Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Constanta Companii Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Green Pack SRL, societate infiintata in 2018, lider in domeniul managementului responsabil al ambalajelor din Romania, cauta sa angajeze personal necalificat pentru posturile de incarcator-descarcator manipulant marfa pentru punctul de lucru din Constanta, Jud Constanta. Oferim: DECONT transport; CONTRACT de munca pe PERIOADA NEDETERMINATA; SALARIUL platit ca AVANS si LICHIDARE; BONURI DE MASA pentru fiecare zi lucratoare; PLATA ORELOR SUPLIMENTARE. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la depozitul nostru din Soseaua Industriala nr 9 , Constanța in fiecare zi in intervalul 10-15.00. Nu este nevoie de programare. Pentru informatii si detalii suplimentare puteti suna la nr de telefon 0730282828
-
Promovat
- introduce facturi de la furnizori in programul de gestiune - cunoasterea sistemuli de operare WinMentor ( avantaj) - factureaza marfa catre clienti - efectueaza operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor -introduce avizele de expeditie -urmareste si indosariaza facturile
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Candidatul Ideal Căutăm operator pentru statia de epurare ape tehnologice, cu experiență, care să se alăture echipei noastre. Veți lucra într-un mediu dinamic și veți contribui la succesul organizației noastre. Cerinte: Calificare profesionala: -Operator la tratarea si epurarea apei uzate -Scoala profesionala; -Cunostinte tehnice de pornire-oprire pompe; Descrierea jobului Responsabilități: -Monitorizarea echipamentelor si instalatiilor de epurare a apelor uzate -Verificarea starii tehnice a instalatiilor si utilajelor -Monitorizarea functionarii corecte a a statiei de epurare din punct de vedere calitativ si tehnic Ce oferim? Contract de munca pe perioada nedetrimata Un bax de ulei luna Asigurare medicala Allianz Tiriac Acordare Sporuri confirm Legislatiei in vigoare Zile libere platite pentru evenimente speciale Transport decontat pentru zonele limitrofe Constantei Descrierea companiei DOMENIUL DE ACTIVITATE Argus este unul dintre cei mai importanti producatori de ulei de floarea soarelui din Romania, infiintat in 1943. Valorificând tradiţia de peste 70 ani, MISIUNEA noastră este de a desăvărşi arta de a produce un ulei românesc de calitate pe care să-l oferim pe masa tuturor românilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajeaza pentru depozitul propriu de materiale de constructii situat in Constanta astfel: 1 post gestionar materiale de constructii 1 post automacaragiu Va rugam sa transmiteti cv -urile dumneavoastra pe adresa de email:
-
Angajam muncitor necalificat, varsta 20 - 50 de ani, sanatos, fara probleme fizice si/sau psihice, pentru manipulare materii prime (ex.: role de folie), oferind si posibilitatea de calificare ca operator utilaje de derulat/roluit folie de aluminiu si rebobinare folie de plastic.
-
Angajeze Lăcătuș mecanic pentru munca intr o fabrica de fasonat oțel beton .se lucrează pe mașini cu comanda numerica GAM MEP Italia .Oferim și cazare pentru cei intersați sa aplice la post dar nu locuiesc în localitate.
-
AL-PROMT, companie ce executa proiecte in domeniul tamplariei din aluminiu, peretetilor cortina si fatadelor ventilate angajeaza lucrator gestionar (ajutor gestionar) pentru atelierul din Constanta . Salariile sunt in functie de experienta si vor fi discutate la interviu. Pentru detalii suplimentare, va asteptam la sediul societatii din str. Nerva, nr. 49 (intre Andromeda serv si Anvelope A-Z) sau la tel. .
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Suntem o societate cu profil de tipografie, producem ambalaje si etichete pentru industria alimentara. Ne marim echipa si avem nevoie de un stivuitorist autorizat ISCIR. Ce vei face: Vei efectua operatii de incarcare si descarcare a marfurilor si materilor prime din depozit. Vei alimenta liniile de productie cu materii prime conform planului de productie. Vei pregati comenzile de marfuri conform instructiunilor primite. Ce asteptam de la tine: Sa ai cel putin 2 ani experienta intr-un post similar Sa ai autorizatia ISCIR vizata la zi Sa respecti regulile privind securitatea si sanatatea in munca Apreciem urmatoarele competente: Organizare si seriozitate Posibilitatea de a lucra in schimburi Spirit de echipa Ce oferim: salariu atractiv tichete de masa decontare transport indiferent de localitatea de domiciliu (sediul nostru este in Constanta, zona Palas) prima pentru ziua de nastere concediu de odihna suplimentar bonusuri in functie de performanta Sediul nostru este in Constanta, pe Str. Celulozei nr. 6, punct de reper fabrica Dobrogea. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la sediul nostru in fiecare zi de marti, miercuri si joi, intre orele 10-16. Va rugam sa aveti la Dvs. cartea de identitate si autorizatia ISCIR.
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Societatea noastră COSALI TERM urmărește să garanteze cele mai bune servicii pentru clienții săi iar pentru asta avem nevoie de tine. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și transport, plăti aniversare și zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente. Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională.
-
Hai in echipa din magazinul Cora! Realizezi controlul cantitativ si calitativ al marfurilor si ambalajelor livrate si returnate, asiguri curatenia si buna functionare a platformei de receptie si a echipamentelor, mentii bune relatii de colaborare cu furnizorii si colegii din raioanele comerciale. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la
-
SC Complex Hotelier Steaua de Mare SRL angajeaza urmatoarele posturi cu conditiile de mai jos: - 2 posturi Barman- experienta minim 1 an,studii medii si engleza nivel mediu; - 15 posturi Menajera- experienta min. 1 an, studii medii si engleza nivel mediu; - 10 posturi de Ospatar (chelner)- experienta min. 1 an, studii medii si engleza nivel mediu; - 15 posturi Ajutor bucatar- experienta min. 2 ani, studii medii si engleza nivel mediu; Selectiile se fac in baza CV-urlor primite la adresa de mail: office @ recrutari-persoanl.ro
-
Denumire post Stivuitorist sofer Forklift - in Constanta Contract Full-time Fişa postului Desfasoara activitatea in baza notelor de lucru emise de operatorul de dana; Controleaza starea tehnica a utilajului si functionarea componentelor de securitate, in cazul in care constata un defect pe care nu poate sa-l remedieze singur, nu va pune utilajul in functiune si va informa operatorul dana care la randul lui va transmite biroului operational. Circula cu stivuitorul numai cu sarcina ridicata la 250-300 mm de la sol si cu catargul inclinat spre spate. Circula cu sarcina ridicata numai langa stiva; Nu efectueaza porniri, franari bruste pentru a evita pericolul de rasturnare. Profil Minimum 1 an experienţă într-o poziţie similară; Autorizaţie de motostivuitorist Disponibilitate pentru lucrul in schimburi ; Studii medii; Rezistentă la stres;
-
Angajam Operatori cu experienta pentru Buldoexcavatoare posesori permis categoria B. Oferim salariu motivant si alte beneficii. Utilajele sant noi.
-
EUROPACK MEDIA SRL, fabrică de șervețele umede cu sediul în Constanța, angajează AMBALATOR MANUAL Responsabilități: - completare tabel predare primire a paleților produși - etichetare și așezare baxuri pe palet conform specificațiilor produselor - evidența paleților produși - purtarea echipamentului de protecție
-
Nivelul carierei Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani) Tip job Full time / Anunt ce permite munca la distanta Limbi vorbite engleză – constituie un avantaj Adresa Constanta Recrutez candidati dispusi sa se relocheze Da Posturi disponibile 4 Salariu Brut : 650 € – 1000 € Rolul tau in companie o intocmirea necesarului de materiale si echipamente; o efectuarea de cablaje si montarea echipamentelor de securitate; o instalarea si programarea a echipamentelor de securitate; o mentinerea in buna functionare a echipamentelor de securitate prin efectuarea de verificari periodice; o intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise de interventie, jurnale de service, etc. Profilul tau o Experienta anterioara de minimum trei ani in instalare si service Sisteme de Securitate si Siguranta; o Absolvent studii cu profil tehnic: constructii, instalatii, telecomunicatii, energetica, electrica, etc; o Certificare ARTS - constituie avantaj; o Cunoasterea sistemelor de securitate si siguranta de la marii producatori de profil; o Stapanirea legislatiei, normativelor și standardelor aplicabile; o Alte cunostinte in domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizari, BMS, instalatii electrice) sunt apreciate si retribuite suplimentar; o Abilitati de organizare, responsabilitate, punctualitate, atentie distributiva si initiativa; o Meticulozitate, atentie la detaliu, acuratete si lucru eficient in echipa; o Sa fie serios, responsabil si sa respecte standardele de lucru; o Sa dispuna de o buna capacitate de organizare, invatare si adaptare; o Apt pentru lucru la înălțime. Ce iti oferim o Salariu competitiv, la nivelul celor mai bune companii din piata romaneasca de profil; o Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata; o Bonus pentru realizari personale deosebite (proiecte speciale, certificari si specializari avansate); o Program flexibil de lucru; o Training, formare continua in pas cu evolutia sistemelor pe care le instalam si a tehnologiilor pe care le promovam; o Avansare rapida in functie de competentele tale si implicarea in activitatea companiei. Descrierea companiei Cu o experienta de peste 25 de ani in instalatii de curenti slabi, suntem o firma cu personal tanar, ambitios si dornic de afirmare. Clientii ne apreciaza pentru promptitudine, profesionalism si rapiditate si noi ne respectam angajatii.