Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Companii Disponibil din: 2021-08-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul unei fabrici din Brașov , suntem în căutare de Lucrători sortatori. Oferta si beneficii: - Contract pe perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet - Bonus pentru recomandare colegi; - Bonus pentru prezenta; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; Programul de lucru în 3 schimburi. PROFIL: - Capacitatea de a lucra în echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa il sunati pe colegul nostru Claudiu la numărul de telefon din anunț.
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Promovat
DESCRIERE Firmă cu experiență în domeniul reciclării și colectării de deșeuri industriale, suntem în căutare de Lucrător sortator pentru punctul de lucru Verdum Romania din incinta unei fabrici producătoare de anvelope. Oferta și beneficii: - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet; - Decntare transport; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Crăciun, Paște și 1 Iunie; - Programul de lucru pe 1 schimb, de L-V, 08:00-16:00. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon inclus în anunț.
-
Promovat
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o companie de productie specializata in asamblarea autovehiculelor de transport rutier şi persoane. Cautam coleg pentru partea de asamblare a autovehiculelor (oferim șansa și suport și celor la început de drum, dornici să profeseze în domeniul automotive) Cerinte: Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Condiție de munca fizica buna Reprezintă avantaj cunostințe esențiale despre mecanică auto Responsabilități: Asamblarea și montarea componentelor autovehiculelor conform instrucțiunilor tehnice Pregatirea pieselor Respectarea standardelor de lucru Colaborarea cu ceilalti membrii ai echipei pentru asigurarea unui flux de lucru eficient in realizarea obiectivelor de productie Beneficii: Conditii de muncă excelente, intr-un mediu placut, cu echipamente performante. Pachet salarial atractiv, in concordanță cu experiența și performanța Oportunitati de dezvoltare profesionala și avansare în cadrul companiei Tichete de masă
-
Candidatul Ideal Studii: superioare, profil industrie alimentara; Experienta: minim 3 ani in domeniul industriei alimentare. Experienta in sistemele de management privind siguranta alimentara (HACCP IFS ) si sisteme de management calitate (ISO 9001 și ISO 22000); Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre rezultat; Persoana toleranta, atenta la nevoile celorlalti, cu abilitati de comunicare;prezentare; relationare; Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor; de-a conduce o echipa; de organizare si planificare a sarcinilor zilnice; Cunostinte PC : Excel, Word, MS PowerPoint, Descrierea jobului Responsabilitati: Coordonarea si asigurarea intregului proces de productie in vederea realizarii productiei planificate, in conformitate cu obiectivele si standardele de calitate ale firmei; Coordonarea si asigurarea desfasurarii ritmice a procesului de productie, urmarind realizarea la termen si in conditii de calitate si eficienta a planului de productie primit; Defalcarea planului de productie pe echipe,oameni; Lansarea inceperii activitatii conform planului de productie agreat; Se asigura de buna intretinere si exploatare a utilajelor, respectarea normelor de protectie a muncii si PSI, respectarea programului de lucru; Verificarea pontajul pentru personalul din subordine. Supervizarea activitatii de productie pe tura de care este responsabil; Urmarirea realizarii productiei din punct de vedere cantitativ si calitativ; Gestionarea personalul din subordine si medierea eventualelor situatii care intervin; Asigurarea respectarii procedurilor, completarea corecta a documentelor si a rapoartelor de productie; Responsabilitate privind respectarea retetarelor fiecarei categorii de produs finit realizat; Propunerea si elaborarea de proceduri gestionate de departamentul calitatea.
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Angajam confectioneri mecanici in Brasov. Salariu atractiv Program de munca de la 8-17
-
Recrutăm rolul de Mașinist pod rulant pentru clientul nostru, unul dintre cei mai puternici și sustenabili producători de prefabricate de beton din țară, cu o experiență de multe decenii. Clientul deține 5 fabrici poziționate strategic pentru a deservi proiecte complexe la nivel național. Facem parte din cel mai puternic grup din domeniul materialelor de construcții din lume. Clientul produce elemente prefabricate din beton utilizate în domeniul infrastructurii rutiere, electrice și de apă canal, al construcției centrelor comerciale, logistice sau de producție, precum și soluții pentru segmentul rezidențial. Detalii rol: Locație: Sat Dumbrăvița, Comuna Dumbrăvița, Centura de Nord a Timișoarei nr 6, Jud. Timiș. Program de lucru full-time. L-V, . Număr roluri disponibile: 4. Profilul tău: Ai absolvit min. 8 clase (obligatoriu), sau ai un liceu tehnic de profil sau o școală profesională (reprezintă un avantaj); Ai calificare de mașinist pod rulant (macaragiu cât. E); Ai autorizație legator de sarcină (avantaj); Ai cunoștințe despre domeniul construcțiilor; cunoștințe prefabricate din beton (avantaj); Ai minim 6 luni experiența pe o poziție similară în construcții; Ai minime competențe digitale (utilizare telefon smart etc.); Îți place să lucrezi în echipă, ai îndemânare, precizie, rigurozitate și perseverență; Ești o persoană responsabil și ai capacitatea să gestionezi diverse situații dificile. Atribuțiile tale: Responsabilitatea de bază este de a opera utilajele de transport uzinal tip pod rulant în funcție de: etapa tehnologică, transport carcase, decofrare, transport elemente prefabricate în din hala de producție, depozitare produse finite, încărcări descărcări pe mașini. Podul rulant este operat în funcție de necesitatea fabricii în ziua respectivă, cele 8 h de activitate se completează cu activități precum: Participarea la lucrările de reparații, întreținere (mentenanță preventivă) și revizie a echipamentului aflat în exploatare și efectuează inspecțiile zilnice periodice conform instrucțiunilor specifice de lucru; Semnalare defecțiunilor sau deviațiilor de la parametrii tehnici nominali ale echipamentelor conform procedurilor în vigoare către conducătorul locului de muncă și către inginerul RSVTI; Efectuare periodică curățare și întreținere utilaje, echipamente și scule întrebuințate în procesul tehnologic. Beneficiile tale: Salariu de bază la nivelul pieței. Asigurare medicală, de viață și accident. Transport asigurat. Bonus performanță; Tichete de masă în valoare de 35 de lei pentru fiecare zi lucrată. Prime de: Crăciun, Paște, zi naștere, Ziua Constructorului. Nu ezita să ne contactezi și să ceri mai multe detalii despre rol. Doar candidații ce aplică avand un CV complet actualizat, vor fi luați în considerare pentru interviu.* *Doar candidații ce întrunesc criteriile specifice acestui rol vor fi contactați de către echipa noastră. Pentru că ne dorim să existe procese de recrutare transparente, menționăm că timpul mediu de răspuns este de aproximativ două săptămâni, iar detaliile legate de alte beneficii și partea salarială completă vor fi comunicate candidaților în prima etapă a procesului de recrutare.
-
Se ofera: - Salarii atractive conform calificarilor si aptitudinilor profesionale; - incadrare in munca a angajatului cu contract de munca; - salariile si contributiile la bugetul de stat platite la timp; - prime si bonusuri; - tichete de masa in valoare de 30 lei; -decontare 50% din transport; Persoanele interesate sunt asteptate la sediul societatii din localitatea Negresti-Oas, str. Victoriei, nr.3.
-
Suntem o societate cu profil de tipografie, producem ambalaje si etichete pentru industria alimentara. Ne marim echipa si avem nevoie de un stivuitorist autorizat ISCIR. Ce vei face: Vei efectua operatii de incarcare si descarcare a marfurilor si materilor prime din depozit. Vei alimenta liniile de productie cu materii prime conform planului de productie. Vei pregati comenzile de marfuri conform instructiunilor primite. Ce asteptam de la tine: Sa ai cel putin 2 ani experienta intr-un post similar Sa ai autorizatia ISCIR vizata la zi Sa respecti regulile privind securitatea si sanatatea in munca Apreciem urmatoarele competente: Organizare si seriozitate Posibilitatea de a lucra in schimburi Spirit de echipa Ce oferim: salariu atractiv tichete de masa decontare transport indiferent de localitatea de domiciliu (sediul nostru este in Constanta, zona Palas) prima pentru ziua de nastere concediu de odihna suplimentar bonusuri in functie de performanta Sediul nostru este in Constanta, pe Str. Celulozei nr. 6, punct de reper fabrica Dobrogea. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate si autorizatia ISCIR.
-
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Candidatul Ideal Aceasta persoana va lucra în depozitul nostru din Bd. Metalurgiei, nr. 132, Sector 4, Bucuresti Cautam doar persoane cu domiciliu in Bucuresti sau zone limitrofe. Orar : L-V intre 8:30 - 14:30 (6 ore) Cum este persoana pe care o cautam? 1. O reprezinta integritatea! Aceasta e valoarea noastra cea mai importanta si tinem neaparat sa avem aceeasi filosofie d viata. (se tine d cuvant, duce pana la bun sfarsit ceea ce a promis, punctual, etc.) 2. Atentie la detalii. ( Este foarte atenta, harnica si iubeste sa munceasca ) 3. Viteza d lucru si eficienta ridicata. (Isi organizeaza bine timpul si mediul d lucru, ii place ordinea in sistemele in care lucreaza). 4. Este o persoana ORGANIZATA. ( stie sa prioritizeze si sa organizarea sarcinile ) 5. Cautam o persoana stabila, care este incantata sa faca munca d rutina 6. Spirit de echipa ( ajuta colegii cand au nevoie si este proactiva ) 7. Rezistenta la situatii de stres si atenta la detalii 8. Harnic(a) si serioasa . Descrierea jobului Ce v i f c ? -Prelu re , numararea si ar nj r m rfurilor venite d l furnizor in d pozit. -Cautarea produselor pe rafturi -Amb l rea si pregatirea cu Atentie a coletelor, predarea coletelor curierului ! - Manipularea si impachetarea cu grija a produselor si a coletelor pentru prevenirea deteriorarii lor - Aranjarea produselor in depozit. - Mentinerea corecta a gestiunii stocurilor. - Pastrarea curateniei si a ordinii la locul de munca. - Participare la inventare. Ce oferim ? Loc de munca stabil. Atmosfera de lucru placuta. Seriozitate Salariu lunar fix Descrierea companiei Companie romaneasca cu 10 ani vechime, cu activitati de import , distributie si comert online , un portofoliu de peste 1000 articole si peste 50000 clienti in mediul online.
-
Cautam coleg colega pentru postul de gestionar depozit piese auto. Experienta constituie un avantaj. Așteptăm cu interes CV-UL dumneavoastră.
-
Fabrica de productie mase plastice angajeaza REGLOR INJECTIE mase plastice Programul de lucru este de 12 24 12 48 Responsabilitati: - Montarea, demontarea matritelor si asigurarea protectiei si integritatii acestora; - Reglarea parametrilor de injectie conform fiselor de setari; - Asigurarea bunei functionalitati a masinilor de injectie; - Verificarea si supravegherea in timpul functionarii a elementelor de siguranta a masinii de injectie si a aparatelor auxiliare (periferice); - Pastrarea in conditii optime de functionare a masinilor; - Respectarea planului de lucru conform cu organizarea productiei; - Urmarirea in timpul procesului de injectie a bunei functionalitati a utilajelor si a conformitatii produselor; - Colaborarea in permanenta cu serviciul de control al calitatii, operatorii si logistica sectiei, interventia in timp util asupra procesului de injectie pentru remedieri ori de cate ori este sesizat de catre acestia; - Analiza cauzelor dereglarilor, informarea si colaborarea cu departamentul de calitate si luarea tuturor masurilor ce se impun, inclusiv schimbarea parametrilor de injectie; - Sesizarea eventualelor defecte aparute in functionarea utilajelor sau a aparatelor periferice masinii de injectie precum si realizarea reparatiilor de urgenta in cel mai scurt timp cu putinta sau instiintarea superiorilor despre aparitia acestora; - Urmarirea si luarea masurilor de blocare a produsului neconform. Cerinte post: - Studii medii; - Abilitati tehnice sau experienta intr-un domeniu tehnic si atentie la detalii; - Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Se ofera instructaj la locul de munca; Beneficii: - Tichete de masa (25 de lei zi); - Transport gratuit decontare transport pe raza orasului Satu Mare sau imprejurimi; - Tichete cadou de sarbatori; - Spor lunar pentru munca in schimburi; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca. Locatie: Parc Industrial Sud
-
Fabrica de productie mase plastice angajeaza Operator CNC programator (frezor)! Program de lucru de luni pana vineri, in 2 schimburi: 06:00 14:00; 14:00 22:00, prin rotatie. Responsabilitati: - operarea masinilor cu comanda numerica in conditii de siguranta şi eficienta in conformitate cu specificatiile şi procedurile companiei; - efectuarea corecta a masuratorilor pentru incadrarea in tolerantele admise; - interpretarea desenelor tehnice. Cerinte: - studii tehnice; - experienta de lucru pe masini CNC (freza) si programarea utilajelor (avantaj); - detinerea cunostintelor teoretice si practice despre geometria masinilor CNC si modul de lucru cu masini CNC - cunoștințe de programare CAD CAM reprezintă un avantaj; - cunostinte de desen tehnic - capabil sa foloseasca desenele de executie in prelucrarea componentelor pentru dispozitivele fabricate in atelierul mecanic; - cunoasterea notiunilor de prelucrari mecanice, viteze de aschiere, tipuri de scule folosite in procesele de prelucrari prin aschiere; - atentie la detalii; - disponibilitatea de a lucru in 2 schimburi. Beneficii: - decontare transport (abonament STB Metrorex combustibil); - tichete de masa (20 lei zi); - zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - prime de sarbatori; - spor de vechime in functie de vechimea in munca si ulterior spor de fidelitate in functie de vechimea in companie. Salariul negociabil in functie de experienta. Locatie: Clinceni, se asigura transportul cu microbuzul companiei de la statiile de metrou: Gorjului Pacii (sau se poate negocia un decont de combustibil pentru deplasarea cu masina personala). Detalii privind stabilirea unui interviu la: <span><a class="showNumber" data-tel="0737">07 arata numarul</a></span>.466.725
-
Fabrica de productie echipamente sportive de iarna angajeaza Reglor Utilaje. Sarcini: - reglarea la parametrii optimi a utilajelor; - asigurarea bunei functionalitati a masinilor; - verificarea si supravegherea in timpul functionarii a elementelor de siguranta a masinilor; - respectarea planului de lucru conform cu organizarea productiei; - urmarirea in timpul procesului de productie a bunei functionalitati a utilajelor si a conformitatii produselor. Candidatul ideal: - experienta (de preferat); - studii tehnice Beneficii: - Tichete de masa (25 lei zi); - Bonusuri de performanță; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - Prime de sărbători; - Decontare combustibil abonament STB+Metrorex. Program de lucru: luni - vineri, 06:00-14:15. Punct de lucru: Clinceni, se asigura transport de la Metrou Gorjului Pacii sau se deconteaza transportul.
-
Fabrica de productie cu peste 20 de ani de activitate in incaltamintea de iarna angajeaza personal calificat la benzile de Montaj si Cusut, astfel: Talpuitor Sonist Calziera Insemnat si scamosat Tehnician incaltaminte Cusator incaltaminte Cautam persoane cu experienta. Beneficii: - Tichete de masa (25 lei zi); - Bonusuri de performanță; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - Prime de sărbători; - Asigurare transport Decontare combustibil. Program de lucru: luni - vineri, 06:00 - 14:15. Punct de lucru: Chiajna (langa Carrefour Militari), acces cu transportul in comun.
-
Fabrica de productie echipamente sportive de iarna angajeaza Reglor Utilaje Tampografie. Sarcini: - reglarea la parametrii optimi a utilajelor de tampografie; - asigurarea bunei functionalitati a masinilor; - verificarea si supravegherea in timpul functionarii a elementelor de siguranta a masinilor; - respectarea planului de lucru conform cu organizarea productiei; -urmarirea in timpul procesului de productie a bunei functionalitati a utilajelor si a conformitatii produselor. Beneficii: - Tichete de masa (25 lei zi); - Bonusuri de performanță; - Spor de fidelitate in functie de vechimea in companie; - Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca; - Prime de sărbători; - Decontare combustibil abonament STB+Metrorex. Salariul este negociabil. Program de lucru: luni - vineri, in 2 schimburi: 06:00-14:00; 14:00 - 22:00 (prin rotatie). Punct de lucru: Chiajna (langa Carrefour Militari), acces cu transportul in comun.
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
Angajam muncitor necalificat in Jibou , turnatorie, program de lucru de la 7 la 15 de luni pana vineri , transport asigurat , bonuri de masa.
-
Adrian Sistem Glassware oferă posibilitatea unei cariere de viitor într-o meserie deosebită. Faptul că nu mai există școli profesionale nu ne oprește! Firma noastră va susține costurile cu educația ta în această meserie, iar tu vei câștiga bani în timp ce înveți. Vei învăța să faci obiecte frumoase tehnice și creative într-o echipă cu multă experiență, foarte dinamică si profesionistă. Lucrul într-o sticlărie este curat și într-un mediu fără praf sau noxe. 1. Munca într-o sticlărie de laborator si decorativă in tehnologia prelucrării de tub borosilicat este pentru persoane cu urmatoarele calitati: - serioase; - stabile; - care doresc să se dedice unei meserii frumoase, dificile și care se invață în timp; - cărora le place să lucreze cu mâinile pentru a crea ceva deosebit. 2. Vei învăța să faci: - pregătire de producție; - să citești un desen tehnic; - să tăi sticlă la: flacăra, la disc și la cuțit; - să șlefuiești sticlă (plan și conic); - să flambezi sticla (la flacăra mică); - să fasonezi sticla (diverse forme și obiecte simple). 3. Vei ajunge să fii foarte familiar cu: - transpirația și efortul; - planificarea acțiunilor tale în concordanță cu a colegilor; - lucrul și comunicarea într-o echipa dinamică; - claritatea în gândire; - concentrarea. 4. Planificarea carierei Ce urmează după? Timpul de ucenicie este între 6 luni și 2 ani. După această perioada vei ajunge să fii să lucrezi obiecte simple din sticlă și vei putea spune că ai deprins bazele sticlăriei. Mai departe te vom ghida spre noi abilități și responsabilități. Contract pe termen nelimitat. Beneficii: Salariu motivant 4000-5000 lei/luna (brut - toate taxele incluse) Transport platit pentru cei dinafara orasului; Prime de Craciun; Calificare la locul de muncă; Apropiere de metrou (statia Nicolae Teclu - Bd. Pallady nr.47).
-
APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).