Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Disponibil din: 2021-04-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Cerințe: Experiență anterioară în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice, constituie avantaj; Experienta in executie lucrari de finisaje in constructii; Experienta in lucrul cu utilaje speciale (masini de frezat, slefuit, sablat, aspiratoare industriale, etc.); Abilități de lucru în echipă și capacitatea de a respecta termenele limită; Disponibilitate pentru deplasari la lucrari in tara. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu intre 5000 lei-8000 lei in functie de experienta; Se ofera cazare, diurne si transport; Activitate permanenta. Responsabilități: Pregătirea suprafetelor suport pe care se vor aplica pardoselile (prin slefuire frezare aspirare, procedee specifice) si amorsarea suprafetelor cu primer special in vederea aplicarii pardoselilor; Acţionează cu precizie, îndemânare şi corectitudine la prepararea materialelor şi la aplicarea acestora respectand fisele tehnice ale acestora si standardele de calitate; Respectarea instrucțiunilor de siguranță la locul de muncă și a normelor de protecție a mediului. Elite Surface Systems SRL este o companie specializată în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice de înaltă calitate în diverse industrii și medii comerciale și industriale. Suntem în căutarea de aplicatori cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți abilități în aplicarea acestor tipuri de pardoseli și sunteți dornici să vă alăturați unei echipe profesioniste și dedicate, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
-
Promovat
Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat catre satisfacerea clientilor; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training; Asiguri prezentarea estetica a produselor (in vitrina/display). Beneficii: Pachet salarial atractiv salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Promovat
Oferim un post de femeie de serviciu cu contract de munca de 8 ore, in gradinita particulara din sectorul 1, Bucuresti, zona Pod Constanta.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajam personal la curățenie pentru clădiri de birouri in zona Piata Baneasa, Stefan cel Mare, sector 1. Program de la 6.00 la 14.00 de luni pana vineri. Salariu net este de 2000 RON + bonuri de masa de 420 RON luna + 400 net ptr. 2 zile de sâmbete + abonament transport.
-
angajam instalatori cu experienta pentru sanitare,termice,aer conditionat,centrale termice,incalzire prin pardodeala,canalizari.
-
angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Departament 2Sos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Asistent GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti pasionat a si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: Asistent GROOMER FRIZER canin - spalat, periat descalcit si spalat catei pisici; - training permanent; - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: Asistent GROOMER FRIZER canin - Persoana serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste si pasiune pentru animale; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina
-
-
Promovat
Descoperiți Serviciile Personalizate de Îngrijire Vârstnici la Domiciliu oferite de SLS Helping Hands SRL- Calitate si Preturi Imbatabile! Suntem aici pentru a vă oferi sprijinul și îngrijirea de care aveți nevoie pentru cei dragi din viața dumneavoastră, chiar în confortul propriului cămin! SLS Helping Hands SRL este compania pe care vă puteți baza pentru a asigura o îngrijire de înaltă calitate și personalizată pentru vârstnicii dumneavoastră. Îngrijire Personalizată: - Asistență Completă în Îngrijirea Personală: Incluzând asistență în baie, inclusiv spălarea și îmbrăcatul, și igiena orală, asigurând confortul și igiena adecvată. - Prevenirea și Tratarea Escarelor: Aplicând metode preventive și tratamente adecvate pentru a preveni și trata escarele, contribuind la menținerea integrității pielii. - Administrare Corectă a Medicamentelor: Oferind administrare precisă și conformă a medicamentelor, urmând strict instrucțiunile prescrise de medicul curant. Suport Social și Emoțional: - Sprijin Emoțional și Social: Implicându-ne în activități care promovează bunăstarea fizică și mentală a clienților noștri, oferind suport emoțional și social pentru a îmbunătăți calitatea vieții. Asistență Nutrițională și Alimentație: - Pregătire și Servire a Meselor: Asigurându-ne că clienții primesc alimentația corectă și echilibrată, adaptată nevoilor dietetice specifice ale fiecăruia. -Ajutor Specializat în Alimentație: Oferind asistență activă în servirea și hrănirea meselor, respectând nevoile dietetice și preferințele individuale. Mobilitate și Transfer: -Asistență pentru Mobilitate și Transfer: Furnizând asistență activă pentru transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate pentru a asigura confortul și siguranța în mișcare. Mediu Curat și Sigur: - Mentenanță a Mediului Curat și Sigur: Prin implicarea noastră în sarcini de menaj și respectarea riguroasă a procedurilor de control al infecțiilor, ne asigurăm că mediul în care locuiesc clienții noștri este mereu curat, sigur și propice pentru vindecare și recuperare. Echipa noastră dedicată este aici pentru a vă oferi îngrijirea și suportul de care aveți nevoie, cu profesionalism, empatie și respect.
-
Angajam ajutor de pizzer, perioada nedeterminata, salariu atractiv. Program fix, se platesc ore suplimentare si alte beneficii. Cerinte: experienta minima in 1 an.
-
Angajam pizzer, perioada nedeterminata, salariu atractiv. Program fix, se platesc ore suplimentare si alte beneficii. Cerinte: experienta minima 2 ani.
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
Promovat
Compania noastra este in cautare de colegi noi! Asistent Manager - Industria Horeca - 2 posturi vacante Lucrator Comercial - Servire Linie Fata - 5 posturi vacante Spalator Vase - 3 posturi vacante Lucrator in Bucatarie - 3 posturi vacante Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și pasionat de industria Horeca pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și ai experiență în domeniul ospitalității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu Managerul pentru a asigura buna funcționare a restaurantului; Supervizarea personalului din cadrul restaurantului și asigurarea respectării standardelor de calitate; Gestionarea stocurilor și aprovizionarea în mod eficient; Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți; Participarea la procesul de recrutare și formare a personalului; Menținerea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru echipă. Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca sau într-o poziție similară; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și capacitatea de a lua decizii în timp util; Orientare către client și atenție la detalii. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei; Training și dezvoltare profesională continuă; Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanțe; Ambianță plăcută de lucru și echipă prietenoasă. Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități de organizare și management, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în industria Horeca alături de echipa noastră!
-
Angajam personal pentru bucătărie (salate) in locația de pe sos .Nordului (parc Herăstrău).Relatii și programări interviuri la numărul de telefon
-
Vanzatoare pt magazin alimentar non-stop .Program avantajos cu 10 zile libere pe luna, de zi si sau de noapte, salariul 3.500 -4000 Lei, bani in mana. Carte de munca obligatorie din prima zi, pe perioada nedeterminata. Solicitam seriozitate si implicare. Zona Gara de Nord, Dristor
-
SC MOUSE BUS LINES SRL angajeaza sofer care detine permis de conducere categoria D din Bucuresti, pentru transport de salariati in regim de conventii.
-
pregateste m ncarurile din retetarul unitatii in conformitate cu standardele in vigoare; - monteaza preparatele pe obiectele adecvate pentru servire si realizeaza elementele estetice ale preparatelor; - participa cu supervizare la determinarea necesarului de materii prime de comandat si la realizarea comenzilor de aprovizionare; asigura implementarea si mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor, semipreparatelor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare. raspundere pentru respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si respectarea termenelor de executie a acestora; pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii; respectarea normelor de igiena si securitate a muncii;
-
Lucrari in Bucuresti de lunga durata cu continuitate dupa finalizarea fiecarui santier. Salariul se discuta la interviu, contract de munca nedeterminat, seriozitate si salariul la timp la fiecare doua saptamani, pe data de 1 si 15 ale lunii. Lucrarile se afla in sector 5. Pentru informatii despre angajator, va rugam sa consultati situl pentru a vedea lucrarile executate si partenerii nostri. Va rugam sa sunati numai la telefonul din anunt.