Anunțuri
Ingrijitori batrani Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-04-27 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut doamna serioasa pentru îngrijire vârstnic (88 ani) nedeplasabil, cooperant, lucid si pentru menaj. Program 8 ore/zi de luni pana vineri. Experiența anterioara constituie un avantaj. Doresc seriozitate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut să ingrijesc bătrâni în regim intern in Bucuresti Dau medicamentație prescrisa de medic, fac toaletare, fac menajul și gatesc. Dacă este necesar fac și cumpărăturile și ce mai este necesar în funcție de caz. Am experienta anterioara. Pentru detalii rog sa ma sunați0. Mulțumesc!
-
Angajez 2 doamne cu varsta pana in 55 ani, in regim intern (1 saptamana cu 1 saptamana) pt fata tanara cu handicap locomotor(carucior cu rotile).Cerem si oferim seriozitate. Mai multe detalii la telefon:
-
Sunt un bărbat cu experiență în acest domeniu de 8 ani. Știu să gătesc, curățenie, etc.
-
We are looking for females live-in carers to provide high- quality care to our clients in their own homes in Ireland. Carers will live with the elderly person in their home. Live in carers will work 6 days/week. You will be actively working 7hours /day (daytime work) Requirements: -Good level of English -Experience (1+ year experience) Benefits: -Attractive salary:104 e Monday to Saturday 120e Sunday -Employment contract before you start -Flights/transport booked by the company - Free accommodation and food - Additional costs will be covered by the company Contact:
-
angajez doamna pentru menaj, Pentru relatii la telefon sau email
-
Căutăm doamnă INTERNĂ sau EXTERNĂ vârstă 50+ pentru îngrijire persoană vârstnică. Dorim să colaborăm cu o doamnă răbdătoare, înțelegătoare, comunicativă și dinamică, punctuală și de încredere. Persoana care necesită îngrijire: - femeie, 93 ani - început Alzheimer - sănătate fizică bună - are autonomie mișcare (cadru, baston) - NU este imobilizată la pat - DA se poate hrăni și spăla singură - FĂRĂ pampers - locuiește singură la bloc București sector 3 Titan Atribuțiile doamnei îngrijitoare față de persoana care necesită îngrijire și locuința acesteia: Ajutor pentru activitatile de baza ale vietii zilnice: - igienă generală, corporală - îmbrăcare şi dezbrăcare - hrănire şi hidratare (IMPORTANT!!! mobilizare să mănînce) Ajutor pentru alte activitati ale vietii zilnice: - prepararea hranei, curățenie în bucătărie - administrarea de medicamente conform prescripţiei medicului curant - facilitarea deplasării în exterior (IMPORTANT!!! mobilizare să facă mișcare) - companie - activităţi de menaj (aspirat, igienă podea, șters praful, curățenie baie, schimbarea lenjeriei de pat, spălarea hainelor la masina automata). Program în funcțe de regim INTERN sau EXTERN. Indemnizație negociabilă in funcție de regim INTERN sau EXTERN. Bogdan Iacob
-
Am muncit în domeniu ca asistent personal o lungă perioadă de timp ,ofer și referințe la cerere . Pentru a vă da mai multe informații va rog mă contactați.
-
Cautam 2 ingrijitoare pentru 2 bolnave, mama si fiica, batrana imobilizata la pat, 75 kg, inerta, fiica autonoma, nascuta cu handicap, care nu vorbeste, program de noapte, orele 19 - 7, ori o persoana luni - vineri si alta sambata-duminica ori 2 persoane in ture, 1 noapte lucrata, 1 noapte libera, zona Obor, salariu 150 lei pe noapte. Cerinte: persoana serioasa, cu experienta, in putere Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Ingrijire batrani la domiciliu in București si Ilfov
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, Piata Victoriei, angajeaza: Asistent manager, program 8h zi, luni-vineri. Cerinte: - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet); - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit); Atributii: - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor zilnice; - asigur materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general administrator; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiile de care raspunde: birou director general administrator, sala de protocol, sala de lucru; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta; - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când calatoresc in tara si sau in strainatate; - actualizeaza baza de date;
-
Doamnă cu experiență, fără obligații ,nefumatoare, caut job in domeniul companiei si ingrijirii persoanelor in etate.
-
Bună ziua tuturor, Dacă sunteți în căutare de o persoana cu 30 ani experiența la îngrijire bătrâni SUNAȚI ACUM!
-
-
Promovat
Caut doamna serioasa pentru îngrijire vârstnic (88 ani) nedeplasabil, cooperant, lucid si pentru menaj. Program 8 ore/zi de luni pana vineri. Experiența anterioara constituie un avantaj. Doresc seriozitate.
-
Post de Infirmier ingrijire vârstnici Camin de batrani, zona Bucurestii Noi, Caminul Rosen. Program de lucru 12/24 - 12/48. Salariu negociabil in urma interviului.
-
Servicii Profesionale de Plasare a Îngrijitorilor pentru Vârstnici Batrani Bucuresti, Sector 6 Valabil din 26. Descriere Vă anunțăm cu bucurie că agenția noastră dedicată îngrijirii persoanelor în vârstă oferă acum servicii profesionale de plasare a îngrijitorilor specializați! Suntem aici pentru a oferi sprijin și confort familiilor care caută îngrijitori de încredere și dedicați pentru persoanele dragi. Servicii Oferite: Plasarea îngrijitorilor cu experiență și calificați, selectați cu atenție pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecărui client. Îngrijitori cu certificări medicale și competențe în gestionarea diverselor afecțiuni specifice vârstei înaintate. Program flexibil pentru a răspunde nevoilor individuale ale clienților. Monitorizarea constantă a calității serviciilor oferite. De ce să alegeți Agenția Noastră? Suntem o echipă dedicată și pasionată, cu o vastă experiență în domeniul îngrijirii persoanelor în vârstă. Ne străduim să oferim servicii de înaltă calitate și să asigurăm că toți clienții noștri se simt în siguranță și sprijiniți. Suntem preocupați de binele fiecărui beneficiar și punem accent pe: Calitatea Serviciilor: Toți îngrijitorii noștri sunt selectați cu grijă și sunt echipați pentru a furniza îngrijire de calitate și compasiune. Respect și Empatie: Respectăm demnitatea și drepturile persoanelor în vârstă, tratându-le cu compasiune și înțelegere. Profesionalism: Suntem dedicați să oferim servicii profesionale și să menținem standarde înalte în tot ceea ce facem. Suntem aici pentru a vă susține, iar satisfacția dumneavoastră este prioritatea noastră. Contactați-ne acum pentru a găsi cel mai potrivit îngrijitor pentru nevoile specifice ale persoanei dragi! Contact :
-
Asistentul personal este persoana angajata prin contract individual de munca pentru a se ocupa de persoana cu handicap care nu se descurca singura(imbracat, baie etc). Necesita permis de conducere. Este nevoie pentru un medic de 33 de ani, tetraplegic post traumatism spinal suferit in 2012, fiinnd in scaun cu rotile de atunci
-
Angajez infirmiera ingrijitoare batrani cu fara experienta pentru centru batrani Sector 4, Str. Justititiei 27 (zona 11 Iunie). Responsabilitatile postului constau in ingrijirea, asigurarea igienei corporale, hranirea si asistarea rezidentilor centrului, precum si igienizarea camerelor (schimbat asternuturi, ordine, curatenie) Relatii la tel
-
-
Carer job in Dublin. Ireland Expected net earnings of 2,450.02 per calendar month free rent and utilities, based on 42 hours contact time with clients per week. We cover flight costs to Ireland and pay first month accommodation. Accommodation and utilities to be paid by carer from month 2. Earnings after accommodation and utilities 2450 . Properties close to local supermarkets such as Aldi and Lidl. Food purchase and cooking responsibility of carer. Min 2 month contract provided with minimum hours 30 and opportunity of overtime, up to 48 hours per week. Pay rate 12 .85per hour client contact time Monday to Friday and 14 .45at weekends. Travel allowance provided carries employers liability insurance and public liability insurance, including Covid-19 insurances at levels required by Irish Health Service Access to electric bikes to travel to clients Employee assistance programme and staff engagement programmes Free induction training online Free patient and manual handling training and care skills training in person in our learning rooms. Access to English classes on zoom provided by company Whilst working with clients, there is 24 hour support, regular check in from company Ambassador and Care Manager teams, plus engagement with office client support team and HR team Work for Ireland s largest private home care provider There is a reciprocal arrangement between EU states regarding PRSi Social insurance contributions. If state pensions are funded in Spain via these types of contributions they will be covered. Career progression: After 12 months experience Carer can progress to CAREGiver Grade 2 which is 12.50 Monday to Friday and 14.50 at weekends. Subject to performance, carer may be promoted to CAREGiver Ambassador, this is a support and supervisory role combined with some CAREGiver hours Beyond 2 years, subject to performance, there may be opportunities to become a client care manager working for the local office as a care manager Contact: Please send your cv to