Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Gestionari depozit Iasi

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Laborant silozuri cereale/ Gradator semințe

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 3

    Angajam gestionar depozit productie - Iasi

    Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Descriere post: Receptioneaza cantitativ marfurile Aranjeaza pe rafturi marfurile conform specificatiilor Întocmeste intrarile si iesirile de materiale in sistemul de gestiune Pregateste marfa pentru productie Pregateste comenzile catre clienti Verifica stocurile fizice in corelatie cu cele scriptice Raspunde de corectitudinea inventarelor Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Cunostinte de operare PC Aptitudini de calcul matematic Atent la detalii, serios , responsabil Aptitidini de organizare Permis conducere cat.B Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Bonuri de masa de 40 lei zi, prime de sarbători și de vacanță. Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan

  • 23

    Gestionar Marfă - Iași

    Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.

  • 20

    Angajam personal in depozitele DHL Olanda! Plata saptamanala!

    Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339

  • 1

    Sef Depozit

    Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘEF DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri (6:00 - 16:00) Descrierea contextului general al rolului: Coordonarea şi organizarea activităţilor specifice din depozit. Gestionarea stocului de marfă şi mentinerea acestuia în condiţii standard de igienă. Pregătirea necesară postului: - experiență relevantă în activități de logistică - depozit pe produse alimentare; - experiența anterioară în lucrul cu sisteme FIFO; - experienţă în lucrul cu documente cu regim special; - cunoştinte de operare PC; - abilităţi de comunicare şi lucru în echipă. Responsabilități: - stabileste prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine; - menţine la standardele unei bune funcţionări, aparatele şi echipamentele din dotare; - verifică dacă marfa primită de la furnizori corespunde din punct de vedere cantitativ şi al sortimentaţiei cu ceea ce s-a comandat; - pregăteşte şi verifică comenzile în funcţie de zonă în aşa fel încât să asigure livrarea lor în condiţii optime; - eliberează marfa din depozit în baza facturii, avizului de însoţire a marfii, notelor de transfer sau bon de consum; - efectuează verificări de rutină, împreună cu supervizorul administrativ-logistic; - participă la inventarele anuale, împreună cu membrii comisiei de inventariere; - verifică dacă produsele sunt în cantitatea şi calitatea corespunzătoare în box-uri; - depozitează produsele în condiţii optime conform indicaţiilor de pe ambalaj; - propune măsuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecţie a Muncii şi PSI; Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru.

  • 3

    Gestionar - depozit Iasi

    Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru depozit de covoare. - cunoasterea principiilor de gestiune; - cunostinte PC ( MS Excel); - cunoasterea unui program contabil de gestiune a stocurilor (Win Mentor) constituie un avantaj; - Program de lucru: Luni-Vineri, de la 08.00-17.00( cu 1 ora pauza de masa). Sambata, Duminica si sarbatori legale -liber Atributii: - Coordoneaza activitatea depozitului de covoare, traseaza sarcini si participa activ la toate actiunile zilnice din depozit; - Receptioneaza (prin scanare) si verifica marfa primita; - Asigura gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare iesire; - Raspunde de livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime; - Organizeaza spatiul in vederea depozitarii produselor pe categorii; - Realizeaza inventarierea periodica a stocurilor de marfuri existente in depozit Beneficii: - decontare transport si tichete de masa; - De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Descrierea companiei: Carpeta face parte din reteaua internatională Carpeta RO Group. Colectiile de covoare prezente in reteaua Carpeta sunt produse in fabrica de covoare din Republica Moldova. Carpeta detine o retea de 10 magazine proprii in Romania si zeci de parteneri in toata tara.

  • 2

    gestionar depozit

    Cerinte minime : * Studii : medii; * Vechime: minim 1 an pe un post similar (gestionar depozit); * Aptitudini de calcul matematic; * Cunoștințe minime de operare PC; * Atentie la detalii, disciplina, corectitudine, seriozitate; * Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei Descrierea jobului -efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei ; -aranjeaza marfurile pe rafturi rastel mentinand o ordine logica si curatenie permanenta; -verifica pe scanner traseul pentru livrare, stabilit de seful ierarhic; -incarca descarca infoliaza si eticheteaza materia prima si produsul finit; -verifica si se asigura ca se factureaza clientilor toate produsele din comanda si ambalajele aferente; -pregateste comenzile clientilor si le aduce la locul de incarcare; -securizeaza si protejeaza marfa atat la picking cat si la incarcarea in masini ; -participa la inventarierea stocului de marfa ori de cate ori se solicita; Oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic, beneficiind de: salariu motivant; tichete de masă; tichete cadou pentru Paşte şi Crăciun; decontare transport; Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala.

  • 6

    Gestionar șantiere CONEDIL IAȘI SRL

    Candidatul ideal: - Studii medii: profil tehnic economic, - Cunoștințe operare PC, - Atitudine proactivă, - Abilități de comunicare, organizare și prioritizare. Descrierea job-ului: - Organizează și planifică spațiul pentru depozitare, - Efectuează activități specifice de gestiune a mărfurilor utilajelor: recepție; intrări ieșiri, retururi, - Predă pe bază de proces verbal echipamente utilaje și urmărește revenirea lor în depozit, - Operează mișcările de stocuri și ține evidența documentelor justificative.

  • 9

    Magazioner depozit alimentare

    Societate comerciala cu sediul în Iași,angajează magazioner (1 post liber)pentru depozit produse alimentare situat in Iași. Sarcini:menținerea stocurilor de marfa in ordine,verificarea și supravegherea termenelor de valabilitate ale produselor din stoc. -verificarea și recepția mărfurilor intrate in depozit conform documentelor -verificarea mărfurilor care ies din depozit conform facturilor . Program lucru luni-vineri8-17 Cv-uri la adresa de mail sau relații la tel

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Iasi
Salvează căutarea