Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Companii Disponibil din: 2021-01-26 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    Angajam curier Amazon cat. B in Germania - incepere imediata

    Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH!

  • 2

    Curatenie la domiciliu,asociatii,cladiri,case,apartamente.

    Bucurați-vă de timp liber, iar noi avem grijă ca locuința dumneavoastră să arate impecabil. Serviciile noastre de curățenie la domiciliu vă readuc confortul casei, fără a depune vreun efort. Membrii echipelor noastre de intervenție rapidă , sunt pregătiți să intervină rapid și eficient, pentru a rezolva orice tip necesitate sau urgență, venită din partea dumneavoastră. Atunci când clădirea dumneavoastră a fost finalizată, iar visele au devenit realitate, echipele noastre de curățenie pot curăța încăperile după finalizare procesului, eliminând toate urmele lucrărilor executate. Factura,Ofertare corecta la locatie.

  • 2

    Angajam manipulant (ajutor sofer )

    Ajuta soferul la manipularea marfurilor transportate.

  • 1

    Angajam manipulant marfa depozit de materiale de constructii

    Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam manipulant marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: descarcare -incarcare marfa conform documentelor fiscale, pregatirea comenzilor clientilor aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 3.000 lei-3.500 lei functie de calificare si bonuri de masa Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Aleea cu plopi nr 1 , zona industriala, jud Timis

  • 30

    Angajam consultant imobiliar!

    Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!

  • 4

    Angajam sofer camion pentru curse TUR -RETUR

    Firma de transport angajeaza sofer autocamion pentru efectuarea transporturilor de marfuri. Cerinte obligatorii: Seriozitate Permis auto categoriile B+C+E ; Atestat transport marfa; Card tahograf Cazier judiciar Cazier auto Aviz medical si psihologic Experienta : minim un an Responsabilitati: Transportul de marfuri dinspre Romania spre U.E. si retur cu autotractor + semiremorca ,conform instructiunilor primite ,cu respectarea timpilor de conducere si odihna.

  • 4

    angajam soferi distributie marfuri paletizate

    Societate de distributie marfuri paletizate angajeaza sofer: Cerinte: -Permis auto cat. C respectiv CE -Experienta anterioara ca sofer distributie

  • Guvernantă Hotel 4*

    Atlas Hotel Timișoara își mărește echipa! Oferim pachet salarial atractiv plus: - BONUS DE PERFORMANȚĂ - PRIMĂ DE PAȘTE - PRIMĂ DE CRĂCIUN - PRIMĂ ZI DE NAȘTERE Vă așteptăm în echipa Atlas Hotel :) Contact:

  • 2

    Căutăm colegi pentru lucrări de amenajare și întreținere spații verzi

    VISIONIS LANDSCAPE DESIGN caută colegi pentru lucrări de amenajare și întreținere a spațiilor verzi: - Inginer peisagist - Specialist irigații - Horticultor pentru îngrijirea și amenajarea spațiilor verzi. Activăm in domeniul activități de întreținere peisagistică din 2015. Punem pasiune si suntem buni în ceea ce facem, ne prețuim colegii și clienții, suntem dinamici și motivați. Daca esti în căutarea unui loc de muncă stabil, dorești să practici această meserie, dorești să evoluezi, ne-ar plăcea să te avem în echipa noastră! Ce presupune activitatea noastră: - întreținere spații verzi (tundere gazon, consmetizare și întreținere plante, aplicare îngrășământ); - plantare flori, arbuști și arbori; - manipulare materiale; - săpături (manuale și mecanizate); - instalare sistem de irigații; - reparații sisteme de irigat; - construcții ușoare (mobilier de grădină, alei pavate, camine de vizitare). CERINȚE DE BAZĂ PENTRU OBȚINEREA POSTULUI: - Corectitudine, responsabilitate, punctualitate; - Implicare și dorința de învățare perfecționare; - Disponibilitatea pentru efort fizic. IMPORTANT! - Permisul de conducere categoria B constituie un avantaj; - Experiența anterioara pe un post similar constituie un avantaj; - Studiile de specialitate în acest domeniu constituie un avantaj; - Daca nu ai experiență, insă îți dorești să te dezvolți în acest domeniu, noi îți putem oferi susținerea necesară. *Activitatea firmei se desfășoara în Timișoara și pe raza județului Timiș. *Programul de lucru este luni vineri, în intervalul orar 08:00 17:00. BENEFICII: * Salariu motivant în funcție de cunostințe și performanțe; * Bonuri de masa; * Bonusuri pe bază de realizări și performanțe.

  • 4

    Programator productie

    Descriere post: - Realizarea comenzilor de lucru, conform informatiilor din ERP - Completarea documentelor aferente postului ocupat - Program de lucru intr-un singur schimb de la ora 08:30-17:00 Cerinte: - Studii medii/superioare - Cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word) - Cunostinte medii de limba engleza - Abilită i tehnice, de comunicare si lucru in echipa - Confidentialitate, loialitate, spirit de echipa - Capacitatea de a lucra cu termene limita Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei/zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator

  • 3

    Angajam !

    Salutare! Angajez manipulat in domeniul comertului cu paleti, pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati in privat.

  • 4

    Mecanic Trotinete Electrice

    Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.

  • 1

    Angajez muncitori

    Angajez muncitori pricepuți în rigips, faianță și gresie. Se oferă de lucru în Italia. Mai multe detalii la nr.

  • 2

    Gestionar Depozit cu ISCIR

    Anunt de Angajare: Gestionar Depozit cu ISCIR Companie Moderna si Noua Cu specific de productie, cautam un Gestionar Depozit! Descrierea Postului: Gestionarul Depozitului cu ISCIR are responsabilitatea de a gestiona stocurile și activitățile de depozitare, respectând reglementările și standardele de siguranță ISCIR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat). Acesta trebuie să asigure manipularea corespunzătoare a mărfurilor și echipamentelor, precum și păstrarea documentației necesare conform legislației în vigoare. Responsabilități: 1. Gestionarea Stocurilor: Primirea, verificarea și înregistrarea mărfurilor primite în depozit conform procedurilor stabilite. Depozitarea mărfurilor într-un mod organizat și eficient, respectând standardele de siguranță ISCIR. Efectuarea inventarierilor periodice și actualizarea registrului de gestiune. 2. Manipularea și Expedierea Mărfurilor: Asigurarea pregătirii corespunzătoare a mărfurilor pentru expediere, inclusiv ambalare și etichetare conform cerințelor. Supervizarea încărcării și descărcării mărfurilor, asigurându-se că se respectă procedurile de siguranță ISCIR. 3. Documentație și Raportare: Păstrarea și actualizarea documentației legate de intrări, ieșiri și stocuri. Întocmirea rapoartelor periodice referitoare la stocuri, operațiuni și eventuale discrepanțe. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul depozitării și gestionării stocurilor. Certificare ISCIR pentru depozitare și manipulare a mărfurilor (dacă este necesară conform cerințelor companiei). Cunoștințe solide privind procedurile de siguranță în depozit și manipularea mărfurilor. Abilități de comunicare și lucru în echipă. Capacitatea de a lucra eficient și ordonat într-un mediu dinamic. Locație: Sanandrei, la 10 minute de Timișoara Program de Lucru: 8 ore zi, 7:00 - 15:30 (cu pauza de masă) Beneficii 1. 13 salarii 2. Tichete masă în valoare de 40 lei (800 lei lună) 3. Asigurări de sănătate private 4. Decont transport 5. Sediu nou, de ultimă generație 6. Masă de ping-pong în zona de producție, pentru relaxare și distracție 7. Cafetărie în sediu pentru momente relaxante și confortabile 8. Cultură umană bazată pe colaborare și respect, element diferentiator în comparație cu alți competitori 9. Productia este foarte bine organizata, cu conditii excelente de lucru și curățenie. Informații despre Salariu: Se oferă în cadrul interviului. Pentru detalii suplimentare și aplicare, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: [] sau să sunați la: [ ]

  • Clinicile Orthopedics angajează!

    Clinicile Orthopedics caută medici radiologi (cu contract CNAS) și asistenți radiologie! Așteptăm să ne trimiți CV-ul la adresa de email: Oferim condiții de lucru excelente și o echipă profesionistă de medici. Alătură-te echipei noastre și contribuie la îmbunătățirea sănătății pacienților noștri! Posturi disponbile în locațiile din Timișoara, Șag și Sânnicolau Mare

  • 5

    Clinicile Orthopedics angajează!

    Clinicile Orthopedics caută medici radiologi (cu contract CNAS) și asistenți radiologie! Așteptăm să ne trimiți CV-ul la adresa de email: Oferim condiții de lucru excelente și o echipă profesionistă de medici. Alătură-te echipei noastre și contribuie la îmbunătățirea sănătății pacienților noștri! Posturi disponbile în locațiile din Timișoara, Șag și Sânnicolau Mare

  • 4

    Vanzatoare fornetti

    Angajam personal pentru magazin fornetti str.3august(zona Traian ). Atributii:recepție marfa,coacerea produselor,vanzare,emitere bonuri fiscale,incasare bani cash și card,efectuare inventar. Programul de lucru: -luni,miercuri și vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți și joi ,vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți,miercuri, joi ,vineri intre orele 06:16:30 Persoanele interesate pot stabili un interviu la nr. .

  • 17

    Angajam Front Desk

    Clinica Stomatologică Smile Vision, Timisoara, Piata 700, este in cautarea unei colege pe partea de front desk si administrativ cu foarte bune abilități de organizare și comunicare: Candidatul ideal: ambițioasă cu bune abilități de comunicare și interacțiunea cu oamenii. descurcareață, organizată și eficientă in a gestiona și finaliza taskuri diferite. contabilitate primară ( să stie ce presupune a gestiona casa, registru de casa, facturi, POS) dornică să invete lucruri noi, să creasca pe o pozitie de management operational foarte bune abilități utilizare PC, Microsoft Office - Excel, Work, Google Drive, Sheets, Docs, E-mail Google, Thunderbird program flexibil dimineata, dupamasa limba engleza - avansat Responsabilități FRONT DESK: -întampină pacientii care sosesc in clinică și ii îndrumă către sala de așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația; consilează pacienții în legatură cu informațiile care sunt necesare să le completeze programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații investigații; urmăreste pacienții pentru intervenții preia apelurile telefonice în mod eficient și profesional; înregistrează, monitorizeaza informatiile în sistemul operațional intern; claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor; asigură comunicarea prin: email, telefoniic, atât intern cât si extern; încasează contravaloarea serviciilor medicale cash card și facturează pacienții eliberează asigurari, scrisori medicale, adeverințe trimitere comenzi tehnicieni comisioane receptie comenzi retururi verificare emailuri +raspuns email pacienți Responsabilități ASISTENT MANAGER: Coordonarea și supervizarea diferitelor proiecte ce se desfasoara in clinică alături de General Manager Realizeaza plata facturilor Deschiderea de a se implica in proiecte ce tin de comunicarea cu diferiti medici si comunicarea cu ei. Avantajele pe care le ai in cadrul clinicii: - Clinică nouă modernă folosind ultimele tehnologii - Echipă stabilă cu multă experiență în cadrul căreia te poti dezvolta si avansa. - Program de lucru in ture 8:30-16:30 12: Sâmbăta -o data pe luna (platita 200%)

  • 5

    Angajare agenti de securitate pentru Timisoara

    Firma de paza angajeaza agenti de securitate, barbati si femei, cu si fara atestat, pentru Timisoara - zona centrala. Oferim conditii bune de lucru. Pentru relatii sunati la tel.: sau

  • Angajam contabil sau contract de prestari servicii contabile in SAGA

    Candidatul ideal: - studii superioare de specialitate; - experienta minim 1 an in domeniu pe o pozitie similara; - cunoasterea soft-ului SAGA; - cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar - contabile; - abilitati de comunicare si spirit de echipa; - abilitati de organizare, minutiozitate, atentie la detalii; - responsabilitate vis-a vis de lucrarile efectuate si termenele stabilite; - preocuparea continua pentru actualizarea prevederilor legislative in domeniu financiar contabil. Responsabilitati: - Tinerea evidentei contabil pentru portofoliul de client alocat; - Verificarea balantelor contabile si a fiselor ROL; - Întocmirea declarațiilor lunare către autorități și transmiterea documentelor specifice; - Realizarea diferitelor rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; Ce oferim noi: - Șansa de a acumula rapid experiență diversificată; - Locație centrală, accesibilă, aproape de mijloacele de transport în comun; - Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii; - Traininguri diverse si suport real in dezvoltarea profesională; - Pachet salarial corelat cu experienta, diverse bonusuri.

Salvează căutarea