Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara Companii Disponibil din: 2022-05-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza sculer-matriter Cerinte: -Studii medii -Cursuri calificare conexe (sculer-matriter) -Spirit de observatie -Bune cunostinte tehnice -Experienta in domeniu minim 2 ani -Disponibilitate de lucru in 3 schimburi -Cunstinte minime de limba engleza reprezinta un avantaj Oferta: - salariu atractiv - tichete de masa de 35 lei zi lucratoare - al 13-lea salariu - bonus productivitate - loc de munca in 3 schimburi
-
Promovat
Se ofera: - 6500 lei brut din a doua luna - 5500 lei brut prima luna - salariul va creste odata cu cresterea vanzarilor ( depasire de target ) - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atat la serviciu cat si in afara lui Cerinte: - cunoasterea produselor pt instalatii electrice prezinta mare avantaj - capacitate de comunicare atat cu clientii cat si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intampinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -- 17.00
-
Promovat
Suntem o cofetărie din Timișoara și ne mărim echipa. Căutăm o cofetară cu experiență care să fie pasionată de domeniu. Ce calități sunt necesare? - Pasionată de domeniul de cofetărie - Spirit de echipă - Minim 3 ani experiență în domeniul de cofetărie (experiența să fie recentă) Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar.
-
Promovat
Plasess, companie multinationala , angajeaza pentru fabrica sa din Timisoara, platforma Incontro, hala 04, operatori injectie mase plastice pentru departamentele: asamblare, set-up, inspectie, depozit , printare, laser, vopsitorie Se ofera: -Salariu de incadrare negociabil in functie de abilitatile si experienta personala -Tichete de masa 25 RON Zi -Transport asigurat de firma -Tichete cadou de sarbatori -Prime de sarbatori in functie de profit -Bonus aniversar in functie de vechime -Ore suplimentare 200% -Bonus de calitate -Bonus de prezenta -Bonus de recomandare Ne putet contacta la numarul de telefon sau sa ne trimiteti CV-ul dvs la urmatoarea adresa de email :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
VISIONIS LANDSCAPE DESIGN caută colegi pentru lucrări de amenajare și întreținere a spațiilor verzi: - Inginer peisagist - Specialist irigații - Horticultor pentru îngrijirea și amenajarea spațiilor verzi. Activăm in domeniul activități de întreținere peisagistică din 2015. Punem pasiune si suntem buni în ceea ce facem, ne prețuim colegii și clienții, suntem dinamici și motivați. Daca esti în căutarea unui loc de muncă stabil, dorești să practici această meserie, dorești să evoluezi, ne-ar plăcea să te avem în echipa noastră! Ce presupune activitatea noastră: - întreținere spații verzi (tundere gazon, consmetizare și întreținere plante, aplicare îngrășământ); - plantare flori, arbuști și arbori; - manipulare materiale; - săpături (manuale și mecanizate); - instalare sistem de irigații; - reparații sisteme de irigat; - construcții ușoare (mobilier de grădină, alei pavate, camine de vizitare). CERINȚE DE BAZĂ PENTRU OBȚINEREA POSTULUI: - Corectitudine, responsabilitate, punctualitate; - Implicare și dorința de învățare perfecționare; - Disponibilitatea pentru efort fizic. IMPORTANT! - Permisul de conducere categoria B constituie un avantaj; - Experiența anterioara pe un post similar constituie un avantaj; - Studiile de specialitate în acest domeniu constituie un avantaj; - Daca nu ai experiență, insă îți dorești să te dezvolți în acest domeniu, noi îți putem oferi susținerea necesară. *Activitatea firmei se desfășoara în Timișoara și pe raza județului Timiș. *Programul de lucru este luni vineri, în intervalul orar 08:00 17:00. BENEFICII: * Salariu motivant în funcție de cunostințe și performanțe; * Bonuri de masa; * Bonusuri pe bază de realizări și performanțe.
-
Descriere post: - Realizarea comenzilor de lucru, conform informatiilor din ERP - Completarea documentelor aferente postului ocupat - Program de lucru intr-un singur schimb de la ora 08:30-17:00 Cerinte: - Studii medii/superioare - Cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word) - Cunostinte medii de limba engleza - Abilită i tehnice, de comunicare si lucru in echipa - Confidentialitate, loialitate, spirit de echipa - Capacitatea de a lucra cu termene limita Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei/zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator
-
Salutare! Angajez manipulat in domeniul comertului cu paleti, pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati in privat.
-
Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.
-
Angajez muncitori pricepuți în rigips, faianță și gresie. Se oferă de lucru în Italia. Mai multe detalii la nr.
-
Anunt de Angajare: Gestionar Depozit cu ISCIR Companie Moderna si Noua Cu specific de productie, cautam un Gestionar Depozit! Descrierea Postului: Gestionarul Depozitului cu ISCIR are responsabilitatea de a gestiona stocurile și activitățile de depozitare, respectând reglementările și standardele de siguranță ISCIR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat). Acesta trebuie să asigure manipularea corespunzătoare a mărfurilor și echipamentelor, precum și păstrarea documentației necesare conform legislației în vigoare. Responsabilități: 1. Gestionarea Stocurilor: Primirea, verificarea și înregistrarea mărfurilor primite în depozit conform procedurilor stabilite. Depozitarea mărfurilor într-un mod organizat și eficient, respectând standardele de siguranță ISCIR. Efectuarea inventarierilor periodice și actualizarea registrului de gestiune. 2. Manipularea și Expedierea Mărfurilor: Asigurarea pregătirii corespunzătoare a mărfurilor pentru expediere, inclusiv ambalare și etichetare conform cerințelor. Supervizarea încărcării și descărcării mărfurilor, asigurându-se că se respectă procedurile de siguranță ISCIR. 3. Documentație și Raportare: Păstrarea și actualizarea documentației legate de intrări, ieșiri și stocuri. Întocmirea rapoartelor periodice referitoare la stocuri, operațiuni și eventuale discrepanțe. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul depozitării și gestionării stocurilor. Certificare ISCIR pentru depozitare și manipulare a mărfurilor (dacă este necesară conform cerințelor companiei). Cunoștințe solide privind procedurile de siguranță în depozit și manipularea mărfurilor. Abilități de comunicare și lucru în echipă. Capacitatea de a lucra eficient și ordonat într-un mediu dinamic. Locație: Sanandrei, la 10 minute de Timișoara Program de Lucru: 8 ore zi, 7:00 - 15:30 (cu pauza de masă) Beneficii 1. 13 salarii 2. Tichete masă în valoare de 40 lei (800 lei lună) 3. Asigurări de sănătate private 4. Decont transport 5. Sediu nou, de ultimă generație 6. Masă de ping-pong în zona de producție, pentru relaxare și distracție 7. Cafetărie în sediu pentru momente relaxante și confortabile 8. Cultură umană bazată pe colaborare și respect, element diferentiator în comparație cu alți competitori 9. Productia este foarte bine organizata, cu conditii excelente de lucru și curățenie. Informații despre Salariu: Se oferă în cadrul interviului. Pentru detalii suplimentare și aplicare, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa: [] sau să sunați la: [ ]
-
Clinicile Orthopedics caută medici radiologi (cu contract CNAS) și asistenți radiologie! Așteptăm să ne trimiți CV-ul la adresa de email: Oferim condiții de lucru excelente și o echipă profesionistă de medici. Alătură-te echipei noastre și contribuie la îmbunătățirea sănătății pacienților noștri! Posturi disponbile în locațiile din Timișoara, Șag și Sânnicolau Mare
-
Angajam personal pentru magazin fornetti str.3august(zona Traian ). Atributii:recepție marfa,coacerea produselor,vanzare,emitere bonuri fiscale,incasare bani cash și card,efectuare inventar. Programul de lucru: -luni,miercuri și vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți și joi ,vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți,miercuri, joi ,vineri intre orele 06:16:30 Persoanele interesate pot stabili un interviu la nr. .
-
Clinica Stomatologică Smile Vision, Timisoara, Piata 700, este in cautarea unei colege pe partea de front desk si administrativ cu foarte bune abilități de organizare și comunicare: Candidatul ideal: ambițioasă cu bune abilități de comunicare și interacțiunea cu oamenii. descurcareață, organizată și eficientă in a gestiona și finaliza taskuri diferite. contabilitate primară ( să stie ce presupune a gestiona casa, registru de casa, facturi, POS) dornică să invete lucruri noi, să creasca pe o pozitie de management operational foarte bune abilități utilizare PC, Microsoft Office - Excel, Work, Google Drive, Sheets, Docs, E-mail Google, Thunderbird program flexibil dimineata, dupamasa limba engleza - avansat Responsabilități FRONT DESK: -întampină pacientii care sosesc in clinică și ii îndrumă către sala de așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația; consilează pacienții în legatură cu informațiile care sunt necesare să le completeze programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații investigații; urmăreste pacienții pentru intervenții preia apelurile telefonice în mod eficient și profesional; înregistrează, monitorizeaza informatiile în sistemul operațional intern; claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor; asigură comunicarea prin: email, telefoniic, atât intern cât si extern; încasează contravaloarea serviciilor medicale cash card și facturează pacienții eliberează asigurari, scrisori medicale, adeverințe trimitere comenzi tehnicieni comisioane receptie comenzi retururi verificare emailuri +raspuns email pacienți Responsabilități ASISTENT MANAGER: Coordonarea și supervizarea diferitelor proiecte ce se desfasoara in clinică alături de General Manager Realizeaza plata facturilor Deschiderea de a se implica in proiecte ce tin de comunicarea cu diferiti medici si comunicarea cu ei. Avantajele pe care le ai in cadrul clinicii: - Clinică nouă modernă folosind ultimele tehnologii - Echipă stabilă cu multă experiență în cadrul căreia te poti dezvolta si avansa. - Program de lucru in ture 8:30-16:30 12: Sâmbăta -o data pe luna (platita 200%)
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate, barbati si femei, cu si fara atestat, pentru Timisoara - zona centrala. Oferim conditii bune de lucru. Pentru relatii sunati la tel.: sau
-
Candidatul ideal: - studii superioare de specialitate; - experienta minim 1 an in domeniu pe o pozitie similara; - cunoasterea soft-ului SAGA; - cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar - contabile; - abilitati de comunicare si spirit de echipa; - abilitati de organizare, minutiozitate, atentie la detalii; - responsabilitate vis-a vis de lucrarile efectuate si termenele stabilite; - preocuparea continua pentru actualizarea prevederilor legislative in domeniu financiar contabil. Responsabilitati: - Tinerea evidentei contabil pentru portofoliul de client alocat; - Verificarea balantelor contabile si a fiselor ROL; - Întocmirea declarațiilor lunare către autorități și transmiterea documentelor specifice; - Realizarea diferitelor rapoarte financiar contabile specifice domeniului; - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; Ce oferim noi: - Șansa de a acumula rapid experiență diversificată; - Locație centrală, accesibilă, aproape de mijloacele de transport în comun; - Suport tehnic intern (când și unde este necesar) de la colegii; - Traininguri diverse si suport real in dezvoltarea profesională; - Pachet salarial corelat cu experienta, diverse bonusuri.
-
Caut persoana cu experiența pentru firma de contabilitate care sa cunoască programul SAGA. Sa aibe cunostinte de evidenta primara, declaratii, balanta, bilant, etc. Puteți atașa CV-ul. Sau pentru mai multe detalii, sunați. Acceptam si servicii pe baza de contract !
-
DESCRIERE Oportunitate de angajare: Sudori MIG-MAG și Montatori de Structuri Metalice Compania noastră este în căutarea de persoane calificate și dornice să se alăture echipei noastre ca sudori MIG-MAG și montatori de structuri metalice. Suntem o companie în plină expansiune, specializată în montajul de structuri metalice pentru diverse industrii, și căutăm să extindem echipa noastră cu profesioniști talentați și motivați. Locație: Sediul firmei este in Timisoara, dar munca se efectueaza pe diverse santiere din Romania, NU CONTEAZA IN CE ORAS LOCUITI. Responsabilități sudori: Efectuarea sudurilor MIG-MAG conform specificațiilor tehnice și standardelor de calitate, experiență anterioară în sudura MIG-MAG, iar certificarile anterioare reprezinta un avantaj Respectarea normelor de siguranță și igienă la locul de muncă Colaborarea eficientă cu echipa pentru atingerea obiectivelor și termenelor stabilite Responsabilități montatori: Montarea și asamblarea structurilor metalice în conformitate cu planurile și schițele furnizate Respectarea normelor de siguranță și igienă la locul de muncă Colaborarea eficientă cu echipa pentru atingerea obiectivelor și termenelor stabilite Cerințe: Atitudine pozitivă, abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă Orientare către rezultate și atenție la detalii Respect față de normele de siguranță și calitate Beneficii: Salariu competitiv în concordanță cu experiența și calificările, Intre 5500 - 10.000 lei. Mediu de lucru dinamic și stimulant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Pachet complet de beneficii sociale Dacă sunteți o persoană motivată și dornică să se alăture unei echipe dinamice și orientate către excelență, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat la adresa de e-mail sau să ne contactați la telefon. Vă mulțumim pentru interesul manifestat și așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorii noștri colegi!
-
Angajam LACATUSI pentru asamblare si productie componente de utilaje industriale in Timisoara. Se solicita bune cunostinte in interpretarea desenelor tehnice. Oferim transport pentru personalul din afara orasului, conditii bune de lucru (in hala industriala) si reale posibilitati de avansare in cariera. Program de lucru de 8 ore zi, un singur schimb. De luni pana vineri de la ora 7 la 15:30 va asteptam la punctul de lucru din str. Stan Vidrighin nr. 5A, Platforma Industriala Bega Tehnomet, Halele Maschinenbau Timisoara SRL. CV-uri se pot trimite la e-mail Vizitati www.mbt.ro pentru informatii.
-
Fabrica în Ghiroda angajează Lucrători bucatarie -spălători vase mari.Oferim transport, o masa pe zi .Program flexibil salariu avantajos
-
Esti in cautarea unui nou loc de munca ? Angajam STIVUITORIST pentru o companie de Logistica, din Timisoara. Responsabilitati: - incarcare/descarcare, stivuire si destivuire marfa. Cerinte: - autorizatie ISCIR; - experienta pe stivuitor cu lame frontale si laterale; - disponibilitate de a lucra in doua schimburi; - permis categoria B - obligatoriu. Ce iti oferim noi: - program de lucru intr-un singur schimb/maxim doua schimburi; - salariu motivant; - bonuri de masa ( 20 ron/ zi lucrata); - decontare transport. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze Luni Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numarul de telefon .
-
Transfer Driver Privat Gmbh , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei !
-
Angajam registrator medical, o persoana cu abilitati de comunicare si relationare cu pacientii, cunostinte operare calculator, capacitate de organizare si rezistenta la stres, pentru preluarea apelurilor telefonice, programarea pacientilor, inregistrarea lor in programe specifice. Beneficii: contract de munca full time, bonuri de masa, prima de sarbatori, bonus de performanta anual sau trimestrial.
-
Ce facem noi pentru tine? Bunătatea este limbajul nostru comun, iar asta se reflectă în acțiunile pe care le desfășurăm din grijă pentru toți colegii noștri. Investim în oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale; O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare, discounturi pentru angajați și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale. Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesională și personală; Oferim posibilități reale d promovare. Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi? Vei coordona activitatea & echipa de pregatirea fizica a comenzilor plasate de catre clienții noștri. Vei aloca sarcini persoanelor din subordine, impartind angajatii pe zone de preparare si tinand cont de volumele zilnice. . Vei optimiza locatiile de depozitare. Vei fi responsabil de performantele echipei tale si de atingerea targetelor stabilite de Seful de Departament. Daca ai: Experienta in coordonarea unei echipe. Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (word, excel, ciel). Disponibilitate pentru a lucra in ture (3 schimburi). Descrierea companiei Senneville ți se prezintă după mai bine de 20 de ani de activitate. Din 1993 și până astăzi, am trecut de la o afacere clasică de familie la o înfățișare spectaculoasă și produse pe măsură! Cum? Prin retehnologizare (2007) și rebranding (2014). Suntem încântați că îi putem număra între clienții noștri pe distinșii membri ai Casei Regale a României. Avem onoarea de a livra constant produse de panificație, patiserie și cofetărie atât la vizitele Familiei Regale în Timișoara, cât și la reședința din Săvârșin și la evenimente speciale.
-
Candidatul Ideal Aptitudini speciale: spirit de ordine si disciplina capacitate de organizare si decizie competente in dezvoltarea echipei si capacitatea de delegare capacitate de prevedere a situatiilor deosebite echilibru psihic si emotional viteza de reactie si capacitate de a lua decizii abilitati de comunicare flexibilitate / rezistenta la efort si stres preocuparea permanenta pentru ridicarea nivelului professional individual. Descrierea jobului - Organizarea si coordonarea procesului de producție in vederea realizarii planului de productie stabilit - supravegheaza procesul de productie si respectarea parametrilor de calitate - raporteaza catre seful ierarhic superior stadiul realizarii programului de productie - colaboreaza cu seful de sectie la intocmirea necesarului de aprovizionare - verificarea cantitativa si calitativa a produselor finite - raspunde de respectarea si urmarirea trasabilitatii - verifica aplicarea in productie a retetelor de fabricatie - verificarea modului de stocare a materiilor prime si auxiliare - verificarea respectarii standardelor de igiena si a termenelor de valabilitate a tuturor materiilor prime/produse finite - asigura si raspunde de aplicarea normelor de securitatea si igiena a muncii Descrierea companiei Senneville ți se prezintă după mai bine de 20 de ani de activitate. Din 1993 și până astăzi, am trecut de la o afacere clasică de familie la o înfățișare spectaculoasă și produse pe măsură! Cum? Prin retehnologizare (2007) și rebranding (2014). Suntem încântați că îi putem număra între clienții noștri pe distinșii membri ai Casei Regale a României. Avem onoarea de a livra constant produse de panificație, patiserie și cofetărie atât la vizitele Familiei Regale în Timișoara, cât și la reședința din Săvârșin și la evenimente speciale.