Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi in Marketing, publicitate Bucuresti - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Societate comercială angajează agent de marketing

    Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.

  • 1

    fete pliante promoti hostes pliante promotie

    Se cauta fete promoti cosmetice 100 200 lei zilnic 3 4 ore bani zilnic se ofera daca nu raspund lasati mesaj aici poze va sun eu dupa .

  • 6

    Angajare

    Caut persoana pentru marketing produse medicale cunoscatoare limba engleza si care este calificata ptr marketing door to door si / sau on line . Cunostinte medicale si tehnice pentru a prezenta produsele. Dorim angajare part time sau cooperare of iine SC Unisol Dan Bucuresti /

  • 3

    Consultant vânzări produse de investire și economisire

    Cautăm persoane cu abilități de comunicare și vânzare, orientate spre client, cu spirit de echipă, care se pot adapta cu ușurință provocărilor, pentru a se alătura echipei noastre de freelanceri colaboratori pentru comercializarea de produse de investire și economisire. Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? -Ambițioși și dornici de afirmare prin performanță; -Cu abilități bune de comunicare, vânzare si negociere; -Dinamici; -Cu atitudine pozitivă, orientare către client și sociabili; -Răbdători și care pun pasiune in ceea ce fac; -Cu spirit de echipă și empatie; -Cu abilitatea de convingere și experiența in domeniu (reprezinta un avantaj). Așa că, îți propunem locul perfect, in care te vei integra pentru: - Indeplinirea obiectivelor de vânzări și dezvoltarea unei rețele de clienți cu care vei menține legătura; -Învățarea continuă pentru îmbunătățirea abilităților tale de vânzare; -Libera alegere a timpului de lucru -Îmbinarea activității part-time cu cea full-time, de la birou sau pe teren; -Multiple posibilități de dezvoltare prin performanță intr-o companie tânără și de viitor -Acces la orice informație legată de ofertele in curs ale companiei; -Participarea la training-uri de informare și specializare. -Posibilitatea realizării propriului obiectiv: dezvoltarea propriei afaceri EȘTI TU ACEA PERSOANA MOTIVATĂ, DETERMINATĂ, HOTĂR TĂ, CARE CAUTA O SCHIMBARE ACUM? Aplică și hai să analizezi oferta noastră!

  • 20

    Disponibil online

    Oportunitate online portabilă și predictibilă în afara activităților de bază

    De curand, firma românească de consultanță și tehnologie Future of Digital, a deschis activul EXTRADEALZZ - Mall cu peste 450 magazine pentru cumparături online cu REDUCERI substanțiale. Este suficient să amintim doar de EMAG și AMAZON, ca să îți faci o idee cu cine suntem afiliați. Nu ezita să mă contactezi pentru a ne cunoaște și a primi mai multe informații. Cere-mi prietenia pe Facebook și vorbim în Chat: https: www.facebook.com vasipascu.bio Scrie în Chat Messenger cuvântul ROMJOB. Cu prietenie, Accesează aici cartea mea de vizită digitală și vezi ce ți se potrivește: https: vasilepascu.bio

  • Disponibil online

    Creare WebSite Profesional Creare Magazin Online Promovare SEO Campanii Google Adwords

    Ai nevoie de Promovare Online?Iti doresti o vizibilitate cat mai extinsa in mediul Online? Daca DA apeleaza la noi cu cea mai mare incredere!!! Suntem o companie de IT si Marketing Online cu o experienta vasta in domeniu , iar echipa noastra este formata doar din profesionisti care vor veni catre dvs cu cele mai bune idei si solutii pentru a avea o vizibilitate cat mai buna in mediul online si bineinteles cat mai multi clienti! Va stam la dispozitie cu urmatoarele servicii : - Creare WebSite Profesional; - Creare Magazin Online; - Promovare SEO la nivel local sau national; - Campanii Google Adwords la cel mai inalt nivel; - Campanii Promovare Facebook Instagram; - Adaugare Continut TikTok; - Promovare TikTok; - Servicii Mediere in mediul Online; - Mentenanta 24 7; Daca sunteti interesati de serviciile noastre asteptam cu drag sa ne contactati pentru a incepe o colaborare frumoasa si de lunga durata!!! Razvan Arion Kosadi Design SRL

  • 9

    operator DTP

    Candidatul Ideal - Cuno tin e avansate în : Corel Draw (sau Indesign, Illustrator), Adobe Photoshop - Cuno tin e DTP i al procesului tehnologic la tipar offset, serigrafie si tampografie - Cuno tin e legate de pregătirea pentru tipar, serigrafie, tampografie a fi ierelor - Sim artistic, creativitate, aten ie la detalii Descrierea jobului - realizarea conceptelor grafice pentru: reviste, pliante, cataloage, flyere, afise etc. - prelucrare imagini i tehnoredactare - realizarea graficii de personalizare a diverse promotionale - pregătirea materialelor pentru tipar, print digital, serigrafie i tampografie Descrierea companiei Firma se clasează printre primele în domeniul publicitar, cu o gamă variată de servicii oferite beneficiarilor (tipar, serigrafie, tampografie, cutter), cu o echipa dinamică.

  • 1

    Tehnician Marketing - Firma Asevi Romania

    Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Contact:

  • 2

    Angajam Urgent Junior Marketing

    Scoala de soferi Auto Speed cu sediul pe Bd. Uverturii nr 98 angajeaza junior marketing pentru promovare pe retelele de socializare TikTok Facebook Instagram.

  • 1

    Myguava 5.80euro gratuit

    ofer invitați în aplicația myguava ați creezi cont și primești instant după validare 5.80euro după crearea contului poți oferi și tu la randul tau invitati și pentru fiecare invitat vei primi automat 5.80euro Ofertă Specială: Câștigă 30 de lei Rapid! Ești în căutarea unei modalități simple și rapide de a câștiga bani? Avem soluția perfectă pentru tine! Cum Funcționează:Creează-ți un cont pe MyGuava.Validează-ți contul.Primești instant 30 de lei!Tot ce trebuie să faci este să ne trimiți un mesaj la numărul cu textul MyGuava și vei primi instrucțiunile necesare. Este atât de simplu!Nu rata această oportunitate ușoară de a câștiga bani! Așteptăm mesajul tău! Grăbește-te! Oferta este limitată! Aici aveți un filmuleț în care va explic cum trebuie creat contul

  • 1

    garantat 5.80lire dupa validarea contului

    bonus myguava 5.80 lire instat in contul tau Alăturați-vă MyGuava prin acest link de recomandare pentru a câștiga 5. Recomandați-vă prietenii pentru a câștiga și mai multe recompense! Înscrie-te acum: cei care sunteți interesat aștept sms cu textul 5.80 și vă trimit linkul de invitație in plus după validarea contului și tu poți trimite invitați fara nici o limită și primești pentru fiecare invitat 5.80lire in cazul in care nu va descurcati cu validarea mă puteți contacta

  • 1

    Digital Communications Specialist

    Angajam persoana pentru a creea campanii, text, grafica design pentru platforme social media si web. -Studii de bază necesare:Studii Universitare, de preferat de Marketing sau Comunicare; -Cunoaștinte în modul de utilizare a software-ului de bază in marketing, de ex. buletine informative grafice de bază, e-mailuri postări pe rețelele sociale. -Creare de conținut pentru site-ul web și rețelele sociale (scrierea de articole, crearea de postări, editare de bază foto și video,) -De asemenea cunoașterea anumitor notiuni de baza privind anunțurile Google și a regulilor SEO este importantă , precum și bune cunostinte de operare in soft-urile de grafica: Adobe Photoshop, Corel Draw, Web Design -Experiență în dezvoltarea web, cu un accent deosebit pe HTML, CSS Experiență cu platforme și în proiecte E-commerce. -Dezvoltarea și întreținerea site-urilor web.

  • Studente pentru internship sector marketing. BONUSURI pana la 3100 lei

    Studente pentru internship sector marketing in Bucuresti zona piața Unirii. Se oferă adeverință, program 3 ore pe zi. Program luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 15 - 18. Zona piata Unirii. Oportunitate de internship cu potențial de angajare ! DOAR IN BUCURESTI BONUSURI de la 1550 lei pana la 3100 lei. Nu necesita experiență. Trimiteți CV în limba română. Publ

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 4

    Angajam fotograf- clinica medicala si infrumusetare

    Cautam coleg talentat pe zona foto-video, cu sau fara experienta, pentru a se alatura echipei noastre de marketing. Responsabilitati : - fotografiere filmare; - filmare, editare, montare - participa activ la evenimentele Doctor SKiN, asigura un continut de calitate; - utilizarea eficienta a programelor de editare foto-video

  • 13

    Disponibil online

    Fundraiser

    Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • Operator design grafic si imprimare produse personalizate

    Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea