Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Specialist achizitii SEAP & Specialist expedieri

Valabil din 10/9/2025 2:55:37 PM
Specificații
Numele companiei
OFTAMEDICA SRL
Tip job
full time
Experienta
experienta peste 3 ani
Nivel de studii
absolvent
Limbi straine
Engleza
Carnet conducere
B
Salariu oferit
1000 - 1500 EURO
Locuri vacante
1
Disponibil din
2025-10-09
Disponibil imediat
True
Descriere
Un job destul de complex, in cadrul activitatii noastre de import si distributie de dispozitive medicale, necesitand capacitati de analiza, sinteza si urmarire independenta a unor multiple atributii de serviciu, in ordinea prioritatilor si a timpului disponibil.
Job pe perioada determinata (1 an), cu posibilitate de extindere pe perioada nedeterminata, in functie de rezultatele obtinute in activitate si de integrarea in echipa
Responsabilitati:
- tine la zi catalogul de produse SEAP (adaugarea, retragerea, modificarea in functie de stocuri, oferte, etc) utilizat in achizitii directe


- verifica zilnic anunturile de licitatiI publicate in SEAP pe domenii sau parametri de interes, descarca documentatia, verifica si prezinta ierarhic rezultatele cautarii
- pregateste si incarca documentatia la licitatiile determinate ca fiind de interes, urmarindu-le cererile de clarificare si etapele pana la solutionare

- mentine legatura cu servicile de achizitii ale beneficiarilor, asigurandu-se ca acestia au cunostiinta de portofoliul firmei
- transmite catre restul echipei intrebarile si cererile primite urmare a interactiunii cu clientii
- ajuta la picking in spatiile de depozitare si ambaleaza produsele comandate, urmareste preluarea acestora de catre curieri

- contacteaza clientul in caz de intarzieri sau probleme, raporteaza ierarhc situatia daca nu poate rezolva problema aparuta
- participa la activitatile din firma, activitati de office, picking si inventariere in depozit, curatenie
- securizarea si desecurizarea depozitului si punctului de lucru
- confidentialitatea datelor

Beneficii:
- job intr-un domeniu complex si variat, permitand dezvoltare profesionala si necesitand continua aprofundare
- job stabil, intr-un sediu spatios si modern, la 2 pasi de una din arterele principale ale Ploiestiului
- nu se lucreaza cu publicul
- pachet salarial motivant, pe masura avansarii in capabilitati, atributii si responsabilitati
- cursuri de specializare
- relativa elasticitate a programului de lucru

Candidatul Ideal:
- persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa;
- cinste, onestitate, corectitudine;
- capacitate de auto-organizare si de lucru sustinut, atat fizic cat si in baze de date.
- experienta operare PC , programe Office, Email, Contabilitate, Grafica
- dorinta de perfectionare si asimilare intr-un domeniu complex
- capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
- experienta de cativa ani intr-unul din domeniile :gestiune, contabilitate, vanzari, distributie
- limba engleza - nivel mediu spre bun;
- permis conducere cat B

Salariu net: 800-1000 Euro

ID anunț: 1760011103

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV