Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Salaj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Salariu atractiv, decontare naveta Contact 0745/608992 0745/134892

  • Societate de constructii din Baia Mare cu lucrari in Oradea angajeaza fierari, dulgheri s din toata tara, individual sau in echipa. Oferim: - angajare cu contract de munca pe durata nedeterminata, - echipament de protectie (bocanci, casca, vesta), - cazare gratuita, - transport gratuit. Salarizare in acord in functie de munca prestata. Se poate ajunge la un salariu net de 1200 - 1400 Euro in functie de realizari si de interesul acordat in munca Plata salariilor se face dupa cum urmeaza: - perioada 25 - 30 a lunii - avans - perioada 10 - 15 a lunii urmatoare - lichidarea drepturilor salariale Informatii la telefon 0752286622

  • Firma constructii din Bucuresti Angajam: personal cu experienta Oferim: cazare gratuita La zi 170-200 de lei la zi pentru meseriasi 50 de lei avans zilnic si carte de munca Pentru exterioare : -placat polistiren -plasa+adeziv -decorativa. Continuitate pe tot timpul anului. Salariul la doua saptamani

  • Caut Loc de muncă angent de pază am arestat! Său muncitor necalificat

  • Caut persoane deschise, optimiste, vesele care stiu ce vor de la viata si sunt dispuse sa faca un efort pentru a si indeplini visul!

  • Caut loc de muncă șofer cat B permis de 12 ani, 3 ani de curierat in Italia... telefon 0723936562 non stop.

  • Pentru detalii sau CV-ul complet vă rog să lăsați mesaj. Am cunoștințe medii în domeniul IT (mai mult pe partea de SOFTWARE). Am permis categoria B de 2 ani. Aș prefera un job care să includă și partea de șoferit!

  • 2

    Societate de constructii din Baia Mare cu lucrari in UNGARIA (Budapesta si Debrecen) angajeaza fierari, dulgheri si necalificati din toata tara, individual sau in echipa. Oferim: - angajare cu contract de munca pe durata nedeterminata, - echipament de protectie (bocanci, casca, vesta), - cazare gratuita, - transport gratuit. Salariul la momentul angajarii este de 1000 euro si dupa perioada de proba de 15 zile se negociaza pana la un maxim de 1400 euro functie de calficarea si interesul aratat in timpul perioadei de proba. Plata salariilor se face dupa cum urmeaza: - perioada 25 - 30 a lunii - avans fix de 200 euro - perioada 10 - 15 a lunii urmatoare - lichidarea drepturilor salariale Informatii la telefon 0752286622

  • Caut loc de muncă în zalău, ca agent de securitate sau femeie de serviciu/ajutor de bucătar cu carte de muncă.

  • Firma de contabilitate căutăm profesioniști contabili cu experiență pentru colaborare part-time/full-time. Cum ar trebui să fie persoana care se va integra în echipa noastră? 1. Să aibă experiență în contabilitate, inclusiv închideri de lună, întocmire declarații; 2. Să fie de gașcă – suntem o echipă restrânsă, motiv pentru care ajungem să ne simțim ca într-o familie; 3. Să îi placă să muncească - literal vorbind… pentru că noi ne distram dar și muncim! 4. Să fie organizată; 5. Să fie atentă la detalii; 6. Să știe să zâmbească, in special cand vorbeste la telefon! 7. Să se îmbrace frumos – da, modul în care se prezintă atât ea, cât și noi transmite mai departe imaginea firmei către clienți; 8. Să știe engleză; 9. Să aibă permis de conducere categoria B (de preferat); 10. Facultatea nu constituie un avantaj – cunoștințele și experiența sunt importante; 11. Să fie dispusă să învețe – echipa noastră învață și se dezvoltă continuu. Ce va face această persoană? 1. Procesează documentele contabile primite de la clienți; 2. Întocmește declarații și rapoarte contabile; 3. Comunică cu clienții telefonic și prin email; 4. Oferă sprijin pentru colegii de birou. Ce oferim? 1. Posibilitatea de a lucra de acasă, după propriul program; 2. Salariu atractiv, proporțional cu munca și portofoliul gestionat; 5. Șansa de a te perfecționa prin cursuri și seminarii diverse; 6. Gheață vara și ceai iarna; 7. Șef (de treabă) și exigent; 8. Colegi așișderea; Cei interesați sunt rugați să ne lase un mesaj sau să trimită CV-ul lor la adresa office [ at ] conion.ro O dată cu CV-ul tău, trimite-ne răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră?

  • Firma de contabilitate căutăm profesioniști contabili cu experiență pentru colaborare part-time/full-time. Cum ar trebui să fie persoana care se va integra în echipa noastră? 1. Să aibă experiență în contabilitate, inclusiv închideri de lună, întocmire declarații; 2. Să fie de gașcă – suntem o echipă restrânsă, motiv pentru care ajungem să ne simțim ca într-o familie; 3. Să îi placă să muncească - literal vorbind… pentru că noi ne distram dar și muncim! 4. Să fie organizată; 5. Să fie atentă la detalii; 6. Să știe să zâmbească, in special cand vorbeste la telefon! 7. Să se îmbrace frumos – da, modul în care se prezintă atât ea, cât și noi transmite mai departe imaginea firmei către clienți; 8. Să știe engleză; 9. Să aibă permis de conducere categoria B (de preferat); 10. Facultatea nu constituie un avantaj – cunoștințele și experiența sunt importante; 11. Să fie dispusă să învețe – echipa noastră învață și se dezvoltă continuu. Ce va face această persoană? 1. Procesează documentele contabile primite de la clienți; 2. Întocmește declarații și rapoarte contabile; 3. Comunică cu clienții telefonic și prin email; 4. Oferă sprijin pentru colegii de birou. Ce oferim? 1. Posibilitatea de a lucra de acasă, după propriul program; 2. Salariu atractiv, proporțional cu munca și portofoliul gestionat; 5. Șansa de a te perfecționa prin cursuri și seminarii diverse; 6. Gheață vara și ceai iarna; 7. Șef (de treabă) și exigent; 8. Colegi așișderea; Cei interesați sunt rugați să ne lase un mesaj sau să trimită CV-ul lor la adresa office [ at ] conion.ro O dată cu CV-ul tău, trimite-ne răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră?

  • Responsabilities: — You are our ERP key user for our Romanian and Belgian production plant; — You optimize our digital, logistic and supply chain processes and bring them to a higher level; — You offer ERP support wherever necessary; — You are, as key user of our Microsoft Dynamics AX ERP tool, the contact person for your colleagues as well as for our external ERP partner; —You work closely with next generation architecture development teams using cutting edge approaches and technologies. — You are willing to travel regularly to the Belgian mother plant (once every few months); — In short, you are an indispensable link within the Group and prepare the companies for the next level. Requirements: — You have experience in digital optimizing of the production flows inside a company; — You have a bachelor's degree in engineering, computer science or equivalent by experience and you have practical ERP expertise, particularly with product configurators; — You have experience in digital optimizing of the production flows inside a company; — You are ambitious and like to work in a challenging environment; — You are a good communicator and know how to motivate your colleagues to take new technological paths. — You have very Good English communication skills (both verbal and written);

  • 1

    CANDIDATUL IDEAL: -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj(minim diploma de liceu); -Cunostinte medii utilizare PC; -Atitudine proactiva ,persuasiv si perseverant; -Bune abilitati de comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; -Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; -Spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; -Experienta in asigurari constituie un avantaj; BENEFICII: -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare( obtinerea codului RAF/RAJ); -Schema de comisioane si bonusuri atractive; -Grila de salarizare in functie de realizari; -Posibilitatea de promovare in cadrul programului ”Trepte de cariera”; -Cursuri de dezvoltare profesionala si personala; -Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei; -Posibilitatea de a promova profesional , in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata; -Program flexibil; RESPONSABILITATI: -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurari de viata , asigurari de sanatate si asigurari generale; -Efectuarea analizei de risc pentru client,construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; -Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; Detalii la telefon sau trimiteti CV-ul pe adresa de email.

  • 1

    Electrician cu experienta in strainatate caut contract avantajos de munca in STRAINATATE.Vorbesc engleza si putin germana. multumesc

  • Bucătar. Cu experienta.

  • Ofreta colaborare job de acasa , Plata saptamanala . Ai nevoie de un laptop sau un pc si limba engleza . pentru mai multe info ai datele de contact in imagine

  • 6

    Societatea comericala “Sc Evecleaning Srl” cauta personal pentru curatenie. Salariu atractiv! Detalii la numerele de telefon: 0745604420 si 0758068012

  • Societate de constructii din Baia Mare cu lucrari in Oradea angajeaza maistru constructor/sef echipa fierari betonisti Oferim: - angajare cu contract de munca pe durata nedeterminata, - cazare gratuita, Salariu net de la 1500 Euro lunar Plata salariilor se face dupa cum urmeaza: - perioada 25 - 30 a lunii - avans - perioada 10 - 15 a lunii urmatoare - lichidarea drepturilor salariale Informatii la telefon 0752286622

  • GIMI HOME Zalau, angajeaza WEB DEVELOPER / WEB DESIGNER pentru a repune in funcțiune website-ul magazinului nostru online, iar mai apoi pentru a adminstra si reactualiza platforma. Gimi Home are dezvoltat deja magazinul online. Acesta trebuie pus din nou în functiune, deoarece este dat putin peste cap, trebuie reparate unele bug-uri, trebuie actualizată lista de produse, iar cel mai important lucru este ca site-ul să fie conectat la sistemul informatic al magazinului, pentru ca stocul sa fie actualizat automat, in functie de baza de date a sistemului (sistemul informatic pe care il folosim este ASiS - produs de Alfa Software). Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: • sa aiba cunostinte avansate de webdesign, de development. • sa aiba experienta in vanzari online, cunostinte de marketing, de ecommerce, SEO, sa fi lucrat pentru alte magazine online. • sa mai fi lucrat cu programul ASiS, sa aibă cunostintele necesare pentru a conecta web-siteul la platforma ASiS. • sa aibă cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Microsoft Excel) Candidatul după ce va repune site-ul in functiune, va administra platforma, se va ocupa cu pozarea produselor, cu actualizarea lor, cu pozitionarea lor in social media. Candidatul trebuie sa fie serios, responsabil, perseverent, muncitor. Candidatul va avea biroul la magazinul nostru din afara Zalaului (str. Principală, nr.3M, Panic,comuna Hereclean, judetul Salaj). Pentru cei interesati de acest post, pentru detalii legate de salariu ne puteti contacta telefonic la numarul: 0731301229 sau trimite un mail : Info : GIMI HOME este prezentă pe piată începând cu anul 1998, fiind specializată in comert en-gros si en-detail a produselor de uz casnic, menaj, jucării, rechizite, electrocasnice, produse de sezon, artizanale si produse de unică folosință.

  • Cuplu cautam un loc de munca in strainate

  • Salveaza cautarea