Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Sibiu Disponibil din: 2020-10-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru depozitul DPD din Sibiu, Zona Industrială Vest Aeroport. Program de luni până vineri doar de noapte, intre 20:30 și 04:30. Oferim salariu net 2700 lei, bonuri de masă 600 lei și decontare transport între 86 și 250 lei în funcție de distanță. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat, minim 18 ani. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru depozitul de curierat DPD din Sibiu, zona aeroport (lângă Siemens Sykatec). Program de lucru de luni până vineri între 09:30 și 17:30 . Postul presupune activități de sortare colete pe destinații și manipulare colete. Oferim salariu net 2400 lei plus 600 lei card de masă plus decontare transport (maxim 200 lei). Cerințe: disponibilitate la efort fizic, cazier judiciar curat, minim 8 clase, domiciliu la maxim 10 km de Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest aeroport. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 2 ferim salariu net 2700 lei + 600 lei bonuri de masă + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - cazier judiciar curat - domiciliu sau chirie în Sibiu sau la maxim 10km de Sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm operatori pentru Mașină cu Laser CNC Abkant Presă de Injecție Cerințe minime: Experiență de 2 ani în operarea mașinilor numerice Constituie un avantaj, experiența pe: - controllerul Fanuc (CNC) - cunoștințe CYPCUT (Mașină de debitat cu Laser) - Controller Delem (Abkant) - controllerul Techmation (Presă de Injecție) Constituie avantaj deținerea de cunoștințe de desen tehnic și utilizarea programe CAD. Limba engleză constituie avantaj. Atentie la detalii și responsabilitate în abordarea activităților- dexteritate manuală Lucru eficient în echipă, comunicare eficace și gândire logică.
-
Societatea SC ANCORA T&I SRL angajează lucrător calificat in depozit. Detalii la .
-
Hi friends, Company in brasov looking for cnc operators(Turning and milling) Salary:650 euro 5 days eight hours work Accomodation and transportation provided by company TRC included. Expecting a machinist who is having knowledge in turning and milling and can do setting and offset adjustment and can understand the engineering drawing and can do edit in the program are eligible to attend the interview. Only candidates who is in romania and finished one year contract in the present employer. Noc needed. Who are all willing to attend the interview pls text me in private. Thank you
-
Angajăm Montatori Subansamble în cadrul unei companii din domeniul automotive, cu sediul in orașul Sibiu. Activitatea constă în efectuarea controlului vizual al pieselor ce urmează a fi asamblate și asamblarea componentelor electronice conform reperului.
-
Firma germana de procesare plante medicinale,are nevoie de 5 femei in hala. Angajare normala,nu pe contract sezonier. Se ofera 12.50 ora brut,contract pe minim 2 luni. Cazarea costa 9 euro pe zi. Ore de munca aproximativ 220 pe luna.
-
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Participa la inventare; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Angajăm lucrator in depozit cu sau fără experiență in depozit de PAL, MDF si blaturi pentru bucătărie Responsabilități: Preluarea de marfă de la furnizori/curieri Efectuarea recepțiilor de marfă Verificarea calitativ și cantitativ a mărfii primite Aranajarea mărfii pe rafturi Pregătirea și expedierea comenzilor Participarea la invetare Cerințe: Disponibilitate la efort și muncă fizică Candidatul trebuie să fie punctual Disponibilitate de a învăța Lucru in echipă Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Luni-Vineri Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sibiu din Strada Ștefan cel Mare, nr. 199, Sibiu Detalii și CV la nr. de telefon
-
Angajăm o persoană cu studii medii cu sau fără experiență pentru postul de legător documente. Programul de lucru este de luni-vineri de la 8-16:00. Necesită deplasare uneori
-
temPERSO Romania anjagaza CONTROLOR CALITATE! Cerinte : - Studii gimnaziale absolvite; - Nu este obligatorie experiența anterioară pe un post similar, dar prezintă un avantaj experiența de inspector de calitate; - Capacitatea de selectare a detaliilor; - Îndemânare, precizie şi rigurozitate în efectuarea operaţiilor specifice; Sarcini specifice: - Verificarea datelor de expirare a materialelor folosite pentru realizarea componentelor în cadrul verificărilor intermediare; - Marcarea produselor identificate și documentarea lor pe documentele de verificare; - Ducerea la îndeplinire a oricărei activități desemnate de personalul ierarhic superior în vederea desfășurării în bune condiții a activității în cadrul firmei, în legătură cu postul său; - Realizarea de verificări intermediare, ale componentelor și documentarea rezultatelor obținute; - Realizarea verificărilor finale, 100%, ale produselor finite și documentarea rezultatelor obținute; - Tratarea produselor neconforme respectând procedurile interne; - Realizarea etichetelor și etichetarea produselor verificate.
-
Rog seriozitate si atenție sporită la citirea anunțului: Angajăm 24 de muncitori necalificați, femei si bărbați, cu vârsta cuprinsa între 15 si 55 de ani, pentru ambalat si etichetat ciocolata la o fabrica de ciocolata în Germania. Ultima plecare, este pe data de 27 aprilie 2024 împreună cu restul grupului, unde vă voi însoții personal, dar se poate pleca si mai repede, după realizarea contractului. Răspund la telefon în intervalul: Luni - vineri: 14:00 - 21:00 Sambata - Duminică: 10:00 - 16:00 In caz de interes sporit pentru acest loc de munca, vă rog sa insistați cu apelurile până răspund, deoarece sună foarte multe persoane. Atenție, sunt persoană fizică, supervizor la fabrică si am primit sarcina de a angaja 24 de persoane. Munca este una de dificultate ușoară spre medie, fără normă, si fără efort fizic. Programul de lucru este de la 08:00 la 16:00 (8 ore) cu pauză de masă de la 12:30 la 13:00 Firma oferă (obligații specificate si in contract) : - Transport cu autocarul, care se va retrage din prima luna de salarizare (120 euro) - Cazare gratuită (trebuie plătite doar utilitățile in marja 25-70e de persoana) - Se oferă bani în avans pentru nevoi personale (mâncare, etc) : 500 de euro, care se retrag din prima luna de salarizare. - Se oferă 2,164.2 lunar net, bani pe care ii primiti in mana, din care se vor retrage banii de transport + utilitățile + banii împrumutați pentru nevoi personale. Calcul salarizare: 12,3e x 8 ore = 98.4 la zi. 98.4e x 22 de zile = 2,164.2 la lună lucrată fără sâmbete si duminici. Peste salariul net de 2,164.2 la lună, se poate lucra si sâmbăta si duminica, care sunt plătite EXTRA, la negru (bani specificați nici unde in contract) si se oferă cash la finalul zilei. Cazarea, este realizată in apartamente de 2 camere, 2 persoane per camera, baie si bucătărie la comun, pe fiecare apartament. Cazarea este gratuită, din punct de vedere al chiriei, dar trebuiesc plătite utilitățile(Curent electric, apă curentă, gaze naturale) , care se vor împărții la 4 persoane. Apartamentele, sunt utilitate cu toate cele necesare unei vieți modeste. Mașină de spălat rufe, frigider, cabină de duș, centrală termică individuală pe fiecare apartament. Am ținut foarte mult, la igiena voastră, așa că, am optat pentru saltele noi, in tiplă, lenjerie noua si veselă noua. Acte necesare (necesare la plecare) - Copie de Buletin (carte de identitate) legalizata la notar - ștampilă conform cu originalul. - Adeverință de la medicul de familie precum ca sunteți apt fizic si psihic de munca in strainatate ( ATENȚIE trebuie sa fie specificat pe adeverinta "in strainatate") in original. - Cazier judiciar Mentionez ca daca una dintre persoanele care urmeaza sa plece are dosarul incomplet la întâlnirea pentru plecare , RAMANE ACASA. Mentionez ca nu se percep taxe de mediere sau alte taxe inventate ,nu sunt firma , sunt persoana fizica un simplu angajat care lucrez in acest depozit de 5 ani si care am primit sarcina de a aduce 24 de oameni la munca, las la latitudinea fiecaruia dupa ce lucreaza si primeste salariul sa decida daca merit sau nu o mica atentie , iar ca implicare financiara sunt necesarii 100 de lei de persoana pentru inregistrarea contractului la ITM (inspectoratul teritorial de munca) acesti banii se platesc in mod direct catre ITM,fiind un contract european de munca trebuie inregistrat la ITM sa se faca dovada ca persoana angajata nu are pensie sau alt loc de munca pe perioada contractului, se face contract de munca de 3 luni de zile cu posibilitate de prelungire pe o perioada nedeterminata unde salarizarea se renegociaza in mod direct cu angajatorul.
-
DESCRIERE Cerintele noastre: -Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală, -Acurateţe în prelucrarea informaţiilor, -Atenție distributivă și la detalii, -Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor, -Corectitudine în relațiile de muncă, -Angajament profesional la nivel ridicat, -Permis de conducere categoria B. -Autorizatie ISCIR pentru stivuitor Responsabilitati: -Gestionarea fizica a stocului de marfa -Receptioneaza cantitativ şi calitativ marfa și manevrează bunurile aflate în depozit -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Pregăteşte şi verifică spaţiile de depozitare pentru produsele recepţionate şi asigură depozitarea lor în condiţii corespunzătoare, pe grupe de sortimente; -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Prezintă superiorului ierarhic, în timp real, date despre orice degradare sau deficienţă constatată la produsele din gestiune (materiale proprii cat si in depozitare) şi întocmeşte documentele specifice -Pregătește magazia pentru inventar și participă la inventarele anuale sau inopinante a produselor din gestiunea sa alături de comisia de inventar; -Verifică și sesizează problemele de calitate la curătenia din depozit -Alte sarcini punctuale privind gestionarea depozitului de materii prime Ce iti oferim noi: -Contract de muncă pe durată nedeterminată -Pachet salarial motivant -Bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi lucrată -Transport asigurat din localitatile: Săliste, Săcel, Orlat, Gura Râului, Mag, Fântânele, Cristian; Avrig, Turnu Roșu, Racovița, Tălmaciu, Vestem, Cisnădie -Alte avantaje care se vor discuta la interviul față în față Pentru mai multe detalii, aplica cu CV, iar noi te contactăm în cel mai scurt timp sau contactați-ne la telefon ( .
-
Angajam muncitor pentru activitatea de incarcare, descarcare, manipulare, presare, debitare intr-un centru de colectare deseuri hartie, carton si fier din Sibiu, str Henri Coanda, nr 63. Salariu final 3500 lei ( 3000 lei salariu, 200 lei transport, 300 lei bonuri de masa) Program de lucru Luni-Vineri 8-17. Telefon:
-
Companie producatoare de mobiler hotelier, angajam operator utilaj.Oferim salar dupa competenta, bonuri de masa,transport gratuit, prime de productie si se lucreaza intr-un singur schimb.
-
Angajam muncitor necalificat pentru presa de balotat hartie si carton. Salar: 3200 lei + bonuri de masa Program : Luni-Vineri de la 8-17. Telefon:
-
New Metric SRL, cu sediul in Sibiu, str. Barcelona, FN, jud. Sibiu, angajeaza OPERATOR masini unelte cu comanda numerica COR 722323 (5 posturi), studii medii, limba engleza, vechime minima 2 ani.CV-urile se pot depune la sediul firmei pana la data de . Informatii la telefon
-
Specificatii Numele companieiSC TRIGO ROMANIA SATip jobfull timeDescriereTRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive, angajeaza in Brasov controlori de calitate: CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni de lucru. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in toate fabricile automotive din Sibiu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE ESTE NEVOIE? Atentie la detalii; Atentia concentrata si distributiva bine dezvoltate; Flexibilitate; CE OFERIM? Salariu brut- 4000 lei, majorare la 4250 (dupa 3 luni); Tichete de masa- 35 lei zi; Ore suplimentare platite dublu; Spor de noapte- 25%; Spor de weekend- 10%; Bonus de performanta lunar- pana la 15% din salariu; Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten- 1000 lei; Asigurare de sanatate full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Transport decontat din Sibiu. Pentru informatii suplimentare:
-
Vrei sa lucrezi in domeniul calitatii? Atunci te vrem in echipa noastra ! Ce trebuie sa faca un controlor calitate? -Controlează piesele pe fluxul de producție la intervale prescrise de documentația existenta; -Prelevează mostre; -Verifică piesele, prin măsurători sau aprecieri vizuala, în conformitate cu instrucțiunile de verificare, desene, alte specificații tehnice; -Înregistrează datele de verificare in programul CASQ. -Analizează mostrelor inițiale la pornirea comenzilor; -Execută și documentează controlului la producția de mostre, serii 0 , etc.; -Documentează rezultatele. -Informează șeful de schimb, șeful de secție si inginerul de calitate cu privire la eventualele neconformități; -Urmărește și ia măsuri de blocare a produsului neconform; -Verifică sortările produselor neconforme; -Întocmește rapoarte de neconformități și urmărește realizarea măsurilor corespunzătoare pentru piese. Ce ne dorim de la angajati? -Experiența in domeniul calității prezinta un avantaj; -Cunoștințe de baza in desen tehnic; -Cunoștințe operare calculator (pachetul MS-Office și alte softuri aplicabile in industria automotive); -Spirit de observație; -Bune capacități de comunicare (oral si scris); -Bună capacitate de intervenție și spontaneitate în rezolvarea de probleme; -Spirit analitic; -Spirit de lucru in echipa colaborare eficientă cu alte persoane. Beneficii: Pentru a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată, oferim un pachet salarial atractiv (inclusiv prime de vacanță), pachet de servicii de sănătate, acces la programe de dezvoltare profesională, pachet de servicii non-financiare (reduceri la servicii medicale, spa și fitness, cultură și educație, mâncare și băutură, turism, reparații auto), cantină cu servire asistată, recompense pentru idei de îmbunătățire, oportunitatea de a lucra într-un mediu global competitiv. Contact: Sorin Topa
-
Mecanotech Engineering din Sibiu, caută un inginer pentru a se alătura echipei noastre din cadrul departamentului de proiectare mecanica a echipamentelor de automatizări industriale. Dacă ești o persoană pasionată de automatizări industriale, cu dorința de a lucra într-un mediu tehnic stimulant, te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilități: proiectarea mecanica a echipamentelor Verificarea și asigurarea conformității cu specificațiile tehnice ale proiectelor Efectuarea testelor de calitate și de performanță ale echipamentelor proiectate Identificarea și remedierea problemelor tehnice sau mecanice în timpul montajului Colaborarea strânsă cu echipa de montaj și cu alți membri ai echipei de producție pentru a asigura finalizarea proiectelor în timp util și în conformitate cu cerințele clientului Cerințe: Studii superioare în domeniul tehnic (de preferat inginerie mecanică, mecatronică sau automatizări industriale) Experiența si cunoasterea limbii engleze constituie avantaj Cunoștințe solide de desen tehnic și analiza tolerante dimensionale Abilități de diagnosticare și remediere a problemelor tehnice și mecanice Capacitatea de a lucra independent și în echipă, cu atenție la detalii și respectarea termenelor limită Abilități bune de comunicare și interacțiune cu ceilalți membri ai echipei și cu clienții foarte bune abilitati de exprimare atat verbal cat si in scris Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniul automatizărilor industriale, cu proiecte interesante și complexe Mediu de lucru profesionist, stimulant și inovator Pachet salarial competitiv, negociabil în funcție de experiență și competențe Dacă ești interesat și îndeplinești cerințele noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul actualizat la
-
Suntem în căutarea asistentilor medicali din an terminal si a asistentilor medicali care dețin deja o diplomă AMG care iși doresc o carieră în Austria... dar nu au cunoștințele de limba germană necesare pentru a putea profesa. Va oferim curs de limba germana până la nivelul B2 Dupa finalizarea cursului va oferim un loc de muncă într-unul dintre azilele de vârstnici cu care avem colaborare Angajare directă la Angajatorul Austriac Program: Turnus 5 săptămani cu 4 libere(pe care sa le petreci acasa cu familia ta) 14 salarii pe an Costurile pentru acest program sunt 6 rate a câte 200 lună după începerea lucrului. Aceste rate acoperă taxa de recunoastere a diplomei AMG pe teritoriul Austriei, suportul nostru în pregatirea tuturor documentelor necesare pentru recunoaștere cât si pentru înregistrarea la "Gesundheitsberuferegister" pentru a primi dreptu de a exercita ca AMG
-
Candidatul ideal - Răspunde de gestiunea fizică a stocului de echipamente, consumabile, materiale la nivelul punctului de lucru; - Onest, rezistent la stres, capacitate buna de relationare si spirit de echipa; - Cunostiinte operare Excel constituie avantaj. - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Recep ionarea i gestionarea cantitativă i calitativă a materialelor, uneltelor si echipamentelor de lucru. - Aprovizionarea depozitului de la magazinele de specialitate; - Supervizarea i coordonarea întregii activită i din depozit ( încărcarea, descărcarea, aranjarea materialelor ) - Răspunderea pentru preluarea mărfii cantitativ i calitativ; - Realizarea inventarelor; - Emiterea de avize de înso ire a mărfii;