Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Companii Disponibil din: 2021-06-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Diagnosticarea și repararea utilajelor de producție; Realizarea întreținerii preventive a utilajelor; Identificarea și remedierea defecțiunilor într-un mod eficient și rapid; Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura funcționarea optimă a utilajelor; Urmărirea și respectarea standardelor de siguranță și a regulilor de lucru;
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Ploiesti, pentru locatia Yazaki. se lucrează 8H, in doua schimburi interval orar - 06:00>14:00; 14:00>22:00, de luni până vineri. Oferim: Salariu atractiv; Bonuri de masa; Decont de transport. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0799 666 534.
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Cerinte: 3 ani experienta in rol similar, injectie mase plastice Profil tehnic Descriere activitati: Asigură buna funcționare a mijloacelor de producție, colaborând constant cu departamentul de Mentenanta; Solicita operațiuni de reparații mașini ori de câte ori este necesar; Dacă este necesar, optimizează mijloacele de producție în conformitate cu standardele tehnice și de siguranță; Instalarea echipamentelor; Configurarea si optimizarea procesului de injecție. Pachet salarial: Salariu negociabil in functie de experienta; Tichete de masa 40 lei; Prime de sarbatori. Programari interviu si detalii suplimentare la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729800726">07 arata numarul</a></span>
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Operator Router CNC si Operator masini-unelte automate semiautomate Cerinte: Absolvent de liceu scoala profesionala tehnica; Experienta relevanta de minim 2 ani ca operator utilaje cu comanda numerica sau pe masini-unelte; Seriozitate, spirit de echipa, capacitate de comunicare cu programatorul CNC, proiectantii si productia; Capacitate de intelegere a desenelor tehnice; Capacitate de ajustare a programelor atunci cand este necesar; Cunostinte legate de freze si utilizarea acestora pe diferite materiale. Responsabilitati: Operare router 3 axe pentru prelucrare: carton, plastic, plexiglas, mdf; Indeplineste toti pasii necesari specifici de la setare masina la "pus pe masa"; Asigura functionarea si intretinerea optima a masinii; Gestioneaza frezele (comanda, ascutire); Seriozitate, organizare, inclinatie tehnica, capacitate de adaptare la situatii neprevazute aparute in producție. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza ALIMENTATOR LINIE MOBILIER (LINE FEEDER) Cerintele postului: Candidatul ideal este un tanar dornic sa lucreze intr-un mediu dinamic; Studii medii profil tehnic; Experiența pe un post similar in domeniul mobiliar; Intelegerea si respectarea instructiunilor de lucru; Operativitate, spirit de observatie si atentie. Responsabilitati: Incarcarea masinilor cu materie prima si curatarea resturilor ramase in urma proceselor de productie; Executa operatiile specifice de operare in locatia definita de alimentare cu materie prima, precum si de retur in magazine a materiei prime, produselor finite, etc; Mentine si aplica procedurile specifice definite in locatiile de productie si magazie; Preia, stocheaza si transfera materia prima, produsele finite; Verifica stocurile si semnaleaza corespunzator erorile. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Candidatul Ideal: Pregătire: mecanică, lăcătușerie, electrică Minim 2 ani experiență în mentenanța electromecanică a echipamentelor industriale Atenție la detalii și spirit organizatoric Disponibilitate pentru a lucra in 3 schimburi (06.30 - 14.30; 14.3 re schimb cu pauză de 30 de minute inclusă în programul de 8 ore) Familiarizat cu mediul de producție și activități de reparații utilaje Responsabilități: Execută lucrări de întreținere și reparații la părțile electrice, mecanice, hidraulice și pneumatice ale utilajelor Verifică ungerea rulmenţilor, lagărelor (planul de grasare de la utilaje) Controlează regimul de funcţionare al utilajelor vibraţii, regim tehnic Execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje Întreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale utilajelor Verifică gresarea lanturilor, axelor precum recipientii în cazul ungătoarelor automate Verifică starea cuplajelor şi le înlocuieşte pe cele uzate Execută diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice Înlocuiește componentele defecte (uzate) sau care nu funcționează la parametrii proiectați de natura electrică, mecanică, hidraulică sau pneumatică, dupa care anunță șeful direct pentru a aproviziona piesele consumate În timpul întreținerii preventive, verifică apariția de jocuri în sistemul cinematic al utilajului (repară sau înlocuieste arbori, transmisii, lanțuri) Dacă se constată pierderi de lichid la instalațiile hidraulice încearcă să le remedieze imediat sau aprovizionează piesele necesare pentru a finaliza reparația cât mai repede posibil Verifică filtrele din instalația de aer comprimat ca acestea să fie curate și să conțină lichid de lubrifiere dacă este echipat cu recipientul respectiv Își organizează precis etapele de intervenție la utilaje Respectă și menține curățenia și 5S din atelier și locurile de muncă respectiv magazia de piese de schimb. Beneficii: Salariul negociabil în funcție de experiență (peste 5.500 lei brut) Tichete de masă în valoare de 35 lei zi lucrată Bonus de performanță în valoare maximă de 1.000 lei brut lună Primă de Paște 300 lei net Primă de Crăciun 300 lei net Primă de vacanță în valoare de 1.000 lei net se acordă in 2 tranșe Primă de vechime începând cu o valoare netă de 100 Euro după o activitate de 3 ani în cadrul companiei Bonus de recomandare în valoare de 3.000 lei net - se acordă pe o perioadă de 6 luni Abonament 7Card Abonament Bookster Abonament medical privat Transport asigurat Trimite CV la adresa: Informatii la tel:
-
Promovat
Angajam operator productie pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti Descrierea jobului: - Alimenteaza masinile cu consumabile necesare sau materii prime; - Operareaza echipamentele de injectie; - Activitati de sortare. Cerinte: - Studii medii; - Experienta de lucru pe masini de injectie mase plastice constituie un avantaj; - Cunostinte de lucru cu instrumente de masurare subler, micrometru. Oferta: - salariu: 3000 lei net - tichete de masa: 30 lei zi Program: Luni-Vineri, 12 cu 24 (7-19, 19-7) Locatie: Bucuresti, Sector 6 si Pantelimon
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare in Comert, Economie; - Competențe digitale - Pachet Microsoft Office; - Cunoştinţe de contabilitate primară reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - Verifica si intocmeste documentelor comerciale (facturi, avize, etc), conform procedurilor interne ale companiei; - Arhiveaza si gestioneaza documentele comerciale ale companiei; - Mentine legatura cu clientii si furnizorii in vederea obtinerii documentelor comerciale necesare; - Intocmeste diverse rapoarte interne; Oferim: - salariu atractiv - prime si bonusuri functie de realizari - tichete de masa - posibilitate de dezvoltare in cariera.
-
Promovat
Postul include în principal: - încărcarea și descărcarea expeditțiilor din mașinile curierilor - verificarea integrității si numărului expedițiilor (coletelor) ce urmează a fi incărcate/descărcate - scanarea tuturor expedițiilor pe care le incarcă sau descarcă cu cititorul mobil - respectarea standardelor de calitate și procedurilor de curierat - menținerea unei strânse legături cu clienții si colegii Programul de lucru este de luni până vineri și 2 sâmbete. Cerințe: - rezistență la muncă fizică presupusă de manipularea mărfii din depozit, descărcare/incărcare - cunoștințe de încarcare, manevrare si descărcare a mărfii in condiții de siguranță - spirit de observație dezvoltat - corectitudine și seriozitate - dinamică in modul de muncă, inițiativă - abilități bune de comunicare - mentalitate de lucru în echipă Experiența reprezintă un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv cu bonuri de masă și telemedicină incluse - contract de muncă pe perioadă nedeterminată dupa perioada legală de probă Detalii si inscriere la tel 729 001684
-
Descrierea companiei: Societatea Cornu Boulangerie SRL, membra a grupului elvetian CORNU, cu o istorie veche de peste 80 de ani in domeniul fabricarii de produse de patiserie fina, cu unitati de productie in Elvetia, Franta si Romania. Principalele sarcini și responsabilități: verifica calitatea produselor fabricate (respectarea criteriilor fizice si organoleptice, a parametrilor impusi de sistemele de calitate si/sau client) inainte de ambalare si atentioneaza responsabilul de fabrica si/sau directorul de fabrica cu privire la neconformitatile identificate preleveaza esantioane pentru analize specifice asigura controlul punctelor critice pe linia de ambalare primara (detector de metal) asigura ambalarea produselor finite conform fiselor tehnice aplica procedurile si instructiunile privind: regulile de igiena si curatenie, calitate, trasabilitate, intocmind / completand documentele specifice informeaza responsabilul sau ierarhic de toate deviatiile critice de calitate ale produselor triaza pe categorii produsele finite la iesirea lor din cuptor conform standardelor impuse aplica pe pachetele de produs finit etichetele corepunzatoare si le introduce manual in cutii eticheteaza, aranjeaza si ambaleaza pe paleti cutiile cu produse finite verifica ambalarea corespunzatoare a pachetelor individuale/cutiilor si starea ambalajelor in timpul operatiunilor de ambalare in cutii/ambalare pe paleti opereaza cu linii tehnologice pentru ambalarea secundara a produsului finit depoziteaza si asigura pastrarea produselor in conditii corespunzatoare se asigura de buna functionare a utilajelor de ambalare asigura curatenia si intretinerea liniei de ambalare. Cerinte specifice: spirit de observatie, capacitate de a lucra in echipa, tenacitate, exigenta, altruism, corectitudine, loialitate fata de firma, meticulozitate, cursivitate in exprimare, capacitate de a gandi in perspectiva, obiectiv in aprecierea problemelor Beneficii: - salariu peste media pietei de profil; - oportunitatea de a se dezvolta continuu la locul de munca; Locatia desfasurarii activitatii: comuna Manastiur, Judet Timis. CV-urile se pot depune la adresa din comuna Manastiur, nr 433, jud. Timis
-
Societate in Targu Trotus, jud Bacau angajeaza muncitori in domeniul prelucrarii lemnului (circularist, muncitori necalificati). Transportul este asigurat pe ruta Targu Trotus (fabrica) - Onesti - Caiuti si RETUR. Relatii la telefon
-
Promovat
Cerinte: Autorizatie ISCIR - obligatoriu; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Persoana serioasa, constiincioasa, d incredere. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Asigurare medicala privata gratuita; Transport asigurat de catre companie din Timisoara; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Tichete cadou de Paste Bonuri de masa in valoare de 30 lei pe zi; Tichete cadou de Pasti si ziua de nastere; Bonus de sfarsit de an; Salariu fix. Responsabilitati: Manipuleaza marfa in depozit cu ajutorul stivuitorului si a lizei electrice; Aranjeaza marfa la raft; Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI. cargo-partner este un furnizor privat de soluții info-logistice complete cu un portofoliu vast de servicii de transport aerian, naval, rutier și de depozitare, specializat în tehnologia informației și optimizarea lanțului de aprovizionare. Echipele noastre vă sunt alături prin cele 140* de birouri situate în 40* de țări din întreaga lume, pentru a vă oferi soluții rapide și eficiente, adaptate cerințelor dumneavoastră.
-
Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.
-
Despre punerea in functiune a centralelor termice Ce este punerea în funcțiune (PIF)? Punerea în funcțiune este intervenția service care se desfășoară în momentul primei utilizări a unei centrale termice. Rolul acestei operațiuni este de a se verifica dacă centrala termică satisface cerințele de funcționare în condiții de siguranță conform regulamentelor și normativelor tehnice în vigoare și de a realiza reglarea acestuia în raport cu cerințele spațiului pe care îl deservește. Autorizarea (Admiterea) Funcționării presupune verificarea și validarea rezultatelor măsurătorilor și încercărilor executate la punerea în funcțiune inițială a centralelor termice sau cu ocazia verificărilor tehnice periodice ale acestora. Scopul acesteia este de a confirma îndeplinirea condițiilor de funcționare în siguranță a centralelor termice, în concordanță cu regulamentele și normativelor tehnice în vigoare . Admiterea Functionarii (AF) este obligatorie la punerea în funcțiune a centralei termice și va fi taxată suplimentar față de costul de achiziție. Garanția centralei termice este condiționată de punerea în funcțiune (PIF) a acesteia și admiterea funcționării (AF). Acte necesare pentru punerea în funcțiune (PIF) a centralei termice: - factura de achiziționare a centralei termice - certificatul de garanție - proiectul instalației de gaz natural care să conțină schița izometrică și amplasamentul în plan al centralei, procesul verbal de punere în funcțiune al instalației de gaze Pentru mai multe detalii sau programari, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0720.059.100!
-
Promovat
Locatie fabrica: zona indutriala Est - Craiova Program de lucru: de Luni pana Vineri, 8 ore zi, 2 schimburi Cerințe: - experienta 3-4 ani pe utilaje CNC de prelucare (strung, freza) - desen tehnic - citire si interpretare - masuratori cu micrometre si alte instrumente de precizie Oferta: - venituri salariale brute minim 8000 lei Obs: pentru cei fara experineta suficienta se ofera venit salarial brut de minim 6500 lei asigurare cazare pentru cei cei din localitati mai indepartate, sau din alte judete Vezi mai multe detalii pe site-ul firmei
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Cerinte: - Diploma de bacalaureat; - Experienta minima de 1 an intr-un rol similar sau intr-o pozitie administrativa. - Abilitati in utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - Cunostinte in utilizarea echipamentelor de birou (imprimante, scannere); - Capacitatea de a redacta si edita documente oficiale si corespondenta; - Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a respecta termenele limita; - Capacitatea de a se adapta rapid la schimbarile de prioritati si de a rezolva problemele pe masura ce apar. Responsabilitati Realizari: - Realizarea anexelor privind rapoartele de evaluare; - Tiparirea rapoartelor de evaluare; - Indosarierea rapoartelor de evaluare; - Corespondenta fizica si e-mail; - Preluarea si organizarea apelurilor de pe telefonul fix, precum si a acelor telefoane la care colegii nu au putut raspunde, in vederea rezolvarii cat mai rapide a solicitarilor; - Organizarea stocurilor: papetarie, protocol, alte obiecte; - Scanarea documentelor si mentinerea arhivei de documente de la colegi si colaboratorii din teritoriu.
-
Angajăm în Brașov - Controlor Calitate Cerințe: - Cunoștințe de desen tehnic; - Cunoștințe în utilizarea instrumentelor de măsurare (micrometru, alezometru, șubler); - Urmărirea și verificarea tuturor condițiilor de calitate ale pieselor; - O bună capacitate de organizare și atenție la detalii; - Disponibilitate de a lucra în trei schimburi. Beneficii: - transport asigurat; - tichete de masă în valoare de 30 de lei; - prime de randament; - prime de fidelitate; - Card Medlife.
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Popești Leordeni! Angajăm Operatori Slitter! Candidatul ideal: Experiență anterioară în tipografie constituie avantaj; Spirit tehnic și ești o persoană responsabilă; Rezistență la efort fizic; Disponibilitate de a lucra în schimburi. Responsabilități: Pregatirea materiei prime pentru procesul de tiparire Finisare, tăiere și etichetare conform specificațiilor; Menținerea în bună stare a utilajului; Realizarea raportului de producție aferent lucrării; Încărcarea, descărcarea materiei prime și a produselor finite în vederea livrării. Oferim: Venit lunar 4700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Spor pentru orele suplimentare și de weekend de 75 la sută (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Controlori Calitate Operatori suport producție! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ești o persoană serioasă și responsabilă; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3600-3700 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare. P