Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Timis Timisoara doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 15

    Angajam ajutor in salon de tuns catei pisici

    Salon canin angajeaza ajutor in salon. Ideal este un minim de experienta si cunostinte in domeniul ingrijirii animalelor de companie dar nu este necesar pentru angajare deoarece formarea profesionala se face in cadrul companiei noastre. Daca sunteti interesat a va asteptam la un interviu. Tel: zero sapte sase sapte 860 noua opt noua

  • 2

    Angajam frizer canin cu experienta sau novice.

    Salonul Igor Land angajeaza groomer cu experienta sau novice. Un minim de experienta si cunostinte in domeniul ingrijirii animalelor de companie este necesar pentru angajare. Formarea profesionala se face in cadrul companiei noastre. Daca sunteti interesat a va asteptam la un interviu. Salariul se negociaza in functie de experienta. Tel: zero sapte sase sapte 860 noua opt noua Publi24_1704896525

  • 3

    angajam instalatori instalatii termice - sanitare

    SC NR INSTAL SYSTEMS SRL angajaza instalatori instalatii termice si sanitare. Programul de lucru : luni-vineri de la 8-17. Se ofera conditii avantajoase de lucru si salariu atractiv. Criteriul dupa care se stabileste salariul este nivelul de cunoastere si calificare. Va asteptam !!!

  • 3

    Cofetar Brutar

    Povestea Madame Magnifique se scrie, iar echipa crește, si vrem să-ți oferim cadrul în care cunoștințele și pasiunea ta să creeze plus valoare. Ce ne dorim de la tine? Experiență relevantă în domeniu, minim 3 ani; Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe; Persoană dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către calitate; Dornic d un job stabil pe termen lung; Spirit de echipă. Ce îți oferim? Salariu de bază net de la 3.500, în funcție de poziție și experiență; Bonuri de masă 735 lei; Pachet de servicii medicale private; Mediu de lucru profesionist, echipamente moderne, ingrediente de top; Cursuri de calificare externe, acreditate; Decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului. Astept CV-ul tau pe sau pentru mai multe informatii tel. .

  • 4

    Prime Restaurant&Bar Dumbravita angajeaza ospatar

    Restaurantul Prime caută un ospătar pasionat și energic pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea un simț extraordinar al ospitalității și va oferi o experiență de neuitat clienților noștri. Responsabilitățile cheie includ: Servirea clienților cu profesionalism și atenție la detalii Cunoașterea meniului și oferirea de recomandări personalizate Menținerea unui mediu curat și ordonat în zona de servire Gestionarea comenzilor și a plăților cu precizie și eficiență Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Dacă ești pasionat de arta ospitalității și ești dornic să faci parte dintr-o echipă dedicată, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău . Alătură-te echipei noastre și fi parte din povetea Prime Restaurant&Bar

  • Inchiriez post coafeza hair stilist

    Salon situat în Badea Cartan închiriază post de coafeza hair Stilist.Chiria lunara este de 350 euro .Separat se plateste cheltuieli comune .

  • 18

    Angajam personal secretariat

    Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;

  • 3

    Angajam EDUCATOR la Afterschool IMALO - program full-time saupart-time

    Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!

  • 1

    Cutam muncitori calificati munca Germania

    MPP PROJECT firma serioasa din domeniul constructiilor ,angajeaza persoane serioase pentru munca calificata in Germania . Cautam pentru moment muncitori calificati faiantori cat si persoane pentru finisaje. Oferim un salar intre 2300Euro si 2500 Euro ,programul de lucru fiind de luni-vineri , iar transportul si cazarea sunt asigurate de catre societatea noastra. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numerul de telefon fie si mesaj WhatsApp.

  • ad page make up & coafor

    Buna fetelor Vă aștept un lunile martie si aprilie cu oferta: spălat-tuns-coafat-100lei. În zona Gheorghe Lazăr si sau Comuna Parța. Si sa nu uitam si de cardul de fidelitate oferit Pentru mai multe poze,detalii,va astept pe pagina de fb AD PAGE MAKE UP & COAFOR sau la numărul de telefon

  • 1

    RECRUITER freelancer hibrid

    Despre companie: Temporales The Caring Career Agent este o companie tânără și în creștere, cu echipe internaționale de recrutare în Portugalia, Spania și Grecia, dedicată conectării talentelor globale cu oportunitățile de carieră din Europa de Nord. Oferim suport complet pe parcursul întregului proces de recrutare și în primii pași ai candidaților noștri în noua lor aventură în carieră. Despre job: În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: - Talent Sourcing: Utilizați diverse canale, inclusiv forumuri de locuri de muncă online, social media și rețele, pentru a obține candidați de înaltă calitate la nivel global. - Screening și evaluare: Efectuați interviuri și evaluări cuprinzătoare pentru a evalua calificările candidaților și potrivirea culturală cu organizațiile clienților. - Managementul candidaților: Oferiti îndrumare și sprijin candidaților pe tot parcursul procesului de recrutare. Nu numai de la contactul inițial până la acceptarea ofertei de muncă și chiar și după ce candidații au început să lucreze la noul lor loc de muncă. - Studiu de piață: Rămâneți la curent cu legile internaționale privind ocuparea forței de muncă, tendințele pieței și activitățile concurenților pentru a oferi informații strategice clienților. - Conformitate: Asigurati respectarea standardelor legale si etice in toate activitatile de recrutare, inclusiv principiile diversitatii si incluziunii. - Raportare: Mențineti inregistrări exacte ale interacțiunilor candidaților și ale progresului recrutării pentru raportarea clienților și analiza internă. Cerinte: - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex. - Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale. - Abilități excepționale de comunicare și interpersonale. - Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare. - Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid. - Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus. - Experienta ca recrutor, constituie un avantaj. Beneficii: - Salariu competitiv și bonusuri bazate pe performanță. - Expunerea la o gamă diversă de industrii și piețe globale. - Cultura colaborativă și incluzivă a companiei. - Organizare flexibilă, cu un echilibru foarte bun între viața profesională și cea personală. - Posibilitatea de a participa la evenimente internaționale și întâlniri cu clienții. Dacă sunteți pasionat de conectarea talentelor într-un domeniu internațional și prosperați într-un mediu multicultural, vă invităm să vă alăturați echipei noastre ca recrutor internațional Temporales. Pentru a va candidata, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție care să detalieze experiența dvs. relevantă și de ce sunteți interesat de această poziție

  • Angajam ospatari ospatarite pentru restaurant in zona centrala

    Restaurantul Riviere, situat pe malul Begai angajeaza ospatari ospatarite. Candidatul Ideal: Căutăm ostar ospatarite cu experient, harnică, punctuala, cu o atitudine pozitivă, care să fie responsabilă si pe care să ne putem baza. Educație și experiență: Studii medii Diploma barman ospatar, constituie avantaj Experiența in domeniu este obligatorie Te rugăm să aplici dacă: Ești o persoană pasionată de industria ospitalității, crezi că ai un talent în a vorbi și a relaționa cu oamenii și îți place să faci asta, în timp ce servești băuturi si mancare Ești orientat către solicitările oaspeților, fiind un profesionist și o persoană interesată de o educație și o dezvoltare continuă în domeniul tău Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, pozitivă, cu spirit de echipă și amabilă Ai capacitatea de a răspunde și de a gestiona într-o manieră pozitivă și profesională toate situațiile apărute în relația cu oaspeții restaurantului Te poți adapta cu ușurință la programul de muncă al restaurantului Poți să muncești în ture, de sărbători și în weekenduri atunci când este necesar Ai cunoștințe în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică și pui în practică aceste reguli Ce ar trebui să faci: Te asiguri că oaspeții sunt serviți corespunzător, în funcție de solicitările lor și conform normelor interne Contribui la promovarea ofertei de produse disponibile și faci recomandări oaspeților atunci când ți se solicită acest lucru Ești responsabil de marcarea, încasarea băuturilor oaspeților și contribui împreună cu colegii și superiorul ierarhic la realizarea inventarelor Răspunzi pentru menținerea și respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora Te asiguri că circuitul deșeurilor și al reziduurilor este respectat în totalitate, conform procedurilor Semnalizezi din timp superiorului direct orice situație care poate duce la neîndeplinirea în condițiile cerute a sarcinilor ce îți revin

  • 2

    Cautam livrator pe scuter

    Restaurant, cauta livrator pe scuter part-time, aproximativ 2 -3 ore (12:00 - 15:00). De luni pana vineri. Alte detalii le discutam la telefon: (Andra) Va rugam sa sunati dupa ora 15:00.

  • SUDORI pentru Olanda

    TEMPORALES, lider de piață de 8 ani și specialist în furnizarea de profesioniști calificați și specializați din Europa, recrutează SUDORI pentru Olanda. Scurtă descriere a postului: Veți lucra un schimb pe zi, iar locul dumneavoastră de muncă va fi în Germania (Bremen sau Rendsburg). Locația exactă va fi comunicată în timpul interviului. Ziua va începe cu o introducere în munca pe care va trebui să o faceți în acea zi. Odată ce un lucrător siderurgic a realizat pregătirea corectă, va puteti începe munca și arăta abilitățile de sudură pentru a suda penetrările oțelului în toate pozițiile. Cerințe: Vorbiți și înțelegeți limba engleză; Permis de conducere B; Cititi desenele tehnice; Experienta ca sudor cu atestate valabile, experienta pe santierul naval constituie un avantaj; Certificatul trebuie să fie valabil conform ISO 9606, sudură MIG MAG 131, 135, 136, 138 valabil pentru oțel (FM1 și FM2) și valabil pentru țevi și toate poziții de sudura (HL-045). Oferim: - salarii atractive, in functie de experienta; - cazare; - contract renovabil, pe termen lung.

  • 3

    Parteneriat agent asigurare

    Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.

  • 3

    Bucatar program luni - vineri, 08.00 - 17.00, sambata 9-15.30, duminica liber

    Cautam o colega sau un coleg pentru a ne intregi echipa! Atribuții: pregatire mic-dejun si brunch, spălare vase, curatenie zilnica in bucatarie. Program de lucru luni-vineri, 08.00 - 17.00, sambata 9-15.30, duminica liber Caffe del Doge - complex comercial Galeria 1 - Calea Sever Bocu nr.2, Timisoara

  • servicii sudura aluminiu fonta otel inox si confectionari porti si garduri

    sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon

  • 11

    Angajam Asistenta medicala!

    Angajam ASISTENTA MEDICALA! Candidata Ideala Absolventă a unei școli sanitare acreditate și recunoscute național Integritate, seriozitate, amabilitate și flexibilitate Integrare în echipă bune abilități de comunicare și relaționare, capacitate de organizare și planificare a timpului și a sarcinilor încredințate, lucru în echipă Buna organizare a programului de lucru si abilități de recepție. Beneficii Loc de muncă stabil. Acumulare de experiență și oportunități de promovare în interiorul companiei. Daca esti o persoana pasionata, serioasa, punctuala, cu grija fata de pacient si cu disponibilitatea de a creste impreuna cu noi, te asteptam sa ne contactezi. Trimite-ne CV-ul tău la adresa:

  • Tamplar/Montator

    Angajam tamplar / montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența !! Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Se ofera si bonusuri !Rugam seriozitate !!

  • 1

    Angajam tamplar si montator mobilier la comanda

    Angajam tamplar si/ sau montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența. Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Rugam seriozitate !! Locație: Ghiroda

Salvează căutarea