Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Mures Targu-mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    AGENT VANZARE D2D ABONAMENTE ENERGIE I GAZ Candidatul ideal are experiență în vânzări directe minim 2 luni (D2D, B2B, distribuție, telemarketing, telesales), este orientat în această direcție, are abilități de negociere, este dinamic, comunicativ, integru, prezentabil, timbru vocal plăcut, punctual, serios, optimist. Descrierea jobului -Încheie contractele și răspunde pentru corecta încheiere a contractelor și respectarea procedurilor de lucru; -Ține legătura, consiliază clienții din portofoliul lui; -Urmărește atragerea permanentă de noi clienți; -Urmărește realizarea targetului de vânzări lunar, trimestrial și anual stabilit; -Stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții companiei; Ce î i oferim: -Posibilitatea de a lucra part time sau full time, în func ie de nevoile tale i de disponibilitatea ta; -Traininguri și cursuri specializate, încă din prima zi. -In funcție de capacitate, performanță și personalitatea ta, ai posibilitatea de avansare; -Comision motivant în func ie de rezultatele tale. Dacă: -Ai terminat liceul cerință minimă; -Vrei o carieră atractivă în vânzări; -Tratezi cu entuziasm provocările venite din partea clien ilor și ai dovedit asta într-o experien ă profesională anterioară; -Autocontrolul, stabilitatea emo ională i capacitatea de adaptare a comportamentului sunt atuurile tale; -Sunt binevenite și persoanele aflate la pensie și care doresc să își rotunjească veniturile și să desfășoare o activitate dinamică! Atunci vino să joci în echipa de profesioni ti Pixel Green Energy Door to Door! Trimite-ne CV-ul tău si te contactam.

  • Caut tineri si tinere pentru colaborare in domeniu imobiliar. Rog cv si poza pe adresa:

  • 1

    Cautam,pentru colaborare, tinere si fara experienta in domeniu imobiliar. Plata se face doar pe baza de comision.Rog cv si foto la adresa

  • 3

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • 4

    Vrei sa iti suplimentezi veniturile lucrand in timpul liber? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucrand in echipa Life Care Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • 1

    Cautam tinere colaboratoare si fara experienta in domeniu imobiliar. Plata se face doar pe baza de comision.Rog cv si foto .

  • 5

    Vino sa fii coordonator în echipa Provident! Noi știm sigur că pe tine te vrem pentru că: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Ești sociabil și iți dorești să obții rezultate Ești un conducator înnăscut Experiența ta va fi surprinzătoare pentru că: Suntem ANGAJATOR DE TOP Avem grijă de oamenii noștri Acționăm cu responsabilitate și transparență i-ai câ tigat biletul de îmbarcare dacă ai: Diplomă de bacalaureat Experienta în coordonare Permis de conducere Programul este flexibil, iar în această călătorie: Vei promova produsele si serviciile Provident la domiciliul clienților Vei contribui la dezvoltarea și creșterea performanței echipei Vei asigura excelența în serviciile oferite clienților Iar la destinatie, pe lângă salariu fix, vei avea: Bonus de performantă Tichete de masă, decont transport, telefon si tabletă Abonament servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare personală si plan de carieră. Afla mai multe despre noi pe www.provident.ro *este necesar sa aveti permis auto si masina personala

  • 3

    Societatea Pick Up angajează Agent vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare! Responsabilități: Desfă oară activitatea de promovare și vânzare de produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezintă clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectează piața și identifică noi potențiali clienți; Își urmărește zilnic obiectivele de vânzări pe care trebuie să le atingă și culege feedback de la colegii din echipă; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Prezintă și promovează direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Pune în aplicare strategii de vânzare i negociere cu clien ii. Cerințe: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerin ele postului; Capacitate de a promova i explica diferitele produse i servicii clien ilor, într-o manieră convingătoare; Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere; Diplomație, proactivitate și orientare către client; Spirit de echipă; Spirit de observație și inițiativă; Orientare spre client; Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; Disponibilitate pentru deplasări; Cunoștințe PC, pachet Office; Permis de conducere cat. B; Cunoașterea limbii engleze si germane constituie un avantaj; Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selecție. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări; Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională; Mediu de lucru plăcut;

  • 6

    Responsabilități: - Identificarea pieselor auto în programe specifice; - Ofertarea pieselor auto către clienți; - Participarea activă la mărirea portofoliului de clienți; - Oferirea de consultanță și realizarea de prezentări de produse clienților; - Întreținerea relațiilor cu clienții deja existenți; - Respectarea regulamentelor și politicilor companiei; Cerințe: - Experiența în vânzarea de piese auto; - Abilități de negociere și persuasiune; - Spontaneitate; - Seriozitate; - Abilități de comunicare; - Adaptabilitate; - Studii superioare în domeniul auto – constituie avantaj; Beneficii: - Pachet salarial foarte atractiv. - Mediu de lucru tanar si dinamic. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la nr. de telefon 0 sau să ne trimiteți un CV la adresa de e-mail

  • 5

    Caut persoane foarte serioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. www.destine-broker.ro Este o companie in top 3 brokeri de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea veti fi putea incheia si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau tranzactii imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon : Bogdan Stoian -

  • 3

    Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare Dorinta de implicare, initiativa Persoana cu experienta in asigurari constitue un avantaj CE ITI OFERIM Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta) Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite) Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza Este un mod usor si rapid de a obtine bani Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau Reprezentante in toate judetele tarii Cele mai mai comisioane din tara Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta! Stim ca nu ai experienta in domeniu Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi!

  • E ti candidatul ideal dacă: - e ti energic, pozitiv, spontan i rela ionezi u or cu clientii (e-mail si telefon) - e ti orientat către rezultate, competitiv i motivat să realizezi ceea ce i i propui - ai studii medii (min.) - ai cunostinte de limba maghiara si limba romana (la nivel avansat atat in scris cat si vorbit) - ai capacitatea de lucru individual dar si in echipa - identifici oportunitatile de vanzare a serviciilor si produselor companiei - experienta anterioara intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj! Trimite-ne impreuna cu CV-ul si o scrisoare de intentie, de ce ai fi candidatul ideal pe adresa de email: Si nu uita, sa precizezi salariul dorit! Descrierea jobului Responsabilități job: - vânzarea produselor companiei - extinderea bazei de clienți existente - creșterea vânzărilor - păstrarea legăturii cu clienții existenți - preluarea comenzilor - monitorizarea concurenței Ce îți oferim noi: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - mediu de lucru placut si dinamic - mediu tânăr, prietenos, atmosferă bună - job interesant, variat - participarea la expoziții - cafea buna :) Descrierea companiei Ne ocupăm cu comercializarea produselor de identificare, cum ar fi brățări de intrare la diferite evenimente, șnururi textile personalizate, brățări de silicon și multe alte produse. Căutam o colegă pentru departamentul de vânzări cunoscătoare de limba maghiară și de limba română. Dorim să ne extindem echipa de vânzări existentă.

  • Cu prezen ă pe pia ă de peste 29 de ani, SC Bartimpex SRL angajează agent de vânzări: Pentru ca munca noastră să se desfă oare în condi ii optime, dorim să se alăture echipei noastre o persoană care e capabilă să î i ducă la bun sfâr it misiunea i să ob ină rezultate pe linia de gestiune. Responsabilită i: Lansarea comenzii MDF - Nett Front, feronerie, chiuvete, electrocasnice, etc. Preluarea acestor produse de la furnizori  Recepția (verifică cantitativ și calitativ produsele recepționate), organizarea, păstrarea și distribuirea, facturarea acestora. Efectuarea inventarului stocului de marfă Cerin e: experien ă de minim 3 ani în acest domeniu-reprezintă un avantaj cunoa terea limbii maghiare la nivel mediu/avansat cuno tin e de operare PC cunoștințe în tâmplărie persoană deschisă, flexibilă, operativă, eficientă, cu inițiativă bună capacitate de autoorganizare a propriei activită i îndemânare, aten ie la detalii, spirit de echipă sim al responsabilită ii permis de conducere cat B. Ofertă: oportunitatea de a acumula experien ă stabilitate i maturitate profesională a echipei mediu de lucru modern, armonios, echipa stabilă pachet salarial: motivant Persoanele interesate sunt rugate să- i trimită CV-ul la adresa de email: Nr Tel: 

  • 6

    Esti pasionat de vanzari? Daca da, atunci alatura-te echipei noastre de profesionisti si ofera-ti sansa de a duce cariera ta la urmatorul nivel. Oferta Asirom: Suport si schema de finantare pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF/RAJ) Schema de comisioane si bonusuri attractive Posibilitatea de promovare in cadrul programului Trepte de cariera Cursuri de dezvoltare profesionala si personala gratuite Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei Responsabilitati principale: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare ale companiei Efectuarea analizei de nevoi financiare si de risc pentru client, construirea ofertelor corespunzatoare si finalizarea vanzarilor Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii proprii Condiții necesare diploma de bacalaureat.

  • 4

    irma de distributie in domeniul - HoReCa - cauta AGENT DE VANZARI Cerinte: - Obligatoriu permis de conducere - Persoana dinamica, responsabila, flexibila, motivata, organizata, sociabila; - Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru prezentarea, promovarea si vanzarea produselor companiei (materiale de unica folosinta) - Capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clientii; - Orientat catre rezultate si indeplinirea targetului de vanzare Responsabilitati: - Vanzare, ofertare si negociere cu clientii; - Promovarea produselor companiei; - Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor; - Mentine permanent legatura cu clientii pentru fidelizarea acestora. - Gestionarea portofoliului de client; - Efectuarea rutei si vizitarea clientilor - Respecta procedurile de desfasurare a activitatii; - Este proactiv in identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii; Se ofera: - Telefon si masina de serviciu - Program de munca de Luni pana Vineri de la 08:00 - 17:00 - Bonusuri in functie de performante Descrierea companiei: Societatea noastra este o companie romaneasca cu experiență de 3 ani in distributia de materiale unica folosinta (caserole, detergenti, alte consumabile) in domeniul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering). CV - urile se depun la adresa

  • 3

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Salveaza cautarea