Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Prahova Blejoi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Suntem o companie producatoare de utilaje industriale, linii tehnologice si componente industriale si te invitam sa te alaturi echipei noastre de profesionisti. Responsabilitatile principale ale postului/ Descrierea postului: Urmareste pastrarea unui volum optim al stocului de materie prima in fabrica; Raspunde de achizitia de materii prime necesare productiei in functie de fiecare proiect; Colaboreaza cu Departamentul Tehnic de Proiectare in vederea realizarii necesarului de materii prime si achizitionarii acestora; Gestioneaza toate comenzile de materii prime si receptia lor; Mentine relatia cu furnizorii agreati si identifica noi furnizori in vederea optimizarii procesului comercial; Alege furnizorii respectand criteriile interne de selectie ale societatii; Negociaza contractele cu furnizorii referitor la timp de livrare, termene de plata, etc; Realizeaza studii de piata in permanenta cu privire la noi furnizori sau conditii comerciale mai bune cu actualii parteneri; Organizeaza, planifica si livreaza catre departamentului de productie in functie de planul de productie stabilit, componentele si materialele conform termenului stabilit prin graficul de productie Semnaleaza conducerii si productiei orice anomalie de proces sau decalare a termenelor de livrare; Opereaza date si intocmeste situatii cu privire la consumuri de materii prime, materiale de ambalare, receptii de produse finite, evidenta stocuri, etc; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de achizitii. Profilul candidatului: Studii superioare finalizate; Cunostinte tehnice, experienta in zona industriala de productie; Bune cunostinte de utilizare a calculatorului in special Microsoft Excel si research pe internet. Atentie sporita la detalii; Persoana organizata, cu initiativa; Bune abilitati de negociere; Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare; Permis auto categoria B. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii Fabrica Multimetal Technology - Producator roman de utilaje industriale, linii tehnologice si componente pentru acestea - www. multimetal. ro

  • Responsabilitati administrative si de secretariat: Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, traducerea si redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; Se ocupa de colectarea informatiilor de la angajati si transmiterea catre conducere si relationare cu partenerii societatii la indicatiile managementului; Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei (intocmirea si trimiterea catre persoanele participante a ordinii de zi a sedintelor, intocmirea proceselor verbale ale sedintelor, redactarea si trimiterea procedurilor si a regulilor interne in conformitate cu normele interne ale companiei); Coordoneaza activitatea de protocol (primirea si indrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele si evenimentele de protocol organizate de companie, etc); Coordoneaza activitatea de deplasare a personalului companiei (se ocupa de rezervari cazare, intocmirea documentatiei necesare pentru deplasari, procurare de bilete, etc); Realizeaza evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de PSI si protectia muncii la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de recrutare, selectie si integrare a personalului (anunturi de recrutare, preselectie candidati, organizarea interviurilor de selectie, organizarea activitatii de intocmire a dosarului de angajare si a actelor necesare pentru incheierea contractelor de munca); Coordoneaza activitatea de evidenta a personalului (condica de prezenta, foi colective de prezenta, ordine de deplasare, certificate medicale, cereri de concediu, programari de concedii, urmareste ca fiecare dosar de personal sa fie complet si corect intocmit); Responsabilitati de evidenta contabila: Pregateste si verifica corectitudinea documentele contabile si realizeaza inregistrarea acestora in programul de contabilitate sub indrumarea departamentului de contabilitate; Verifica corectitudinea documentelor contabile primare primite de la terti si le centralizeaza; Organizeaza si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email

  • 1

    Profilul candidatului: Studii superioare finalizate; Minimum 5 ani experienta profesionala, minim 3 ani experienta pe o poziție similara; Cunoastere avansata a pachetului Microsoft Office (in special Microsoft Excel); Cunostinte de contabilitate primara si operare programe de contabilitate; Cunoasterea legislatiei in vigoare si a documentelor financiar-contabile; Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si planificare; Orientare catre calitate, rezultate si respectarea termenelor limita; Atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, initiativa, corectitudine si punctualitate. Descrierea postului: Asigura inregistrarea specifica a documentelor contabile si evidenta zilnica a tuturor operatiunilor in contabilitate utilizand aplicatia interna de contabilitate; Mentine o comunicare eficienta cu partenerii externi ai societatii (clienti, furnizori, alti debitori si creditori) si realizeaza cel putin trimestrial un punctaj pe creante si datorii in vederea asigurarii acuratetii soldurilor existente; Verifica corectitudinea documentelor contabile primare primite de la terti si le centralizeaza; Organizeaza si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; Asigura evidenta facturilor primite de la furnizori, a facturilor emise, a registrului de casa si a mijloacelor fixe; Emite documente de gestiune comerciala: facturi, chitante, etc. Intocmeste situatii si rapoarte financiare periodice la cerinta managementului; Inregistreaza si gestioneaza stocurile de marfa, efectueaza descarcarea de gestiune si supravegheaza consumurile pe activitatea de productie astfel incat acestea sa se faca in conformitate cu normele interne si prevederile legale; Participa activ la inventarul anual/trimestrial; Colaboreaza activ cu firma de contabilitate partenera - pentru inchiderile de luna, declaratii lunare/semestriale, diverse aspecte contabile; Reprezinta societatea in cazul controalelor financiare si ofera suport in solutionarea cerintelor de audit. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de email a societatii Fabrica Multimetal Technology - Producator roman de utilaje industriale, linii tehnologice si componente pentru acestea. www . multimetal . ro

  • 2

    Producator de ambalaje flexibile din plastic ANGAJEAZĂ la BLEJOI: Operatori mase plastice Dacă ești interesat să înveți ceva nou, sa lucrezi intr-o echipă tânără și cu posibilitatea de a avansa la locul de munca, alătură-te echipei noastre in una din urmatoarele posturi: Cerin e: Absolventi a minim 10 clase Experienta in domeniu nu este necesara disponibilitate pentru lucrul in schimburi Atributii: Opereaza si supravegheaza functionarea utilajului in parametrii tehnici stabiliti; Verifica la intervale regulate parametrii de operare ai utilajului conform Instructiunilor de lucru; Verifica si regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare - Executie; Executa lucrarile specificate in Fisa de Lansare - Executie; Completeaza Fisele de Lansare Executie cu toate datele solicitate, asa cum se prevede in Instructiunile de Lucru. Se oferă: Salariul tarifar incepe de la 2.300 lei brut/luna si poate ajunge la 3200 lei brut/luna. Depinde de tine: cu cat inveti mai repede, cu atat mai repede iti creste salariul. Beneficii: tichete de masa, transport, spor de weekend, spor de noapte, sporuri de performanta Posibilitati de promovare Trimite i CV-ul dvs. la: fax: ; e-mail: Pentru informatii suplimentare sunati la:

  • Responsabilitati: Gestioneaza proiectele pe fiecare faza de productie impreuna cu departamentul de proiectare si seful de productie; Asigura departamentului de achizitii un flux continuu de informatii cu privire la materialele necesare proiectelor in care este implicat; Verifica fiecare etapa din proiect, mentine legatura cu partenerii si anunta responsabilii tehnici din proiectare si productie atunci cand este necesara schimbarea anumitor detalii din proiect; Verifica statusul lucrarilor din productie si proiectelor care se implementeaza la beneficiar; Verifica modul de implementare al proiectului la beneficiar si daca echipa de montaj are tot suportul necesar din partea beneficiarului si al departamentelor implicate in proiect; Verifica procesele tehnologice ale produselor de serie si face propuneri de imbunatatire si eliminare costuri suplimentare; Semnaleaza departamentelor implicate in proiect orice anomalie de proces sau problema aparuta in fluxul de productie; Este responsabil de realizarea si implementarea tehnologiei noilor produse; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate; Asigura comunicarea cu partenerii si beneficarii proiectului si respecta obligatiile contractuale ce decurg din acordurile cu acestia; Pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si se ocupa de asigurarea resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului; Valorifica si dezvolta oportunitatile pe durata implementarii proiectului; Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct productia, proiectarea si logistica; Monitorizeaza in timp real stadiul proiectelor si atingerea obiectivelor propuse si elaboreaza rapoarte lunare catre administrator si partenerii contractuali; Face propuneri de imbunatire a proceselor de lucru pentru atingerea cu succes a obiectivelor propuse; Intocmeste planuri detaliate de lucru lunare (grafic de executie) si monitorizeaza respectarea implementarii acestora; Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contractele comerciale; Monitorizeaza executia lucrarilor din punct de vedere al conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor; Are obligatia de a respecta confidentialitatea informatiilor la care are acces in cadrul societatii; Profilul candidatului: Studii tehnice medii/superioare; Experienta profesionala de minim 5 ani; Profil tehnic, experienta in domeniul productiei industriale; Experienta desen tehnic 2D, 3D constituie avantaj Capacitate de coordonare a echipei din subordine; Abilitati reale de planificare si organizare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de a lua decizii; Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de email a societatii. Fabrica Multimetal Technology-Producator roman de utilaje industriale, linii tehnologice si componente pentru acestea -www. multimetal. ro

  • 1

    Angajez persoana pentru lucrat in fermă de vaci, 12 capete,gospodărie.salariu, cazare negociabil.

  • Salveaza cautarea