Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-07 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Promovat
Bun venit! Angajăm o persoană cu minim 2 ani experiență în coordonarea unei echipe (de cel puțin 7-10 persoane) într-un mediu industrial, o persoana care are cunoștințe de desen tehnic și cunoștințe de limba engleza (nivel mediu). Tip post: full time, 2 schimburi (luni-vineri, 6.45-14.45, 14.30-22.30) Durata contractului: permanent Raportează către: Manager producție Activitate companie: producție de echipamente de răcire industriale Responsabilități: - Prioritizarea producțiilor primite, în funcție de livrări urgențe - Comunicarea defectelor sau deficiențele utilajelor echipamentelor și luarea deciziilor pentru a nu pune în pericol sănătatea sau integritatea operatorilor de utilaje - Comunicarea consumabilelor pieselor de schimb necesare procesului tehnologic - Verificarea respectării sistemului 5S - Propuneri de optimizare a propriei activități și a activității echipei. Ofertă: - Contract perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) - Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% - Măriri salariale anuale, în funcție de performanță - Prime de Paște și Crăciun 1300 lei per an - Pachet servicii medicale - Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Nitela este una dintre cele mai mari companii din Oltenia care ofera servicii de logistica si distributie marfa pentru companii de renume mondial. Scopul nostru este sa oferim clientilor nostri servicii de calitate, la preturi accesibile. clientilor nostri. Ne dorim sa cream un parteneriat puternic cu oameni de incredere, pentru o cooperare de calitate astfel incat, impreuna, sa garantam succesul acestui proiect in judetul Dolj Descriere Ce vei face tu pentru noi? -Vei pregati marfa pe un palet conform documentelor inmanate de gestionar. -aprovizionezi cu marfa rafturile si spatiile de depozitare. -manevrezi marfa cu ajutorul lizelor astfel incat efortul tau sa fie minim. -asiguri rotatia produselor conform termenelor de valabilitate. -activitati de sortare ambalaje si curatenie. -vei insoti conducatori auto si descarca marfa catre clientii nostri din jud Dolj -verificam si predam marfa intocmai conform documentelor(facturi,avize) -Vei amabil si zambitor in permanenta. Beneficii: salariu competitiv,tchete de masa,posibilitati de promovare,cota combustibil. Daca: -Esti o persoană perseverentă, muncitoare,numerica -Cu rezistență la efort fizic susținut -Cu spirit de echipă atunci E momentul pentru un job bun! Suna ma intre 08-16.00 ,L-Vi sau aplica CV-ul Succes! Vezi candidații
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Responsabilitati: Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Ambalarea, etichetarea și baxarea produselor conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Operarea utilajelor semi-automate pentru un proces eficient de producție. Vei lucra in 2 schimburi Ce cerem de la tine: Responsabilitate și seriozitate Studii medii absolvite. Ce iti oferim: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Spalatorie cu vad bun aflata la sosea pe str Luica angajeaza spalotori auto. Salariu + comision la degresari, polish, tapiterie etc Program in fiecare zi 1 liber pe săptămîna Oferim si cazare pt 1 sau 2 persoane Venituri minime de 2500 lei pînă la 5000 ...6000 lei lunar
-
Angajam LACATUSI pentru asamblare si productie componente de utilaje industriale in Timisoara. Se solicita bune cunostinte in interpretarea desenelor tehnice. Oferim transport pentru personalul din afara orasului, conditii bune de lucru (in hala industriala) si reale posibilitati de avansare in cariera. Program de lucru de 8 ore zi, un singur schimb. De luni pana vineri de la ora 7 la 15:30 va asteptam la punctul de lucru din str. Stan Vidrighin nr. 5A, Platforma Industriala Bega Tehnomet, Halele Maschinenbau Timisoara SRL. CV-uri se pot trimite la e-mail Vizitati www.mbt.ro pentru informatii.
-
Tehnicianul electromecanic se ocupă în principal cu montajul, punerea în funcțiune, întreținerea și repararea instalațiilor electromecanice (instalații care combină atât părți mecanice cât și electrice, cum ar fi motoarele electrice, calculatoare, alarme etc.). De asemenea testează prototipurile, concepe și realizează scheme de montaj ale instalațiilor, contribuie la estimarea cantităților și costurilor materialelor, la estimarea forței de muncă necesare, asigură controlul tehnic al instalațiilor, întreține sistemele electromecanice în vederea funcționării conform specificațiilor și reglementărilor. Tematica cursului Reprezentarea pieselor și a instalațiilor utilizând desenul tehnic Efectuarea operațiilor de prelucrare mecanică Realizarea circuitelor electrice Măsurarea mărimilor neelectrice si electrice Asamblarea componentelor mașinilor și sistemelor mecanice Utilizarea echipamentelor electrice și de automatizare în instalații electromecanice Utilizarea și reglarea sistemelor electrice și de automatizare în instalații electromecanice Utilizarea sistemelor de acționare din instalații electromecanice Planificarea, organizarea și asigurarea calității proceselor tehnologice Utilizarea aplicațiilor de proiectare asistată de calculator Supravegherea sistemelor de automatizare din instalațiile electromecanice Asigurarea mentenanței instalațiilor electromecanice. Acte necesare la inscriere Carte de Identitate diploma de studii certificatul de naștere certificatul de căsătorie (dacă este schimbare de nume) Actele se trimit prin e-mail: Pret total 3000 lei persoana Certificatul de calificare este inclus in pret si este dat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei
-
Esti in cautarea unui nou loc de munca ? Angajam STIVUITORIST pentru o companie de Logistica, din Timisoara. Responsabilitati: - incarcare/descarcare, stivuire si destivuire marfa. Cerinte: - autorizatie ISCIR; - experienta pe stivuitor cu lame frontale si laterale; - disponibilitate de a lucra in doua schimburi; - permis categoria B - obligatoriu. Ce iti oferim noi: - program de lucru intr-un singur schimb/maxim doua schimburi; - salariu motivant; - bonuri de masa ( 20 ron/ zi lucrata); - decontare transport. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze Luni Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numarul de telefon .
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Recrutăm rolul de Mașinist pod rulant pentru clientul nostru, unul dintre cei mai puternici și sustenabili producători de prefabricate de beton din țară, cu o experiență de multe decenii. Clientul deține 5 fabrici poziționate strategic pentru a deservi proiecte complexe la nivel național. Facem parte din cel mai puternic grup din domeniul materialelor de construcții din lume. Clientul produce elemente prefabricate din beton utilizate în domeniul infrastructurii rutiere, electrice și de apă canal, al construcției centrelor comerciale, logistice sau de producție, precum și soluții pentru segmentul rezidențial. Detalii rol: Locație: Sat Dumbrăvița, Comuna Dumbrăvița, Centura de Nord a Timișoarei nr 6, Jud. Timiș. Program de lucru full-time. L-V, . Număr roluri disponibile: 4. Profilul tău: Ai absolvit min. 8 clase (obligatoriu), sau ai un liceu tehnic de profil sau o școală profesională (reprezintă un avantaj); Ai calificare de mașinist pod rulant (macaragiu cât. E); Ai autorizație legator de sarcină (avantaj); Ai cunoștințe despre domeniul construcțiilor; cunoștințe prefabricate din beton (avantaj); Ai minim 6 luni experiența pe o poziție similară în construcții; Ai minime competențe digitale (utilizare telefon smart etc.); Îți place să lucrezi în echipă, ai îndemânare, precizie, rigurozitate și perseverență; Ești o persoană responsabil și ai capacitatea să gestionezi diverse situații dificile. Atribuțiile tale: Responsabilitatea de bază este de a opera utilajele de transport uzinal tip pod rulant în funcție de: etapa tehnologică, transport carcase, decofrare, transport elemente prefabricate în din hala de producție, depozitare produse finite, încărcări descărcări pe mașini. Podul rulant este operat în funcție de necesitatea fabricii în ziua respectivă, cele 8 h de activitate se completează cu activități precum: Participarea la lucrările de reparații, întreținere (mentenanță preventivă) și revizie a echipamentului aflat în exploatare și efectuează inspecțiile zilnice periodice conform instrucțiunilor specifice de lucru; Semnalare defecțiunilor sau deviațiilor de la parametrii tehnici nominali ale echipamentelor conform procedurilor în vigoare către conducătorul locului de muncă și către inginerul RSVTI; Efectuare periodică curățare și întreținere utilaje, echipamente și scule întrebuințate în procesul tehnologic. Beneficiile tale: Salariu de bază la nivelul pieței. Asigurare medicală, de viață și accident. Transport asigurat. Bonus performanță; Tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. Prime de: Crăciun, Paște, zi naștere, Ziua Constructorului. Nu ezita să ne contactezi și să ceri mai multe detalii despre rol. Doar candidații ce aplică avand un CV complet actualizat, vor fi luați în considerare pentru interviu.* *Doar candidații ce întrunesc criteriile specifice acestui rol vor fi contactați de către echipa noastră. Pentru că ne dorim să existe procese de recrutare transparente, menționăm că timpul mediu de răspuns este de aproximativ două săptămâni, iar detaliile legate de alte beneficii și partea salarială completă vor fi comunicate candidaților în prima etapă a procesului de recrutare.
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Candidatul Ideal Aceasta persoana va lucra în depozitul nostru din Bd. Metalurgiei, nr. 132, Sector 4, Bucuresti Cautam doar persoane cu domiciliu in Bucuresti sau zone limitrofe. Orar : L-V intre 8:30 - 14:30 (6 ore) Cum este persoana pe care o cautam? 1. O reprezinta integritatea! Aceasta e valoarea noastra cea mai importanta si tinem neaparat sa avem aceeasi filosofie d viata. (se tine d cuvant, duce pana la bun sfarsit ceea ce a promis, punctual, etc.) 2. Atentie la detalii. ( Este foarte atenta, harnica si iubeste sa munceasca ) 3. Viteza d lucru si eficienta ridicata. (Isi organizeaza bine timpul si mediul d lucru, ii place ordinea in sistemele in care lucreaza). 4. Este o persoana ORGANIZATA. ( stie sa prioritizeze si sa organizarea sarcinile ) 5. Cautam o persoana stabila, care este incantata sa faca munca d rutina 6. Spirit de echipa ( ajuta colegii cand au nevoie si este proactiva ) 7. Rezistenta la situatii de stres si atenta la detalii 8. Harnic(a) si serioasa . Descrierea jobului Ce v i f c ? -Prelu re , numararea si ar nj r m rfurilor venite d l furnizor in d pozit. -Cautarea produselor pe rafturi -Amb l rea si pregatirea cu Atentie a coletelor, predarea coletelor curierului ! - Manipularea si impachetarea cu grija a produselor si a coletelor pentru prevenirea deteriorarii lor - Aranjarea produselor in depozit. - Mentinerea corecta a gestiunii stocurilor. - Pastrarea curateniei si a ordinii la locul de munca. - Participare la inventare. Ce oferim ? Loc de munca stabil. Atmosfera de lucru placuta. Seriozitate Salariu lunar fix Descrierea companiei Companie romaneasca cu 10 ani vechime, cu activitati de import , distributie si comert online , un portofoliu de peste 1000 articole si peste 50000 clienti in mediul online.
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Adrian Sistem Glassware oferă posibilitatea unei cariere de viitor într-o meserie deosebită. Faptul că nu mai există școli profesionale nu ne oprește! Firma noastră va susține costurile cu educația ta în această meserie, iar tu vei câștiga bani în timp ce înveți. Vei învăța să faci obiecte frumoase tehnice și creative într-o echipă cu multă experiență, foarte dinamică si profesionistă. Lucrul într-o sticlărie este curat și într-un mediu fără praf sau noxe. 1. Munca într-o sticlărie de laborator si decorativă in tehnologia prelucrării de tub borosilicat este pentru persoane cu urmatoarele calitati: - serioase; - stabile; - care doresc să se dedice unei meserii frumoase, dificile și care se invață în timp; - cărora le place să lucreze cu mâinile pentru a crea ceva deosebit. 2. Vei învăța să faci: - pregătire de producție; - să citești un desen tehnic; - să tăi sticlă la: flacăra, la disc și la cuțit; - să șlefuiești sticlă (plan și conic); - să flambezi sticla (la flacăra mică); - să fasonezi sticla (diverse forme și obiecte simple). 3. Vei ajunge să fii foarte familiar cu: - transpirația și efortul; - planificarea acțiunilor tale în concordanță cu a colegilor; - lucrul și comunicarea într-o echipa dinamică; - claritatea în gândire; - concentrarea. 4. Planificarea carierei Ce urmează după? Timpul de ucenicie este între 6 luni și 2 ani. După această perioada vei ajunge să fii să lucrezi obiecte simple din sticlă și vei putea spune că ai deprins bazele sticlăriei. Mai departe te vom ghida spre noi abilități și responsabilități. Contract pe termen nelimitat. Beneficii: Salariu motivant 4000-5000 lei/luna (brut - toate taxele incluse) Transport platit pentru cei dinafara orasului; Prime de Craciun; Calificare la locul de muncă; Apropiere de metrou (statia Nicolae Teclu - Bd. Pallady nr.47).
-
Graph Productie Publicitara angajeaza personal. Responsabilitati job: - executare, personalizare si asamblare materiale publicitare folosind echipamentele din dotare - montare produse publicitare: colantare - decolantare, decorare spatii, asamblare litere si casete luminoase - productie volumetrii Locatie Ion Sahighian nr. 2 | Program 09:00 - 18:00 Salariu: 3000 - 4500 lei + bonusuri
-
Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 5 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Persoana ce poate sa actioneze in mod complet autonom Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa in mod active la supervizarea depanarii si intretinerii tuturor utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor si a celorlalte utilaje Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Ore suplimentare platite Echipament de munca de calitate Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model
-
Sarcinile zilnice au legatură în primul rând cu pregâtirea produselor care urmează să plece spre clienți: - pick-up produse din depozit, - așezarea în cutii, - verificare, - etichetare, - predarea la curieri Locația noastra este înafara orașului, la KM 10 pe Calea Aradului. Masina personala pentru deplasare constituie un plus.
-
Candidatul Ideal: - Calificare de lacatus mecanic si experienta de minim 2-3 ani; - Cunostinte de baza tehnic mecanica teoretice conditie obligatorie; - Cunostinte bune de citire si interpretare scheme pneumatice si desen tehnic; - Cunostinte bune de mecanica si organe ansamblate; - Abilități de comunicare și lucru în echipă; - Atentie la detalii. Descrierea jobului: - Mentine linia de productie in parametri optimi de functionare, prin verificari zilnice mecanice. - Efectueaza interventii preventive conform planurilor de mentenanta preventive. - Efectueaza interventii corective in momentul in care linia este oprita accidental. - Comunica in timp util responsabilului mecanic, nivelul de piese de schimb din magazia de piese. - Propune imbunatatiri pe linia de productie. - Realizeaza intretinerea liniilor din fabrica din punct de vedere mecanic
-
Best Tires angajaza gestionar si manipulatori marfa pentru locatia din Sebastian. Despre post: Gestionar salariu 3500 lei + tichete de masa. Adresa: Str. Serg. Nutu Ion, Nr. 08 - 10, Sector 5, Bucuresti. Zona Sebastian. Manipulatori marfa cu traning la locul de munca - salariu 3000 lei + tichete de masa. Adresa: Str. Serg. Nutu Ion, Nr. 08 - 10, Sector 5, Bucuresti. Zona Sebastian. Str. Drumul Dealu' Bradului, Nr. 50 - 80, Sector 4, Bucuresti. In spate la Metro Berceni Atitudine pozitiva, persoana organizata si cu bune capacitati d a lucra in echipa. Atentie si comportament decent cu colegii si clientii. Seriozitate si punctualitate. Program de lucru: Luni - Vineri 08.00 - 18.00 cu pauza de masa intre 12.00 si 12.40. Sambata 08.00 - 12.30, doar in lunile Aprilie, Mai, Iunie si Octombrie, Noiembrie si Decembrie. Mediu de lucru foarte placut si curat.
-
Compania HADEC Group Industries SRL, angajeaza in conditii foarte avantajoase angat: LACATUS pentru piese subansamble mici si mare Îți dorești să ai un loc de muncă stabil care să îți ofere siguranța zilei de mâine? La noi gasești soluția Cerinte post: Mana stabila pentru sudura. Cunostiinte desen technic reprezinta un avantaj Peste 2 ani de experienta in sudura (dar nu e necesar) Ce putem oferi: Salariu negociabil in functie de performanta Tichete de masa (40 lei zi) Bonusuri de performanta lunare Program: o Luni-vineri: 7h00 15h30 o Luni-vineri: 8h00 16h30 Card servicii medicale Transport asigurat