Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Bucuresti Disponibil din: 2021-09-06

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • S.C Angazeaza Agenti Imobiliari

    Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.

  • 1

    Angajare - Arrise Live SRL

    ARRISE LIVE SRL, persona juridica cu sediul in Bucuresti, Sector 5, Calea Rahovei, nr. 240, angajeaza: Crupier (COR 421201) - 60 posturi Manager Proiect (COR 242101) - 1 post

  • 4

    part time sondaje barb.si fem

    Pentru toti ce doresc sa si rotunjeasca veniturile, pot participa la sondaje (discutii pe diferite teme legat de produsele existente pe piata ( ex. lactate, carburanti, bauturi, carduri, etc) si pt. care sunt recompensati financiar. Se pot inscrie in baza de date femei si barbati, orice virsta. Pt. inscriere, lasati numele, virsta si un nr. de telefon pt. a va putea contacta. Suma minima 100 lei.

  • 57

    angenti marketing, publicitate

    angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • SONDAJ OPINIE -Barbati 24-46 ani isteti si dezghetati, consumatori de bere premium .

    FIRMA DE CERCETARE SI RESEARCH CAUTA BARBATI , ISTETI , VOLUBILI , DEZGHETATI , DESCHISI SA PARTICIPE LA O DISCUTIE LIBERA SI INTERACTIVA.DESPRE BERE CAUTAM CONSUMATORI AI MARCILOR : Kozel Ursus Heineken Beck s DISCUTIA SE DESFASOARA IN MEDIUL ONLINE PRIN INTERMEDIUL PLATFORMEI ZOOM , ARE O DURATA DE APROXIMATIV 2 ORE SI PENTRU PARTICIPARE SE OFERA 140 LEI .

  • Agent vanzari

    Angajez agent vanzari pentru servicii imprimare UV, DTF, serigrafie , tampografie , servicii gravura , etc. Salariu negociabil, program luni , vineri, program 8 ore .

  • 3

    Coordonare franciză part-time

    Căutăm coordonatori franciză, pentru activitate part-time, 2-3 ore pe zi. Este necesar laptop și sau smartphone, cu aplicațiile whatsapp și telegram instalate Avem nevoie de persoane ambițioase, care vor să muncească inteligent și eficient. Nu este necesară experiența, totul este ușor de învățat și de duplicat. Dacă vrei să câștigi un venit suplimentar, trimite un mesaj pe whatsapp cu numele și prenumele tău, localitatea în care te afli și cere-mi detalii despre colaborare la nr , pentru Mirela M. Vei fi contactat în cel mai scurt timp.

  • 8

    Angajam Grafician DTP

    Angajam Grafician DTP - Studii medii sau superioare - Experienta in domeniu - Familiar cu programele si softurile de graphic design (InDesign, Illustrator, Photoshop, Corel); - Cunostinte fundamentale de grafica, manipulare imagini, layouts, print - Experienta in design graphic, meticulozitate si acuratete - Simt artistic dezvoltat, creativitate, atent la detalii, initiativa, propune concept si idei creative - Abilitati de comunicare, spirit de echipa, responsabil Responsabilitati: - Creație și conceptie grafică pentru identitate vizuală (brand logo, corporate id ), - Concepte campanii marketing - Materiale de prezentare (bannere social media, cataloage, brosuri, flyere, vizualuri outdoor/indoor, DTP manuale școlare) - Prelucrare layout-uri si modificari machete - Prelucrare imagine și vectorizare; - Prelucrare fotografii; - Pregatirea documentelor pentru tipar si verificarea calitatii fisierelor Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri

  • 3

    Colaborare Part time

    Caut persoane ambițioase dornice de venituri suplimentare!

  • 3

    Firma de publicitate

    Cauti un loc de munca si esti deschis la provocari? Hai in echipa noastra. Dorim sa ne marim echipa! Nu necesita experienta, poti invata pe parcurs! Salariul motivant. Pentru mai multe detalii: Firma de publicitate care se ocupa cu colantare, panouri luminoase, bannere, printare, laminare, montare. etc. Permis categoria B

  • 4

    Angam stantator, tipograf, sector 1

    Atelier tipografic situat in sectorul 1, soseaua Chitilei, angajeaza tiparitor offset Ryobi 524 HXX, operator imprimante digitale. pragram de lucru: luni-vineri 8,00 - 16,30

  • 5

    Muncitori productie publicitara

    SC OUTDOOR DIVISION SRL, sector 6, Bucuresti, angajeaza muncitori productie publicitara cu si fara experienta. Suntem în căutarea de noi colegi pentru a intregi echipa noastra. Dacă doriți să faceți parte dintr-un mediu dinamic și creativ, atunci acest job este potrivit pentru tine. Descriere job: Asamblarea și montarea materialelor publicitare conform specificațiilor; Tăierea și prelucrarea materialelor folosite în producția publicitară; Lucrul cu echipamente și utilaje specifice producției publicitare; Verificarea calității produselor finite și asigurarea conformității cu standardele de calitate; Participarea la procesul de îmbunătățire continuă a metodelor și procedurilor de producție. Ce iti oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic, alături de profesioniști în domeniul publicității; Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele în producția publicitară; Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Oportunitatea de a contribui la crearea unor produse publicitare de calitate și de impact. Cerințe: Experiență anterioară în producția publicitară sau într-un domeniu similar este un avantaj; Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită; Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări; Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor și utilajelor specifice producției publicitare este un avantaj;

  • 4

    job de acasa

    Buna Caut urgent persoane, (de preferat femei), nu conteaza i n ce zona locuiti, pentru un job part-time, nu necesita deplasare s i nu se cere experient a Este cineva interesat sau cunoas tet i pe cineva care are nevoie?

  • 2

    Disponibil online

    Trainer Franciza Constanta

    Cautam persoane ambitioase din Constanta si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti datele dvs. de contact pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, astfel : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.

  • Cautam tehnoredactor

    Revista Taifasuri cauta tehnoredactor de calitate. Cunostinte si calitati necesare: - Cunostinte avansate în: Quark XPress, Adobe Photoshop - Cunostinte legate de pregătirea pentru tipar - Simt artistic, creativitate, atentie la detalii, SERIOZITATE, abilitati de lucru in echipa Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - realizarea layout-ului revistei. - prelucrare imagini si tehnoredactare - pregătirea materialelor pentru tipar Program de lucru: - doua zile pe saptamana, luni si vineri. Descrierea companiei Taifasuri este o revista saptamanala de medicina naturista, frumusete si sanatate. Apare in format tabloid, 32 de pagini, in fiecare joi. CV-urile trebuie trimise pe adresa

  • 27

    Disponibil online

    JOB SUPLIMENTAR, part/full-time, Marketing Manager, valabil toata tara

    Oportunitate de afacere în "Intelligent-Networking”. Departament Marketing Service, oferim "Mai mult decat un Job Suplimentar", afiliem personal pentru Echipa Networking, promo IBP - Int'l Business Partnership, echivalent recruter, planner, manager. Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat Descrierea jobului -definirea obiectivelor echipei de marketing -evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti colaboratori -gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta - oferirea de consultanta -monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora -coordonarea activitatii de vanzari si marketing -promovarea produselor companiei -realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiei de marketing Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, preferabil cu specializarea marketing) -experienta in marketing de minimum 3 luni -o buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei -bune abilitati de operare PC ( MS-Office, Internet, Photoshop) -limba engleza (nivel mediu) -persoana dinamica, cu aptitudini de lider -bune abilitati de comunicare si de negociere -disponibilitate pentru deplasari si program prelungit DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://shared-marketing.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038

  • 16

    Disponibil online

    Influencer, Connecter Marketing

    Requirements: - This offer is not for mediocre minds; is for open minds - This is not a classical job; rather is a challenge, a smart simply business opportunity - Also valid for the Romanian diaspora from anywhere, but not only - 1+ years' experience in marketing/selling - Experience in marketing management, web analytics and reporting tools - Head hunters and mind spirit - Good negotiation and communication skills - Focus attention to details - An organized person, able to work according to priorities - Passion and good Knowledge of Social Media platforms - Passion for Nutrition/Sports/Travels/Business/Lifestyle - Good level of English and/or: French, Italian, Spanish, Russian, Chinese, etc. - Recommended CV at: or WhatsApp: Conditions: - Environment of excellence - Support specialized training, inclusive Business Academy Responsibilities: - Create, lead and execute the Digital Affiliate and Influencer Marketing Strategy - Identify and recruit constantly new Affiliates, Influencers, Connectors - Research trends in Affiliate / Influencer management, new channels across the world - Responsibility for digital channels (Facebook, Google, WhatsApp, Zoom) - Manage relationships with Affiliates, Influencers, re-engage inactive partners - Identify and audit Affiliate and Partners, Influencer and their performance - Manage contacts with affiliates, influencers and connectors partners - Responsible for communication insight the team - Manage business, including habits for affiliates/influencers - Work closely with digital marketing team members for quality and consistency - Growth the business through new partnerships

  • Menajera 8h zi - Aurel Vlaicu

    Firma situata in zona Aurel Vlaicu -Aviatorilor este in cautarea unei Menajere cu sau fara experienta. Pachet salarial 2500-2700 net (in mana) lunar + bm de 35 lei ziua lucrata+ asigurare privata de sanatate, asigurare de viata si pilonul 3 in valoare de 50 lei luna. Program de lucru de la 7 la 15.30 de luni pana vineri fara weekenduri si sarbatori legale. Zile de Co anuale - 25. Doamnele interesate sunt rugate sa lase datele de contact si vor fi contactate in cel mai scurt timp.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea