Un job destul de complex, in cadrul activitatii noastre de import si distributie de dispozitive medicale, necesitand capacitati de analiza, sinteza si urmarire independenta a unor multiple atributii de serviciu, in ordinea prioritatilor si a timpului disponibil. Job pe perioada determinata (1 an), cu posibilitate de extindere pe perioada nedeterminata, in functie de rezultatele obtinute in activitate si de integrarea in echipa Responsabilitati: - tine la zi catalogul de produse SEAP (adaugarea, retragerea, modificarea in functie de stocuri, oferte, etc) utilizat in achizitii directe
- verifica zilnic anunturile de licitatiI publicate in SEAP pe domenii sau parametri de interes, descarca documentatia, verifica si prezinta ierarhic rezultatele cautarii - pregateste si incarca documentatia la licitatiile determinate ca fiind de interes, urmarindu-le cererile de clarificare si etapele pana la solutionare
- mentine legatura cu servicile de achizitii ale beneficiarilor, asigurandu-se ca acestia au cunostiinta de portofoliul firmei - transmite catre restul echipei intrebarile si cererile primite urmare a interactiunii cu clientii - ajuta la picking in spatiile de depozitare si ambaleaza produsele comandate, urmareste preluarea acestora de catre curieri
- contacteaza clientul in caz de intarzieri sau probleme, raporteaza ierarhc situatia daca nu poate rezolva problema aparuta - participa la activitatile din firma, activitati de office, picking si inventariere in depozit, curatenie - securizarea si desecurizarea depozitului si punctului de lucru - confidentialitatea datelor
Beneficii: - job intr-un domeniu complex si variat, permitand dezvoltare profesionala si necesitand continua aprofundare - job stabil, intr-un sediu spatios si modern, la 2 pasi de una din arterele principale ale Ploiestiului - nu se lucreaza cu publicul - pachet salarial motivant, pe masura avansarii in capabilitati, atributii si responsabilitati - cursuri de specializare - relativa elasticitate a programului de lucru
Candidatul Ideal: - persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa; - cinste, onestitate, corectitudine; - capacitate de auto-organizare si de lucru sustinut, atat fizic cat si in baze de date. - experienta operare PC , programe Office, Email, Contabilitate, Grafica - dorinta de perfectionare si asimilare intr-un domeniu complex - capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii; - experienta de cativa ani intr-unul din domeniile :gestiune, contabilitate, vanzari, distributie - limba engleza - nivel mediu spre bun; - permis conducere cat B
Salariu net: 800-1000 Euro
ID anunț: 1760011103
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!