Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Gestionari depozit Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Cerințe: studii medii , experiență mai mare de 0.5 ani in domeniu, atestat stivuitorist, persoană ordonată, organizată, punctual, cunoștințe PC. Ofertă: posibilitate de dezvoltare profesională , -mediu de lucru profesionist. Descrierea postului: -recepția, inventarierea si eliberarea materialelor de construcții si bricolaj pe baza documentelor, -intretinere si evidență a stocului, -aranjarea mărfii,afișarea prețului corect, -semnalarea si comanda produselor cu stoc minim. Descrierea Societăți Koenig Tehnic Shop SRL : -este o societate in dezvoltare cu produse distribuite din producție proprie, experiență de 16 ani in domeniu, importator direct, modern cu Depozit ordonat si acoperit .

  • 1

    - Ține evidența stocului de elemente de stand; - Propune comanda pentru furnizorii de elemente de stand; - Pregătire comenzi de standuri/elemente de stand pentru furnizori; - Recepție elemente de stand venite de la furnizori; - Verificare și depozitare elemente de stand în depozit; - Pregătire standuri/elemente de stand conform comenzilor primite de la superiorul ierarhic direct; - Recepție standuri/elemente de stand din retur; - Recondiționare elemente de stand; - Pregătire elemente auxiliare standurilor (etichete, suport etichete, pictograme, etc.); - Preluare materiale de marketing de la furnizori. APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: -Cunoștințe de operare PC (MS Office); -Aptitudine generală de învățare; -Aptitudini de comunicare; -Aptitudini de calcul; -Aptitudinea de a lucra cu documente; -Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; -Atenție la detalii; -Inițiativă; -Spirit organizatoric; -Capacitate de a lucra în echipă și individual; -Rezistență la stres; -Punctualitate; -Seriozitate, cu simț de răspundere; -Capacitate bună de comunicare;

  • 7

    Candidatul ideal: - manevrare eficienta a dotarilor tehnice utilizate in indeplinirea sarcinilor postului; - disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; - invatare activa, spirit organizatoric, punctualitate, receptivitate; - capacitatea de a munci in echipa; - capacitate de integrare, profil etic profesional si uman; - atentie: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; Principale responsabilitati: - manipuleaza marfa (piese auto); - efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei; - efectueaza transferul de marfa din stocul central in substocuri si retur; - aranjeaza produsele pe rafturi cu ajutorul terminalelor mobile; - efectueaza inventarul stocului de marfa ori de cate ori este nevoie; - raporteaza sefului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; - pregateste marfa pentru livrare catre clientul final; Beneficii: - pachet salarial motivant, negociat in baza interviului - tichete de masa - tipul contractului: nedeterminat, cu norma intreaga, perioada de proba de 90 de zile Nu este necesara experienta in domeniu, oferim instruire la locul de munca. Te asteptam in echipa noastra!

  • Căutăm un nou coleg/ă pentru postul de PRIMITOR-DISTRIBUITOR MATERIALE, pentru locatia CSi Reghin! Alătură-te echipei noastre și poți beneficia de un mediu de lucru profesionist într-o companie multinațională, un salariu motivant, bonus de performanță, asigurare medicală, tichete de masă, decontarea transportului și pensie privată. Cerințe: Studii medii Autorizație stivuitorist eliberată ISCIR - valabilă (condiție obligatorie) Experiență minim 1 an într-un post similar (condiție obligatorie) Cunoștințe de utilizare PC (condiție obligatorie) Cunoștințe de baza în domeniul mecanic Capacitate de organizare și spirit de echipă Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi Responsabilități: Organizează spațiul de depozitare din departament Asigură încărcarea și/sau descărcarea mărfii Recepționează marfa și verifică concordanța între produsele recepționate și documentele care însoțesc marfa Aranjează marfa pe rafturi conform procedurilor Introduce marfa în stoc pe baza documentelor de intrare Menține permanent legatura cu departamentul Logistic cu privire la livrări și comenzi

  • Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta: minim 3 ani in domeniul aprovizionare; Persoana analitica, atenta la detalii, perfectionista, meticuloasa, ambitioasa, organizata ; Cunostinte avansate operare PC, pachet MS Office ( in special Excel, Outlook ) cunostinte de VMS constituie avantaj; Bune cunostinte programe de contabilitate, opereaza cu usurinta in softuri de contabilitate Permis de conducere B. Descrierea jobului Stabileste necesarul de comandat si plaseaza catre furnizori comenzile. Ofera suport colegilor din cadrul departamentului productie si se asigura ca intreaga activitatea de achizitii din cadrul companiei se deruleaza corect, astfel incat procesul de productie sa se deruleze fara intreruperi ; Rezolva problemele aparute in relatia cu furnizorii; Raspunde de corespondenta cu furnizorii externi, in ceea ce priveste achizitia produselor, asigurandu-se in permanenta de finalizarea tuturor proceselor de achizitie. Urmareste confirmarea comenzilor transmise si le confirma in sistem. Este responsabil de administrarea interna a tuturor documentelor aferente procesului de achizitii (inregistrare, sortare, actualizare); Urmareste termenele de livrare pentru comenzile plasate si pentru care a fost confirmat un termen de livrare. Organizarea activitatii de prospectare a pietei pentru materialele ce urmeaza sa se actizitioneze etc ; Planificarea activitatii de aprovizionare. Asteptam CV-urile dvs. la adresa de email: . Daca indepliniti criteriile pentru aceasta pozitie va vom contacta pentru a stabili un prim interviu. Salariul se discuta in cadrul interviului. Activitatea se desfasoara in loc. Sanpaul, jud. Mures. Programul de lucru: de luni pana vineri, de la ora 08:00 la 16:00. Prin inregistrarea CV-ului, sunteti de acord ca S.C. OPREA AVI-COM S.R.L. sa prelucreze datele dvs. cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, conform legislatiei in vigoare. Aveti dreptul de va opune prelucrarii, precum si dreptul de va retrage consimtamantul trimitandu-ne o cerere la adresa de email

  • Materom angajeaza Lucrator Gestionar piese auto: Candidatul ideal: - manevrare eficienta a dotarilor tehnice utilizate in indeplinirea sarcinilor postului; - disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; - disponibiltate la program in schimburi - invatare activa, spirit organizatoric, punctualitate, receptivitate; - capacitatea de a munci in echipa; - capacitate de integrare, profil etic profesional si uman; - atentie: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; Principale responsabilitati: - manipuleaza marfa (piese auto); - efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei; - efectueaza transferul de marfa din stocul central in substocuri si retur; - aranjeaza produsele pe rafturi cu ajutorul terminalelor mobile; - efectueaza inventarul stocului de marfa ori de cate ori este nevoie; - raporteaza sefului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; - pregateste marfa pentru livrare catre clientul final; Beneficii: - pachet salarial motivant, negociat in cadrul interviului - tichete de masa - tipul contractului: nedeterminat, cu norma intreaga, perioada de proba de 90 de zile Nu este necesara experinta in domeniu, oferim instruire la locul de munca. Trimite-ne CV-ul tau prin mesaj, te asteptam in echipa noastra!

  • Salveaza cautarea