Anunțuri
Locuri de munca Bacau Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DescriereSustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bacau, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Transfer Driver Privat , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini noi pe teritoriul Germaniei !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salutare! Ești în căutarea unei oportunități de carieră flexibilă în industria asigurărilor? Echipa noastră are vești excelente pentru tine! Acum poți să te alături echipei noastre și să lucrezi part-time sau de la distanță, beneficiind de flexibilitatea de a-ți organiza programul în funcție de nevoile tale. . Ca parte a echipei noastre, vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant, cu colegi dedicați și cu experiență în domeniul asigurărilor. Vei avea acces la resursele și instrumentele necesare pentru a-ți dezvolta abilitățile și pentru a-ți atinge potențialul maxim. Dacă ai experiență în industria asigurărilor sau în domenii conexe, precum vânzări, servicii clienți sau subscripții, te încurajez să aplici pentru a deveni asistent in brokeraj. Vei avea ocazia să lucrezi alături de profesioniști de top în domeniu, să-ți dezvolți abilitățile și să construiești o carieră de succes într-un sector în continuă evoluție. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o companie în creștere, care promovează excelența, inovația și satisfacția clienților. Te așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre tine și să explorăm cum putem colabora pentru a aduce valoare și succes în industria asigurărilor.
-
AI EXPERIENȚĂ? TE VREM LA NOI ÎN ECHIPĂ! NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision!NL Jobs România oferă locuri de muncă în domeniul agriculturii in Țările de Jos (OLANDA) Nu percepem niciun fel de comision! Sere de rosii, pe diferite activități - tariful BRUT pe oră este 13,27E - puteți obține până la 8 ore bonus săptămână dacă depășiți norma de lucru! Depozite de ambalare - tariful BRUT pe oră este 13,27E Logistică - tariful BRUT pe oră de la 13,27E Transportul România- Țările de Jos este organizat de către NL Jobs, costul este de 150E și este suportat de angajat. Asigurăm cazare contracost - 120E săptămână persoană, dar și asigurare medicală - 37,5E săptămână persoană Transportul de la locul de cazare la locul de muncă este asigurat de către noi, iar șoferii primesc un bonus de 25E NET săptămână! Salariul NET minim este cuprins intre 1100E - 1300E lună, fără bonusuri de performanță.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
SC BONISSIMO CATERING SRL, avand CUI 40033163, cu sediul in Sat Margineni, Comuna Margineni, Nr, 8, Judet Bacau, angajeaza: Ajutor Bucatar, cod COR 941101 - 1 post. Cerinte:studii medii, cunostinte de limba engleza, cunostinte in domeniul gastronomiei. Selectia are loc in data de 17.04.2024, ora 09:00, la sediul societatii.
-
Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri
-
Bijuteria SORELLY Bacau Dorim sa angajam Contabil Senior/Junior sau Economist care sa se alature echipei noastre de contabilitate primara Ce căutăm: Absolvent al Facultatii de Stiinte Economice / Contabilitate Cunostinte de contabilitate primara Experienta obligatorie de minim 3 luni in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA si FGO / SmartBill / Oblio Abilitatea de a gestiona deadline-uri pentru anumite proiecte / depuneri acte ANAF Atentia la detalii si deschiderea spre a invata lucruri noi Responsabilitati: Gestionarea salariatilor in REVISAL Intocmirea statelor de plata Efectuarea operatiunilor de contabilitate primara Mentinerea conexiunii dintre SAGA - Smartbill in ceea ce priveste facturarea si evidenta stocurilor Asocierea automata a platilor si a incasarilor cu facturile din Smartbill - SAGA Tinerea evidentei a documentelor contabile Arhivarea documentelelor contabile pe categorii Colaborarea stransa cu contabilul sef Punerea pe categorii a platilor, veniturilor si a incasarilor si realizarea analizei financiare Verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor primare Verificarea atenta a documentarii facturilor ( contracte, devize, NIRuri, etc) Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare, a chitantelor si a bonurilor fiscale Evidenta zilnica a facturilor ajunse la scadenta, precum si a platiilor catre furnizori Participarea la inchiderea de luna, intocmirea statelor de salarii/pontaje/bonuri de masa *Experienta anterioara intr-o companie care activeaza in ecommerce si/sau in domeniul comertului cu bijuterii de aur / amanet reprezinta un avantaj Ce oferim? Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala Salariu motivant, insotit de bonusuri si tichete de masa Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru Posibilitatea de promovare Program: L-V: 8:00 - 16:00 sau program flexibil (40 h/saptamana) Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!
-
Promovat
Firma cu profil de activitate de productie angajeaza Economist, la punctul de lucru din localitatea Magiresti, JUD.Bacau. Relatii la telefon .
-
LUXURY HOME PROJECT cauta personal in domeniul renovarilor interioare Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor. Publi24_1712838591
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor. Publi24_1712838591
-
Europrod Sa Bacau angajeaza pentru fabrica de preparate din carne din Bacau, str. Calea Moinesti nr.16 personal pentru Sectorul Mecano- Electric : Cerinte: - calificare profesionala -experienta profesionala -seriozitate -disponibilitate de lucru in schimb I si II Personalul din Sectorul Mecano-Electric are urmatoarele atributii si responsabilitati: Mecanici: -Supravegheaza functionarea corecta a utilajelor, fac reglajele pentru toate utilajele din dotarea sectiilor; -Participa la toate actiunile de reparatii si amenajari din cadrul fabricii de semipreparate; -Monteaza utilajele conform programului zilnic de productie stabilit si dezasambleaza utilajele la sfarsitul ciclului de productie zilnic; -Intervin asupra utilajelor in cazul opririlor accidentale. Electricieni: -Supravegheaza permanent instalatiile electrice din incinta fabricii; -Intervin si repara la aparitia defectiunilor in instalatia electrice, tablouri, motoare, utilaje etc; -Fac reglaje pentru toate utilajele din fabrica, schimba rulmentii la motoare, greseaza rulmentii; -Verifica, controleaza si remediaza defectiunile din instalatiile electrice -Respecta instructiunile de exploatare pe fiecare utilaj de pe fluxul de productie ( centrala, ulei termic, compresoare frig, statie de epurare etc) -Se ingrijesc si raspund de buna functionare a tuturor utilajelor din fabrica de semiprepatate. Oferim: -Salariu motivant; -Tichete de masa; - Bonusuri lunare; -Alte avantaje materiale.
-
ORANGE AUTO angajeaza inspector ITP. In cazul in care candidatul nu detine atestat ITP, se ofera training si suport legislativ gratuit, in vederea atestarii RAR. Oferim un mediu de lucru profesionist, conditii salariale avantajoase, bonusuri. Asteptam sa ne contactati la sediul nostru din Onesti, Calea Adjudului 85a sau la tel. .
-
Experiență specifică relevanta in execuția de lucrări având ca obiect reabilitări / modernizări drumuri si poduri. - Coordonarea activității de șantier Drumuri si Poduri - Acționează pentru conformitatea soluțiilor tehnice in proiectare compatibile cu tehnologiile de execuție; - Aplicarea pe teren a proiectului - Întocmirea documentelor tehnice si a rapoartelor de execuție / pe faze - Executarea măsurătorilor specifice - Verifica etapele de lucrări si calitatea lucrărilor împreuna cu dirigintele de șantier - Menține legătura cu subcontractorii; - Oferirea de soluții in proiectele realizate pentru maximizarea rezultatelor. - Cunoștințe utilizare de programe / software specific (MS Office, AutoCad) ; Salariul, programul si beneficiile vor fi stabilite in funcție de nivelul de pregătire si experiența.
-
Experiență specifică relevanta in execuția de lucrări având ca obiect construcțiile - Coordonează activitatea de instalații si echipare din șantier; - Acționează pentru conformitatea soluțiilor tehnice in proiectare compatibile cu tehnologiile de execuție; - Întocmirea antemăsurătoare, schema izometrica, necesarul de materiale; - Verifica etapele de lucrări si calitatea lucrărilor împreuna cu dirigintele de șantier; - Menține legătura cu subcontractorii; - Monitorizarea contractelor de lucrări; - Supervizarea si participarea la activitățile de montare instalații gaze; - Urmărirea si coordonarea lucrărilor de mentenanță a instalaților; - Oferirea de soluții in proiectele realizate pentru maximizarea rezultatelor. - Cunoștințe utilizare de programe / software specific (MS Office, AutoCad) ; - Persoana dinamica, serioasa, organizata si cu inițiativa; atenție riguroasa la detalii si cu capacitatea de a desfășura mai multe activități in același timp; Salariul, programul si beneficiile vor fi stabilite in funcție de nivelul de pregătire si experiența.
-
Promovat
Candidatul ideal are: - Permis de conducere - categoriile C si E; - Deține card tahograf; - Detine certificat de competență profesională (atestat transport marfa); - Cazier fară antecedente penale; - Minim 2 ani experiență pe un post similar. Descrierea jobului: Asiguri transportul materiilor prime și a produselor finite între diverse secții ale societății din Bacău;Comunici cu dispeceratul de transport, de unde vei primi asistență și suport; Asiguri buna funcționare a camionului, conduci în condiții optime și respecți normele de circulație. Ce îți oferim: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Promovat
Candidatul ideal: - Are îndemânare manuală; - Are capacitate de lucru în echipă. Descrierea jobului: MANIPULANT MARFURI- manipulează sacii și paleții cu produse finite de morărit și paste făinoase în scopul depozitării și livrării acestora. AMBALATOR- ambalează produsele finite în scopul obținerii producției planificate. Ce îți oferim?: - plan personalizat de integrare; - un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele; - posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea companiei: S.C. PAMBAC S.A. este unul din principalii producători naționali din domeniul morărit - panificație, lider pe piața de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Casa D'or și Ciao Pasta.
-
Complex Levisticum angajează ospătărițe, ajutor bucatar, spălător vase.
-
ORANGE AUTO angajeaza mecanici auto cu experienta si electricieni auto . Salariu este de la 2700 la 6000 in functie de experienta si realizari. Detalii la sediul societatii in Calea Adjudului 85a, ONESTI sau telefon .