Anunțuri
Locuri de munca Sibiu Sibiu doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-01-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 20-04. Oferim salariu net 2400 lei + 600 lei bonuri de masă + primă de prezență 200 lei + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - domiciliu sau chirie în Sibibiu sau la maxim 15km de sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Promovat
Lubra Guard angajeaza agenti paza in Sibiu cu experienta. Salariu cuprins intre 2300 si 2700 Ron si tichete de masa.
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru depozit de curierat din Sibiu, zona industriala vest. Program de lucru de luni până vineri de noapte între 20 și 04 . Postul presupune activități de încărcare-descărcare marfă din camioane și sortare colete pe destinații. Oferim salariu net 2400 lei plus 600 lei card de masă plus 200 lei primă de prezență plus decontare transport (maxim 200 lei). Cerințe: disponibilitate la efort fizic, cazier judiciar curat, minim 8 clase, domiciliu la maxim 20km de Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru încăracre și descărcare marfă din camioane în depozit din Sibiu, zona industrială Vest.. Program de zi, luni-vineri, 09:30 - 17:30. Oferim salariu încadrare 3300 lei, bonuri de masă 600 lei lună, decontare transport între 86 și 200 lei în funcție de distanță. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - studii medii finalizate (liceul); - disponibilitate pentru lucrul în echipa; - indemanare (folosire scule de mana electrice); - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc); - sociabil si responsabil, atent la detalii; - cunostinte din domeniile: Electrica Electromecanica Telecomunicatii - prezinta avantaj; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES - prezinta avantaj. Descrierea jobului: - Tip job: Full time; - program: Luni-Vineri 09.00-17.00; - locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - pregatire cablare (montaj tub PVC canal de cablu) si cablare circuite sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - montare si punere in functiune echipamente sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date) conform sarcinilor primite de la seful de echipa; - completare documente privind echipamentele instalate si predarea acestora; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: - fara curs tehnician: 2600-3100 ron net + 600 ron (card tichete); - detine curs tehnician: 3100-3500 ron net + 600 ron (card tichete); - transport asigurat pe raza municipiului Sibiu; - decontare transport in valoare de 300 ron pe cei care vin cu masina personala la serviciu din localitati situate la distata mai mare de 15 km de Sibiu; - asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu (ex.: curs tehnician sisteme de securitate dupa primele 6 luni); - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Din dorinta de dezvoltare, suntem in cautarea de membri in echipa MOD Hairdressers, persoane cu talent, perseverenta si pasiune pentru hairstyle. HAIRSTYLIST cu experienta ( experiența 2 ani) Candidatul ideal: - Persoana responsabila, organizata, energica, amabila si motivata - Persoana creativa si dedicata - Abilitati excelente de comunicare si orientare catre client - Capacitate de a lucra in echipa Ce iti oferim? - Seriozitate - Atmosfera de lucru foarte placuta - Un loc unde sa muncesti si sa iti desfasori activitatea in cele mai bune conditii - Dezvoltare si crestere in permanenta - crestere profesionala si personala. Oferim un mediu de lucru placut alaturi de colegi simpatici si creativi. Vei lucra cu produse profesionale alaturi de profesionisti, vei aplica cele mai noi tehnici in domeniul frumusetii, iti vor fi recunoscute eforturile si vei fi recompensat dupa merit.Asteptam CV-ul tau la [email protected] sau 0723999554
-
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu Calea Cisnadiei, nr.92 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Angajam soferi pentru cisterne cu atestat ADR. Curse tur-retur România - Uniunea Europeană. Punctualitate si corectitudine la plata salariului. Bonus de loialitate si performanta. Se lucreaza singur pe cabina. Programul este de 2 saptamani lucrate cu 2 saptamani libere cu un alt coleg si in acest mod dumneavoastră sunteți la lucru, iar colegul acasă și apoi invers.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Hotel Castelnor Paltinis, Sibiu angajeaza Asistent Manager Cerinte: Absolvent al unei forme de invatamant superioare; Minimum 1 an experienta in domeniu reprezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Limba engleza scris/vorbit Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Atitudine pozitiva, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat; Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare si experienta; Tichete de masa; Prime si bonusuri in functie de performanta. Responsabilitati: Tine evidenta si discuta cu clientii si furnizorii; Mentine legatura cu colaboratorii companiei; Preluarea apelurilor telefonice si e-mailuri; Discutii cu potentiali clienti, prezentari de oferte si negocierea de preturi; Preia, inregistreaza, distribuie la departamentele implicate corespondenta; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Actualizeaza baza de date cu clientii si participa la mentinerea evidentei rezervarilor; Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management.
-
CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
Transilvania Post- firma de curierat rapid- angajam manipulanti- sortatori colete la punctul de lucru din Sibiu, str. Stefan cel Mare nr. 193. Program de lucru L-V orar: 22 - 03. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata si salarizare incepand de la 2200 net + tichete masa in valoare de 30 ron/ zi.) in functie de experienta. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati sau sa atasati aici CV.
-
Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza personal pentru servire clienti și incasare comenzi, cu program full-time, de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Responsabilitati: - preluarea comenzilor de la clienti - preluarea comenzilor online - incasarea comenzilor - curatarea locului de munca la final de program Experiență nu este obligatorie dar este un avantaj; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza bucatar pentru sectorul de salate, cu program de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Experiență minim 2 ani în bucătărie; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Restaurant Zupp'art Sibiu, angajeaza ajutor de bucatar, cu program de 8 ore pe zi, de Luni pana Vineri. Responsabilitati: - pregatirea salatelor - pregatirea legumelor pentru preparate - asigurarea curateniei in bucatarie Beneficii: - weekenduri libere, sarbatori legale libere - se asigura o masa zi lucratoare - salariu negociabil in functie de experienta - loc de muncă stabil şi plăcut, dar și condiții bune de lucru - contract de munca pe perioada nedeterminata Experiență minim 2 ani în bucătărie; Seriozitate și atenție strictă la igienă și siguranța alimentară; Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Angajpm manipulanți marfă pentru încăracre și descărcare marfă din camioane în depozit din Sibiu, zona industrială Vest.. Program de zi, luni-vineri, 09:30 - 17:30. Oferim salariu încadrare 3300 lei, bonuri de masă 600 lei lună, decontare transport între 86 și 200 lei în funcție de distanță. Cerințe: disponibilitate la efort fizic, minim 8 clase, cazier judiciar curat. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Angajam Bobinator la o fabrica de transformatoare din Sibiu. CERINTE: - scoala profesionala - profil tehnic - experienta in domeniul tehnic (electrician, tehnician, mecanic, etc) - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - cantina subventionata - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 40 lei - decont transport Tursib sau transport asigurat pe ruta: Mosna - Medias - Sibiu Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Angajăm Șoferi Cat.C & C+E în Germania. Cunoașterea limbii Germane nu este necesară. Salarii lunare de până la 3,000 Net, Program de muncă Luni-Vineri Permis de conducere CAT. C & C+E
-
Drive in Autoservice Sibiu angajeaza Inspector ITP Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Mediu de lucru competitiv Cerinte: - Capacitate de organizare a activitatilor zilnice - Persoana activa, comunicativa, cu dorinta de perfectionare -Mediu de lucru competitiv Mai multe detalii la telefonul din anunt.
-
Promovat
Angajăm operatori sortare pentru depozit de curierat din Sibiu, zona de vest. Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni-vineri 20:30-04:30. Principalele beneficii: - salariu 2400 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - primă de prezență 200 lei NET - contract pe perioadă nedeterminată - condiții bune de muncă Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie în Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
Compania noastră caută un Reprezentant Vânzări pentru showroom-ul nostru din Sibiu. Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată către clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice și în creștere, această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Cerințe: Absolvent Studii Medii în Domeniul Tehnic: Preferabil să fiți absolvent de studii medii în domeniul tehnic, cu studii superioare constituind un avantaj. Experiență Relevantă în Domeniul Vânzărilor: Experiența anterioară în domeniul vânzărilor este necesară pentru a putea gestiona cu succes cerințele acestei poziții. Abilități Excepționale de Vânzare și Comunicare: Sunteți solicitat să demonstrați abilități excelente de vânzare și comunicare pentru a interacționa eficient cu clienții și pentru a promova produsele și serviciile companiei noastre. Atitudine Orientată către Client și Performanță: Atitudinea dvs. față de clienți și dorința de a obține rezultate remarcabile sunt esențiale pentru succesul în această poziție. Cunoștințe de Operare PC: Aveți cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel, pentru a putea gestiona corect documentele și rapoartele necesare. Descrierea Jobului: Promovarea activă a produselor și serviciilor companiei și acordarea de suport și consultanță clienților în cadrul showroom-ului din Sibiu. Evaluarea fiecărei situații prezentate de client și utilizarea tehnicii de vânzare consultativă pentru a găsi cea mai potrivită soluție. Oferirea de consultanță clienților, întocmirea ofertelor și încheierea contractelor conform politicii de vânzare a companiei. Solicitarea constantă a feedback-ului de la clienți pentru a asigura satisfacția acestora. Gestionarea portofoliului de clienți alocați showroom-ului din Sibiu. Responsabilitatea atingerii obiectivelor de vânzare stabilite. Identificarea oportunităților de business și dezvoltarea de relații de parteneriat. Întocmirea și transmiterea periodică a rapoartelor de vânzări. Beneficii: Pachet Salarial Motivant (salariu fix + comision), în concordanță cu performanța și realizările dumneavoastră. Stabilitatea Locului de Muncă în cadrul unei companii locale mari și dinamice, în creștere continuă. Oportunitate Unică: Construirea unei cariere în cadrul unei companii locale mari și dinamice, care se adresează atât pieței naționale, cât și principalelor piețe din vestul Europei. Dacă sunteți pregătit să vă asumați această provocare și să contribuiți la succesul continuu al companiei noastre, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oportunitatea de a construi o carieră solidă și de a vă dezvolta într-un mediu profesional și stimulant vă așteaptă!