Anunțuri
Locuri de munca Mures Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm un buldoexcavatorist cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Oferim un mediu de lucru stabil și un salariu competitiv. Căutăm pe cineva dedicat și interesat de un angajament pe termen lung, nu doar sezonier. Responsabilități: * Operarea eficientă și sigură a buldoexcavatoarelor. * Respectarea normelor de siguranță la locul de muncă. Beneficii: * Salariu competitiv. * Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Promovat
Ce cautam? Persoana cu studii superioare finalizate (preferabil in domeniul tehnic, constructii) Ne dorim sa cunosti programe de operare PC ( ERP, CRM, Corel Draw ) Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, negociere si vanzare Persoana dinamica, ambitioasa si perseverenta Sa ai abilitati de persuasiune si o buna capacitate de a relationa Sa ai abilitatea de a intelege si prezenta aspecte tehnice Seriozitate si stabilitate Autodidact ( iti insusesti detalii despre produsele si serviciile companiei ) Disponibilitate pentru deplasare Permis de conducere Ce responsabilitati vei avea? Cunoasterea companiei si promovarea serviciilor in relatia cu prospectii din tara Contactarea acestora telefonic prin email face to face Planificarea vizitelor si efectuarea lor conform targetului ( prezentari, corespondenta, intalniri ) Realizarea unui plan de promovare a locurilor de joaca si a terenurilor de sport către stakeholderii companiei în zona alocată. Raportarea catre seful direct a tuturor activitatilor si rezultatelor zilnice Participarea la evenimente campanii de marketing și follow-up pe orice relație generată. Ce-ti oferim? colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie activități recreative în echipă, climat prietenos și suportiv salariu fix + sistem de comisionare bonusare : in functie de praguri atinse si in functie de evolutie
-
Promovat
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
Promovat
Recrutam Responsabil Documente Arhiva HR pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa. Ce ne dorim de la tine: - Studii superioare finalizate; - Minim 1 an experienta in domeniul resurselor umane; - Disponibilitate de adaptare a programului de lucru; - Buna capacitate de organizare, rigurozitate, minutiozitate, seriozitate, integritate; - Capacitate de integrare in termenele stabilite; - Deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Principalele responsabilitati ale rolului: - Colectarea informatiilor privind situatia actualilor angajati si a fostilor angajati din documentele de personal arhivate; - Asigurarea corectitudinii informatiilor colectate, in conformitate cu solicitarile primite din partea Departamentului Centru Servicii HR; - Prelucrarea si transpunerea acestor informatii in format electronic si transmiterea datelor catre Departamentul Centru Servicii HR; - Cercetarea documentelor din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate de catre angajatii E.ON; - Utilizarea sistemului de arhivare electronica a dosarelor de personal pentru angajatii activi; - Verificarea bunei functionari a aplicatiei de arhivare electronica si sesizarea eventualelor erori. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa 30 lei zi lucrata; - Program de lucru flexibil. Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre ne poti contacta la numarul: 0732 890 627.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Cerinte: Studii superioare de profil tehnic in domeniul petrol-gaze Experienta minim 3 ani Bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Cunostinte utilizare operare tehnica de calcul (PC) Experienta in proiecte de constructii in domeniul petrol si gaze, lucrari de suprafata pentru careuri foraj sonde si echipari de suprafata conducte. Locatia santierelor: Jud. Gorj si Dolj. Disponibilitate pentru deplasari si relocare; Responsabilitati: Colaboreaza cu Sefii de Santier, subcontractorii etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametrii calitativi specificati; Elaboreaza planul de proiect: identifica sarcinile, planifica activitatile, identifica activitatile critice, evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea proiectului; Realizeaza, impreuna cu echipa desemnata de proiect, graficul de executie al proiectului tinand cont de etapele de executie si de resursele disponibile; Estimeaza, cuantifica si inregistreaza eventualele devieri de la proiect (specificatii tehnice si economice). Identifica cat mai devreme cauzele si ia masuri pentru rezolvarea lor; Realizeaza, impreuna cu echipa desemnata de proiect, graficul de executie al proiectului tinand cont de etapele de executie si de resursele disponibile; Intocmeste dosarul proiectului cartea tehnica care contine toate documentele generate in cadrul proiectului, de la documentatia tehnica, documentele livrate in cadrul proiectului, corespondenta purtata pe perioada derularii proiectului, inregistrarile efectuate in conformitate procedura de lucru. Beneficii: Climat de lucru profesionist; Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial Foarte avantajos, corelat cu experienta si realizarile profesionale, discutabil cu ocazia interviului. Masina de serviciu. Posibilitatea de dezvoltare si formare profesionala
-
Cerinte: CERTIFICAT DE CALIFICARE sudori autorizati cu autorizatie ISCIR, PEHD sau echivalent european constituie in avantaj; - Experienta in executia lucrarilor de sudare la instalatiile sub presiune in otel, aluminiu, aliaje de aluminiu si polietilena de inalta densitate (PE HD); - experienta de sudura in argon si electric, sau cel putin argon (se sudeaza teava OL in santier - domeniul constructiilor pentru instalatii de petrol si gaze; - experiența anterioara in șantierele OMV Petrom constituie un avantaj; - Capacitate de lucru individual dar si in echipa; Locatia actuala a santierelor: Jud. Gorj, Dolj si Arges; Disponibilitate pentru deplasari si relocare; Permis de conducere categ. B. Responsabilitati: Colaboreaza cu Sefii de Santier si reprezentatii OMV PETROM etc. pentru realizarea proiectului la termen si in parametri calitativi specificati; Beneficii: Climat de lucru profesionist; Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial Foarte avantajos, corelat cu experienta si realizarile profesionale, discutabil cu ocazia interviului. Cazare si diurna aferenta in cazul deplasarilor sau transport asigurat functie de situatie si doleante. Posibilitatea de dezvoltare si formare profesionala
-
Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de: Picker, incarcator descarcator. Suntem in cautarea unor persoane dedicate si motivate sa se alature unei echipe dinamice. Daca ai abilitati organizatorice excelente si esti atent la detalii, ai capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona prioritatile, ai dorinta de a contribui la un mediu de lucru pozitiv si colaborativ. Se ofera :-salariu fix -tichete de masa -contract de lucru pe perioada nedeterminata -concediu de odihna -asigurare medicala Te asteptam la o discutie!
-
Cerințe: Capacitatea de organizare eficientă Cunoștințe de operare PC (MS Office): Excel, WORD, ppt Abilități de comunicare Atitudine calma si toleranta; Implicare proactiva in situatiile noi; Studii medii Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare Responsabilități: Efectuează sarcini de asistență administrativă cum ar fi preluarea și transmiterea mesajelor și a documentelor, întocmirea documentelor, Gestionează corespondența C.V.-urile se pot trimite pe adresa de email: ; Cei selectati pentru interviu vor fi anuntați telefonic sau pe adresa de mail. Vă asteptăm în echipa noastră!
-
Candidatul Ideal Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană orientată către clienți și aveți o pasiune pentru vânzări, această poziție ar putea fi pentru dumneavoastră. Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor și serviciilor noastre în mod captivant și convingător Abilități excelente de comunicare și negociere Negocierea și încheierea contractelor cu clienții ( persoane fizice si juridice îndeplinind obiectivele de vânzări stabilite ) Orientat către clienți și abilități de vânzare bazate pe nevoile acestora Orientat către rezultate și dorința de a atinge obiectivele de vânzări Abilitatea de a lucra independent și de a lua decizii bune într-un mediu rapid și dinamic Menținerea relațiilor cu clienții existenți Stabilirea obiectivelor de vânzări Comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice) Spirit de echipa Beneficii : Oportunități de câștig Program felxibil Dezvoltare profesională Pachet salarial motivant plus comisioane Decontarea combustibilului Bonusuri in functie de performanta Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei Training inclus Mediu de lucru placut Echipa tanara, teambuildinguri periodice Descrierea companiei Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov, Bistrita, Alba-Iulia si Targu Mures. Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive!
-
Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul? Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează perso n p postul de Op r tor C ll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă. Candidatul ideal : Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi. Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună d comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii. Atenție și ascultare activă. Orientare in vederea soluționării clienților. Empatie. Cunoștințe minime d calculator. Beneficii : Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile. Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat. Training Orar full time (09:00 - 17:00), si nu, nu este remote. Cu ce te vei ocupa? Inițierea apelurilor telefonice către client. Oferirea serviciilor de informare. Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de client. Descrierea companiei Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov, Bistrita, Alba-Iulia si Targu Mures. Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive!
-
Bosch Car Service Szkaliczki cu sediul în localitatea Sângeorgiu de Mureș, str. Petki Dávid nr. 27 angajează mecanic auto. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră tânără, dinamică și dornică de a muncii te așteptăm în service-ul nostru de multimarcă. Experiența este un avantaj, dar nu este o necesitate.
-
AUNDE C&S AUTOMOTIVE SRL, întreprindere de producție a elementelor de tapițerie pentru autovehicule, angajează Manager Resurse Umane. Responsabilități: I. Dezvoltarea Programelor de Retenție a Personalului: * Identificarea și implementarea strategiilor pentru creșterea satisfacției și retenției angajaților. * Elaborarea și administrarea programelor de dezvoltare profesională și de mentorat. * Monitorizarea climatului organizațional și luarea măsurilor necesare pentru îmbunătățirea acestuia. II. Recrutarea de Personal Nou: * Planificarea și coordonarea procesului de recrutare și selecție. * Identificarea surselor de recrutare potrivite și dezvoltarea relațiilor cu acestea. * Conducerea primului interviu cu candidații și evaluarea acestora pentru pozițiile deschise. III. Administrarea Politicilor și Procedurilor de Resurse Umane: * Asigurarea respectării și actualizării politicilor și procedurilor de resurse umane. * Coordonarea activităților departamentului HR, consilierea și ghidarea angajaților și a managementului cu privire la aspecte legate de resurse umane. IV. Evaluarea Performanței: * Dezvoltarea și implementarea procesului de evaluare a performanței, calculul și urmărirea KPI. * Asigurarea unui feedback constructiv și dezvoltarea planurilor de dezvoltare individuală pentru angajați. * Calculul salarial și al tuturor primelor și bonusurilor statutare, în baza performanțelor individuale raportate de celelalte departamente (producție, calitate și inginerie, logistică, mentenanță, admin, etc.) Cerințe: * Experiență minimă de 3 ani într-o poziție similară în domeniul resurselor umane. * Cunoaștere temeinică a Codului Muncii, cu toate actualizările, la zi. * Cunoștințe solide în dezvoltare a programelor de retenție a personalului și recrutare. * Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. * Capacitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații cu angajații de la toate nivelurile. * Experiență în utilizarea instrumentelor și tehnologiilor HR moderne. * Abilități bune de planificare, organizare și rezolvare a problemelor. * Diplomă în domeniul resurselor umane sau a unei discipline conexe (avantaj). Colaborează direct și nemijlocit cu toate departamentele întreprinderii și raportează direct Directorului General. Remunerație corespunzătoare pregătirii și experienței profesionale, toate condițiile urmând a fi negociate. Puteți transmite CV prin mesaj sau la e-mail sau solicitați detalii direct la tel.
-
CANDIDATUL IDEAL : OFERIM : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; - pachet salarial atractiv; își dorește să lucreze într-o echipă eficientă -mediu de lucru profesionist; are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist -posibilitatea de dezvoltare profesională; CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații. Daca dorești să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul tău
-
Angajam ARHITECTI CU SAU FARA DREPT DE SEMNATURA Descrierea jobului - Dezvoltare de concepte si proiecte arhitecturale; - Elaborare documentatii tehnice pentru toate fazele de proiectare in conformitate cu legislatia, normativele si reglementarile in vigoare; - Coordonare specialitati (rezistenta, instalatii); - Urmarirea executiei lucrarilor asistenta tehnica. Cerinte: - Arhitect cu studii finalizate (posibilitate efectuare stagiu); - Experienta in utilizarea la nivel avansat a programelor ArchiCAD, Autocad, Revit, Lumion; - Cunoaşterea normativelor si a legislatiei in domeniu. - Capacitate de alegere de solutii arhitecturale avantajoase. - Sociabil, responsabil, dornic de afirmare. INGINER ABSOLVENT AL UNIVERSITATII TEHNICE DE CONSTRUCTII Descrierea jobulu Experienta de minim 2 ani in domeniul constructiilor Carnet conducere categoria B Cunostinte operare PC Capacitate de a lucra eficient proactivitate, adaptabilitate si flexibilitate, responsabilitate Spirit de echipa, adaptabilitate sociala Gandire analitica, capacitate de multitasking OFERIM : salariu motivant, bonusuri de performanță; masina de serviciu; contract pe perioadă nedeterminată; oportunitatea de a se dezvolta in cadrul unei echipe de succes
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru zona Ludus, autostrada Hadareni. Pentru detalii tel
-
SC. Adorjan Paving Solutions SRL Corunca 14A, angajează muncitori pentru execuția lucrărilor de pavare și montaj mecanizat industrial pavaje. Pentru noi ești considerat un coleg important, care face parte dintr-o echipă bine formată. Ce dorim de la tine: -dorința de a muncii într-o echipă dinamică, -seriozitate, punctualitate la locul de muncă, -cu spirit de echipă, dornic de avansare, -respect fată de șefii ierarhici, colegii din echipa în care vei activa. Ce iți oferim: salar competitiv, motivant în funcție de competențe, cunoștințe și calităților aduse societății noastre, condiții bune de muncă, echipament de protecție adecvat, aparaturi moderne și speciale specificului in dotare, pentru a ușura munca fizică, decontare transport, pentru cei din afara localității, transport gratuit pe raza orașului Tg. Mureș, sporuri în urma performanțelor realizate, instruire, pregătire și formare la locul de muncă. Noi te vrem în echipa noastră, dacă te-am convins așteptăm să ne contactezi la numerele de telefon:
-
-
ID Logistics este in cautare de stivuitoristi pentru depozit alimentar in Targu Mures! Ce ne dorim: - Sa lucrezi cu stivuitor tip: Reach-Truck Stivuitor frontal - Sa ai autorizatie ISCIR; - Responsabilitate, seriozitate, implicare. - Disponibilitatea de a lucra la program de lucru full-time în 3 schimburi; I - II - 16:00 - 01:00 III - 22:00 - 07:00 Locatie: Targu Mures - Cristesti Ce oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Transport asigurat din mai multe zone; - Tichete de masa 30 ron zi ( Aprx 600 lei luna); - Ore suplimentare platite extra + orele de noapte platite extra; - Bonus lunar de performanta; - Transport din mai multe zone
-
-
Societate comercială angajează mecanic intretinere part-time . Se asigură salariu atractiv. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
SC ELPHIN NATURE GROUP SRL, cu sediul in Jud. Mures, Sat Grebenisu de Campie, nr. 329, angajeaza muncitori necalificati in agricultura, cod cod 921302, disponibilitate 11 posturi.
-
Cerințe: - Studii superioare in domeniul construcțiilor - Cunoștințe AutoCAD - Cunoștințe WinDev - Cunoștințe Excel și Word avansate - Cunoștințe SCIA, ADVANCE STEEL, NEMETSCEK prezintă un avantaj - Disponibilitate la deplasări și delegații in tara pe șantiere, urmărire șantier. - Capacitate de negociere cu clienții / furnizorii - Abilitate de a învăța elemente și tehnologii noi, întocmire oferte și centralizare detalii tehnice. - Bine organizat și rezistent la ritm de lucru alert. - Abilități de lucru în echipa. Candidatul va întocmi planurile și ofertele tehnologice specifice pentru domeniul de activitate. Va corela fluxurile tehnologice cu tehnologia necesara și va alege echipamentele și furnizorii specifici pentru fiecare lucrare. Va ține legătura cu furnizorii in ceea ce privește actualizarea prețurilor din oferte și se va asigura de corectitudinea ofertelor care sunt trimise clienților. Va verifica stadiul lucrărilor de montaj in șantierele existente precum și calitatea serviciilor oferita de firma. Oferim: - Pachet salarial motivant in funcție de aptitudini și experiența - Mașină de servici - Laptop / telefon - Posibilitate de creștere într-o echipă dinamică. - Sediul în Târgu Mureș. Asteptam CV-urile dumneavoastră pe email
-
Oportunitate de Angajare: Tractorist - Operator Utilaje Agricole Suntem în căutarea unui tractorist profesionist, care dorește să se alăture echipei noastre pe termen lung. Valorizăm experiența și angajamentul pe durată îndelungată, deci nu suntem interesați de angajamente sezoniere. Pentru a-ți asigura confortul, îți oferim cazare. La locul de muncă, vei găsi un mediu plăcut și condiții de lucru bune. Salariu competitiv! Sunati la