Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-01-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Angajam muncitori necalificati pentru productie de vopsele. Fabrica in Bucuresti, 8 ore program de zi. Cei interesati va rog sunati la telefon.
-
Promovat
Pentru intarirea echipei noastre de service cautam : CONSILIER CAROSERIE - DAUNE -RECEPTIONER CLIENTI SERVICE. Sarcini : preluare clienti, deschidere fisa de lucru, identificare si comandare piese auto de la furnizori, participare la intocmirea dosarelor de dauna. Ne gandim la cineva care nu doar sa aiba pregatire tehnica de specialitate ci sa doreasca permanent sa raspunda pozitiv dorintelor clientilor nostri. Entuziasmul permanent, dorinta de a invata, corectitudinea, dorinta de a ajuta si spiritul de echipa, sunt ceea ce dorim de la persoana care se alatura echipei noastre. Firma noastra ofera conditii bune de lucru, oportunitati de dezvoltare personala si stabilitate intr-un colectiv tanar . Daca este interesat pentru dumneavoastra si aveti : 1. diploma de bacalaureat; 2. experienta in relationarea cu clienti; 3. cunostinte tehnice in domeniul auto, va rugam sa trimiteti CV ul ( office (at) autoserv.ro ). Punctul de lucru este in Bucuresti, sectorul 6, b.dul Timisoara, nr. 76A. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, cunostinte AUDATEX, experienta minima in domeniu. Salariul poate creste, in functie de realizari si de volumul de lucru realizat. Program de lucru 08:00-17:00. Daca este cazul, o sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00. Relatii suplimentare la punctul de lucru. Contact pentru un scurt interviu : .
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară; - Atestat Operator CNC; - Responsabili - Promptitudine față de încadrarea în termene. Ce vei face la noi? - Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate - Anunțarea șefului de echipă de orice defecțiune sau aspect care ar putea duce la accidentări în muncă - Executarea de lucrări de debitare pe baza comenzilor și documentației primite de la șeful de secție șeful de atelier scadentar și desene de execuție; - Verificarea conformității dintre produsul finit și desenul de execuție urmărind ca dimensiunile măsurabile (cote, găuri etc.) să se încadreze în toleranțele admisibile prevăzute de procedurile specifice fiecarui contract sau standardelor aplicate; - Verificarea stării de funcționare a utilajelor înainte de începerea lucrului . Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: sau sună la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați (FSMZ) a Electromontaj este situată în București și are o capacitate de producție totală de 20.000 tone pe an.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Responsabilitati: Realizeaza schelete pentru canapele si fotolii,prelucrare elemente de lemn masiv , calificarea ca si tamplar universal este necesara . Beneficii: Salariul atractiv si bonus in functie de perfomanta; Tichete de masa de 30 lei zi; Transport decontat daca e cazul Analize medicale la angajare gratuite; Contractul se incheie pe perioada nedeterminata (8 ore norma intreaga, se face proba). Se lucreaza intr-un singur schimb:
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
- experiența obligatoriu necesara -abilități de a lucra în echipa - punctualitate program 8.00-17.00 - permis categoria.B -lucrări de execuție în afara santierelor -prime și bonusuri de performanța -salariu 4000lei-6000lei Luni-Vineri RUGAM SERIOZITATE MAXIMA CU PRIVIRE LA CELE MENTIOMATE IN ANUNT
-
Restaurant in Bucuresti, care ofera exclusiv PIZZA, doreste sa intalneasca o tanara un tanar care sa ne convinga ca este cu adevarat pasionata t de PIZZA. Conteaza foarte putin spre deloc daca ai sau nu experienta, in schimb vom aprecia foarte mult atitudinea, implicarea, preocuparea, intelegerea valorilor noastre si modul cum vei intelege sa te alaturi acestora. Daca reusesti sa ne convingi, vei merge la scoli serioase si recunoscute international si vei deveni cel pe care ne vom baza si alaturi de care vom dezvolta, impreuna, fiecare cu aportul sau, un business sanatos si de succes. Din acest moment, considera-te binevenit! Bafta! Start!
-
Angajez operator statie betoane cu contract de munca pe durata nedeterminata in localitatea Sinesti, Ialomita, la 30 Km de Bucuresti. Ofer conditii de munca decente si locuinta gratuit.
-
Firma de carotare ang.muncitor calificat si necalificat cu experienta sau fara,se ofera salariu atractiv+diurna,program 8 ore,CM,cu disponibilitatea de a se deplasa in tara,pentru detalii sunati.
-
SC Nao&Ines Construct srl cu vechime în domeniul construcțiilor, angajează muncitori calificați ptr finisaje rigips, glet, lavabil, zidărie, polistiren, vată etc. Se oferă contract de munca, plata săptămânală, prime Paște si Craciun, valoarea acestora în funcție de meserie și seriozitate!! Rugam seriozitate maxima, exclus consumatori alcool! Șantierele sunt în zona București!!
-
Hai să ne cunoaștem dacă: Ești prietenos, agreabil și îți place să lucrezi cu oamenii Înțelegi nevoia clientului și ești dispus să îl ajuți Ești atent și dornic să înveți tot timpul Experienta nu este necesara atata timp cat esti dispus sa inveti lucruri noi Ești organizat, cu inițiativă Esti binevenit si daca esti student la inceput de cariera, sau esti deja experimentat in campul muncii si doresti sa schimbi domeniul de activitate Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi? Servirea clienților din magazin Afișarea prețurilor și termenelor de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare Verificarea și corectarea afișajul prețului din magazin Aranjarea produselor la raft conform procedurilor specifice Scanarea produselor așezate de către clienți pe banda Încasarea contravalorii produselor achiziționate de către clienți Participarea la ac iunile comerciale din magazin Ce îți oferim noi? Un mediu de lucru plăcut Oportunități de dezvoltare și promovare O echipă tânără și veselă Beneficii conform politicilor interne Pachet salarial motivant 2500 ron NET + bonusuri ocazionale (program 8 ore) Sau Pachet salarial motivant 3750 ron NET + bonusuri ocazionale (program 12 ore) De aproape 22 ani, lanțul de magazine Profi se dezvoltă continuu, în ritm accelerat. În 2021 Profi a introdus un nou concept de magazin care, în baza succesului de care se bucură, urmează să se extindă în întreaga rețea lucru ce punctează încă un pas important în evoluția companiei. Povestea Profi nu are sfârșit ci doar capitole noi, ce prind contur alături de toți colegii noștri și anunță transformări însemnate! Magazinul este situat in centrul Bucurestiului, pe Strada Sfanta Vineri 21. Abia așteptăm să aflăm mai multe despre tine și să ne cunoaștem!
-
Angajam operator buldoexcavator Cerinte : -Calificare -Experienta -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă -Permis de conducere categoria B Atributii: -Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate -Efectuarea săpăturilor Oferim : -Carte de munca -Salariu atractiv, plata la timp -Seriozitate, siguranta
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Firmă parteneră BOLT și UBER, licențiată pentru transport persoane în regim de închiriere. Angajam șoferi cu mașina proprie, posibilitatea unui câștig de 6000-8000 lei lunar. Contract de muncă pe 2 4 8 ore. Vârsta minimă de 23 de ani, iar vechimea permisului de 2 ani. Acte necesare angajării: - cazier judiciar ( fără înscrisuri) - atestat transport persoane în regim închiriere Cerințe autovehicul: - autovehicul cu 4 uși și aer condiționat - certificat înregistrare - asigurare obligatorie RCA - asigurare accident persoane și bagaje - ITP valabil 6 luni Comision 10% Plata in fiecare miercuri Programul este flexibil in funcție de posibilități. Oferim seriozitate deplina, fără comisioane ascunse, iar plata contribuțiilor contractuale efectuate corespunzător. Mai multe detalii la telefon.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajez croitorese cu experienta pentru masina simpla si pentru calcat final. Zona Militari, conditii avantajoase.
-
Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza: ASISTENT MANAGER Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de administrare , coordonare , comunicare si negociere. - rabdator a si abil a sa asculte, sa intrebe si sa inteleaga activitatea sa zilnica -capabil a sa compuna un email catre parteneri, respectand ortografia limbii romane; -dornic a de a invata cum sa depasesti provocarile unui magazin de jucarii -este familiarizat cu activitatea de realizare a descrierii unei pagini de produs; -a lucrat anterior in cadrul unor site-uri de tip marketplace; interesat a pentru un job in care nicio zi nu seamana cu alta; * capacitate analitica si spirit de initiativa * capacitate de a lucra in echipa * cunoştinţe medii avansate operare PC (MS Office avansat Word, Excel, etc) si disponibilitate de a invata programele utilizate; * cunoştinţe de contabilitate primară * permis auto - poate fi un avantaj * cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat * Prelucrarea, centralizarea si procesarea de date (necesita cunostinte medii avansate in Excel (aplicarea de formule - Vlookup, etc) * Facturare si gestionare documente contabilitate primara * Introduce, intretine si defineste produse in magazinul online (descrieri, preturi, promotii, stocuri, etc) * Se implica si coordoneaza activitatea de zi cu zi in cadrul firmei cit si in cea a magazinului online * gestioneaza relatia cu partenerii (clienti, furnizori, contabil) * intervine si mediaza eventuale probleme care apar in cadrul firmei pentru buna functionare a acesteia Programul de lucru este de 8h, de Luni pana Vineri, de la 9 la 17:30, cu pauza de masa. Locul de munca se desfasoara la locatia noastra in Str Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti CV se trimite la
-
Margo Salon, situat pe Bulevardul Tineretului te invita sa faci parte din echipa. Căutam coafeza cu experiență . Ce oferim? - un loc de munca sigur și stabil - un portofoliu de clienți deja format - o atmosfera linistita și primitoare - salariu fix sau procent in funcție de preferințe - program de lucru o data la doua zile, cu doua weekend-uri libere Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactați.
-
Va oferă personal ingrijire batrani bolnavi la domiciliu în regim de lucru permanent (intern) Full time ,part-time,week-end! Salariu oferit ingrijitoarei pentru programul de lucru intern este de 3600 lei pe luna unde se oferă: Cazare+Masa+salariu și 2 week enduri pe luna libere . Salariul oferit pentru programul de lucru Full tine este de 3000 lei luna.Toate persoanele au actele la dosar obligatorii:Copie CI BI+Adeverinta de la medic+Cazier judiciar. Va oferim detalii și informații suplimentare la telefon ..
-
Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.
-
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.