Anunțuri
Locuri de munca Mures Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Ești o persoană atentă la detalii și îți place să interacționezi cu cât mai multe persoane? Te așteptăm în echipa restaurantului LUAR din cetate ! Căutăm ospatari cu experiență în domeniu și oferim salariu atractiv și angajare pe perioadă nedeterminată. Varsta minima 18 ani. Trimite-ne un CV, iar pentru mai multe informații contactează-ne la
-
Promovat
Recrutam Responsabil Documente Arhiva HR pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa. Ce ne dorim de la tine: - Studii superioare finalizate; - Minim 1 an experienta in domeniul resurselor umane; - Disponibilitate de adaptare a programului de lucru; - Buna capacitate de organizare, rigurozitate, minutiozitate, seriozitate, integritate; - Capacitate de integrare in termenele stabilite; - Deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Principalele responsabilitati ale rolului: - Colectarea informatiilor privind situatia actualilor angajati si a fostilor angajati din documentele de personal arhivate; - Asigurarea corectitudinii informatiilor colectate, in conformitate cu solicitarile primite din partea Departamentului Centru Servicii HR; - Prelucrarea si transpunerea acestor informatii in format electronic si transmiterea datelor catre Departamentul Centru Servicii HR; - Cercetarea documentelor din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate de catre angajatii E.ON; - Utilizarea sistemului de arhivare electronica a dosarelor de personal pentru angajatii activi; - Verificarea bunei functionari a aplicatiei de arhivare electronica si sesizarea eventualelor erori. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa 30 lei zi lucrata; - Program de lucru flexibil. Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre ne poti contacta la numarul: 0732 890 627.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Anunț de Angajare: Recepționer Recepționeră Haller Boutique din Targu Mures caută un una Recepționer Recepționeră pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: * Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate * Efectuarea check-in check-out și gestionarea rezervărilor * Furnizarea informațiilor necesare oaspeților cu privire la facilitățile hotelului și atracțiile locale * Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței * Soluționarea solicitărilor și plângerilor oaspeților într-un mod prompt și eficient * Păstrarea registrului actualizat și gestionarea plăților Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al recepției este un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie * Abilități excelente de comunicare și prezentare * Cunoștințe de baza de limba engleza atât scris, cât și vorbit * Abilități de rezolvare a problemelor și atenție la detalii * Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Oferim: * Oportunități de dezvoltare profesională * Mediu de lucru plăcut și colaborativ * Salariu atractiv Dacă sunteți o persoană cu atitudine pozitivă, orientată către clienți și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email: Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre! Hotel Haller Boutique
-
Atlas Sport SRL cauta Lăcătuș mecanic în construcții. Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu - capacitate de munca in echipa - capacitate sa respecti termene limita Atributii: - să știe să traseze, debiteze, găurească, polizeze, îndoaie, roluiască, calibreze, sudeze, - sa șlefuiască elemente metalice astfel încat să obțină ansamble/subansamble metalice, - să realizeze construcții metalice felurite cu ajutorul ansamblelor/subansamblelor și altor materiale și elemente simple, - să monteze și să demonteze diverse construcții metalice, - să întrețină și să repare construcții metalice; - sa faca lucrări de prelucrare a tablelor diferitelor profile, metalice și țevi rotunde sau rectangulare prin: tăiere- debitare, ajustare, găurire, filetare, alezare, îndreptare la rece, la cald (șpanuire), fasonare de table la cald prin ciocănire, îndoire, calibrare, etanșareATL Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Candidatul Ideal Esti binevenit in echipa noastra daca indeplinesti urmatoarele: Ai o atitudine pozitiv-constructiva Poti lucra in conditii de stres Abilitatile tale de comunicare sunt peste nivelul mediu atat la birou cat si la distanta Ai initiativa si o buna capacitate de a finaliza actiunile Ai o abilitatie buna in a coordona proiecte in mai multe judete prin delegarea de responsabilitati, respectiv verificarea si controlul executiei lucrarilor Cunosti tehnologiile de executie pentru lucrarile de constructie Poti opera pe calculator in MS Office, Autocad si programe de devize Esti experimentat in domeniu ( 1-2 ani ) Ai studii tehnice Descrierea jobului Ce asteptari avem de la tine pentru jobul acesta? Coordonezi eficient toate activitatile necesare executarii proiectelor, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate Ne ajuti sa imbunatatim modul de lucru prin realizarea si implementarea de norme si proceduri, altele decat cele existente Oferi sprijin in intocmirea ofertelor de pret pentru consultanta tehnica; Asiguri consultanta tehnica in alegerea solutiilor potrivite in ceea ce priveste activitatea de ofertare catre clienti; Colaborezi cu directorul general adjunct si cu directorul tehnic Esti deschis in a rezolva orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizatorice departamentale in limitele de competenta ale postului ocupat. Realizezi vizite in teren - la nevoie Ce-ti oferim? oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica, faina si tanara care munceste dar se si distreaza impreuna (picnicuri tematice, teambuilding-uri, iesiri la film bowling parc de aventura) traininguri si instruiri specifice postului dar nu numai, pentru ca incurajam dezvoltarea continua (biblioteca interna iti sta mereu la dispozitie) salariu atractiv si beneficii de care te poti bucura alaturi de familia ta multe altele pe care le vei descoperi la noi :)
-
Pepiniera Pinus din Câmpu Cetății, angajează vânzător (vânzătoare) cu carte de muncă și angajare imediată. Domeniu de activitate: comercializare plante ornamentale Locație : în incinta magazinului din Câmpu Cetății Cerințe: 1. abilități de comunicare 2. persoană organizată și responsabilă 3. limbi la nivel conversațional, obligatorii: română și maghiară 4. cunoștinte minime operare PC (Word, Excel, etc.) 5. cu sau fără experiență în domeniu
-
Ce cautam? Persoana cu studii superioare finalizate (preferabil in domeniul tehnic, constructii) Ne dorim sa cunosti programe de operare PC ( ERP, CRM, Corel Draw ) Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, negociere si vanzare Persoana dinamica, ambitioasa si perseverenta Sa ai abilitati de persuasiune si o buna capacitate de a relationa Sa ai abilitatea de a intelege si prezenta aspecte tehnice Seriozitate si stabilitate Autodidact ( iti insusesti detalii despre produsele si serviciile companiei ) Disponibilitate pentru deplasare Permis de conducere Ce responsabilitati vei avea? Cunoasterea companiei si promovarea serviciilor in relatia cu prospectii din tara Contactarea acestora telefonic prin email face to face Planificarea vizitelor si efectuarea lor conform targetului ( prezentari, corespondenta, intalniri ) Realizarea unui plan de promovare a locurilor de joaca si a terenurilor de sport către stakeholderii companiei în zona alocată. Raportarea catre seful direct a tuturor activitatilor si rezultatelor zilnice Participarea la evenimente campanii de marketing și follow-up pe orice relație generată. Ce-ti oferim? colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv salariu fix + sistem de comisionare bonusare : in functie de praguri atinse si in functie de evolutie
-
Daiami Hotel SRL Targu Mures angajeaza personal bucatarie: - Un ajutor bucatar: 4 posturi - Un lucrator Room-Service Hotel: 1 post - Un bucatar: 1 post - se lucreaza in schimburi de 2 5 zile pe saptamana -program de lucru 10:00-22:00 -disponibilitate de incepere din 2024 -salariu atractiv depinde de experienta Se trimite CV-ul prin situl aici Mai multe detalii si programare interviu la numarul de telefon afisat.
-
Societatea noastră dorește să își lărgească echipa cu un asistent de birou, în regim part-time (3 zile săptămână), la sediul biroului din Tg.-Mureș. Candidatul ideal trebuie să fie absolvent de liceu, să aibă cunoștințe bune de limba engleză sau germană (scris și vorbit), cunoştinţe bune de operare PC (procesare text Word, calcul tabelar Excel, programe de prezentare PowerPoint ) și să aibă experiență în domeniu cel puțin 6 luni. Responsabilitati si sarcini - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta - indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport) - elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management - procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului - convoacă participantii la sedintele firmei - participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor - participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei - căutarea angajatilor forței de muncă, în domeniul construcțiilor, - crearea publicarea anunțurilor de locuri de muncă (site-uri online, ziar local sau de largă răspândire) - organizarea desfășurarea interviurilor de angajare - semnarea contractelor cu angajatii - transmiterea documentelor pentru obținerea certificatului A1 - transmiterea documentelor în vederea înregistrării angajaților la consultantul fiscal, - crearea, preluarea și verificarea facturilor - livrarea documentelor contabile contabilului - editarea textului pe site-ul firmei în limba română - contactarea unor companii pentru a realiza postere pentru căutarea angajaților , după caz - căutarea cooperărilor cu alte companii ( la cererea societății), - alte atribuții . Alte detalii suplimentare se pot furniza la telefon, de luni-vineri, intre 9:00 - 17:00
-
SC SIBA PACKAGING SRL, cu sediul inReghin, IERNUTENI, nr 174, Județ Mureș, angajează un număr de 2(doi) AMBALATOR MANUAL, cod COR: 932101 Se ofera pachet salarial atractiv, incepând de la 3300 salar brut de incadrare urmand sa creasca, in functie de orele lucrate si performanta. Daca este necesar se ofera si cazare plus bonuri de masa. Pentru informatii suplomentare, sunati la: CV-urile se pot depune pe email sau la sediul firmei. Pentru orice informații suplimentare sunați la tel , persoana de contact: SIKO JANOS
-
Descriere Daca doresti sa lucrezi intr-un mediu stabil, corect si propice dezvoltarii, te asteptam cu drag in echipa noastra! Cautam o persoana energica, pozitiva si implicata. Cerinte: - Studii medii sau superioare; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunoaşterea pachetului MS Office (Word, Excel) - Experienta de lucru intr-un program de gestiune; - Cunostinte de contabilitate primara; - Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare si lucru în echipa; - Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor; - Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie; - Motivare si dorinta de a invatare Responsabilitati: -Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă: -Asista la livrarea marfi; -Asigura necesarul de ambalaje pentru zona de ambalare pe baza fisei de consum; -Asigura stocul necesar pentru: materiale si echipamente de curatenie,soluti de igenizare si spalare,echipamente de protectie, etc. -Păstrează documentele justificative legate de stocuri; -Efectuează lunar inventarul stocului de marfă; -Participă activ la operaţiunile de încărcare descărcare a mărfii; -Răspunde de acurateţea înregistrărilor în stoc şi oferă informaţii despre stocuri; -Respectă legislaţia de gestiune a stocurilor; -Asigura suportul pt celelalte departamente -Emite diverse rapoarte solicitat,atributii secundare de raportare Beneficii: Oferim un salariu motivant si bonuri de masa. Posibilitatea de a lucra pe termen lung, in cadrul unei echipe tinere si dinamice; Program de lucru full time.
-
Salon de infrumusetare (frizerie, coafura, manichiura-pedichiura, cosmetica) inchirieaza doua posturi de coafeza intr-o locatie moderna cu vechime de peste 17 ani, in Tudor-Bdul Pandurilor, cu vad comercial excelent.Informatii la telefon : .
-
Intreprindere de productie elemente de tapiterie pentru interiorul autovehiculelor, angajeaza operatori, activități diverse, obligatoriu cu permis de conducere categoria B, din zona Ludus, Tarnaveni sau împrejurimi. Oferim salariu brut 3.650 lei luna plus tichete de masa la valoare de 30 lei zi lucrata, 100 lei bouns zi de nastere, 150 - 300 lei tichete cadou pentru ocazii (paste, craciun, etc), 21 zile concediu platit, angajare cu acte in regula și masina de serviciu fabricatie 2023 Renault Trafic 8+1.
-
Cerințe: - Studii superioare in domeniul Electronică / Automatizări / Electrotehnica / Electromecanica - Cunoștințe de operare Word / Excel la nivel avansat - Disponibilitate la deplasări și delegații in tara. - Abilități de coordonare și organizare bine dezvoltate - Persoana dinamica, dispusă să învețe programe și tehnologii noi. - Spirit de echipa - Sediul este la Târgu Mureș Candidatul trebuie sa coordoneze echipa de service existenta in ceea ce privește intervențiile programate, urgențele, cât și montajele. Oferă suport tehnic telefonic și on site pentru tehnicieni cât și pentru clienți Întocmește ofertele de montaj / Service pentru clienți. Verifica evoluția lucrărilor și a calității acestora, precum și respectarea termenelor asumate. Oferim: - Pachet salarial motivant in funcție de aptitudini și experiența - Mașină de servici - Laptop / telefon - Posibilitate de creștere într-o echipă dinamică. - Sediul în Târgu Mureș. Așteptăm CV-urile dumneavoastră pe email
-
Angajam soferi profesionisti pentru Autobasculante 8x4. Detalii la telefon:-
-
Căutăm un buldoexcavatorist cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Oferim un mediu de lucru stabil și un salariu competitiv. Căutăm pe cineva dedicat și interesat de un angajament pe termen lung, nu doar sezonier. Responsabilități: * Operarea eficientă și sigură a buldoexcavatoarelor. * Respectarea normelor de siguranță la locul de muncă. Beneficii: * Salariu competitiv. * Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Suntem o companie 100% românească, care ofera o gama variata de solutii de eficienta energetica precum iluminat eficient, cogenerare, realizarea de studii de fezabilitate, audit energetic, instalarea de sisteme fotovoltaice. Pana in prezent am instalat sisteme solare de peste 12 Mw incepand cu sisteme rezidentiale dar cu o preocupare mai intensa spre partea industriala unde am instalat sisteme intre 100kw-800kw. Candidatul ideal Experiență în domeniul electric; Diploma de calificare; Condiție fizica buna; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate Permis de conducere cat. B constituie avantaj Descrierea jobului Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau îngropată; Montarea și manipularea structurii de susținere a instalației electrice; Montarea invertorului; Realizarea legăturilor electrice intre panouri fotovoltaice, invertoare; Realizarea instalațiilor paratrasnet și a prizelor de pământ; Analizarea informațiilor și obținerea tuturor datelor necesare pentru realizarea lucrărilor în condiții optime tehnice și calitative; Identificarea locurilor de montaj pentru echipamente in conformitate cu planurile de execuție; Alegerea soluțiilor optime pentru lucrări și coordonarea cu responsabilul lucrării de instalare a panourilor fotovoltaice; Punerea în funcțiune a instalației. Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata;Pachet salarial motivant;Transportul si cazarea organizata de către companie la deplasăriDiurna asigurata pe perioada deplasariiOportunități de avansare și modificări salariale;Echipament de munca de înaltă calitate
-
Angajam soferi camion 40T cu experiență Se lucrează doar pe intern Cerem si oferim seriozitate Contract de munca pe o perioada nedeterminata Camion cu semiremorca prelata 40 T Fiecare pauza saptamanala este de minim 45 de ore ( nu se fac pauze reduse de 24 ore } Fiecare pauza saptamanala se face acasa la adresa angajatului Oferim flexibilitate in cererea de zile libere catre angajat Oferim zile libere si in mijlocul saptamanii Oferim carburant in plus de salariu pt masina dvs Oferim prime de sarbatori pt angajatii nostri Oferim bonusuri pt diferite aptitudini de lucru Oferim cea mai buna salarizare pe acest segment !!! Disponibilitate de posturi pt judetele : MS, BN, HR, CJ Pentru a face parte din echipa noastra , aveti nevoie de: - Permis categoria C+E - Atestat de Marfuri ( CPI/CPC) - Analize medicale tip siguranța circulatiei Responsabilitati : - Efectueaza servicii de transport marfa pe traseu intern ( România ) - Respecta programarea la încarcare si descarcare - Respecta legislația in vigoare privind circulația pe drumurile publice - Respectă exploatarea camionului în parametrii optimi si normali -Sa fie persoana responsabila si serioasa in activitatea prestata - Salarizare intre 6000 ron - 8000 ron
-
Angajez ofer , agent vânzări în domeniul electricelor.
-
Alatura-te unei echipe puternice de profesionisti! Candidatul Ideal Studii medii Liceu, Scoala de meserii , Scoala profesionala, Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice si/sau curenti slabi - de dorit, Autorizatie ANRE grad II B - de dorit Permis conducere cat B - de dorit Capacitate normală de adaptare la condi iile de muncă. Buna capacitate de comunicare. Seriozitate si dinamism Persoana organizata Fara cazier Se va face verificarea teoretica si practica a cunostintelor Descrierea jobului Locul de munca este in santier, Responsabilitati: cite te i interpretează corect schema electrică; alege materialele, dispozitivele, echipamentele i aparatele de măsură conform specifica iilor din schemă; stabile te traseul instala iei în func ie de cerin e i disponibilită i; montează tuburile de protec ie, conductorii i echipamentele i realizează conexiunile i izola iile conform schemei i normelor tehnice de securitatea muncii; pune sub tensiune instala ia i utilizează aparate, tehnici i proceduri specifice pentru verificarea func ionării acesteia; repară sau înlocuie te eventualele echipamente defecte, conductori, izola ii etc. conform cerin elor Beneficii: Salariu atractiv, asigurare de risc si accidente, bonuri de masa/diurna, Numai candidatii selectati vor fi contactati.
-
Angajam conducator auto C+E pentru transport marfa generală si agabaritic, incepand din ianuarie 2024. Se lucrează TUR-RETUR! Cerinte-Atestat profesional marfa si agabaritic --Card Tahograf,Pasaport. -Fara antecedente penale si antecedente rutiere. Oferim 102 euro zi plus bonusuri pe realizari.
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv bancar in orasul Targu Mures Cerinte: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat de agent de securitate sau adeverinta de inscriere la curs; Oferim: - salariu atractiv, fara intarzieri la plata; - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; - posibilitatea majorarii salariului in functie de performanta. Pentru informatii suplimentare, va rog sa sunati la numarul de telefon .