Anunțuri
Marketing Publicitate Bucuresti Disponibil din: 2020-07-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Personal Productie Publicitara - Middle -level - Permis de conducere cat B - Experienta in domeniu minim 3 ani - Persoana tehnica, indeminatica, cu simt practic, atența la detalii - Responsabilitate în realizarea sarcinilor, dorință de învățare și perfecționare în domeniu - Persoana orientata catre munca in echipa Responsabilitati: - Executia și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi suprafete - Realizare litere volumetrice - Confectionarea montarea de casete si firme luminoase neluminoase - Amenajari showroom-uri si magazine, decorari vitrine, confectii metalice , copertine - Indeplinirea sarcinilor de productie - Cunoasterea fluxului de productie si respectarea metodei de lucru Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Asistent Marketing - firma Asevi -sector 4 Branesti Descriere: Companie care actoveaza in sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Ce interesati sunt rugati sa ma sune la .
-
-
Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.
-
We're hiring Game Presenters for: English Greek Mandarin Bulgarian Competitive salary + perks Meal vouchers Team events Join our team for an exciting online casino experience!
-
Ne extindem echipa! Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă tânără în continuă dezvoltare, într-un domeniu dinamic, nu ezitați să citiți în continuare. Poziția disponibilă: 2 * Asistent Configurare Conturi PPC(Google Ads, Microsoft Ads) Responsabilități: Configurarea conturilor PPC pe platformele Facebook Ads, Google Ads și Microsoft Ads conform cerințelor specifice. Asigurarea personalizării detaliate a conturilor conform ghidurilor și reglementărilor specifice fiecărei platforme. Gestionarea și organizarea eficientă a informațiilor relevante pentru fiecare cont configurat. Comunicarea clară a progresului și a eventualelor probleme către echipa de conducere. Cerințe: Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (minim B1). Capacitatea de a urma instrucțiuni detaliate și de a implementa cu precizie cerințele specifice. Atitudine proactivă și dornică de învățare. Abilități de comunicare și organizare . Experiența: Nu este necesară experiența anterioară în domeniul publicității plătite online. Oferim un program de formare detaliat care acoperă toate aspectele configurării conturilor PPC, astfel încât să vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare în timpul procesului de lucru. Echipa noastră dedicată vă va sprijini pe tot parcursul, asigurându-vă că veți obține toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea succes în acest rol. Program de lucru: Luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00 Beneficii: Oportunitatea de a învăța și de a dezvolta cunoștințe în domeniul publicității plătite online. Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Posibilități de creștere și avansare în cadrul companiei Smart&Successful.
-
Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B
-
Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.
-
Disponibil online
Coordonator Franciza zona Brasov
Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Disponibil online
Colaborare pe langa serviciu
Colaborare in timpul liber, in domeniul marketing, wellness, travel - 1 pana la 2 ore pe zi. Castigul poate fi de 1200 - 2000 euro lunar, pe langa serviciu. Se invata totul de la 0, nu e nevoie de experienta, dar e nevoie de ambitie si dorinta de castig. Candidatii trebuie sa aiba Laptop si smartphone si dorinta de a invata !!! Trimiteti CV la sau pe whatsapp la
-
We are looking for multiple roles: 1x Thai native speaking; 1 x Vietnamese native speaking; 1x Korean Native speaking, 1 x Thai Native speaking Game Presenters Position: Gaming Presenter (Thai) Location: Bucharest, Romania Employment type: Full-time Remuneration: Base salary + bonuses (including visa, flights, relocation and ongoing accommodation) DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Host and deal a variety of casino games in a studio while live on camera for real players in a rotating shift work environment Interact with, and provide an engaging and rewarding experience for live players Provide an excellent service to the clients Maintain the highest professional standards. REQUIREMENTS: Native fluent in Thai, both oral and written. Fluent in English Minimum of 1 - 2 years' previous work experience in a service-related industry (at least part-time) is ideal but not necessary Have a strong work ethic, be open to learning new things A desire to provide exceptional customer service Excellent communication skills Positive, pro-active approach to work, with a flexible can-do attitude A sense of responsibility and aspire to be the best at what you do The ability to work as part of a wider team and be adaptable to changing business needs this could include changing shift patterns and providing cover for colleagues
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.
-
Pentru toti ce doresc sa si rotunjeasca veniturile, pot participa la sondaje (discutii pe diferite teme legat de produsele existente pe piata ( ex. lactate, carburanti, bauturi, carduri, etc) si pt. care sunt recompensati financiar. Se pot inscrie in baza de date femei si barbati, orice virsta. Pt. inscriere, lasati numele, virsta si un nr. de telefon pt. a va putea contacta. Suma minima 100 lei. Pu
-
Disponibil online
Căutăm secretara pasionata de social media!
Căutăm secretara pasionata de social media! Iti doresti un job part-time care sa iti permita sa muncesti din confortul casei tale sau chiar din vacanta?
-
Caut Tanara pentru Promovare Produse Publicitate si Reclama in Supermarket. Program Part Time. Pentru mai multe Detalii la schimbat nr de telefon in zero 762348824 .
-
De curand, firma românească de consultanță și tehnologie Future of Digital, a deschis activul EXTRADEALZZ - Mall cu peste 450 magazine pentru cumparături online cu REDUCERI substanțiale. Este suficient să amintim doar de EMAG și AMAZON, ca să îți faci o idee cu cine suntem afiliați. Nu ezita să mă contactezi pentru a ne cunoaște și a primi mai multe informații. Cere-mi prietenia pe Facebook și vorbim în Chat: https: www.facebook.com vasipascu.bio Scrie în Chat Messenger cuvântul ROMJOB. Cu prietenie, Accesează aici cartea mea de vizită digitală și vezi ce ți se potrivește: https: vasilepascu.bio
-
Pentru domeniul cinematografiei reclame ,filme caut freelanceer ptr proiecte de 1 zi 2 sau perioada mai lunga proiect film 20 zile Atribuții și Responsabilități Montează corturi 3 3 sau 4 4 _monteaza mese ptr prânz și mic dejun ...asigura corturile cu saci de nisip prin sanglare, dacă dorești totul poate fi ff ușor de învățat pe setul de filmare PS avantaj carnet b
-
ANGAJAM SERIGRAFIST / TAMPOGRAFIST CU EXPERIENTA, SERIOS, DORNIC DE AFIRMARE, PUNCTUAL, COMUNICATIV, SOCIABIL PENTRU MUNCA IN ECHIPA. SALARIU PE MASURA EXPERIENTEI SI A IMPLICARII!
-
Experienta in operarea de masini de tipar digital in coala (Minolta, Canon, Xerox) prezinta un avantaj la angajare. - cunostinte de operare Adobe Illustrator, Adobe Acrobat Profesional, Adobe InDesign, Corel Draw, Adobe Photoshop - persoana activa, creativa, cu initiativa, dispusa sa invete - dinamism, seriozitate, spirit de echipa - abilitati pentru relatii cu publicul Responsabilitati: preluarea comenzilor de la clienti - verificare grafica si pregatirea fisierelor pentru tipar (impozitionare) - Stabilirea exacta a detaliilor fisierelor ce urmeaza a fi printate (tiraj, dimensiune, hartie) - Verificarea constanta a stocurilor de hartie existente in departamentul de print digital; - organizarea si prioritizarea comenzilor, respectarea termenelor de executie - tiparirea lucrarilor - finisarea lucrarilor (biguire, taiere, capsare, infoliere-plastifiere, etc) - program de lucru: luni-vineri, 9-17.30
-
Angajăm pe perioadă nedeterminată, operator call-center, locația București. Experiență pe un post similar. Se va lucra doar cu persoane juridice. Se va lucra Hibrid(2 zile la birou, 3 zile de acasă). Salariu fix, plus bonusuri considerabile din vânzări. Dacă sunteti interesat ă, ne puteti trimite CV-ul dumneavoastră pe adresa de E-mail sau pe pagina publi24. Vă mulțumim!