Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-08-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat catre satisfacerea clientilor; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training; Asiguri prezentarea estetica a produselor (in vitrina/display). Beneficii: Pachet salarial atractiv salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Promovat
pentru restaurant cu specific italian in Bucuresti zona Inter, strada Jean Louis Calderon, tips zilnic , 2 mese asigurate , taxi decontat in totalitate , salariu in functie de experienta , 1 an de zile minim de experienta in domeniu
-
Promovat
Angajăm în locațiile: Piața Progresul( stradal), Berceni(Alexandru Obregia 20 bis) Conditii: - Salariu fix garantat: 5000 Ron - 17 ture program 1zi 1zi - Contract de munca asigurat de firma; - Asigurare medicala; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de specialitate. Angajăm în locațiile: Piața Progresul( stradal), Berceni(Alexandru Obregia 20 bis)
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Angajez muncitor mpntaj fatada ventilata alucobond,fibrociment,trespa.dulgher montaj acoperis tigla metalica ceramica,ardezie.
-
Angajez montator fatada ventilata placat cu alucobond,trespa,fibrociment si dulgher montator acoperis tigla metalica tigla ceramica ardezie.
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
societate comerciala angajam modelator,patiser,covrigar,cuptorist,femeie de serviciu salariu atractiv ,punct de lucru sos.berceni nr.183(piata aparatorii patriei) relatii la telefon
-
Montator ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #montator #jobbucuresti #2024locuridemunca #montatorascensoare #montatorbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024montator #carierebucuresti
-
Tehnician ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #tehnician #jobbucuresti #2024locuridemunca #tehnicianascensoare #tehnicianbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024tehnician #carierebucuresti
-
-
-
Pentru mai multe detalii contactați nr telefon afișat sau lăsați un mesaj (watsapp) și va vom contacta noi în cel mai scurt timp. Nr tel
-
Promovat
Ajutor de bucatar cu sau fara experienta pentru fast food si minirestaurant pentru taiat si curatat legume,zona Berceni,sector 4,se lucreaza in ture,salariu 3800 lei net,contract de munca,se asigura masa,va asteptam cu apeluri la .
-
Promovat
Ajutor shaormar fara experienta,salariu 4000 lei+CM perioada nedeterminata+1 masa zilnic,zona Berceni,sector 4,program de lucru 1 zi da ,1 zi nu,14 ore zi,va asteptam cu un apel la: in vederea stabilirii unui interviu,se asigura taxiul la plecarea din tura
-
Promovat
Shaormar cu experienta pentru zona Berceni,shaormeria La Grasi,se ofera masa zilnic si CM ,salariu 6000 lei la program de 14 ore la 1 zi da,1 zi nu ,se asigura taxiul la plecarea din tura,tips,va asteptam cu un apel la:
-
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Angajam agenți de curatenie 1. intr-un centru comercial din zona Auchan Berceni, galerie comercială cu program de lucru de 8 sau 12 ore 2. ansamblul rezidențial Incity, zona depou tramvai Dudesti sector 3, program 8 ore dimineața (7:00-15:00) se lucrează doar cu contract de munca, salariu (avans 25 ale lunii în curs si lichidare pe 10 luna următoare) si bonuri de masa.
-
Firma angajează cu contract de munca personal pentru curatenie in București. Programul și salariul diferă in funcție de locație. Se asigura salariu, (avans și lichidare) bonuri de masa și eventual transport pentru grupuri de persoane. Pentru detalii
-
Angajam agenți curatenie din București și împrejurimi pentru Centru Comercial situat în zona Auchan Berceni, sector 4. Programul de lucru, salariul și celelalte detalii se discuta la un eventual interviu pentru cei interesați. Astept telefonul sau mesajele dvs la nr. (Nelu) de luni pana vineri între orele 9-18.