Oferte locuri de munca Sibiu Sibiu • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest aeroport. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 2 ferim salariu net 2700 lei + 600 lei bonuri de masă + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - cazier judiciar curat - domiciliu sau chirie în Sibiu sau la maxim 10km de Sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Promovat
Lubra Guard angajeaza agenti paza in Sibiu cu experienta. Salariu cuprins intre 2300 si 2700 Ron si tichete de masa.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Atributii si conditii de lucru: Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a construi si repara panouri circulare RUNDFLEX; Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a asambla confectii de lemn speciale conform schitelor tehnice primite si graficului de livrari; Mentine ordinea si curatenia in spatiul de lucru; Mediu de lucru in hala in picioare efort de ridicare zgomot murdarie grosiera; Imbracaminte protectie obligatorie inclusiv: bocanci, ochelari, manusi, casca si antifoane. Criterii de evaluare: Prezenta zilnica Respectare pauze Efectueaza ore suplimentare (compensate corespunzator); Proactivititate Implicare Ritm de lucru Calitatea lucrului; Panourile si confectiile de lemn construite reparate respecta criteriile de calitate interne; Respecta graficului de livrari. Conditii angajare: Prietenos cinstit harnic; Riguros la program si in activitate; Lucreaza bine impreuna cu echipa; Respecta regulile interne (strict interzis: consum de bauturi alcoolice, violenta, agresiune verbala, furt). Conditii minime: Domiciliu stabil Sibiu sau zone limitrofe pe o raza maxim de 25km; Fara cazier (lucreaza in zona de depozit cu responsabili de gestiune); Permis auto reprezinta un avantaj. Studii: Absolvent minim 12 clase. Calificare: Tamplar. Competente: Experiență minim 2 ani pe un post similar. Oferta: Tip contract perioadă nedeterminată cu perioada de proba de 90 zile; Perioada de lucru 8 ore pe zi, 5 zile pe săptamană; Orar de lucru 7:30 16:30 luni joi respectiv 7:30 - 14:00 vineri; Salariu Fix 6.000 lei brut lunar; Concediu odihna 21 de zile. Beneficii: Tichete de masă (in valoare de 30 lei pe zi); Asigurare medicală privata; Pensie privată pilonul 3; Prima de Paște (1000 lei bonuri cadou); Prima de Crăciun (1000 lei bonuri cadou); Transport cu auto impreuna cu colegii de serviciu. Dotare: Echipament de protectie; Scule, dispozitive, echipamente. Scolarizare: Traininguri specifice domeniului de constructii si materialelor. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 746
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
Angajam agenti de securitate pentru Magazine in Selimbar Sibiu. oferim salarizare neta începând cu 14 RON ora , program de lucru variat , echipament și școlarizare gratuita.
-
-
ANGAJAM PERSONAL CALIFICAT SI NECALIFICAT PENTRU PAZA LA FABRICI IN SIBIU SI ALBA IULIA
-
SSP NEMO INVESTIGO - ANGAJEAZA Agenti de securitate paznici(femei si barbati) pentru zona SIBIU si ALBA IULIA Unitatea SSP Nemo Investigo ofera din 1996 servicii de securitate : -PAZA si PROTECȚIE -CURSURI Ptr -AGENTI DE SECURITATE și - DISPECERI CENTRU DE ALARMA; -Evaluare de Risc la Securitatea Fizica Profesionalismul, discretia, loialitatea fata de beneficiar ne caracterizeaza si se regasesc in serviciile oferite de unitatea noastra! Contact ; Șef formație paza . Tel - >
-
Sarcinile si activitatile postului Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului si traducerea etichetelor produselor; Asigura igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare. Salariul de baza sporuri : Salariul de baza intre 4500 lei - 7000 lei ; Tichete masa 20 lei zi lucrata Pentru munca prestata in timpul noptii - 25 % din salariul de baza corespunzator orelor prestate in timpul noptii; Pentru munca prestata in zilele de repaus saptamanal de sambata si duminica-50 % din salariul de baza aplicat la orele prestate in aceasta perioada; Pentru munca prestata in zilele de sarbatori legale 100% din salariul de baza corespunzator muncii prestate in programul normal de lucru; Pentru munca suplimentara - 100% din salariul de baza corespunzator duratei acesteia; PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA -- 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero --
-
Promovat
Angajam vopsitori auto în două locații din Germania: 22885 Barsbüttel și 19<span><a class="showNumber" data-tel="073">07 arata numarul</a></span> Stralendorf Tipul postului: Cu normă întreagă De luni până vineri, 1 schimb Sarcinile dumneavostră: -Realizați lucrări de amorsare, vopsire și retușare a caroseriilor și a pieselor vehiculelor comerciale în cabine de vopsire -Vopsirea suprafețelor mari cu un pistol de vopsit -Tratarea suprafețelor -Lucrări minore de demontare și asamblare -Controlul curățeniei și calității suprafețelor Profilul dumneavoastră: -Mașină și permis de conducere -Cunoștințe bune de limba germană (min. A2-B1) -Formare profesională ca vopsitor de vehicule sau vopsitor industrial -Cel puțin 3 ani de experiență în domeniu Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 15 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest aeroport. Postul presupune activități de scanare și sortare colete pe destinații, recântărire colete, încărcare colete în containere metalice. Program de lucru de luni până vineri, 09.30-17.30. Oferim: salariu net 2400 lei, bonuri de masă 600 lei, decontare trasnport între 86 și 200 lei în funcție de distanță. Cerințe: minim 10 clase, cazier judiciar curat, disponibilitate la efort fizic, domiciliu sau chirie în Sibiu sau la maxim 10km de depozit. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Suntem o companie în plină creștere în căutarea unui șofer de distribuție cu experiență și dornic să se alăture echipei noastre. Căutăm o persoană responsabilă, atentă la detalii și orientată către clienți, care să contribuie la asigurarea livrării eficiente și la menținerea standardelor înalte ale companiei. Cerințe: Permis de conducere categoria B. Experiență anterioară în conducerea vehiculelor de distribuție constituie un avantaj. Abilități de comunicare bune și orientare către client. Atitudine pozitivă. Responsabilități: Conducerea vehiculului de distribuție în siguranță și conform legilor rutiere. Livrarea produselor către clienți conform programului stabilit. Verificarea stării vehiculului înainte și după fiecare cursă. Interacțiunea profesională cu clienții și rezolvarea oricăror întrebări sau probleme legate de livrare. Beneficii: Pachet salarial atractiv (5000 lei net + sporuri). Echipament și vehicul de lucru de înaltă calitate. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Dacă sunteți interesat și considerați că corespundeți cerințelor, vă rugăm să ne contactati pe whatsapp la numarul 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Cu anticipație, vă așteptăm să aflăm mai multe despre dumneavoastră.
-
BENEFICII: Venit NET- din luna a 3- a (de la 2600 lei): Salariul NET + Tichete de masa (1 TM= 20 lei zi) + Bonus performanata (conf. criteriilor de acordare); Salariul se primeste o data pe luna, pe card. Program de lucru flexibil, in ture: 8h zi; Majorari salariale in raport cu timpul petrecut in companie: 1 an, 2 ani; Decont transport la tura de inchidere a restaurantului; Numar zile concediu de odihna: 21; Bonus vechime 1 an in companie - 50% din salariu net; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Program clar de instruire si dezvoltare personala si profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Contract de munca pe perioada nedeterminata; CERINTE: Minim 8 clase- lucrator bucatarie | minim 10 clase- casier. Varsta minima maxima: 18- 50 ani. Experienta obligatorie: Nu necesita experienta, se asigura training (materiale training, platforma de invatare online). Disponibilitate program prelungit: orele suplimentare se platesc conform legislatiei in vigoare.
-
Hotel Castelnor angajeaza receptioner a: Cerinte: Studii medii. Calificare receptioner; Minimum 1 an experienta in domeniu; Foarte bune cunoştinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoaşterea unei limbi de circulatie internationala: Abilitati foarte bune de comunicare, negociere şi organizare; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Atitudine pozitiva, orientare pro client Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate Amabilitate, toleranta, calm, solicitudine, Aspect fizic placut, prezenta agreabila, Rezistenta la stres. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in functie de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii Stabileste itinerarii şi asigura rezervarea de locuri pentru transport şi cazare pentru clienti; Pastreaza o conduita morala fata de clienti Furnizeaza informatii solicitate de clienti; Asigura trezirea clientilor la cererea expresa a acestora Raspunde de fondurile, valorile sau orice alte bunuri cu care intra in contact. Emite facturi catre clienti si raspunde pentru continutul si corectitudinea facturilor emise; in cazul erorilor aparute are obligatia de a intocmi o nota explicativa Respecta disciplina financiara, folosind fondurile banesti si resursele materiale numai potrivit destinatiei ce li s-a dat. Realizeaza rezervari şi înscrieri în contul clientilor pentru hotel Tin registrele de evidenta şi prezinta note clientilor în momentul plecarii acestora; Distribuie pliante, broşuri şi formulare de informare a clientilor. Realizeaza programari în contul clientilor cu diverse institutii cum sunt: spitale, cabinete medicale şi dentare; Asigura servicii telefonice Pregateste primirea clientilor: verifica rezervarile, intocmeste diagrama camerelor ocupate si libere, repartizeaza camerele pentru clientii individuali.
-
Descriere: Suntem Die Ferienhaus Agentur, o echipă dinamică și energică, care administrează și închiriază case și apartamente de vacanță de înaltă calitate în OstseeResort Olpenitz, în Nordul Germaniei, la o oră și jumătate distanță de Hamburg. Responsabilități: curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor din resort. Cerințe: - limba engleză sau germană la nivel de bază/conversațional (capacitate de a înțelege și de a se face înțeles), - permis de conducere, - atitudine proactivă și implicată, atenție la detalii, concentrare pe căutarea soluțiilor. Beneficii: - aproximativ 1550 net (pentru un salariu brut de 2000 ), - locuințe subvenționate care includ utilități (pentru aprox. 200-300 /lună) , - posibilitate de a lucra în cuplu, - asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, - de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, - bonusuri bazate pe performanțe remarcabile, - discounturi la anumite magazine din resort, - posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. Locație: Germania Dacă sunteți interesați, trimiteți un mesaj privat aici sau pe Whatsapp la numărul de telefon în care să detaliați experinența pe care o aveți și nivelul cunoașterii limbii germane sau engleze pentru a programa un interviu. Sabina Pop
-
Manpower recruteaza reprezentant vanzari directe pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu! Reprezentant Vanzari Showroom CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Suntem în căutarea unui Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre din fabrică. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Candidatul ideal va fi o persoană muncitoare, atentă la detalii și capabilă să lucreze eficient într-un mediu de producție cu ritm alert. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de producție - Prima de prezență - Prima de calitate - Prima de performanță - Transport asigurat Cerințe: - Disponibilitate de a lucra în 4 schimburi - Minim 8 clase - Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru în domeniul producției, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Căutăm un Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Programul de lucru implică disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi, iar transportul este decontat de către companie. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrata - Transport decontat Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru stabil și stimulativ Cerințe: -Minim 8 clase Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720 Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Căutăm un Ambalator Manual pentru a se alătura echipei noastre. Principalele responsabilități includ ambalarea și etichetarea produselor în conformitate cu specificațiile tehnice și standardele de calitate. Programul de lucru implică disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi, iar transportul este decontat de către companie. Beneficii: Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de sărbători - Transport decontat - Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru stabil și stimulativ Cerințe: - Minim 8 clase Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720 Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Căutăm un Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Programul de lucru implică disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi, iar transportul este decontat de către companie. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrata - Transport decontat Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru stabil și stimulativ Cerințe: -Minim 8 clase Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Manpower angajeaza montator subansamble pentru o companie din Sibiu! Suntem în căutarea unui Montator Subansamble pentru a se alătura echipei noastre din fabrică. Responsabilitățile principale includ montarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate. Candidatul ideal va fi o persoană muncitoare, atentă la detalii și capabilă să lucreze eficient într-un mediu de producție cu ritm alert. Beneficii: - Salariu atractiv - Tichete de masă în valoare de 30 RON zi lucrătoare - Prima de producție - Prima de prezență - Prima de calitate - Prima de performanță - Transport asigurat Cerințe: - Disponibilitate de a lucra în 4 schimburi - Minim 8 clase - Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Beneficii suplimentare: - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru dinamic și stimulativ Dacă ești interesat să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru în domeniul producției, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail sau să ne contactezi la numărul de telefon 0729800720. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația ta și să te cunoaștem în cadrul procesului nostru de recrutare!
-
Compania noastră caută un Reprezentant Vânzări pentru showroom-ul nostru din Sibiu. Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată către clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice și în creștere, această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Cerințe: Absolvent Studii Medii în Domeniul Tehnic: Preferabil să fiți absolvent de studii medii în domeniul tehnic, cu studii superioare constituind un avantaj. Experiență Relevantă în Domeniul Vânzărilor: Experiența anterioară în domeniul vânzărilor este necesară pentru a putea gestiona cu succes cerințele acestei poziții. Abilități Excepționale de Vânzare și Comunicare: Sunteți solicitat să demonstrați abilități excelente de vânzare și comunicare pentru a interacționa eficient cu clienții și pentru a promova produsele și serviciile companiei noastre. Atitudine Orientată către Client și Performanță: Atitudinea dvs. față de clienți și dorința de a obține rezultate remarcabile sunt esențiale pentru succesul în această poziție. Cunoștințe de Operare PC: Aveți cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel, pentru a putea gestiona corect documentele și rapoartele necesare. Descrierea Jobului: Promovarea activă a produselor și serviciilor companiei și acordarea de suport și consultanță clienților în cadrul showroom-ului din Sibiu. Evaluarea fiecărei situații prezentate de client și utilizarea tehnicii de vânzare consultativă pentru a găsi cea mai potrivită soluție. Oferirea de consultanță clienților, întocmirea ofertelor și încheierea contractelor conform politicii de vânzare a companiei. Solicitarea constantă a feedback-ului de la clienți pentru a asigura satisfacția acestora. Gestionarea portofoliului de clienți alocați showroom-ului din Sibiu. Responsabilitatea atingerii obiectivelor de vânzare stabilite. Identificarea oportunităților de business și dezvoltarea de relații de parteneriat. Întocmirea și transmiterea periodică a rapoartelor de vânzări. Beneficii: Pachet Salarial Motivant (salariu fix + comision), în concordanță cu performanța și realizările dumneavoastră. Stabilitatea Locului de Muncă în cadrul unei companii locale mari și dinamice, în creștere continuă. Oportunitate Unică: Construirea unei cariere în cadrul unei companii locale mari și dinamice, care se adresează atât pieței naționale, cât și principalelor piețe din vestul Europei. Dacă sunteți pregătit să vă asumați această provocare și să contribuiți la succesul continuu al companiei noastre, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oportunitatea de a construi o carieră solidă și de a vă dezvolta într-un mediu profesional și stimulant vă așteaptă!