Anunțuri
Locuri de munca Mures Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Companie de renume in productia de rulote de lux cauta Vopsitori Auto, pentru noul sezon de lucru din 2024. Incepe anul cu o oferta pe masura abilitatilor tale! Cazarea este asigurata si ai toate cheltuielile incluse. DATA INCEPERII: imediat; LOCATIE: Germania, Bavaria (langa Beyruth) OFERTA: 16,00 euro pe ora (cu germana B1) - 17,00 euro (cu germana B2 C1) + 40 euro diurna pe zi lucrata Salariu lunar L-V cu Lb. Germana(B1): (1870 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) 2710 euro NET Salariu lunar L-V cu Lb. Germana(B2 C1): (1970 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) 2810 euro NET Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu. Transport: regim propriu Este necesara masina personala sau gruparea cu alte persoane care detin Voucher de 50 euro de persoana pentru deplasarea in Germania* Trimite-ti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul VOPSITOR AUTO prin SMS sau Whatsapp la numarul 0749836591 si veti fi contactat in cel mult 48 de ore pentru interviu! CERINTE DE BAZA: - Peste 3 ani de experienta profesionala; - Capacitatea de a lucra in mod independent; - Permisul de conducere si masina personala sunt necesare pentru deplasarea la locul de munca; - Limba germana minim nivel B1 - conversational tehnic; - Limba germana minim nivel B2 C1 - conversational tehnic avansat DESCRIEREA JOBULUI: - Pregătirea pieselor vehiculului pentru vopsire - Tratarea și prelucrarea suprafețelor - Vopsirea vehiculelor și a pieselor auto - Lucrări minore de dezasamblare și asamblare - Verificarea curățeniei și a calității suprafețelor VERIFICARI INAINTE DE PLECARE: Interviu de recrutare cu MHR Consulting - testarea limbii engleze; Interviu de selectie cu angajatorul din Germania - testarea limbii germane; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6luni) in format fizic sau online; Permis de conducere categoria B constituie avantaj; TRANSPORT IN GERMANIA: In regim propriu cu masina personala sau cu un alt candidat care detine masina Transportul la locul de munca se realizeaza de asemenea cu masina personala; Rambursarea costurilor initiale de calatorie in Germania sub forma de voucher unic de 50 EUR pentru benzina; *In cazul in care nu detineti masina personala, aveti optiune de a va grupa cu o persoana care detine. PROGRAM DE LUCRU Timp de lucru: 5 zile pe sapt. L-V 8 h pe zi; Schimbul 1: 06:00 la 14:45; Pauza de masa: 45min pauză pe zi; Orele suplimentare : Sambata (optional); PLATA SALARIULUI: 16,00 euro pe ora (cu germana B1) - 17,00 euro (cu germana B2 C1) + 40 euro diurna pe zi lucrata Plata punctuala a salariilor pana la data de 15 a lunii urmatoare; Salariu lunar L-V cu Lb. Germana(B1): 2710 euro NET (1870 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) Salariu lunar L-V cu Lb. Germana(B2 C1): 2810 euro NET (1970 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) Vezi calculator salariu in functie de clasa de impozitare: https: www.brutto-netto-rechner.info gehalt calculeaza_salariul_brut_net_germania.php CAZARE: Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet); Cazare organizată se aflata la maxim 25km distanța de locul de munca; BENEFICII: 1) Oferta incepand de la 2700(germana B1) sa 2800(Germana B2 C1) euro net (salariu+diurna) 2) Cazarea asigurata la sosire in Germania pe perioada nedeterminata; 3)Prima de Craciun si de vacanta (dupa 6 luni de angajare) 4)Voucher benzina 50 euro de persoana pentru deplasarea in Germania 5)Asigurare legala de sanatate, sociala si de pensie, zile de concediu (in functie de vechimea in munca) 6)suport din partea MHR Consulting Romania pe toata perioada de sedere in Germania Trimiteti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul VOPSITOR AUTO prin SMS WhatsApp la numarul 0749836591 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu! DE REȚINUT: In cazul in care nu detineti masina personala pentru deplasare in Germania si la locul de munca va recomandam sa veniti catre noi cu o recomandare a unei persoane care detine si are aceeasi calificare ca dvs. Va garantam prioritate in cazul angajarii pentru atat pentru dvs. cat si pentru recomandarea efectuata.. Pe perioada cat veti locui in Germania va trebui sa va asigurati cheltuielile legate de hrana pana la incasarea primului avans de regula la 2 saptamani dupa angajare. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Recrutam Responsabil Documente Arhiva HR pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa. Ce ne dorim de la tine: - Studii superioare finalizate; - Minim 1 an experienta in domeniul resurselor umane; - Disponibilitate de adaptare a programului de lucru; - Buna capacitate de organizare, rigurozitate, minutiozitate, seriozitate, integritate; - Capacitate de integrare in termenele stabilite; - Deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Principalele responsabilitati ale rolului: - Colectarea informatiilor privind situatia actualilor angajati si a fostilor angajati din documentele de personal arhivate; - Asigurarea corectitudinii informatiilor colectate, in conformitate cu solicitarile primite din partea Departamentului Centru Servicii HR; - Prelucrarea si transpunerea acestor informatii in format electronic si transmiterea datelor catre Departamentul Centru Servicii HR; - Cercetarea documentelor din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate de catre angajatii E.ON; - Utilizarea sistemului de arhivare electronica a dosarelor de personal pentru angajatii activi; - Verificarea bunei functionari a aplicatiei de arhivare electronica si sesizarea eventualelor erori. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa 30 lei zi lucrata; - Program de lucru flexibil. Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre ne poti contacta la numarul: 0732 890 627.
-
Promovat
Căutăm un buldoexcavatorist cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Oferim un mediu de lucru stabil și un salariu competitiv. Căutăm pe cineva dedicat și interesat de un angajament pe termen lung, nu doar sezonier. Responsabilități: * Operarea eficientă și sigură a buldoexcavatoarelor. * Respectarea normelor de siguranță la locul de muncă. Beneficii: * Salariu competitiv. * Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Descriere: Formarea si coordonarea productiei sectiei de confectii metalice: coordonare sudori lacatusi, lansare in executie si supraveghere productie, evaluare rezultate Montarea, intretinerea, demontarea constructiilor metalice Realizare de ansamble si subansamble realizate prin sudura Organizarea locului de munca Urmarirea si verificarea calitatii executiei lucrarilor Aduce la cunostinta sefului ierarhic orice disfunctionalitate ce pote sa apara in procesul muncii sau care poate afecta bunul mers al activitatii Ia masuri pentru gospodarirea rationala a energiei electrice, apei si a celorlalte materiale de consum utilizate Utilizeaza echipamentele, sculele si materialele puse la dispozitie de societate pentru executarea sarcinilor de serviciu Respecta intocmai sarcinile si indicatiile primite de la seful direct cu privire la procesul tehnologic si materialele folosite (proportii, cantitati, calitate); Cerinte Experienta solida in productia de confectii metalice Cunoastere procedee sudura Citire si interpretare desen tehnic Experienta in lucru cu oamenii. Studii medii (liceu scoala profesionala). Oferta: Oportunitati de dezvoltare personala; Mediu de lucru modern si placut.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
BENEFICII: Tichete de masa 40 RON zi lucrata; Bonus de sezon: 500 RON (min); 1000 RON (target); 1500 RON (max); 2000 RON (extra mile) brut; Prima de Paste (daca sunt angajatii nostri in perioada Pastelui Ortodox Catolic) 810 RON net; Prima de vacanta Inclusa in pachetul salarial sub forma de prima; Bonus de loialitate (daca a mai lucrat la noi) 1500 RON brut (acordat in 2 transe: 60% dupa prima luna si 40% la final de contract); Sporuri Sporuri de noapte (25%), de weekend (100%), de sarbatori legale (200%) si de ore suplimentare (100%); Transport Decont abonament transport in comun. Daca nu exista transport in comun pe ruta respectiva, decont in contravaloarea unui abonament pe acea ruta Pentru cei care vin singuri in masina personala, decont combustibil in contravaloarea unui abonament pe ruta respectiva. Pentru cei care isi pun masina personala la dispozitie si preiau 1-2 colegi: bonus forfetar de 200 RON + decont combustibil in baza bonurilor de max 400 RON luna; Abonament medical Abonament medical la Regina Maria (sau parteneri).
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 Program L-V 08 - 18
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Meding Computers Brasov angajeaza tehnician service copiatoare si imprimante, CU EXPERIENTA pentru judetul Brasov Beneficii: - Masina de serviciu - Bonuri de masa - Se asigura relocare. Cerinte minime obligatorii: - Permis cat. B - Experienta profesionala MINIM 2 ANI in domeniu. Salarizare in functie de experienta 3000-5000 Lei net
-
SC Niraj Prodcom SRL, societate de transport persoane, angajeaza soferi categoria D, pentru efectuarea de curse regulate.
-
-
Descrierea jobului Obiectivele tale: • Sa servesti clientii METRO in mod activ, oferind informatii despre produsele si serviciile METRO, ajutand clientii la manipularea produselor astfel incat sa cumpere rapid si usor ceea ce isi doresc; • Sa asiguri prezenta marfurilor la raft in mod direct, asigura prezenta preturilor langa produse si informarea corecta si completa a clientului despre produsele si serviciile comercializate; • Sa receptionezi si sa inventariezi stocul de marfa in acord cu legislatia si standardele METRO pentru a avea stocul scriptic egal cu stocul faptic; • Sa asiguri calitatea, prospetimea si termenul de valabilitate al produselor expuse in zona comerciala si in spatiul de depozitare; • Sa factureezi si sa incaseazi contravaloarea produselor, conform procedurilor si instructiunilor interne, atunci cand este necesar Beneficii: • Salariu competitiv, format din salariu fix, tichete de masă, prime și bonusuri • Posibilitati reale de dezvoltare a carierei • Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii multinaţionale
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Angajam instalator pentru lucrari de instalatii sanitare si termice. Oferim seriozitate si cerem seriozitate. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata,salarizare decenta,tichete de masa.
-
Angajam inginer sau tehnician pentru reparatii si centrale termice Asiguram specializare
-
Candidatul ideal: Cautam o persoană organizata, atenta la detalii, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva. Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar. Experienta anterioara in programul SAGA este un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Cunostinte de baza in contabilitate primara. Cunostinte operare calculator (Word, Excell). Limba engleza - nivel mediu. Responsabilitățile postului: Intocmeste avize de marfa pentru marfa expediata si note de intrare-receptie pentru marfa sosita in depozit. Inregistreaza facturi. Realizeaza diferite rapoarte specifice activitatii. Pachet salarial: salariu fix tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa , sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
-
Candidatul ideal: Cautam o persoană responsabilă și amabila, cu abilități de comunicare, orientată spre îndeplinirea nevoilor clientului, cu o atitudine proactivă și energie pozitivă Experienta similara in vanzari reprezinta un avantaj Cerinte: Absolvent studii medii. Sunt necesare cunostinte de operare PC ( Word, Excell) la nivel mediu Cunostinte de limba engleza ( citit, vorbit, scris) la nivel mediu. Experienta anterioara de operare intr-un program de gestiune. Responsabilitățile postului: Ofera recomandari de produse si transmite oferte catre clienti. Asigura suport clientilor si promoveaza produsele din portofoliul companiei Armos Services. Efectueaza operatiuni de contabilitatea primara: emite facturi pentru operatiunile de vanzare efectuate, incaseaza numerar, emite bonuri fiscale. Urmareste stocul de produse din showroom si efectueaza operatiuni de transfer intre gestiuni. Pachet salarial: salariu fix bonus individual in functie de vanzarile lunare tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa , sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
-
Execută lucrări de reparații accidentale și preventive, de natură electrică și de automatizare, la instalațiile industriale de producție și pentru utilități: - diagnosticare defecte; - reparații căderi accidentale; - înlocuiri părți componente și parametrizări (invertoare, PLC-uri, touch pannels, etc); - întreținere tablouri electrice și de comandă: înlocuire filtre, curățenie interioară, desprăfuire, verificări cu camera termo; - rapoarte de termoviziune; Participă la schimbările de flux de fabricație, punere în funcțiune utilaje, schimbare locație utilaje, amplasare de noi dispozitive și instalații necesare bunei funcționări a proceselor, inclusiv racordare la utilități (apă, aer, etc.). Propune și participă activ la implementarea îmbunătățirilor de natură electrică / automatizări. Pune în practică planul de mentenanță planificată. Execută lucrări de instalații electrice la clădiri. Urmărește buna funcționare a echipamentelor și utilităților, pe partea electrică / automatizări și propune soluții. Experiență și competențe: Studii tehnice în unul din domeniile electric, automatizări. Experiență relevantă într-un post cu atribuții similare. Beneficii: Nivel competitiv de salarizare. Oportunitatea de a lucra într-un Grup internațional de prestigiu din Europa. Veți face parte dintr-o echipă de profesionisti care se mândrește cu produsele și serviciile oferite. Cererile pot fi depuse la sediul companiei din Glodeni, 302A, Jud. Mures sau prin e-mail. Informatii la tel.:
-
Anunț de Angajare: Recepționer Recepționeră Haller Boutique din Targu Mures caută un una Recepționer Recepționeră pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: * Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate * Efectuarea check-in check-out și gestionarea rezervărilor * Furnizarea informațiilor necesare oaspeților cu privire la facilitățile hotelului și atracțiile locale * Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței * Soluționarea solicitărilor și plângerilor oaspeților într-un mod prompt și eficient * Păstrarea registrului actualizat și gestionarea plăților Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al recepției este un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie * Abilități excelente de comunicare și prezentare * Cunoștințe de baza de limba engleza atât scris, cât și vorbit * Abilități de rezolvare a problemelor și atenție la detalii * Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Oferim: * Oportunități de dezvoltare profesională * Mediu de lucru plăcut și colaborativ * Salariu atractiv Dacă sunteți o persoană cu atitudine pozitivă, orientată către clienți și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email: Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre! Hotel Haller Boutique
-
Atlas Sport SRL cauta Lăcătuș mecanic în construcții. Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu - capacitate de munca in echipa - capacitate sa respecti termene limita Atributii: - să știe să traseze, debiteze, găurească, polizeze, îndoaie, roluiască, calibreze, sudeze, - sa șlefuiască elemente metalice astfel încat să obțină ansamble/subansamble metalice, - să realizeze construcții metalice felurite cu ajutorul ansamblelor/subansamblelor și altor materiale și elemente simple, - să monteze și să demonteze diverse construcții metalice, - să întrețină și să repare construcții metalice; - sa faca lucrări de prelucrare a tablelor diferitelor profile, metalice și țevi rotunde sau rectangulare prin: tăiere- debitare, ajustare, găurire, filetare, alezare, îndreptare la rece, la cald (șpanuire), fasonare de table la cald prin ciocănire, îndoire, calibrare, etanșareATL Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Candidatul Ideal Esti binevenit in echipa noastra daca indeplinesti urmatoarele: Ai o atitudine pozitiv-constructiva Poti lucra in conditii de stres Abilitatile tale de comunicare sunt peste nivelul mediu atat la birou cat si la distanta Ai initiativa si o buna capacitate de a finaliza actiunile Ai o abilitatie buna in a coordona proiecte in mai multe judete prin delegarea de responsabilitati, respectiv verificarea si controlul executiei lucrarilor Cunosti tehnologiile de executie pentru lucrarile de constructie Poti opera pe calculator in MS Office, Autocad si programe de devize Esti experimentat in domeniu ( 1-2 ani ) Ai studii tehnice Descrierea jobului Ce asteptari avem de la tine pentru jobul acesta? Coordonezi eficient toate activitatile necesare executarii proiectelor, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate Ne ajuti sa imbunatatim modul de lucru prin realizarea si implementarea de norme si proceduri, altele decat cele existente Oferi sprijin in intocmirea ofertelor de pret pentru consultanta tehnica; Asiguri consultanta tehnica in alegerea solutiilor potrivite in ceea ce priveste activitatea de ofertare catre clienti; Colaborezi cu directorul general adjunct si cu directorul tehnic Esti deschis in a rezolva orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizatorice departamentale in limitele de competenta ale postului ocupat. Realizezi vizite in teren - la nevoie Ce-ti oferim? oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica, faina si tanara care munceste dar se si distreaza impreuna (picnicuri tematice, teambuilding-uri, iesiri la film bowling parc de aventura) traininguri si instruiri specifice postului dar nu numai, pentru ca incurajam dezvoltarea continua (biblioteca interna iti sta mereu la dispozitie) salariu atractiv si beneficii de care te poti bucura alaturi de familia ta multe altele pe care le vei descoperi la noi :)
-
Pepiniera Pinus din Câmpu Cetății, angajează vânzător (vânzătoare) cu carte de muncă și angajare imediată. Domeniu de activitate: comercializare plante ornamentale Locație : în incinta magazinului din Câmpu Cetății Cerințe: 1. abilități de comunicare 2. persoană organizată și responsabilă 3. limbi la nivel conversațional, obligatorii: română și maghiară 4. cunoștinte minime operare PC (Word, Excel, etc.) 5. cu sau fără experiență în domeniu