Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere: Angajam soferi autocamion (echipaje) pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri pentru curse internationale tur-retur. Durata curselor este de aproximativ 1 saptamana. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C+E; - Domiciliu stabil in localitatea Timisoara sau zonele limitrofe; - Card digital pentru tahograf; - Atestat profesional pentru transport marfuri generale; - Motivatie, seriozitate si profesionalism. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul minim pe economie; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta.
-
Promovat
Angajam FREZOR CNC S.C. RA-OL S.R.L. , una din firmele de traditie in domeniul confectiilor metalice din TIMISOARA, prezenta pe piata de peste 25 de ani, angajeaza FREZOR CNC, in urmatoarele conditii: - contract de munca pe perioada nederminata; - salar BRUT = 8548 lei; salar NET = 5000 lei, la care se adauga: - ore suplimentare, platite dublu - bonuri de masa de 40 lei zi, valoare estimata fiind de = 840 Lei luna - se ofera al 13-lea salar - plata chirie pentru relocare - zile de concediu de odihna acordate in functie de vechimea in firma Daca doriti sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati, la telefon , L-V - intre orele , sau la sediul societatii din Timisoara, str. Dr. A.P. Podeanu, nr. 146 B.
-
Promovat
Descriere S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Spalatori Vehicule pentru Spalatoria Auto de la Utvin. Cerinte: Sudii generale; Seriozitate, responsabilitate; Spirit de echipa. Responsabilitati: Sa pastreze si sa utilizeze corespunzator masinile de spalat sub presiune, materialele si echipamentele cu care lucreaza; Sa respecte normele privitoare la exploatarea masinii de spalat sub presiune; Sa respecte programul de lucru si sa foloseasca cu cea mai mare eficienta timpul de lucru; Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US. Pu
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC EXPERT FIRE SOLUTIONS SRL angajează: Servanți pompier; Servanți pompier (dispecer); Șefi tură formație pompieri; pentru obiectiv situat în centrul orașului Timișoara. Contractul începe din data de 15.03.2024. CERINȚE: - certificat ATESTARE SERVANT POMPIER sau adeverință care să ateste calificarea de servant pompier începerea unui curs de specialitate în domeniu; - bune abilități de comunicare; - seriozitate, confidențialitate, inițiativă, loialitate, spirit de echipă, respect față de cei cu care intră în contact; - viteză de reacție, promptitudine; - domiciliu în Timișoara sau în localitațile limitrofe; - cazier curat; - constituie avantaj experiență în domeniu. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: - intervine în cazul situațiilor de urgență (incendiu, cutremur, etc.); - execută operațiuni pentru localizarea, pregătirea și desfășurarea intervenției în caz de incendiu; - efectuarea serviciului de rond conform programului și itinerariului; - realizarea dispozitivului de intervenție în caz de incendiu; - salvarea persoanelor și bunurilor materiale. CE OFERIM: - contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; - condiții foarte bune de muncă; - 21 zile concediu de odihnă; - echipament individual de lucru și de intervenție modern; - salariu motivant (12 - 14 lei net h + tichete de masă), plătit la timp. Informații suplimentare, de luni pana vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00, la telefon.
-
Căutăm un coleg nou pentru postul de Mecanic Auto pentru service-ul nostru. Cerințe Job: Studii medii; Calificare Mecanic auto; Experiența în domeniu constituie un avantaj; Atenție la detalii; Căutăm un om responsabil, onest, harnic, energic, dinamic, perseverent, receptiv la nou și la schimbări; Abilitățile de comunicare și lucru în echipă sunt indispensabile. Condiții Job: Identifică și repară defecțiunile conform specificațiilor; Răspunde de utilizarea corectă a echipamentelor de lucru din dotare; Răspunde de executarea corectă și la timp a lucrărilor; Se preocupă de îmbunătățirea continuă a eficacității proceselor pe care le desfășoară. Beneficii Job: Venituri nete de 7500 Lei lunar. Oportunități de dezvoltare. Mediu de lucru plăcut. Dacă cunoști pe cineva care se potrivește cu ceea ce căutăm noi, trimite-i acest anunț.
-
S.C. CORLAN TRANS S.R.L. angajeaza soferi profesionisti categoria B C E (se lucreaza in echipaj) pentru curse externe tur-retur. Cerințe Job: Studii medii; Permis de conducere categoria B C E; Șofer profesionist cu minim 1 an de experiență; Disponibilitate la efort fizic și manipulare marfă; Căutăm un om responsabil, onest, harnic și perseverent; Abilitățile de comunicare și munca în echipă sunt indispensabile. Condiții Job: Participă activ la încărcarea mărfii în mijloacele de transport pe baza documentelor de însoțire; Transportă marfa în siguranță de la un punct la altul; Asigură integritatea mărfurilor transportate; Respectă ruta de transport și livrarea produselor conform programării. Beneficii Job: Pachet salarial atractiv; Mediu de lucru plăcut. Va așteptăm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Str Ovidiu Cotruș nr 21 A Timișoara sau trimite-ne un mesaj aici si te contactam noi!
-
Firma CORLAN SERVICE S.R.L. angajeaza personal pentru Spălătoria Auto Automată. CERINȚE: Experiența în domeniu constituie un avantaj Studii medii; Căutăm un om responsabil, onest, harnic și perseverent; Abilitățile de comunicare și lucru în echipă sunt indispensabile. BENEFICII: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar în funcție de performanță; Mediu de lucru plăcut. Ne poti lasa un mesaj privat aici și te vom contacta noi sau va invităm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Str Ovidiu Cotruș nr 21 A Timișoara.
-
Descriere Firma ATLAS CLEANING : -angajează OPERATORI DDD ( dezinfectie, deratizare, dezinsectie ) si OPERATORI CURATENIE CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA -cu program full-time ( norma intreaga ) Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Salar incepand de la 3.200 - 3.700 in mana , respectiv 4.200 - 4.700 in mana , la care se adauga ore suplimentare Cerinte: -seriozitate si implicare -capacitate de organizare -permis conducere categoria B -apt din punct de vedere medical -disponibilitate la efort Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Armonié Beauty Studio angajează frizer la procent sau scaun de închiriat!! Dacă îți dorești să lucrezi într-o echipă minunată te așteptăm să ne contactezi!!
-
SC NR INSTAL SYSTEMS SRL angajaza instalatori instalatii termice si sanitare. Programul de lucru : luni-vineri de la 8-17. Se ofera conditii avantajoase de lucru si salariu atractiv. Criteriul dupa care se stabileste salariul este nivelul de cunoastere si calificare. Va asteptam !!!
-
Povestea Madame Magnifique se scrie, iar echipa crește, si vrem să-ți oferim cadrul în care cunoștințele și pasiunea ta să creeze plus valoare. Ce ne dorim de la tine? Experiență relevantă în domeniu, minim 3 ani; Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe; Persoană dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către calitate; Dornic d un job stabil pe termen lung; Spirit de echipă. Ce îți oferim? Salariu de bază net de la 3.500, în funcție de poziție și experiență; Bonuri de masă 735 lei; Pachet de servicii medicale private; Mediu de lucru profesionist, echipamente moderne, ingrediente de top; Cursuri de calificare externe, acreditate; Decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului. Astept CV-ul tau pe sau pentru mai multe informatii tel. .
-
Restaurantul Prime caută un ospătar pasionat și energic pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea un simț extraordinar al ospitalității și va oferi o experiență de neuitat clienților noștri. Responsabilitățile cheie includ: Servirea clienților cu profesionalism și atenție la detalii Cunoașterea meniului și oferirea de recomandări personalizate Menținerea unui mediu curat și ordonat în zona de servire Gestionarea comenzilor și a plăților cu precizie și eficiență Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Dacă ești pasionat de arta ospitalității și ești dornic să faci parte dintr-o echipă dedicată, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău . Alătură-te echipei noastre și fi parte din povetea Prime Restaurant&Bar
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Buna fetelor Vă aștept un lunile martie si aprilie cu oferta: spălat-tuns-coafat-100lei. În zona Gheorghe Lazăr si sau Comuna Parța. Si sa nu uitam si de cardul de fidelitate oferit Pentru mai multe poze,detalii,va astept pe pagina de fb AD PAGE MAKE UP & COAFOR sau la numărul de telefon
-
Despre companie: Temporales The Caring Career Agent este o companie tânără și în creștere, cu echipe internaționale de recrutare în Portugalia, Spania și Grecia, dedicată conectării talentelor globale cu oportunitățile de carieră din Europa de Nord. Oferim suport complet pe parcursul întregului proces de recrutare și în primii pași ai candidaților noștri în noua lor aventură în carieră. Despre job: În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: - Talent Sourcing: Utilizați diverse canale, inclusiv forumuri de locuri de muncă online, social media și rețele, pentru a obține candidați de înaltă calitate la nivel global. - Screening și evaluare: Efectuați interviuri și evaluări cuprinzătoare pentru a evalua calificările candidaților și potrivirea culturală cu organizațiile clienților. - Managementul candidaților: Oferiti îndrumare și sprijin candidaților pe tot parcursul procesului de recrutare. Nu numai de la contactul inițial până la acceptarea ofertei de muncă și chiar și după ce candidații au început să lucreze la noul lor loc de muncă. - Studiu de piață: Rămâneți la curent cu legile internaționale privind ocuparea forței de muncă, tendințele pieței și activitățile concurenților pentru a oferi informații strategice clienților. - Conformitate: Asigurati respectarea standardelor legale si etice in toate activitatile de recrutare, inclusiv principiile diversitatii si incluziunii. - Raportare: Mențineti inregistrări exacte ale interacțiunilor candidaților și ale progresului recrutării pentru raportarea clienților și analiza internă. Cerinte: - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex. - Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale. - Abilități excepționale de comunicare și interpersonale. - Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare. - Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid. - Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus. - Experienta ca recrutor, constituie un avantaj. Beneficii: - Salariu competitiv și bonusuri bazate pe performanță. - Expunerea la o gamă diversă de industrii și piețe globale. - Cultura colaborativă și incluzivă a companiei. - Organizare flexibilă, cu un echilibru foarte bun între viața profesională și cea personală. - Posibilitatea de a participa la evenimente internaționale și întâlniri cu clienții. Dacă sunteți pasionat de conectarea talentelor într-un domeniu internațional și prosperați într-un mediu multicultural, vă invităm să vă alăturați echipei noastre ca recrutor internațional Temporales. Pentru a va candidata, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție care să detalieze experiența dvs. relevantă și de ce sunteți interesat de această poziție
-
Restaurantul Riviere, situat pe malul Begai angajeaza ospatari ospatarite. Candidatul Ideal: Căutăm ostar ospatarite cu experient, harnică, punctuala, cu o atitudine pozitivă, care să fie responsabilă si pe care să ne putem baza. Educație și experiență: Studii medii Diploma barman ospatar, constituie avantaj Experiența in domeniu este obligatorie Te rugăm să aplici dacă: Ești o persoană pasionată de industria ospitalității, crezi că ai un talent în a vorbi și a relaționa cu oamenii și îți place să faci asta, în timp ce servești băuturi si mancare Ești orientat către solicitările oaspeților, fiind un profesionist și o persoană interesată de o educație și o dezvoltare continuă în domeniul tău Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, pozitivă, cu spirit de echipă și amabilă Ai capacitatea de a răspunde și de a gestiona într-o manieră pozitivă și profesională toate situațiile apărute în relația cu oaspeții restaurantului Te poți adapta cu ușurință la programul de muncă al restaurantului Poți să muncești în ture, de sărbători și în weekenduri atunci când este necesar Ai cunoștințe în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică și pui în practică aceste reguli Ce ar trebui să faci: Te asiguri că oaspeții sunt serviți corespunzător, în funcție de solicitările lor și conform normelor interne Contribui la promovarea ofertei de produse disponibile și faci recomandări oaspeților atunci când ți se solicită acest lucru Ești responsabil de marcarea, încasarea băuturilor oaspeților și contribui împreună cu colegii și superiorul ierarhic la realizarea inventarelor Răspunzi pentru menținerea și respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora Te asiguri că circuitul deșeurilor și al reziduurilor este respectat în totalitate, conform procedurilor Semnalizezi din timp superiorului direct orice situație care poate duce la neîndeplinirea în condițiile cerute a sarcinilor ce îți revin
-
Restaurant, cauta livrator pe scuter part-time, aproximativ 2 -3 ore (12:00 - 15:00). De luni pana vineri. Alte detalii le discutam la telefon: (Andra) Va rugam sa sunati dupa ora 15:00.
-
TEMPORALES, lider de piață de 8 ani și specialist în furnizarea de profesioniști calificați și specializați din Europa, recrutează SUDORI pentru Olanda. Scurtă descriere a postului: Veți lucra un schimb pe zi, iar locul dumneavoastră de muncă va fi în Germania (Bremen sau Rendsburg). Locația exactă va fi comunicată în timpul interviului. Ziua va începe cu o introducere în munca pe care va trebui să o faceți în acea zi. Odată ce un lucrător siderurgic a realizat pregătirea corectă, va puteti începe munca și arăta abilitățile de sudură pentru a suda penetrările oțelului în toate pozițiile. Cerințe: Vorbiți și înțelegeți limba engleză; Permis de conducere B; Cititi desenele tehnice; Experienta ca sudor cu atestate valabile, experienta pe santierul naval constituie un avantaj; Certificatul trebuie să fie valabil conform ISO 9606, sudură MIG MAG 131, 135, 136, 138 valabil pentru oțel (FM1 și FM2) și valabil pentru țevi și toate poziții de sudura (HL-045). Oferim: - salarii atractive, in functie de experienta; - cazare; - contract renovabil, pe termen lung.
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Cautam o colega sau un coleg pentru a ne intregi echipa! Atribuții: pregatire mic-dejun si brunch, spălare vase, curatenie zilnica in bucatarie. Program de lucru luni-vineri, 08.00 - 17.00, sambata 9-15.30, duminica liber Caffe del Doge - complex comercial Galeria 1 - Calea Sever Bocu nr.2, Timisoara
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Angajam tamplar / montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența !! Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Se ofera si bonusuri !Rugam seriozitate !!