Locuri de munca Gestionar depozit - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate cu sediul in Medgidia, angajeaza gestionar depozit barbat. Detalii la telefon in intervalul luni-vineri, 09-17.
-
Operator Depozit - firma de distributie Cluj-Napoca Atributii: -pregatirea comenzilor pentru livrare catre clienti (picking si ambalare); -receptia marfii si aranjarea acesteia in zonele special amenajate; -gestionarea documentelor de insotire a marfii (avize, facturi); -livrarea comenzilor in zona Clujului, ca si activitate ocazionala; -participarea la inventarele periodice; -alte activitati in depozit; Cerinte minime: -studii medii finalizate; -disponibilitate la efort (se manipuleaza produse de la cateva zeci de grame la 25kg) -bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Microsoft Office); -capacitate de a utiliza terminale mobile (scannere); -permis de conducere categoria B (se livreaza cu masini de tip dubita) -responsabilitate, atentie la detalii si capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa; Constituie un avantaj: -atestat ISCIR de motostivuitorist (se utilizeaza lize electrice de interior) -experienta anterioara in cadrul unui depozit (WMS) Beneficii: -program de lucru fix (09:00 - 17:30, de luni pana vineri); -mediu de lucru curat, cu temperatura controlata pe toata perioada anului; -salariu fix + bonuri de masa; -teambuildinguri; -posibilitatea de dezvoltare si avansare;
-
Ce te recomandă: Studii medii - minim 10 clase Experiență pe un post similar - minim 2 ani Cunoştințe operare MS-Office, SAP - constituie avantaj Rezistență la efort fizic Disponibilitatea de a lucra în ture (12 24, 12 36) Ce responsabilită i vei avea: Vei verifica modul de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj Vei ține gestiunea stocurilor aplicând principiul FIFO și vei întocmi în timp real şi corect toate documentele de gestiune Vei pregăti paleții participând activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client Te vei asigura de manipularea corectă a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora Vei monitoriza depozitarea mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment Vei gestiona intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje Vei întocmi fişele de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune Vei verifica existența tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar Vei întocmi documentele de retur și le vei opera în SAP Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Te vei putea dezvolta folosind platforma internaţională de training online Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale. Contact: <span><a class="showNumber" data-tel="0757">07 arata numarul</a></span>.085.340
-
Promovat
Ce te recomandă: Studii - minim 8 clase Vechime - minim 6 luni în activită i în depozit Capacitate de organizare a propriei activită i, abilită i de lucru în echipă Disponibilitate pentru efort fizic - nivel mediu Program de lucru - schimb unic (20.00 - 4.00) Ce responsabilită i vei avea: Vei gestiona produsele finite (ambalate) Vei aşeza produsele ambalate pe trasee de distribu ie în baza documentelor de înso ire a mărfurilor Vei încarca loturile create în maşini conform traseelor stabilite Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: 0751261213 0756151160
-
Ce te recomandă: Studii medii minim 10 clase Experiență pe un post similar minim 1 an Cunoștinte operare PC Experiență în utilizarea unui sistem informatic şi de gestiune constituie avantaj Rezistență la efort fizic - nivel mediu, abilitatea de a lucra în echipă Disponibilitate lucru in ture Ce responsabilită i vei avea: Vei receptiona produsele, vei întocmi corect rapoartele de gestiune şi vei opera în sistemul informatic Vei manevra şi livra produsele către distribuitori sau alți beneficiari Vei verifica corectitudinea înregistrărilor Vei participa la inventarele lunare Vei coordona activitatea de picking Ce i i oferim noi: Contract de muncă pe perioada nedeterminată Te vei putea dezvolta folosind platforma internaţională de training online Tichete de masă valoare 30 ron zi Concediu de odihnă (min 21 zile - max 25 zile) în funcție de vechimea totală în muncă Transport decontat integral (bilete abonamente) Sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend spor de sarbătoare legală Alte beneficii conform politicii salariale Contact: 0751261213 0756151160
-
Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Societatea Carnexim Multiprod SRL, isi mareste echipa. Te asteptam la un interviu pentru a ne cunoaste mai bine.
-
DescriereSC Lampia Rom SRL, producatoare de mase plastice, cu sediul in Arad, Str. Steagului, nr. 1 angajeaza in departamentul de magazie - magazioner stivuitorist Cerinte: - Personal calificat; - Experienta in depozit logistic; - Atestat ISCIR pentru stivuitor; - Persoana dinamica, responsabila, serioasa si punctuala; Responsabilitati: - Participa la pregatirea si ambalarea marfurilor din depozit; - Participa la incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit; - Participa la sortarea si manipularea produselor din depozit; - Utilizeaza echipamentele in mod corespunzator; Beneficii: - Bonusuri; - Tichete de masă; - Asigurare privata de sanatate; - Munca intr-o companie in plina ascensiune; - Posibilitate de crestere in cadrul companiei. - Program de lucru: 2 schimburi de luni pana vineri. Descrierea companiei: Lampia Rom SRL ofera oportunitate de dezvoltare profesională in cadrul unei companii multinationale, producatoare de mase plastice, care ofera un mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar si dinamic, stabilitate si o prezenta indelungata in Arad. Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate. Publi24
-
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Cerinte Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte de gestiune a stocurilor si cunoasterea unui soft de gestiune; Absolvent de studii medii; Dispus la efort fizic; Venit Net - 3500 Inventariaza calitativ si cantitativ marfurile care intra si ies din depozit; Verifica intrarile si iesirile de marfa in raport cu documentele de livrare; Raspunde de pregatirea corecta a marfurilor pentru livrare, conform documentelor de insotire a marfii ; Participa la inventarele periodice pentru a verifica situatia stocurilor; Raspunde de organizarea spatiului de depozitare; Aranjeaza si ordoneaza marfa in depozit conform regulilor interne; Asigura integritatea bunurilor; Comunica eventualele plusuri si minusuri identificate in gestiune; Asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit; Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Majorari salariale functie de performanta profesionala; Tichete de masa Instruiri profesionale; Un mediu de lucru placut.
-
Responsabilitati: - in sezonul rece, principala responsibilitate este de a asigura o temperatura optima in sera prin utilizarea eficienta a unitatilor de incalzire (sobe cu peleti, brichete, etc). - se lucreaza o saptamana da, o saptamana nu. Se ofera cazare in saptamana de lucru. - in sezonul cald, se va ocupa de tunsul ierbii etc - alte sarcini - in functie de sezon Cerinte: - persoana serioasa, eficienta, fexibila, cu putere de munca - constitue un avantaj experienta cu unitatile de incalzire Beneficii: - contract de munca - in unitatea de cazare exista televizor, internet, frigider, congelator, cuptor cu microunde, plita. - loc de munca stabil - salariul pentru cele 2 saptamani de lucru incepe de la 3000 RON si se achita in 2 transe. La locatie se poate ajunge din Bucuresti cu autobuzul R411 de la Metrou Obor. Se ajunge usor cu autobuzul sau maxi taxi din localitatile: Voluntari, Afumati, Stefanestii de Jos si de Sus, Dascalu, Moara Vlasiei, Gradistea, Nuci, Creata, Petrachioaia, etc. Daca sunteti interesat de acest job, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili un interviu la locatia din Gagu, Ilfov ( ).
-
Promovat
Clientul nostru este o companie moderna, lider mondial in domeniul benzilor tranportatoare si a curelelor de transmisie pentru care dorim sa angajam Gestionar Depozit cu ISCIR Descrierea Postului: Gestionarul Depozitului cu ISCIR are responsabilitatea de a gestiona stocurile și activitățile de depozitare, respectând reglementările și standardele de siguranță ISCIR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat). Acesta trebuie să asigure manipularea corespunzătoare a mărfurilor și echipamentelor, precum și păstrarea documentației necesare conform legislației în vigoare. Responsabilități: 1. Gestionarea Stocurilor: Primirea, verificarea și înregistrarea mărfurilor primite în depozit conform procedurilor stabilite. Depozitarea mărfurilor într-un mod organizat și eficient, respectând standardele de siguranță ISCIR. Efectuarea inventarierilor periodice și actualizarea registrului de gestiune. 2. Manipularea și Expedierea Mărfurilor: Asigurarea pregătirii corespunzătoare a mărfurilor pentru expediere, inclusiv ambalare și etichetare conform cerințelor. Supervizarea încărcării și descărcării mărfurilor, asigurându-se că se respectă procedurile de siguranță ISCIR. 3. Documentație și Raportare: Păstrarea și actualizarea documentației legate de intrări, ieșiri și stocuri. Întocmirea rapoartelor periodice referitoare la stocuri, operațiuni și eventuale discrepanțe. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul depozitării și gestionării stocurilor. Certificare ISCIR pentru depozitare și manipulare a mărfurilor (dacă este necesară conform cerințelor companiei). Cunoștințe solide privind procedurile de siguranță în depozit și manipularea mărfurilor. Abilități de comunicare și lucru în echipă. Capacitatea de a lucra eficient și ordonat într-un mediu dinamic. Locație: La 10 minute de Timișoara (Sânandrei) Program de Lucru: 8 ore zi, 7:00 - 15:30 (cu pauza de masă) Oferta salariala este de 5120 Ron Brut 5641 Ron Brut (3000 - 3300 Ron Net) Beneficii: - 13 salarii - Tichete masă în valoare de 40 lei (800 lei lună) - Asigurări de sănătate private - Decontarea transportului - Sediu nou, moern - Masă de ping-pong în zona de producție, pentru relaxare și distracție - Cafetărie în sediu pentru momente relaxante și confortabile - Cultură umană bazată pe colaborare și respect, element diferentiator în comparație cu alți competitori - Productia este foarte bine organizata, cu conditii excelente de lucru și curățenie.
-
Green Pack, companie specializata in managementul deseurilor este in cautarea unei persoane dedicate si responsabile pentru a se alatura echipei noastre. Cerinte: Inregistrarea si raportarea datelor de masurare in mod precis si complet; Colaborarea cu echipa pentru a asigura respectarea standardelor de calitate si siguranta Abilitati excelente de comunicare si atentie la detalii Flexibilitatea de a lucra in schimburi si in weekend, daca este necesar. Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu competitiv si tichete de masa Ore suplimentare platite. Pentru detalii si informatii suplimentare va rugam sa sunati la 0741251568- Dan Banaseanu
-
Căutăm Gestionar Lucrător comercial pentru magazin vopsele auto și accesorii, echipamente de vopsire industrială Locurile vacante sunt in Brașov, Sibiu, Arad, Cluj Napoca Cerinte: - Studii medii sau superioare; - persoană cu experiență în domeniu; - cunoștințe de operare PC; - inventariere și eliberarea mărfurilor; - urmărirea stocurilor; - întocmirea documentelor necesare. Salarizare avantajoasă, tichete de masă. Program 9-17 Hai să ne cunoaștem! Hai în echipa noastră!
-
Promovat
Compania Smithfield Romania se ocupa cu cresterea si productia carnii de porc. Angajam Incarcator-Descarcator in cadrul fabricii de nutreturi combinate de la Padureni. Responsabilități: -Execută activități de manipulare, încărcare, descărcare a materiilor prime și a materialelor precum și activități de curățenie și intreținere a spatiilor din incinta și exteriorul FNC-ului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Ești în căutarea unui loc de munca sigur și placut? Avem nevoie de tine în echipa noastra. Cerinte: -Permis de conducere categoria B; -Experienta de lucru in domeniul constructiilor (constituie un avantaj); -Experienta de lucru in gestiunea marfii, realizarea inventarelor (constituie un avantaj); -Cunostinte de lucru in Microsoft Excel si Microsoft Word; -Persoana sociabila si organizata; Descrierea jobului Responsabilitati: -Evidenta Excel a tuturor materialelor din depozit; -Intocmire Lista Necesar Materiale cu ajutorul sefului de santier; -Plasarea comenzilor catre agentii de vanzari colaboratori; -Transmiterea documentelor originale la sediu; -Aranjeaza produsele pe rafturi, astfel incat acestea sa poata fi identificate cu usurinta; -Coordonarea activitatii soferilor pentru distribuirea materialelor in santier; -Incarcarea descarcarea sortarea marfurilor (cu ajutorul soferilor). Beneficii: -Salariu fix; -Bonuri de masa; -Transport asigurat masina de serviciu; -Masa de pranz asigurata; -Prime de Pasti si de Craciun; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Mediu de lucru stabil.
-
Firma cu punctul de lucru in Otopeni, Ilfov, care se ocupa cu vanzari piatra naturala, angajeaza baiat in depozit (manipulant), de preferabil din zonele apropiate ( Otopeni, Voluntari, Corbeanca, Balotesti), contact:
-
SC B2B Integrated SRL, cu sediul in Floresti, Strada Sub Cetate, angajeaza persoane pentru pregatit si aranjat marfa in depozit precum si pentru pregatit si expediat comenzile catre clienti. Activitatea se va desfasura in punctele de lucru din Vistea si Baciu. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 8 - 16:30. Cerem si oferim seriozitate. Pentru mai multe detalii si programare interviuri, sunati la numarul din anunt.
-
SC Astra Prod SRL, cu sediul in Cluj - Napoca, Strada Heltai Gaspar 34, angajeaza persoane pentru pregatit si aranjat marfa in depozit precum si pentru pregatit si expediat comenzile catre clienti. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 8 - 16:30. Cerem si oferim seriozitate. Pentru mai multe detalii si programare interviuri, sunati la numarul din anunt.