Anunțuri
Gestionari depozit Companii Disponibil din: 2021-08-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Promovat
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajeaza pentru depozitul propriu de materiale de constructii situat in Constanta astfel: 1 post gestionar materiale de constructii 1 post automacaragiu Va rugam sa transmiteti cv -urile dumneavoastra pe adresa de email:
-
Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Descriere post: Receptioneaza cantitativ marfurile Aranjeaza pe rafturi marfurile conform specificatiilor Întocmeste intrarile si iesirile de materiale in sistemul de gestiune Pregateste marfa pentru productie Pregateste comenzile catre clienti Verifica stocurile fizice in corelatie cu cele scriptice Raspunde de corectitudinea inventarelor Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Cunostinte de operare PC Aptitudini de calcul matematic Atent la detalii, serios , responsabil Aptitidini de organizare Permis conducere cat.B Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Bonuri de masa de 40 lei zi, prime de sarbători și de vacanță. Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Recrutăm tehnician rework pentru o companie de producție. Cerințe: Studii medii; Calificare specifică meseriei; Se lucrează în 2 schimburi; Experiență în reparații electronice și mecanice; Persoană serioasă, adaptabilă și care lucrează cu acuratețe. Responsabilități: Acordă suport pentru toate activitățile de producție; Analizează și repară defectele (electronice, mecanice și acustice) care provin din procesele și testele de producție; Depanarea și repararea PCBa-urilor defecte, folosind diagrama de circuit electronic; Colectează și pregătește datele referitoare la motivele de eroare și le raportează; Asigură primul nivel de suport pentru teste; Depanarea problemelor care apar în procesul de producție; Pregătește rapoarte privind erorile defectele care apar în procesele de producție și propune măsuri de îmbunătățire a eficienței; Acordă suport în faza de lansare a produselor noi, în producție, într-o manieră orientată spre găsirea de soluții; Bun Co-echipier, lucrează cu ceilalți într-o manieră profesionistă, deschisă; Înțelegere de bază a conceptului de LEAN management. Beneficii: Transport asigurat la locul de muncă din Brașov Codlea Zărnești - Râșnov - Cristian Ghimbav; Prime de sărbători și tichete de masă; Asigurare medicală; Cantină; Al-13-lea salariu; Bonus de performanță.
-
GESTIONAR MINI DEPOZIT BRASOV Cerințe: Scanează produse și emite factura și awb-ul pe baza comenzii cu ajutorul terminalul Warehouse Manager; Ambalează marfa ; Participă activ la operațiunile de încărcare descărcare a marfii; Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în depozitul companiei; Efectueaza deplasari intre depozite pentru livrarea marfii coletelor; Utilizează eficient spațiul de depozitare a mărfurilor; Efectuează inventarul lunar de marfă; Candidatul ideal: Experiență în poziție similară de minimum 2 ani; Abilitați de planificare, organizare și prioritizare a activităților; Persoana căreia îi place să lucreze sistematic și în mod ordonat; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare personală; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Abilitati interpersonale: abilitati dezvoltate de comunicare, capacitate eficienta de analiza, rezolvare de probleme; Permis de conducere, cat. B; Experiența intr-un soft de Gestiune (avantaj experiența cu softul WMS); Reprezintă un avantaj experiența intr-un depozit de electronice si produse voluminoase; Disponibilitate deplasari in oras pentru eventuale achizitii ale depozitului; SoundHouse este un distribuitor a celor mai importante branduri renumite de car audio la nivel global, si anume Hertz, Audison, Alphard, Aura, STP, JL Audio etc. Distribuie o gama larga de produse de la accesorii, difuzoare, amplificatoare, insonorizant pentru masini etc. Detine o experienta de 10 ani pe piata si continua sa se dezvolte la nivel national. In prezent detine un magazin online. Sediul se afla in Brasov! Beneficii: Tichete de masa; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță: Teambuilding
-
Echipa Abund Berry caută o persoană dinamică și energică pentru poziția de gestionar în depozitul nostru din Buftea. Dacă îți dorești o provocare nouă, te invităm să ni te alături în lumea legumelor și fructelor proaspete! Responsabilități: să întocmești și să controlezi toate actele de însoțire ale mărfurilor care intră ies în din depozit. să verifici stocurile existente în depozit și în spațiile anexe. să înregistrezi computerizat toate mișcările de stoc. să te asiguri de depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune (mărfuri perisabile sau neperisabile). să respecți programele de livrare comunicate în clar de către echipa de management. să întocmești rapoarte zilnice privind activitatea aferentă ariei tale din depozit. să respecți regulamentul de ordine interioară. să aplici procedurile interne de gestiune. să arăți respect pentru lucrul în echipă. Cerințe si aptitudini: - experiență: minim 6 luni de lucru având responsabilitatea de gestionar. - responsabilitate, punctualitate, echilibru şi păstrarea calmului în situații impredictibile. - cunoștințe de operare MS Office. Ce îți oferim? - Un salariu atractiv. - Un mediu de lucru plăcut în care suntem atenți la bunăstarea echipei fiind focusați să ne îmbunătățim continuu. - Oportunități de dezvoltare profesională. - O echipă tânără, dinamică și competitivă. - Job full time pe perioadă nedeterminată Unde? Sediul și depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov.
-
DESCRIERE Forit.ro-Angajam Descriere Suntem de 19 pe piata,si ne dorim stabilitate. Cautam colegi pentru depozit, care sa ne ajute sa crestem impreuna. Nr posturi: 2 Tip job: full time Incepand cu: imediat Perioada: nedeterminata Program: L-V, 9:00-18:00 Zona depozitului: morarilor, statie de metrou Republica Dorim sa aducem in echipa noastra doua persoane serioase, care sa: Coletare produse. Pregateasca comenzile ce intra pe site-ul nostru Facturare AWB se fac automat din platforma noastra Receptia marfurilor Procesarea retururilor si schimburile de colete Coletare produse. EXPERIENTA IN DOMENIU CONTITUIE UN AVANTAJ. Cunoasterea platformei while1.ro -un mare avantaj. Ce oferim noi: Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performante Libere legale, intotdeauna libere Mediu de lucru placuta intr-o echipa tanara
-
Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal (absolventi studii medii sau superioare) în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei igienei în depozit. Program LUNI-VINERI , program 07h30min-16h30min . Sambata si Duminica nu se lucreaza. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.
-
Ce vrem de la tine? - Studii medii; - Experiență minim 6 luni într-un post similar; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Autorizație ISCIR pentru stivuitorist reprezintă avantaj. Ce vei avea de făcut? - Recepția, inventarierea și eliberarea mărfurilor ( materiale de construcții) pe baza documentelor specifice; - Întreținerea stocului; - Evidența gestiunii; - Repartizarea și ordonarea corectă a mărfii în depozit; - Întocmirea documentelor necesare și a altor rapoarte la cerere;
-
Atributii: -receptia și eliberarea de marfa -gestionarea de stocuri -pregătirea comenzilor și gestionarea intrărilor și ieșirilor de marfa -comenzi către furnizori Cerinte: -Experienta anterioară -Abilitati bune de organizare și atenție la detalii -Responsabilitate si aptitudini de comunicare
-
Descriere: Compania noastră caută un gestionar dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de organizare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Responsabilități: Gestionarea eficientă a stocului de produse și materiale. Întocmirea și actualizarea registrului de inventar. Plasarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în manipularea produselor. Colaborarea cu departamentul financiar pentru a menține un control riguros asupra costurilor și a bugetului alocat pentru stocuri. Rezolvarea eficientă a problemelor legate de gestionarea stocurilor. Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau aprovizionării este preferabilă. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Atent la detalii și capabil să lucreze cu cifre. Abilități de comunicare și colaborare eficiente. Capacitatea de a lucra sub presiune și într-un mediu dinamic. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru dinamic și plăcut. Beneficii suplimentare.
-
Firma de transport și logistică este in căutare de receptioner marfa . Cerinte: Studii medii; Experiență in domeniul livrarilor de marfa și operare calculator; Persoana atenta la detalii; Abilități de planificare și organizare; Persoana dinamica, sociabila, comunicativa, cu spirit de echipa ; Permis auto cat B constitue un avantaj; Descrierea jobului Receptioneaza si gestioneaza marfurile din depozit; Operează documentele aferente activitatii de receptie, expeditie marfa; Planifica livrarea mărfurilor in funcție de necesități; Oferim: Salariu motivant+bonuri de masa.
-
DESCRIERE Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar este preferabilă; Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de gestiune a depozitului; Atenție la detalii și acuratețe în înregistrarea datelor; Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii; Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri sau sărbători, dacă este necesar. Responsabilitati: Cântărirea precisă a mărfurilor care intră și ies din depozit, asigurându-se că toate greutățile sunt înregistrate corect pentru a menține acuratețea inventarului și a respecta reglementările legale; Cântărirea mărfurilor care sosesc și pleacă din depozit folosind echipamente de cântărire calibrate; Înregistrarea precisă a greutăților în sistemul de gestiune a depozitului sau în documentația relevantă; Verificarea concordanței greutăților mărfurilor cu documentele de transport și facturi Colaborarea cu echipele de recepție și expediere pentru a asigura manipularea corectă a mărfurilor; Identificarea și raportarea oricăror discrepanțe între greutățile măsurate și cele declarate; Respectarea tuturor procedurilor de siguranță și sănătate în muncă în timpul manipulării mărfurilor; Menținerea curățeniei și ordinii în zona de lucru. Beneficii: Decontare transport (mijloc public) O masa calda zi.
-
Candidatul ideal: -Experienta anterioara in gestiune si activitatea din depozit,de preferat minim 2 ani; -Minim studii medii; -Bun organizator, ordonat, capabil sa lucreze sub presiune; -Cunoștințe PC și sau MS Office - nivel mediu; -Persoană dinamică și responsabilă, atenție deosebită la detalii; -Seriozitate si punctualitate. Descrierea jobului: -Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor; -Raspunde de gestionarea intregului stoc; -Coordoneaza activitatea in depozit; -Verifica orice iesire livrare de marfa in raport cu documentele de livrare; -Raspunde de bunurile gestionate,precum si de corectitudinea actelor intocmite.
-
AL-PROMT, companie ce executa proiecte in domeniul tamplariei din aluminiu, peretetilor cortina si fatadelor ventilate angajeaza lucrator gestionar (ajutor gestionar) pentru atelierul din Constanta . Salariile sunt in functie de experienta si vor fi discutate la interviu. Pentru detalii suplimentare, va asteptam la sediul societatii din str. Nerva, nr. 49 (intre Andromeda serv si Anvelope A-Z) sau la tel. .
-
Anunt de Angajare: Gestionar Depozit cu ISCIR Companie Moderna si Noua Cu specific de productie, cautam un Gestionar Depozit! Descrierea Postului: Gestionarul Depozitului cu ISCIR are responsabilitatea de a gestiona stocurile și activitățile de depozitare, respectând reglementările și standardele de siguranță ISCIR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat). Acesta trebuie să asigure manipularea corespunzătoare a mărfurilor și echipamentelor, precum și păstrarea documentației necesare conform legislației în vigoare. Responsabilități: 1. Gestionarea Stocurilor: Primirea, verificarea și înregistrarea mărfurilor primite în depozit conform procedurilor stabilite. Depozitarea mărfurilor într-un mod organizat și eficient, respectând standardele de siguranță ISCIR. Efectuarea inventarierilor periodice și actualizarea registrului de gestiune. 2. Manipularea și Expedierea Mărfurilor: Asigurarea pregătirii corespunzătoare a mărfurilor pentru expediere, inclusiv ambalare și etichetare conform cerințelor. Supervizarea încărcării și descărcării mărfurilor, asigurându-se că se respectă procedurile de siguranță ISCIR. 3. Documentație și Raportare: Păstrarea și actualizarea documentației legate de intrări, ieșiri și stocuri. Întocmirea rapoartelor periodice referitoare la stocuri, operațiuni și eventuale discrepanțe. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul depozitării și gestionării stocurilor. Certificare ISCIR pentru depozitare și manipulare a mărfurilor (dacă este necesară conform cerințelor companiei). Cunoștințe solide privind procedurile de siguranță în depozit și manipularea mărfurilor. Abilități de comunicare și lucru în echipă. Capacitatea de a lucra eficient și ordonat într-un mediu dinamic. Locație: Sanandrei, la 10 minute de Timișoara Program de Lucru: 8 ore zi, 7:00 - 15:30 (cu pauza de masă) Beneficii 1. 13 salarii 2. Tichete masă în valoare de 40 lei (800 lei lună) 3. Asigurări de sănătate private 4. Decont transport 5. Sediu nou, de ultimă generație 6. Masă de ping-pong în zona de producție, pentru relaxare și distracție 7. Cafetărie în sediu pentru momente relaxante și confortabile 8. Cultură umană bazată pe colaborare și respect, element diferentiator în comparație cu alți competitori 9. Productia este foarte bine organizata, cu conditii excelente de lucru și curățenie. Informații despre Salariu: Se oferă în cadrul interviului. Pentru detalii suplimentare și aplicare, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: [] sau să sunați la: [ ]
-
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : GESTIONAR DEPOZIT Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - Cunostinte operare PC; - Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel - Bune abilitati de organizare; - Seriozitate si initiativa; - Atentie la detalii; Descrierea jobului - Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare); - Receptie produse furnizori; - Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa. Oferim - pachet salarial atractiv; - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post asteptam CV-ul pe Persoana contact - Ana Beznea
-
Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Cautam coleg colega pentru postul de gestionar depozit piese auto. Experienta constituie un avantaj. Așteptăm cu interes CV-UL dumneavoastră.