Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-03-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam lucrator comercial (barbati)montaj si vanzare acumulatori auto,biciclete, triciclete, ATV-uri, scutere.Program Luni-Vineri 8.00-18.00. Sambata,doua in weekend-urie luna, se lucreaza alternativ, una da, una liber.Cu sau fara experienta. Salariu 4000 net lunar. Contract de munca permanent. Nu avem nevoie de casier.
-
Promovat
Angajam muncitori calificati sau necalificati, pentru calificare, LACATUS, SLEFUITOR si DEFORMARE TABLA PE STRUNG. Sunati la telefon de luni pana vineri intre orele 8-16. Va asteptam si la punctul de lucru din bulevardul Basarabia 171 sector 3, Bucuresti (intrare Ion Sahighian 4 )
-
Promovat
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 7000 lei- 10000 ron NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 164 584 sau <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 011 654 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Interventie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Detine atestat agent securitate; Detine permis conducere de minim 2 ani; Varsta maxima 45 ani; Experienta pe un post similar consituie avantaj. VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Program de lucru in ture 24 48. Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam soferi pentru Uber, Bolt sau BlackCab, cu masina proprie sau inchiriata din flota noastra. De ce ai nevoie pentru a incepe colaborarea? - Varsta minima 21 ani - Atestat Transport in regim de închiriere - Permis de conducere obtinut de minim 2 ani - Autoturism cu maxim o vechime de 15 ani (maxim an de fabricatie 2008) - Cazier auto curat (fara inscrisuri grave) - Cazier judiciar fără înscrisuri - Smartphone Care este comisionul nostru? Comisionul nostru este de 10% din net De ce sa ne alegi pe noi? - Pentru ca avem 7 ani experienta in domeniu. - Te ajutam sa iti obtii copia conforma - Iti oferim support 24/7 - Te ajutam sa iti optimizezi programul de lucru, astfel sa iti maresti veniturile.
-
Promovat
Angajam agenti interventie pentru Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 3400 lei si tichete de masa. Se solicita permis de conducere de cel putin 2 ani.
-
Angajam urgent persoana cu abilitati de negociere, comunicari si vanzari directe pentru postul de reprezentant vanzari. Pentru programari interviu sunati la numarul afisat. 0738796007
-
Service multimarcă angajează pregătitor vopsitor auto cu experiența . Mai multe detalii la interviu.
-
Firma Electroexpert Proinstal specializata in montajul si reparatia sistemelor de interfoane - videointerfoane , angajeaza tehnician cu experienta in domeniu. Sarcini cu caracter tehnic : Cablare , montaj , configurare , mentenanta sistemelor de securitate : interfoane , videointerfoane , sisteme supraveghere , yale electromegnatice , amortizoare hidraulice. Dorim serioziitate , capabil de a invata lucruri noi ., punctual . In proportie de 90 % activitatea firmei noastre se desfasoara la asociatiile de proprietari Salariu : 2800 -3500 lei cu posibilitatea de prelungire in functie de implicare si cunostintele avute Bonusuri pentru fiecare lucrare efectuata
-
Promovat
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Promovat
RECON SI DOJE SRL angajeaza Inginer ofertare tehnica - 1 post Post de lucru : Sediu social Bucuresti Salariu atractiv
-
Promovat
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Clinica privata, cu o experienta de peste 15 ani, de ingrijire, asistenta si recuperare medicala, angajeaza ingrijitoare. Responsabilitati: curatenia in incinta sectiei medicale colaborare cu restul personalului folosirea materialelor de curatenie conform protocolului Beneficii: contract de munca medicina muncii program doar pe parcursul zilei, fara ture de noapte
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Angajam Electrician intretinere si automatizari la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - certificare în domeniul electric (ex. autorizație ANRE) - experiență în domeniul electric și cunoștințe în automatizări - cunoștințe bune de citire și interpretare a schemelor electrice RESPONSABILITATI: - efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații electrice - instalarea și configurarea echipamentelor și sistemelor electrice - diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice și electronice - participarea la proiecte de modernizare și automatizare a instalațiilor - colaborarea cu echipa de mentenanță pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Angajam Mecanic la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - cunostinte de mecanica - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - capacitatea de a diagnostica și remedia defecțiunile echipamentelor RESPONSABILITATI: - asigura buna funcționare a utilajelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Angajam Frezor la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - cunostinte de desen tehnic - experienta in prelucrari mecanice - calificare de frezor prelucrator prin aschiere - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 RESPONSABILITATI: - prelucrarea pieselor metalice conform specificațiilor tehnice BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Cautam sofer categoria C, CE. Detalii si necesar job: categoria C, CE si atestat. lipsa cazier; distributie cu auto frigorific; minim 3 ani experienta; Details and job requirements: C, CE category driving license with certification. no criminal record; distribution with refrigerated van truck; minimum 3 years experience;
-
Angajam munictor necalificat pentru curatenie descarcat marfa constructii etc.