Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam confectionera textile haine dama, numai schimbul 1. Experienta conteaza. Program normal 8 ore cu doua pauze. Fara sambata si duminica si sarbatori legale.
-
Promovat
Căutăm muncitor necalificat pentru fermele de creștere păsări și pentru abatorul de păsări de la Brașov. În cadrul abatorului avem nevoie de oameni harnici și loiali în departamentele: eviscerare, rampă păsări vii, ambalare, carne caldă, deplumare, stație de epurare, depozit frig Se muncește 3 schimburi. Punct de lucru (Localitate): Brașov, Str. Cucului, nr. 5 Asigurăm transport pe în localitățile: -Brașov - Gara, Tactoru, Sânpetru, Ferma Bod, Bod colonie, Hălchiu, Satu Nou; -Codlea - Hălchiu, Satu Nou, Dumbrăvița, Ferma Codlea, Codlea, Ferma Codlea; -Cărpiniș - Budila, Purcăreni, Cărpiniș, Gara Brașov, Sânpetru, Ferma Bod, Bod colonie, Hălchiu, Satu Nou; -Paltin - Paltin, Poiana Mărului, Zărnești, Râșnov, Abator -Moeciu - Moeciu, Poarta, Râșnov, Vulcan, Abator; -Cartier Noua - Abator, cartier NOUA; -Sfântu Gheorghe - Abator, Stupini, Hălchiu, Satu Nou, Bod, Harman, Sfântu Gheorghe. Beneficii: -Loc de muncă sigur; -Salariu motivant; -Tichete de masă în valoare de 30 lei tichetul; -Pachet cu produse de 2 ori pe lună; -Echipament de muncă și protecție asigurat; -Spor de fidelitate; -Primă de sărbători. Fiind industrie alimentară, angajații beneficiază de facilități fiscale la salariu. Dacă sunteți interesat de această oportunitate sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați pot fi persoane interesate, vă rugăm să ne trimiteți un CV pe adresa de email sau să ne contactați telefonic la <span><a class="showNumber" data-tel="0754018647">07 arata numarul</a></span>. Abia așteptăm să vă cunoaștem!
-
Promovat
Angajam Operatori vulcanizare/debavurare/verificare/ambalare la o fabrica de automotive din Brasov. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.30-14.40 / 14.30-22.40 / 22.30-06.40 BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonus de performanta - calificare la locul de munca - abonament servicii medicale - perioada contractuala nedeterminata - cantina subventionata si bonuri de masa in valoare de 20 lei - transport asigurat: Brasov, Sacele, Zarnesti, Tohan, Rasnov, Cristian, Vulcan, Holbav, Halchiu, Codlea, Ghimbav, Floroaia, Barcani, Intorsura Buzaului, Teliu, Prejmer, Crasna, Sita Buzaului, Lunca Calnicului, Vama Buzaului, Buzaiel, Bradet, Prejmer, Palos, Beia, Drauseni, Hoghiz, Mercheasa, Cata, Homorod, Cuciulata, Bogata, Stupini, Valea Prahovei: Predeal, Azuga, Busteni, Sinaia, Poiana Tapului, Breaza, Comarnic, Valea Mare, Borosnelu, Reci, Ozun, Lunca Calnicului, Harman.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oferim: - salariu net intre 2300 lei si 2600 lei, la care se adauga bonusari permanente in functie de indemanare si experienta - tichete de masa - ore suplimentare platite dublu - transport decontat - posibilitate de dezvoltare profesionala / curs de stivuitorist platit de companie - contract pe perioada nedeterminata - mediu de lucru profesionist, echipa tanara, loc de munca stabil. Cerinte: - cunostinte calcul aritmetic - experienta nu este necesara, se invata la locul de munca - persoana organizata, atenta la detalii - disponibilitate pentru program in doua schimburi Responsabilitati: - pregatesti marfa in baza comenzilor - aranjezi marfa la raft - mentii curatenia si ordinea in depozit Cautam oameni cu dorinta de munca, ambitiosi si harnici! Vino in echipa noastra! "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procesului de recrutare in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii in legatura cu modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal, accesati: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.
-
Obiectivul postului pentru camerista: - asigurarea curateniei in spatiile de cazare si celalalte spatii cu destinatie comuna ale hotelului Obiectivul postului pentru lenjereasa: -spalarea, igienizarea, calcarea materialelor textile din cadrul hotelului: lenjerii de pat, fete de mese, uniforme personal, haine clienti etc - persoana de incredere, responsabila, atenta la detalii, cu spirit de organizare Posibilitati promovare. Progam de lucru: 8h/zi
-
www.hotelambient.ro -sa aiba o tinuta fizica si vestimentara curata , bine ingrijita si ustensilele de lucru complete -sa participe la efectuarea mise-en-place-ului -sa cunoasca continutul listelor de preparate si bauturi -sa prezinte meniurile si sa ia comanda de la client -sa asigure vanzarea produselor si preparatelor -eliberarea marfurilor de la sectii se va face numai prin bonuri de marcaj -sa sfatuiasca clientul si sa-l ajute in alegerea dorita -sa efectueze servirea clientilor cu respectarea regulilor si tehnicilor cunoscute -sa intocmeasca corect notele de plata -sa respecte regulile igienico-sanitare -sa asigure in permanenta inventarul restaurantului si sa pastreze permanent ordinea si curatenia la locul de munca -sa rezolve sau sa ceara sprijin pe linie ierarhica pentru solutionarea oricarei nemultumiri din partea clientilor -sa predea la terminarea programului borderoul de incasari conform notelor de plata Program de lucru: 16 ore cu 24 ore libere Minima experienta constituie un avantaj.
-
Promovat
Companie multinațională cu o experiență pe piața din România de peste 70 de ani, cautam Tehnician Automatizari pentru a se alatura echipei noastre de mentenanta. Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de mentenanță preventivă și corectivă (intretinere si reparatii) pentru echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune Colaborarea cu echipa de mentenanță pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor; Urmărirea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a echipamentelor; Participarea la revizii curente, revizii tehnice şi reparaţii capitale; Respectarea normelor de siguranță, conform instruirilor periodice. Cerințe: Calificare tehnica de specialitate electrician, electomecanic sau automatist Experienta in domeniu (constituie un avantaj) Permis d conducere categoria B (constituie un avantaj) Beneficii: Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii moderne; Training-uri de specialitate Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masa Prima de vacanta Prime de sarbatori Punct de lucru fix, in Zarnesti (nu presupune deplasari) Salariu: necompletat Tip contract: Nedeterminat Tip job: Full time Nivelul de studii: calificat Mobilitatea postului: Prezenta la locul de munca Program de lucru: Program normal Numarul de posturi disponibile: 2
-
Societate angajează ajutor sau meserias pentru montajul de seminee și a cosurilor de fum. Cerinte: Cunostiinte medii in domeniul finisajelor Ajuta la executia lucrarilor de montaj cosuri de fum si seminee. Organizeaza in mod constant buna desfasurare a echipamentelor de lucru, atat in masina de lucru cat si pe santier Permisul de conducere este un avantaj. Seriozitate si mult bun simt . Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonus de Craciun si Paste Echipament de lucru profesional + decont transport (dupa caz). Mediu de lucru tanar si placut. Program de lucru de la 08 - 17:00 Conditiile salariale se stabilesc in funcție de abilitățile și cunoștințele fiecăruia.
-
Pentru locația din cartierul Coresi, Băcănia lui Tomiță angajează o persoană cu experiență în vânzări, de preferat în magazine alimentare cu mezeluri, branzeturi, însă nu este condiție obligatorie. Punem accent pe voința de învățare și deschidere la nou. Ne dorim o persoană serioasă, curată, veselă, fără vicii, care să recomande cu bucurie produsele micilor noștri gospodari. Oferim un mediu de lucru curat, plăcut, cu multe zambete și: -salariu fix plus bonusuri -prima de Craciun și de Paste -reducere 10% la produsele din bacanie -tichete de masă -program în ture de 2 zile cu 2 libere, de la 9-21 Solicităm referințe de la locurile de muncă anterioare Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la telefon
-
Căutăm colegă pentru promovarea vânzarea și booking artiști . Nu este salariu fix doar comision din vânzări 70% . Va rugam pentru doritori a ne contacta pe whatapp.
-
Promovat
Angajam confectionera textile haine dama, numai schimbul 1. Experienta conteaza. Program normal 8 ore cu doua pauze. Fara sambata si duminica si sarbatori legale.
-
Prembros angajează brutari (modelator, cocător, patiser) cu experiență. Program 12 36 - se lucrează noaptea. Salariu atractiv.
-
Angajam lucrator comercial casier pentru un magazin Profi Partener Responsabilitati - se asigura ca avem in permanență toata sortimentatia expusa la raft conform planogramelor - se asigura ca magazinul este in permanență curat si ordonat - se asigura ca fiecare produs are pretul corect afisat - sortează legumele si fructele - incaseaza pe casa de marcat produsele clientilor Beneficii - salariul 3300lei brut (2079lei net) -bonuri de masa - bonus de loialitate - bonus de angajatul lunii - bonus de excelenta
-
Angajez camerista full time pentru camere in regim hotelier în programul 9-16 a.m-se lucra și în wekend cu 2 zile libere pe săptămână .Lucram și cu studente sau pensionare în program part time .
-
Căutăm șoferi cu experiență pentru compania noastră de transport Compania noastră de transport este în căutarea de șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Avem nevoie de persoane responsabile, cu experiență în conducerea vehiculelor de transport și care să fie dedicate în îndeplinirea sarcinilor și respectarea termenelor de livrare. Cerințe principale: - Permisiune de conducere categoria C+E și toate documentele necesare pentru a conduce în siguranță vehicule de transport. - Experiență anterioară în transportul de mărfuri și cunoștințe solide despre procedurile de siguranță a transportului rutier. - Abilitatea de a opera camioane și alte vehicule de transport în condiții variate de trafic și condiții meteorologice. - Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. - Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru și disponibilitatea pentru a lucra în weekend-uri sau în afara orelor de program. Dacă sunteți interesat/ă în a se alătura echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail [] sau să ne contactați la numărul de telefon [ ]. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a va alătura echipei noastre. Cu respect,
-
RIVOLI PROD SRL cu sediul social in BRASOV , 15 NOIEMBRIE NR. 8 , CUI 19247460, J8-2852-2006 angajeaza " AJUTOR BUCATAR" , cod COR 941101 , 4 posturi . Se ofera un salariu brut lunar de 3300 RON . Trimiteti CV-uri sau sunati la telefon
-
Candidatul ideal: Persoana dinamica, dispusa sa lucreze in echipa, sociabila, capabila sa-si indeplineasca atributiile de serviciu si sa-si asume responsabilitatea pentru lucrarile efectuate. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara Cunostinte legislatie evidenta stocuri Cunostinte in activitatea de gestiune si de operare MS Office ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente): 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa - Opereaza in stoc miscarile de marfa - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa - Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic - Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei - Respecta legislatia de gestiune a stocurilor -Verifica preturi de achizitie al marfii. 2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare - Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii -Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie - Verifica documentele la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante - Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor - Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului 3. Asigura miscarea stocurilor - Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur - Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare primire la zi Oferim: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de dezvoltare profesională Salariu competitiv și beneficii suplimentare Dacă sunteți interesat și credeți că aveți aptitudinile necesare, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să aplicați în persoană la Hotel Cubix, Brasov, Bd. Saturn nr.47
-
-
A Bellman's main duty is carrying luggage for the guests as they come to or leave the hotel. He should also attend the main entrance door and welcome farewell guests, arrange and manage transfers, help guests with directions and perform as the first and last impression for them. Requirements: A guest s first and last interaction with a hotel staff member may be the bellman doorman. Welcoming manner, positive attitude and excellent communication skills are required for the role. Key duties and responsibilities: Opening the front door for guests, direct them to the check-in desk Show the checked in guests to their rooms, make sure that everything in the room is in order (check the lights, ventilation, and heating) If any equipment is not working properly, report this to the maintenance department so that it can be repaired Introduce the features of the room to the guests, explain them how to use the air conditioning system, audiovisual systems and equipment, electronic do not disturb sign system, coffee making unit, minibar and telephone. Give guests information about directions, the hotel, hotel area and local tourist attractions When guests have checked out offer assistance with luggage (store it or carry to the vehicle) Giving directions to places of interest, sightseeing, shopping areas Ensure that each piece of luggage stored has a luggage tag (filled in properly as per Hotel standards) on and the owner of the luggage receives the other part of the luggage tag Delivers all guest messages faxes letters parcels to the guestrooms
-
Cerinte: Experienta in domeniu, minim 1 an Program de lucru: luni - vineri : 7.30 - 16,00 Beneficii: Se ofera contract de munca pe termen nedeterminat Pachet salarial atractiv. Bonuri de masa SC Constructii Industriale Civile SRL Brasov este o societate specializata in lucrari de constructii si reparatii in constructii.
-
Societate comerciala angajeaza pentru parcul propriu de autoutilitare si utilaje de constructii mecanic auto cu experienta.Activitatea se desfasoara la sediul propriu si dupa caz in locatii unde se desfasoara lucrari din zona metropolitana.Detalii si informatii despre nivelul de salarizare se pot obtine la interviu. Contact la
-
Anunț de recrutare Inginer Ofertare AKRO angajează Inginer Ofertare Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Ești proactiv și dornic să lucrezi în domeniul tratării apei? Vino în echipa noastră în rolul de: Inginer Ofertare. Misiunea postului: În acest rol vei promova soluțiile tehnice personalizate ca urmare a suportului tehnic oferit clienților companiei. Vei lucra în subordinea Directorului Tehnic, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Ce vei face la AKRO: Interacționezi telefonic, oferi consultanță tehnică și întocmești oferte de preț clienților noștri, în concordanță cu nevoile acestora. Porți discuții tehnice și plasezi comenzi către furnizorii externi. Urmărești respectarea și finalizarea procesului de vânzare, găsind noi modalități de îmbunătățire a acestuia. Întocmești situații și rapoarte referitoare la comenzile primite de la clienți. Contribui la dezvoltarea și eficientizarea continuă a responsabilităților principale propunând soluții și proceduri cuantificabile și realizabile. Ne dorim ca viitorul nostru coleg ă: Să cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri Să aibă abilități tehnice, sau să fie absolvent de Universitate tehnică ( experienta in domeniul instalațiilor prezinta un avantaj la angajare) . Să dețină abilități excelente de comunicare, fiind capabil să discute cu clienți noștri cu amabilitate și profesionalism; Să fie o persoană organizată și perseverentă în gestionarea sarcinilor de lucru, angajată să depună eforturi suplimentare pentru a atinge rezultate excelente; Să fie dispus să învețe și să se dezvolte continuu, contribuind astfel la creșterea echipei noastre; Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele despre tratarea apei. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Inchiriez service auto in Brasov, 800 mp, Stand ITP autorizat, Stand Directie, 3 Elevatoare + Elevator Vulcanizare, 3 birouri. Relatii la telefon