Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-10-05

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Femeie de vase la Restaurant Ancora, in Herastrau.

    Restaurantul Ancora situat in Parcul Herastrau angajeaza femeie la vase. Programul de lucru este: 2 zile se lucreaza, urmate de 2 zile libere. Salariul motivant; pentru detalii tel .

  • 2

    Angajez Sofer Profesionist cu EXPERIENTA :

    Descriere Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp

  • 8

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 5

    Agenti imobiliari,cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 14

    agenti interventie Bucuresti

    FIRMA DE PAZA angajeaza agenti interventie pentru zona Bucuresti. Cerinte: Sa aiba permis categoria B, atestat paza (dacă nu il aveti se incepe scolarizarea), apt din punct de vedere medical, cazier judiciar curat Mediu de lucru placut, seriozitate, program de lucru in regimul lunii, salariu motivant. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat.

  • Montatori fatade ventilate, structuri bond, pereti cortina

    Angajam personal calificat cu experiența documentata in montajul de fațade ventilate si pereți cortină. Cerințe: Experiența in montajul de fațade ventilate, pereți cortină sau tâmplărie in general - obligatoriu; Permis de conducere cat. B - constituie un avantaj. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Condiții de lucru optime; Asigurăm cazare pentru persoanele din Republica Moldova si sau din tara; Bonusuri de performanță; Decont Transport Salariu motivant in funcție de cunoștințele si aptitudinile obținute

  • 17

    Te vrem in echipa noastra

    Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.

  • 11

    personal pentru curatenie

    Angajam urgent intr-o scoala din sector 2, program de 8 ore, sambata si duminica liber. cerinte:studii minim 8 clase, experienta in domeniu,seriozitate,punctualitate.Se ofera carte de munca,salariu 3000 brut,bonuri de masa 30 lei/zi + bonusuri tel:

  • 2

    Sef tura centru alarmare

    Angajam Sef Tura centru de alarmare Se solicita experinta in domeniu Cunostinte Seka si Neoguard Abilitati de comunicare Se ofera Pachet salarial atractiv

  • 4

    Inginer vanzari / suport tehnic / service

    PROGRESS FLUID este principalul partener in Romania a companiei germane BOSCH REXROTH si are ca obiect de activitate comercializarea, suportul tehnic si service a instalatiilor si echipamentelor de actionari si automatizari industriale hidraulice. In ultimul timp, Progress Fluid si-a extins gama de produse oferite prin incheierea unor parteneriate preferentiale cu producatori de renume in domeniul actionarilor si automatizarilor industriale. Gama de produse oferita are la baza intreaga oferta BOSCH REXROTH, ATOS, VICKERS, ARGO-HYTOS, BERARMA, SETTIMA, CASAPPA, HBE in domeniul actionarilor si automatizarilor hidraulice, pneumatice, tehnica liniara si de montaj, precum si conectica VOSS si furtune hidraulice, Lider de piata in domeniu, PROGRESS FLUID ofera clientilor sai cea mai variata gama de echipamente de actionari si automatizari industriale si servicii complete referitoare la executie de instalatii noi sau modernizarea celor existente, consultanta, proiectare, mentenanta, reparatii pompe, cilindri si echipamente hidraulice RESPONSABILITATI : - promoveaza si vinde produse si echipamente pentru automatizari hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA Pachet salarial atractiv; Telefon de serviciu; Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 12

    Personal curatenie zona Piata Victoriei

    Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net

  • Angajăm meseriași în domeniul construcțiilor

    Firmă in domeniul imobiliar ( nu intermediari) angajează meseriaș în domeniul construcțiilor , zidărie ,gresie , rigips ,glet .instalații sanitare și electrice . Salariul începe de la 1.000-3000 euro ,depinde de experiența deținută. Contract de munca.

  • 1

    Operator Call Center

    Jobul este cu prezenta fizica la birou. Candidatul Ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți; Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Outlook) și de navigare online; Responsabilitatea ta principală va fi să gestionezi apelurile de intrare și ieșire, să răspunzi la întrebările clienților și să furnizezi informații precise menținând în același timp o atitudine profesională și amabilă. Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii; Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge; Abilitatea de a rămâne calm în situații tensionate și de a gestiona situații dificile. Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem. Descrierea jobului Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a rezolva o problema, sau de a oferi alternative la produs Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Să oferi informații relevante, corecte si concrete, despre produsele promovate; Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți; Ce îți oferim: Training specializat; Program de lucru fix de la 09-18; Salariu fix Descrierea companiei POWERLEDS, magazinul tau online cu cea mai variata gama de produse bazate pe tehnologia cu LED Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox

  • 21

    Operator depozit / lucrator depozit in incinta Radox

    Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.

  • 19

    Angajez vanzator Inmedio Park Lake

    Angajez vanzator pentru magazinul Inmedio din Park Lake. Program de lucru: Saptamana 1: luni, miercuri si vineri 9:00-22:00 Saptamana 2: marti, joi, sambata si duminica 9:00-22:00 Salariu: 2800 lei net+Bonus Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rog sa ma contactați telefonic.

  • 6

    Angajam sofer profesionist in cadru firma de constructii

    Angajam sofer profesionist in cadrul unei societati cu activitate in domeniul constructiilor. Categoria B, C. Tarif orar 26 lei ora. Respectarea programului de condus, Punctualitate si corectitudine la plata. Post pe termen lung.

  • 9

    Secretară, Recepționeră

    Locație: București Despre Noi: YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume. Căutăm o Secretară Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi. Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Cum Aplici: Dacă te consideri o persoană energică, responsabilă, atentă la detalii și cu zâmbetul mereu pe buze, atunci te așteptăm să faci parte dintr-o echipă tânără, energică si entuziastă. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.

Salvează căutarea