Angajam Gestionar Magazie
Specificații
Descriere
Competente necesare:
-Aptitudini bune de comunicare;
-Atenție distributivă;
-Aptitudini de lucru în echipă;
-Cunoștințe minime de operare PC;
-Punctualitate;
-Aptitudini de a lucra cu documente;
-Abilități bune de organizare a timpului și activităților;
Descrierea jobului:
-Verifică calitativ și cantitativ produsele primite;
-Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit;
-Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă;
-Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului;
-Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului;
-Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur;
-Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege;
-Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației;
-Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului;
-Intocmeste necesarul de acte si materiale.
-Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic.
Asteptam cv-ul dumneavoastra!
Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!