Gestionar in constructii - Constanta
Specificații
Numele companiei
Humangest
Tip job
full time
Descriere
Suntem in cautarea unui Magazioner Gestionar in santier, pentru unul dintre clientii nostri, o companie ce ofera servicii complete de instalatii pentru constructii.
Responsabilitati:
Asigurarea preluarii si verificarii produselor livrate in conformitate cu documentele de insotire (facturi, avize);
Intocmirea si gestionarea documentelor de receptie;
Transmiterea comenzilor catre departamentul de Achizitii, pe baza necesarului transmis de Seful de santier;
Introducerea si gestionarea comenzilor in sistemul ERP intern (Pluriva), conform procedurilor stabilite;
Verificarea si actualizarea starii comenzilor in program;
Monitorizarea evolutiei comenzilor de la transmitere pana la receptia marfii;
Comunicarea activa cu furnizorii pentru respectarea termenelor de livrare;
Pregatirea si eliberarea bonurilor de consum pentru produsele ridicate de Instalatori;
Asigurarea evidentei corecte a produselor eliberate pentru santier.
Cerinte:
Studii medii;
Experienta profesionala de minimum 3 ani in gestionarea depozitului pentru instalatii sanitare, termice si aer conditionat;
Cunostinte solide de utilizare a unui program de gestiune si de operare calculator;
Abilitati excelente de comunicare, pentru o interactiune eficienta cu colegii, furnizorii si partenerii;
Capacitatea de prioritizare a sarcinilor si gestionare simultana a mai multor comenzi;
Abilitati de colaborare eficienta in echipa;
Atentie la detalii in verificarea documentelor, produselor si comenzilor pentru evitarea erorilor.
Vei beneficia de:
Pachet salarial motivant;
Tichete de masa;
Prima de Paste si de Craciun;
Oportunitati de dezvoltare profesionala reala.
Daca esti pregatit sa preiei aceasta provocare si sa faci parte dintr-o echipa de succes, te rugam sa aplici cu CV-ul tau actualizat.
Raportează
Responsabilitati:
Asigurarea preluarii si verificarii produselor livrate in conformitate cu documentele de insotire (facturi, avize);
Intocmirea si gestionarea documentelor de receptie;
Transmiterea comenzilor catre departamentul de Achizitii, pe baza necesarului transmis de Seful de santier;
Introducerea si gestionarea comenzilor in sistemul ERP intern (Pluriva), conform procedurilor stabilite;
Verificarea si actualizarea starii comenzilor in program;
Monitorizarea evolutiei comenzilor de la transmitere pana la receptia marfii;
Comunicarea activa cu furnizorii pentru respectarea termenelor de livrare;
Pregatirea si eliberarea bonurilor de consum pentru produsele ridicate de Instalatori;
Asigurarea evidentei corecte a produselor eliberate pentru santier.
Cerinte:
Studii medii;
Experienta profesionala de minimum 3 ani in gestionarea depozitului pentru instalatii sanitare, termice si aer conditionat;
Cunostinte solide de utilizare a unui program de gestiune si de operare calculator;
Abilitati excelente de comunicare, pentru o interactiune eficienta cu colegii, furnizorii si partenerii;
Capacitatea de prioritizare a sarcinilor si gestionare simultana a mai multor comenzi;
Abilitati de colaborare eficienta in echipa;
Atentie la detalii in verificarea documentelor, produselor si comenzilor pentru evitarea erorilor.
Vei beneficia de:
Pachet salarial motivant;
Tichete de masa;
Prima de Paste si de Craciun;
Oportunitati de dezvoltare profesionala reala.
Daca esti pregatit sa preiei aceasta provocare si sa faci parte dintr-o echipa de succes, te rugam sa aplici cu CV-ul tau actualizat.
ID anunț: 1766044357
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!