Anunțuri
Locuri de munca Suceava Suceava Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
SC Gmt Line Express SRL angajează sofer categoria C, C+E pentru transport de mărfuri generale in regim de grupaj. Cerințe: - seriozitate -respectarea timpilor de conducere și încadrarea corespunzătoare a mărfurilor pe axa -arimarea corespunzătoare - întocmire si verificare documente transport Oferim: - seriozitate - salarizare intre 4000-7000 RON in funcție de categorie
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne dorim ca viitorul nostru coleg viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate. Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: - capacitatea de a se adapta ușor,punctualitate și răbdare orientare către client - bune abilități de comunicare, abilități de negociere; - lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externi Descrierea jobului *Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu *Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare *Urmărește rezervarea ofertelor Ce oferim: Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Salariu motivant; Suport constant pe parcursul desfășurării activității; Tichete de masă; Tichete cadou, în condiţiile legii; Abonamente Bookster-cărţi şi articole online; Coffee break room în cadrul firmei; Traininguri și formări profesionale; Posibilități de promovare în cadrul organizației; Reduceri pentru angajaţi la achiziţionarea de produse din cadrul firmei;
-
SC TRUTZI SRL angajeaza pentru punctul de lucru din Scheia, Str. Aleea Vamii, nr. 26, jud.Suceava -ELECTRICIAN- Cerinte: Scoala profesionala de profil, electrician intretinere Liceu de profil electric electromecanica; Abilitati de diagnosticare si remedierea defectiunilor. Descriere: -Participa la ctivitatile de m nten nt ; -Realizeaza interventiile accidentale sau planificate la utilajele industriale; -Asigur buna functionare chip mentelor si inst l tiilor electrice din sectiile de productie. Beneficii: -Salariu motivant -Tichete de masa -Oferim și cerem seriozitate. -Oferim transport pentru urmatoarele rute : - Suceava-Darabani (Dorohoi) - Suceava-Liteni-Dolhasca - Suceava- Mihaileni (Siret) - Suceava-Vârfu Câmpului - Suceava- local -Burdujeni
-
Angajez sofer profesionist categoria CE, Comunitate, prelata. Postul este valabil pe departamentul D-UK-D Salarizare:3000 EUR(SALAR PE RO INCLUS) Cerinte; experienta,utilizarea unei aplicatii de scanat documente! Alte detalii la telefon!!!
-
Căutăm electricieni cu experienta și persoane care doresc sa lucreze lângă electricienii noștri, dornici de a învăța meseria de electrician. Șantierele sunt în județul Suceava și împrejurimi. Oferim contract de munca și salariu în funcție de experienta și implicarea la locul de munca. Programul este 8.00-17.00 cu pauză 12.00-13.00 de luni pana vineri. Posibilitate de lucru sâmbătă și ore suplimentare care sunt plătite separat. Vor fi și deplasări în diferite județe (cazarea, mâncarea, transportul vor fi plătite de firma). Pentru mai multe informații sunați la nr. de telefon : Va mulțumesc!
-
Angajez muncitori pricepuți în rigips, faianță și gresie. Se oferă de lucru în Italia. Mai multe detalii la nr.
-
Angajam electrician si instalator pentru lucrări, din Câmpulung sau din împrejurimi. Asiguram cazare dacă este necesar. Program L-V, 8-17, contract de munca pentru perioada nedeterminata. Salariul este negociabil in funcție de experiența. Pentru detalii ne puteți contacta la Nr tel si adresa de
-
Angajam muncitori si șef echipa pentru lucrări de interior, din Câmpulung sau din împrejurimi. Asiguram cazare dacă este necesar. Program L-V, 8-17, contract de munca pentru perioada nedeterminata. Salariul este negociabil in funcție de experiența. Pentru detalii ne puteți contacta la Nr tel si la adresa de email
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Parfums de Sofia Suceava angajează pentru magazinul situat in Complexul Comercial Bucovina consilier vânzări (fete si baieti) cu experiență minima de 10 ani. Salarizare peste 4000 ron net, program flexibil, posibilitate de avansare în carieră. Relatii la .
-
Atributii principale - dezvoltarea pietei prin atragerea de noi clienti; - identificarea nevoilor clientilor; - promovarea companiei catre clientii actuali si potentiali; - negocierea si incheierea contractelor; - dezvoltarea vanzarilor la clientii noi si actuali; - realizarea obiectivelor de vanzari stabilite de companie. Cerinte - experienta in vanzari constituie un avantaj - persoana dinamica, organizata, cu bune abilitati de comunicare - initiativa, spirit de echipa - posesor permis conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu fix motivant + bonus FOARTE ATRACTIV - abonament medical la clinica privata - prime si alte beneficii -tichete de masa in valoare de 40 lei - posibilitati de promovare
-
-
SC. angajeaza soferi cu experienta categoria C+E ..(AMAZON) CONTAINERE ,LA PRELATA GERMANIA - Asiguram transport dus-intors. ( mai multe detalii la nr de tf: .)(nu raspundem la mesaje)
-
Angajam șoferi pe comunitate pe busuri și duble cabine de 3.5 T. Se lucrează cu Flash. Perioada delegației este de 6 săptămână cu pauză o săptămână acasă. Pentru informatii suplimentare sunați la numărul .
-
Suntem în căutarea unor muncitori în construcții pentru a se alătura echipei noastre din regiunea Moldovei. Candidații ideali vor avea experiență în diverse aspecte ale construcțiilor, inclusiv lucrări de zidărie, tâmplărie, finisaje, structuri metalice, dulgherie, panouri sandwich. Prezinta un avantaj permisul de conducere categoria B. Beneficii: Salariu competitiv între 4000 și 6000 lei, în funcție de experiență și abilități Diurnă, cazare și transport asigurate de către companie Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și plăcut în cadrul unei echipe profesioniste
-
COSMIN HOUSE S.R.L. angajeaza lucrator comercial Esti candidatul ideal daca esti o persoana proactiva, orientata catre client si cu abilitati excelente de comunicare, serioasa si responsabila. Beneficii: Salariu motivant Contract de munca Bonusuri in functie de performante Plus alte beneficii Experienta intr-o pozitie similara este apreciata dar NU obligatorie
-
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produselor vandute ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi la inventarul periodic din magazin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Căutăm șoferi cu mașini proprii sau colaboratori PF Oferim contracte de munca cu 2,4,6,8,ore Suportam 20% din cheltuieli carte de munca Cerințe, 10% din net Atestat transport alternativ persoane Fara alte cheltuieli ascunse... Va mulțumesc!!
-
-
NE MĂRIM ECHIPA Suntem în căutare de noi colegi! SERVAL angajează inginer constructor si tehnician devize și măsurători în construcții Studii medii tehnice superioare - inginer constructii Experienta profesionala: minim 2-3 ani Ambiții și orientare spre obiectiv, cu reale abilitati de negociere; Competente de operare program devize si Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de a planifica; Creativitate si determinare in finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilitati de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitiva, autodeterminare, spirit de echipa; Punctualitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu; Abilitati de organizare, spirit de observatie, atentie la detalii si flexibilitate; Care va fi rolul tau? Stabilesti cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmesti devizul pe categorii de lucrari al investitiei totale; Stabilirea pretului lucrarilor: Incadrarea cantitatilor de lucrari in articole din deviz; - Introducerea articolelor de deviz in program specializat; - Calculul costului final al investitiei; - Intocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 si verificare, completare corespunzatoare a formularelor F5 de catre proiectantii de specialitate; Intocmirea devizului pe categoriile de lucrari ale investitiei totale; Colaborezi ori de cate ori este nevoie cu specialistii din cadrul departamentului tehnic, cu seful punctului de lucru si seful de santier, cu arhitectii; Urmarirea tendintelor de dezvoltare a pietei de domeniul constructiilor: preturile si produsele concurentei; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare si realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje si transport; Intocmirea masuratorilor pentru lucrarile la care nu exista liste cu cantitati de lucrari; Te implici activ in realizarea ofertelor pentru licitatii; Contacteaza si negociaza preturi si conditii comerciale cu furnizorii; BENEFICII: Iti oferim toate resursele si toata sustinerea sa te dezvolti intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, Oportunitatea de a dezvolta o cariera profesionala în domeniu; Mediu de lucru placut si conditii bune de munca; Pachet salarial motivant, laptop, telefon. Vino sa vezi locul de munca si sa-ti cunosti viitorii colegi. Detalii la telefon sau , Luni - Vineri 09.00 - 17.00
-
Societate de transport marfa angajam soferi de mare tonaj pentru curse intern pe walking floor si extern prelata.detinem camioane intretinute pentru pretentiosi,oferim seriozitate si salariu motivant.Pentru detalii nu ezitati sa sunati la .NU RASPUND LA MESAJE.