Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Bucuresti Disponibil din: 2021-07-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Distribuitor pliante

    Distributie fluturasi publicitati in cutiile de scrisori sau pe clanta usii, in functie de campanie. Se distribuie fluturasi, nu pliante sau reviste, deci este vorba de o greutate redusa. Program flexibil, dar in prima parte a zilei, de luni pana vineri. Veniturile variaza destul de mult, in functie de timpul alocat acestei activitati. Pentru mai multe detalii va rugam lasati un mesaj in aplicatie cu telefon de contact. IMPORTANT: nu sunati, trimiteti sms sau mesaj pe whats app, aceste a ordari nu vor fi luate in considerare, doar prin mesaj in aceasta aplicatie.

  • Angajam Lucrator Productie Publicitara

    Despre Noi Standard Image & Design SRL este o companie care activează pe piață producției publicitare din 2006 cu sediul in București. Obiectivul nostru este de a realiza produse de înaltă calitate clienților nostrii si un mediu de lucru primitor cu reale posibilități de dezvoltare pentru angajații nostrii. Descrierea postului - productie materiale publicitare: semnalistica, POSM, totem-uri, fațade bond, forex, materiale marketing pentru campanii , evenimente, colantare, producție colante, etc - ocazional disponibilitate deplasari in tara sau lucru de noapte Abilitati si competente: - dorinta de cunoaștere, seriozitate, lucru in echipa, promptitudine - abilitatile tehnice pot constitui un avantaj - abilitati comunicare - creativitate Ce oferim - pachet salarial atractiv care poate include si bonusuri per proiecte - bonuri de masa - posibilitati decontare transport Te potrivești cu această descriere? Ne-ar plăcea să discutăm! Contactează-ne la numărul de telefon afișat pentru a stabili o întâlnire.

  • 33

    Asistent manager general

    Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B

  • 1

    Specialist marketing online cu experienta

    Cautam un Specialist Marketing entuziast si creativ! Ești pasionat de marketing online și ai o dorință constantă de a învăța și de a te dezvolta? Ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o gândire strategică? Atunci te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing online: SEO, SEM, PPC, email marketing, social media marketing Crearea și gestionarea campaniilor de marketing online Analiza rezultatelor campaniilor și optimizarea strategiilor Dezvoltarea de materiale de marketing (texte, imagini, video) Colaborare cu echipa de vânzări pentru a genera noi oportunități Respectarea bugetului de marketing Cerințe: Studii superioare în Marketing, Comunicare sau o altă disciplină relevantă Experiență demonstrată în marketing online (minim 5 ani) Cunoștințe avansate de SEO, SEM, PPC, email marketing și social media marketing Abilitatea de a crea și gestiona campanii de marketing online Capacități analitice și de raportare Gândire strategică și creativă Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra independent și în echipă Aplica acum!

  • 6

    Operator print

    Daca esti energic, bun organizator, îndemânatic, volubil, comunicativ, respectuos si ai nevoie de un loc de munca stabil, sau un al doilea job, te asteptam la interviu. Avem nevoie de un operator print care sa aiba o oarecare pregatire in utilizarea PC, E-MAIL, OFFICE, ADOBE, CAD, printare, scanare și copiere. Daca ai si putina indemanare ne poti ajuta la schimbarea de cartușe, role, încărcare hartie in tava, taiere, laminare etc. Sunt operatiuni curente foarte usoare. Programul este de 4-8 h zilnic, posibil sâmbătă in cazuri extraordinare. Salariul il discutam la interviu. Compania noastra este situata intr-o zona centrala, se poate ajunge foarte usor si rapid cu metroul sau mijloacele de transport de suprafata. Te asteptam!

  • 4

    Firma de publicitate

    Cauti un loc de munca si esti deschis la provocari? Hai in echipa noastra. Dorim sa ne marim echipa! Nu necesita experienta, poti invata pe parcurs! Salariul motivant. Pentru mai multe detalii: Firma de publicitate care se ocupa cu colantare, panouri luminoase, bannere, printare, laminare, montare. etc. Permis categoria B

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • Club Centru Vechi

    Club De Noapte & Massage Centru Vechi Angajează Dansatoare Drink Hostess Maseuze Vârsta minimă 18 ani Limba Engleză prezintă un avantaj Plată 200 lei Comision consumație 25% Sună și programează un interviu.

  • S.C Angazeaza Agenti Imobiliari

    Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.

  • 64

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 12

    Disponibil online

    Coordonator Franciza zona Brasov

    Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.

  • 1

    Angajam Urgent Junior Marketing

    Scoala de soferi Auto Speed cu sediul pe Bd. Uverturii nr 98 angajeaza junior marketing pentru promovare pe retelele de socializare TikTok Facebook Instagram.

  • 182

    Operator call center

    Cau i un job part-time? Esti o persoana comunicativa, serioasa, punctuala, dornica de a te implica minim 4 ore pe zi in discutii telefonice cu consumatorii pe baza unui chestionar? Alatura-te echipei noastre! BENEFICII: - program de lucru flexibil i ob inerea unui venit corelat cu numărul de ore lucrate si numarul de chestionare realizate, - posibilitatea de promovare - training-uri de specialitate - bonus in functie de numarul de chestionare realizate - bonusuri de fidelitate Va asteptam sa ne cunoastem si sa faceti parte din echipa noastra. Telefon :

  • 30

    angajam distribuitori pliante

    angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon

  • 22

    Disponibil online

    Colaborare pe langa serviciu

    Colaborare in timpul liber, in domeniul marketing, wellness, travel - 1 pana la 2 ore pe zi. Castigul poate fi de 1200 - 2000 euro lunar, pe langa serviciu. Se invata totul de la 0, nu e nevoie de experienta, dar e nevoie de ambitie si dorinta de castig. Candidatii trebuie sa aiba Laptop si smartphone si dorinta de a invata !!! Trimiteti CV la sau pe whatsapp la

  • 3

    Specialist marketing magazin online

    CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.

  • Games presenter

    We are looking for multiple roles: 1x Thai native speaking; 1 x Vietnamese native speaking; 1x Korean Native speaking, 1 x Thai Native speaking Game Presenters Position: Gaming Presenter (Thai) Location: Bucharest, Romania Employment type: Full-time Remuneration: Base salary + bonuses (including visa, flights, relocation and ongoing accommodation) DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Host and deal a variety of casino games in a studio while live on camera for real players in a rotating shift work environment Interact with, and provide an engaging and rewarding experience for live players Provide an excellent service to the clients Maintain the highest professional standards. REQUIREMENTS: Native fluent in Thai, both oral and written. Fluent in English Minimum of 1 - 2 years' previous work experience in a service-related industry (at least part-time) is ideal but not necessary Have a strong work ethic, be open to learning new things A desire to provide exceptional customer service Excellent communication skills Positive, pro-active approach to work, with a flexible can-do attitude A sense of responsibility and aspire to be the best at what you do The ability to work as part of a wider team and be adaptable to changing business needs this could include changing shift patterns and providing cover for colleagues

  • 8

    Disponibil online

    Asistent in brokeraj https://broker-asigurari.ro

    JOB PART TIME: ASISTENT IN BROKERAJ CONTRACT PE BAZA DE COMISION: Ritter broker de Asigurare recruteaza colaboratori in asigurari. Suntem bucurosi sa descoperim oameni valorosi cu abilitati de lideri pentru a construi o echipa remarcabila cu rezultate durabile in timp. Cerinta minima: DIPLOMA DE BACALAUREAT. Activitate: - Promoveaza si vinde produse de asigurare. Beneficii: - Fara program fix, fara target. - Comisioane atractive pentru politele emise. - Suplimentarea veniturilor cu un efort minim. Persoanele care nu au mai activat in acest domeniu vor urma initial un curs online de specializare INTERMEDIERI IN ASIGURARI. Costul acestui curs va fi suportat de cei interesati. Dupa finalizarea cursului si obtinerea diplomei se incheie contractul cu brokerul de asigurare si apoi va inregistrati la Administratia Financiara. Veti putea vinde orice tip de asigurări, de la toate societătile de asigurare prezente în România. Veti beneficia de tot sprijinul din partea companiei de brokeraj pentru un start optim. Incheiem toate tipurile de asigurari: - Asigurari auto: RCA si CASCO. - Asigurari de bunuri si proprietati. - Asigurari de viata si accidente. - Asigurari de malpraxis. - Asigurari medicale pentru calatorii in strainatate. - etc. Acces gratuit la o platforma performanta de emitere online a asigurarilor. Activitatea se poate desfasura de acasa sau de oriunde aveti acces la internet pentru a putea emite polite. Oferim cele mai atractive comisioane. Pentru orice informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati ! https://broker-asigurari.ro

  • 10

    Angajam tineri baieti si fete brokeri imobiliari

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea