Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Muncitori productie - depozit - logistica Companii Disponibil din: 2021-06-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Electromecanic Brasov

    Candidatul Ideal: Pregătire: mecanică, lăcătușerie, electrică Minim 2 ani experiență în mentenanța electromecanică a echipamentelor industriale Atenție la detalii și spirit organizatoric Disponibilitate pentru a lucra in 3 schimburi (06.30 - 14.30; 14.3 re schimb cu pauză de 30 de minute inclusă în programul de 8 ore) Familiarizat cu mediul de producție și activități de reparații utilaje Responsabilități: Execută lucrări de întreținere și reparații la părțile electrice, mecanice, hidraulice și pneumatice ale utilajelor Verifică ungerea rulmenţilor, lagărelor (planul de grasare de la utilaje) Controlează regimul de funcţionare al utilajelor vibraţii, regim tehnic Execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje Întreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale utilajelor Verifică gresarea lanturilor, axelor precum recipientii în cazul ungătoarelor automate Verifică starea cuplajelor şi le înlocuieşte pe cele uzate Execută diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice Înlocuiește componentele defecte (uzate) sau care nu funcționează la parametrii proiectați de natura electrică, mecanică, hidraulică sau pneumatică, dupa care anunță șeful direct pentru a aproviziona piesele consumate În timpul întreținerii preventive, verifică apariția de jocuri în sistemul cinematic al utilajului (repară sau înlocuieste arbori, transmisii, lanțuri) Dacă se constată pierderi de lichid la instalațiile hidraulice încearcă să le remedieze imediat sau aprovizionează piesele necesare pentru a finaliza reparația cât mai repede posibil Verifică filtrele din instalația de aer comprimat ca acestea să fie curate și să conțină lichid de lubrifiere dacă este echipat cu recipientul respectiv Își organizează precis etapele de intervenție la utilaje Respectă și menține curățenia și 5S din atelier și locurile de muncă respectiv magazia de piese de schimb. Beneficii: Salariul negociabil în funcție de experiență (peste 5.500 lei brut) Tichete de masă în valoare de 35 lei zi lucrată Bonus de performanță în valoare maximă de 1.000 lei brut lună Primă de Paște 300 lei net Primă de Crăciun 300 lei net Primă de vacanță în valoare de 1.000 lei net se acordă in 2 tranșe Primă de vechime începând cu o valoare netă de 100 Euro după o activitate de 3 ani în cadrul companiei Bonus de recomandare în valoare de 3.000 lei net - se acordă pe o perioadă de 6 luni Abonament 7Card Abonament Bookster Abonament medical privat Transport asigurat Trimite CV la adresa: Informatii la tel:

  • 1

    Functionar comercial

    Candidatul Ideal: - Studii superioare in Comert, Economie; - Competențe digitale - Pachet Microsoft Office; - Cunoştinţe de contabilitate primară reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - Verifica si intocmeste documentelor comerciale (facturi, avize, etc), conform procedurilor interne ale companiei; - Arhiveaza si gestioneaza documentele comerciale ale companiei; - Mentine legatura cu clientii si furnizorii in vederea obtinerii documentelor comerciale necesare; - Intocmeste diverse rapoarte interne; Oferim: - salariu atractiv - prime si bonusuri functie de realizari - tichete de masa - posibilitate de dezvoltare in cariera.

  • 7

    Operator la fabricarea biscuitilor (816029)

    Descrierea companiei: Societatea Cornu Boulangerie SRL, membra a grupului elvetian CORNU, cu o istorie veche de peste 80 de ani in domeniul fabricarii de produse de patiserie fina, cu unitati de productie in Elvetia, Franta si Romania. Principalele sarcini și responsabilități: verifica calitatea produselor fabricate (respectarea criteriilor fizice si organoleptice, a parametrilor impusi de sistemele de calitate si/sau client) inainte de ambalare si atentioneaza responsabilul de fabrica si/sau directorul de fabrica cu privire la neconformitatile identificate preleveaza esantioane pentru analize specifice asigura controlul punctelor critice pe linia de ambalare primara (detector de metal) asigura ambalarea produselor finite conform fiselor tehnice aplica procedurile si instructiunile privind: regulile de igiena si curatenie, calitate, trasabilitate, intocmind / completand documentele specifice informeaza responsabilul sau ierarhic de toate deviatiile critice de calitate ale produselor triaza pe categorii produsele finite la iesirea lor din cuptor conform standardelor impuse aplica pe pachetele de produs finit etichetele corepunzatoare si le introduce manual in cutii eticheteaza, aranjeaza si ambaleaza pe paleti cutiile cu produse finite verifica ambalarea corespunzatoare a pachetelor individuale/cutiilor si starea ambalajelor in timpul operatiunilor de ambalare in cutii/ambalare pe paleti opereaza cu linii tehnologice pentru ambalarea secundara a produsului finit depoziteaza si asigura pastrarea produselor in conditii corespunzatoare se asigura de buna functionare a utilajelor de ambalare asigura curatenia si intretinerea liniei de ambalare. Cerinte specifice: spirit de observatie, capacitate de a lucra in echipa, tenacitate, exigenta, altruism, corectitudine, loialitate fata de firma, meticulozitate, cursivitate in exprimare, capacitate de a gandi in perspectiva, obiectiv in aprecierea problemelor Beneficii: - salariu peste media pietei de profil; - oportunitatea de a se dezvolta continuu la locul de munca; Locatia desfasurarii activitatii: comuna Manastiur, Judet Timis. CV-urile se pot depune la adresa din comuna Manastiur, nr 433, jud. Timis

  • Angajare personal in domeniul prelucrarii lemnului

    Societate in Targu Trotus, jud Bacau angajeaza muncitori in domeniul prelucrarii lemnului (circularist, muncitori necalificati). Transportul este asigurat pe ruta Targu Trotus (fabrica) - Onesti - Caiuti si RETUR. Relatii la telefon

  • 1

    Angajam gestionar depozit

    Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.

  • 1

    Autorizare si PIF centrale termice

    Despre punerea in functiune a centralelor termice Ce este punerea în funcțiune (PIF)? Punerea în funcțiune este intervenția service care se desfășoară în momentul primei utilizări a unei centrale termice. Rolul acestei operațiuni este de a se verifica dacă centrala termică satisface cerințele de funcționare în condiții de siguranță conform regulamentelor și normativelor tehnice în vigoare și de a realiza reglarea acestuia în raport cu cerințele spațiului pe care îl deservește. Autorizarea (Admiterea) Funcționării presupune verificarea și validarea rezultatelor măsurătorilor și încercărilor executate la punerea în funcțiune inițială a centralelor termice sau cu ocazia verificărilor tehnice periodice ale acestora. Scopul acesteia este de a confirma îndeplinirea condițiilor de funcționare în siguranță a centralelor termice, în concordanță cu regulamentele și normativelor tehnice în vigoare . Admiterea Functionarii (AF) este obligatorie la punerea în funcțiune a centralei termice și va fi taxată suplimentar față de costul de achiziție. Garanția centralei termice este condiționată de punerea în funcțiune (PIF) a acesteia și admiterea funcționării (AF). Acte necesare pentru punerea în funcțiune (PIF) a centralei termice: - factura de achiziționare a centralei termice - certificatul de garanție - proiectul instalației de gaz natural care să conțină schița izometrică și amplasamentul în plan al centralei, procesul verbal de punere în funcțiune al instalației de gaze Pentru mai multe detalii sau programari, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0720.059.100!

  • 9

    Secretara - Hibrid

    Cerinte: - Diploma de bacalaureat; - Experienta minima de 1 an intr-un rol similar sau intr-o pozitie administrativa. - Abilitati in utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - Cunostinte in utilizarea echipamentelor de birou (imprimante, scannere); - Capacitatea de a redacta si edita documente oficiale si corespondenta; - Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a respecta termenele limita; - Capacitatea de a se adapta rapid la schimbarile de prioritati si de a rezolva problemele pe masura ce apar. Responsabilitati Realizari: - Realizarea anexelor privind rapoartele de evaluare; - Tiparirea rapoartelor de evaluare; - Indosarierea rapoartelor de evaluare; - Corespondenta fizica si e-mail; - Preluarea si organizarea apelurilor de pe telefonul fix, precum si a acelor telefoane la care colegii nu au putut raspunde, in vederea rezolvarii cat mai rapide a solicitarilor; - Organizarea stocurilor: papetarie, protocol, alte obiecte; - Scanarea documentelor si mentinerea arhivei de documente de la colegi si colaboratorii din teritoriu.

  • 1

    Angajăm în Brașov - Controlor Calitate - 3 schimburi

    Angajăm în Brașov - Controlor Calitate Cerințe: - Cunoștințe de desen tehnic; - Cunoștințe în utilizarea instrumentelor de măsurare (micrometru, alezometru, șubler); - Urmărirea și verificarea tuturor condițiilor de calitate ale pieselor; - O bună capacitate de organizare și atenție la detalii; - Disponibilitate de a lucra în trei schimburi. Beneficii: - transport asigurat; - tichete de masă în valoare de 30 de lei; - prime de randament; - prime de fidelitate; - Card Medlife.

Salvează căutarea