Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Prahova Blejoi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Suntem o companie producatoare de utilaje industriale, linii tehnologice si componente industriale si te invitam sa te alaturi echipei noastre de profesionisti. Responsabilitatile principale ale postului/ Descrierea postului: Urmareste pastrarea unui volum optim al stocului de materie prima in fabrica; Raspunde de achizitia de materii prime necesare productiei in functie de fiecare proiect; Colaboreaza cu Departamentul Tehnic de Proiectare in vederea realizarii necesarului de materii prime si achizitionarii acestora; Gestioneaza toate comenzile de materii prime si receptia lor; Mentine relatia cu furnizorii agreati si identifica noi furnizori in vederea optimizarii procesului comercial; Alege furnizorii respectand criteriile interne de selectie ale societatii; Negociaza contractele cu furnizorii referitor la timp de livrare, termene de plata, etc; Realizeaza studii de piata in permanenta cu privire la noi furnizori sau conditii comerciale mai bune cu actualii parteneri; Organizeaza, planifica si livreaza catre departamentului de productie in functie de planul de productie stabilit, componentele si materialele conform termenului stabilit prin graficul de productie Semnaleaza conducerii si productiei orice anomalie de proces sau decalare a termenelor de livrare; Opereaza date si intocmeste situatii cu privire la consumuri de materii prime, materiale de ambalare, receptii de produse finite, evidenta stocuri, etc; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de achizitii. Profilul candidatului: Studii superioare finalizate; Cunostinte tehnice, experienta in zona industriala de productie; Bune cunostinte de utilizare a calculatorului in special Microsoft Excel si research pe internet. Atentie sporita la detalii; Persoana organizata, cu initiativa; Bune abilitati de negociere; Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare; Permis auto categoria B. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii Fabrica Multimetal Technology - Producator roman de utilaje industriale, linii tehnologice si componente pentru acestea - www. multimetal. ro

  • Responsabilitatile principale ale postului: Prospecteaza piata in vederea extinderii portofoliul de clienti ai societatii; Identifica si contacteaza potentiali clienti pentru promovarea si vanzare produselor realizate in fabrica noastra (utilaje industriale, linii tehnologice, componente industriale, etc); Analizeaza in detaliu nevoile clientilor, pentru a le propune solutia tehnica si comerciala cea mai potrivita; Acorda asistenta tehnica si comerciala partenerilor; Efectueaza deplasari la client, atunci cand este cazul; Urmareste realizarea planului de vanzari; Colaboreaza cu Departamentul Tehnic si Productie in vederea realizarii de oferte, lansare comenzi/proiecte in executie, etc; Intocmeste rapoarte saptamanale de activitate, situatii vanzari. Profilul candidatului: Studii superioare finalizate; Bune abilitati de comunicare, vanzare si negociere; Cunostinte tehnice, experienta in zona industriala-productie (constituie un avantaj); Bune cunostinte de utilizare a calculatorului in special Microsoft Excel si research internet; Atentie sporita la detalii, responsabilitate, seriozitate; Permis auto categoria B. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email Fabrica Multimetal Technology - Producator roman de utilaje industriale, linii tehnologice si componente pentru acestea.

  • Angajez sofer , prelata categoria c+e curse ploiesti...bucuresti ..de preferat din zona Ploiesti sau localitati limitrofe

  • Fabrica MULTIMETAL Technology - Companie producătoare de utilaje industriale, linii tehnologice, echipamente i componente industriale angajeaza DESENATOR TEHNIC UTILAJE INDUSTRIALE Responsabilitatile postului: - Realizeaza activitati de proiectare asistata de calculator, proiectare 2D, 3D si realizarea desenelor de executie pentru constructii metalice, instalatii si utilaje industriale pentru diverse domenii industriale; - Intocmeste schite de principiu si liste estimative de materiale in vederea realizarii proiectelor in care este implicat; - Ofera informatii tehnice si asigura suportul necesar catre departamentul de productie pe parcursul derularii proiectului; - Se documenteaza asupra realizarilor din domeniul temei de proiectare; - Foloseste schitele tehnice pentru a redacta si interpreta documentatia tehnica de realizare a produselor; - Detaliaza modele (desene de executie, subansamblu, ansamblu) cu ajutorul aplicatiilor de tip CAD; - Asigura asistenta la fabricatie pentru produsele proiectate; - Mentine o colaborare stransa cu personalul tehnic implicat in realizarea proiectului; - Intocmeste la solicitarea conducerii, rapoarte referitoare la desfasurarea proiectului la care lucreaza; - Raporteaza periodic către superiorul ierarhic stadiul desfasurarii proiectelor; - Livreaza la termenele stabilite si comunicate de superiorul ierarhic, toate desenele tehnice/ intreg proiectul pentru produsele solicitate conform parametrilor stabiliti. Cerintele postului: - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta; - Bune cunostinte de mecanica si prelucrari mecanice; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia, Autodesk, Pro Engineer, Solid Edge (cunoasterea mai multor programe specifice constituie un avantaj). - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii:

  • Caut medic fizioterapeut în vederea asocierii și deschiderea unor cabinete de fizioterapie și masaj în Ploiești Strada Aleea Ciucului nr 7. Menționez ca posed spatiile. Acestea se afla în incinta unui spațiu comercial din zona vest, vis a vis de magazin PROFI Marasesti.

  • 1

    Responsabilitati administrative si de secretariat: Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, traducerea si redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; Se ocupa de colectarea informatiilor de la angajati si transmiterea catre conducere si relationare cu partenerii societatii la indicatiile managementului; Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei (intocmirea si trimiterea catre persoanele participante a ordinii de zi a sedintelor, intocmirea proceselor verbale ale sedintelor, redactarea si trimiterea procedurilor si a regulilor interne in conformitate cu normele interne ale companiei); Coordoneaza activitatea de protocol (primirea si indrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele si evenimentele de protocol organizate de companie, etc); Coordoneaza activitatea de deplasare a personalului companiei (se ocupa de rezervari cazare, intocmirea documentatiei necesare pentru deplasari, procurare de bilete, etc); Realizeaza evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de PSI si protectia muncii la nivelul intregii companii; Coordoneaza activitatea de recrutare, selectie si integrare a personalului (anunturi de recrutare, preselectie candidati, organizarea interviurilor de selectie, organizarea activitatii de intocmire a dosarului de angajare si a actelor necesare pentru incheierea contractelor de munca); Coordoneaza activitatea de evidenta a personalului (condica de prezenta, foi colective de prezenta, ordine de deplasare, certificate medicale, cereri de concediu, programari de concedii, urmareste ca fiecare dosar de personal sa fie complet si corect intocmit); Responsabilitati de evidenta contabila: Pregateste si verifica corectitudinea documentele contabile si realizeaza inregistrarea acestora in programul de contabilitate sub indrumarea departamentului de contabilitate; Verifica corectitudinea documentelor contabile primare primite de la terti si le centralizeaza; Organizeaza si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii

  • Salveaza cautarea