat de la noi cu zâmbetul pe buze și cu o nouă proprietate, pe care o numesc acasă . Întreaga echipă este orientată spre succes, dorindu-și cel mai mult să ajute, atât clienții, cât și agenții, prin strategii și tehnici eficiente și orientate înspre persoană, de unde și sloganul companiei Orientați reușitei tale. .
-
studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite
-
CANDIDATUL IDEAL -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj; -Cunostinte medii de utilizare PC; -Bune activitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat; Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; Spirit de initiative si capacitate de a lucre in echipa. RESPONSABILITATI -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea,prezentarea si vanzarea produselor companiei. BENEFICII -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare; -Traininguri gratuite; Posibilitatea de a promova profesional si de a devein manager de echipa.
-
angajam grafician (2 posturi) cunostinte entry-level program normal detalii la telefon interviu prezentati un CV
-
Cau i un job part-time? Esti o persoana comunicativa, serioasa, punctuala, dornica de a te implica minim 4 ore pe zi in discutii telefonice cu consumatorii pe baza unui chestionar? Alatura-te echipei noastre! BENEFICII: - program de lucru flexibil i ob inerea unui venit corelat cu numărul de ore lucrate si numarul de chestionare realizate, - posibilitatea de promovare - training-uri de specialitate - bonus in functie de numarul de chestionare realizate - bonusuri de fidelitate Va asteptam sa ne cunoastem si sa faceti parte din echipa noastra. Telefon :
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
Disponibil online
Colaborare pe langa serviciu
Colaborare in timpul liber, in domeniul marketing, wellness, travel - 1 pana la 2 ore pe zi. Castigul poate fi de 1200 - 2000 euro lunar, pe langa serviciu. Se invata totul de la 0, nu e nevoie de experienta, dar e nevoie de ambitie si dorinta de castig. Candidatii trebuie sa aiba Laptop si smartphone si dorinta de a invata !!! Trimiteti CV la sau pe whatsapp la
-
Cum poti castiga un venit suplimentar fara sa ai experienta? Care este scopul vietii tale? Sa muncesti pentru un salar si o pensie ? sau cauti o alternativa care sa iti completeze veniturile actuale? Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. Ai grija de sanatatea ta! Achizitioneaza remedii naturiste cu discount.Ai sansa sa cumperi produse la cel mai mic pret ,alaturandu-te comunitatii noastre. Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. https://www.shoplivegood.com/romaniucs
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
We are looking for multiple roles: 1x Thai native speaking; 1 x Vietnamese native speaking; 1x Korean Native speaking, 1 x Thai Native speaking Game Presenters Position: Gaming Presenter (Thai) Location: Bucharest, Romania Employment type: Full-time Remuneration: Base salary + bonuses (including visa, flights, relocation and ongoing accommodation) DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Host and deal a variety of casino games in a studio while live on camera for real players in a rotating shift work environment Interact with, and provide an engaging and rewarding experience for live players Provide an excellent service to the clients Maintain the highest professional standards. REQUIREMENTS: Native fluent in Thai, both oral and written. Fluent in English Minimum of 1 - 2 years' previous work experience in a service-related industry (at least part-time) is ideal but not necessary Have a strong work ethic, be open to learning new things A desire to provide exceptional customer service Excellent communication skills Positive, pro-active approach to work, with a flexible can-do attitude A sense of responsibility and aspire to be the best at what you do The ability to work as part of a wider team and be adaptable to changing business needs this could include changing shift patterns and providing cover for colleagues
-
Disponibil online
Asistent in brokeraj https://broker-asigurari.ro
JOB PART TIME: ASISTENT IN BROKERAJ CONTRACT PE BAZA DE COMISION: Ritter broker de Asigurare recruteaza colaboratori in asigurari. Suntem bucurosi sa descoperim oameni valorosi cu abilitati de lideri pentru a construi o echipa remarcabila cu rezultate durabile in timp. Cerinta minima: DIPLOMA DE BACALAUREAT. Activitate: - Promoveaza si vinde produse de asigurare. Beneficii: - Fara program fix, fara target. - Comisioane atractive pentru politele emise. - Suplimentarea veniturilor cu un efort minim. Persoanele care nu au mai activat in acest domeniu vor urma initial un curs online de specializare INTERMEDIERI IN ASIGURARI. Costul acestui curs va fi suportat de cei interesati. Dupa finalizarea cursului si obtinerea diplomei se incheie contractul cu brokerul de asigurare si apoi va inregistrati la Administratia Financiara. Veti putea vinde orice tip de asigurări, de la toate societătile de asigurare prezente în România. Veti beneficia de tot sprijinul din partea companiei de brokeraj pentru un start optim. Incheiem toate tipurile de asigurari: - Asigurari auto: RCA si CASCO. - Asigurari de bunuri si proprietati. - Asigurari de viata si accidente. - Asigurari de malpraxis. - Asigurari medicale pentru calatorii in strainatate. - etc. Acces gratuit la o platforma performanta de emitere online a asigurarilor. Activitatea se poate desfasura de acasa sau de oriunde aveti acces la internet pentru a putea emite polite. Oferim cele mai atractive comisioane. Pentru orice informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati ! https://broker-asigurari.ro
-
Disponibil online
Consilier vânzări online
Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:
-
Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta! Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; - Independenta financiara, esti propriul tau sef; - Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:
-
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.